آچار آلن اکتیو تولز

بهترین مدل آچار آلن اکتیو تولز در بازار کدام است؟ موضوع این مقاله معرفی لیست قیمت آچار آلن اکتیو تولز ارزان قیمت روز است باما همراه باشید.

لیست قیمت امروز آچار آلن اکتیو تولز

مجموعه 18 عددی آچار آلن اکتیو تولز مدل AC6318S

مجموعه 18 عددی آچار آلن اکتیو تولز مدل AC6318S

آچار وسیله ای است که برای باز و بسته شدن مهره ها یا پیچ و مهره های سری آلن استفاده می شود. یک مهره یا پیچ سحر و جادو با سوراخ در سر آنها وجود دارد که یک آچار در این سوراخ وارد شده و آن را باز و بسته می کند. این دستگاه عمدتا برای بستن پیچ و مهره های آلن هوروس یا ستارگان دوچرخه و موتور سیکلت ، اجزای مختلف اتومبیل ، دستگاه های صنعتی مانند ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و حتی یخچال استفاده می شود.

آچار ACEN 1863 Active Allen در جعبه ای محکم و مقاوم عرضه می شود. این مجموعه دارای آچار شش ضلعی و آچار 90 درجه است. آچارهای سحر و جادو آن در 9 اندازه با ابعاد 1.5 میلی متر ، 2 میلی متر ، 2.5 میلی متر ، 3 میلی متر ، 4 میلی متر ، 5 میلی متر ، 6 میلی متر ، 8 میلی متر و 10 میلی متر موجود است. آچارهای ستاره آن در اندازه های T10 ، T15 ، T20 ، T25 ، T27 ، T30 ، T40 ، T45 ، T50 موجود است.

این مجموعه آچار آلن یکی از حرفه ای ترین ، با دوام ترین و کامل ترین مجموعه آچارهای آلن در بازار است. این آچارها سخت و گرم می شوند تا به راحتی در مصارف صنعتی مورد استفاده قرار گیرند. آلیاژ این آچارهای آلن از وانادیوم کروم ساخته شده است که یکی از سخت ترین آلیاژهای صنعتی است ، به طوری که آچارها هنگام فشار خم نمی شوند و خورد نمی شوند.

جعبه این مجموعه به گونه ای طراحی شده است که فضای کمی را اشغال می کند. آچارها با توجه به اندازه آنها در داخل جعبه قرار می گیرند تا از از بین رفتن ناگهانی هر آچار جلوگیری کنند. در این جعبه همچنین یک قفل تعبیه شده است تا در هنگام استفاده جعبه بسته بماند. این جعبه دارای قلاب آویز نیز می باشد. این محصول مطابق با استاندارد GS و TUV ساخته شده است تا مصرف کننده یا خریدار بتواند این محصول را با آرامش خریداری و استفاده کند.

اطلاعات کلی ابزار

  • تعداد: مجموعه 18 عددی
  • جنس: آلیاژ کروم وانادیوم
  • وزن: 560 گرم
  • استاندارد: متریک
  • شماره آچار: 6 , 8 , 10 , T-10 , T-15 , T-20 , T-25 , T-27 , T-30 , T-40 , T-50 , 1.5 , 2 , 2.5 , 3 , 4 , 5 , T-45
  • – 9 عدد آچار آلن در سایزهای 1.5 میلیمتر، 2 میلیمتر، 2.5 میلیمتر، 3 میلیمتر، 4 میلیمتر، 5 میلیمتر، 6 میلیمتر، 8 میلیمتر و 10 میلیمتر
  • – 9عدد آلن ستاره‌ای در سایزهای T10، T15 ، T20 ، T25 ، T27 ، T30، T40 ، T45 ، T50
  • – مجموعه 18عددی حرفه‌ای و کامل از آچارهای آلن شش گوش و ستاره ای با زاویه 90 درجه
  • – سخت کاری شده و حرارت دیده شده جهت استفاده مداوم در مصارف صنعتی

نظرات کاربران

کیفیت ساخت عالی نیست اما برای کارهای روزمره خانگی خوب و مناسب هست. اگر صنعتگر هستید حتما از برندهای معتبر با آلیاژ مناسب صنعت خرید کنید. اما برای دوستانی که مصارف خانگی دارن بسیار عالی، شکیل و منظم و دارای کیفیت کافی هست.

تازه گرفتم و با دیدنش خوشم اومد برای کار تو خونه خواستم فقط جعبه خیلی ضعیف و شکنتده داره

چون هم آچار آلن داره هم آچار ستاره ای خوبه جای آچار ها هم کم جا و جالبه فقط کاش جای آچار ها از پلاستیک با کیفیت تری بود من آچار آلن های قبلی ام رو سال‌ ها قبل از دستفروش خریدم تا به هر کدوم فشار می آوردم سریع سرشون از حالت شش ضلعی خارج و صاف می شد به نظر این با کروم وانادیوم تقویت شده

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

مجموعه آچار اکتیو تولز مدل AC-63940A ست 8 عددی

مجموعه آچار اکتیو تولز مدل AC-63940A ست 8 عددی

آچار وسیله ای است که برای باز و بسته شدن مهره ها یا پیچ و مهره های سری آلن استفاده می شود. مهره یا پیچ های آلن خور دارای سوراخی در سری خود هستند که آچار آن در داخل این سوراخ وارد شده و آن را باز و بسته می کند. این دستگاه عمدتا برای بستن پیچ و مهره های دوچرخه و موتور سیکلت ، اجزای مختلف خودرو ، وسایل صنعتی مانند ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و حتی یخچال استفاده می شود.

AC-63940A Star Active Allen یک آچار تاشو است که در بین مردم به آچار چاقو معروف است و حمل آن را آسان می کند.

این آچار با استاندارد متریک است که آچارهای آن در 8 اندازه شماره T9 ، T10 ، T20 ، T25 ، T27 ، T30 ، T40 موجود است. این مجموعه آچار آلن یکی از حرفه ای ترین و با دوام ترین آچارهای موجود در بازار است. آچارهای این مجموعه سخت و گرم می شوند تا بتوان از آنها در مصارف صنعتی به راحتی استفاده کرد.

آلیاژ این آچارهای آلن از وانادیوم کروم ساخته شده است که یکی از سخت ترین آلیاژهای صنعتی است ، به این ترتیب که آچارها هنگام فشار خم و خم نمی شوند و مقاومت آنها در برابر فشار افزایش می یابد. بدنه این مجموعه از ستاره های آلن به شکلی راحت و ارگونومیک طراحی و ساخته شده است تا کاربر بتواند به راحتی از آن استفاده کند. این مجموعه همچنین دارای حلقه آویز است تا کاربر بتواند به راحتی اتو را آویزان کند.

اطلاعات کلی ابزار

  • تعداد: مجموعه 8 عددی
  • جنس: آلیاژ کروم وانادیوم
  • وزن: 160 گرم
  • درایو: 1/4 اینچ
  • استاندارد: متریک
  • شماره آچار: T-9 , T-10 , T-20 , T-25 , T-27 , T-30 , T-40
  • کاور: دارد

نظرات کاربران

مجموعه جمع و جور و مناسبی است. در عین ظرافت طراحی و ساخت، استحکام مناسب داره

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

مجموعه 8 عددی آچار آلن ستاره ای اکتیو مدل AC-63940

مجموعه 8 عددی آچار آلن ستاره ای اکتیو مدل AC-63940

استفاده از آچارهای مختلف برای باز یا بسته شدن پیچ و مهره ها باعث شده تا شرکت های تولیدکننده ابزار امکان تولید آچارهای کوچک و تاشو را در نظر بگیرند. شرکت “فعال” نمونه های مختلفی از ابزارها را با این ویژگی ایجاد کرده است. مدل آچار AC-63940 یکی از این نمونه هاست.

این محصول که مانند چاقو باز و بسته می شود ، شامل 8 اندازه آچار مختلف است. این 8 آچار شامل اندازه های T9 T10 T15 T20 T25 T27 T27 T30 T40 است. سازنده برای ساخت این محصول از آلیاژ کروم-وانادیوم استفاده می کند. این آلیاژ مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار ، گرما ، ضربه و زنگ زدگی دارد. مونتاژ آچار AC-63940 فضای کمی بین ابزار شما را اشغال می کند و به دلیل استفاده روزافزون از پیچ های سری Allen ، در بسیاری موارد مورد استفاده قرار می گیرد.

اطلاعات کلی ابزار

  • تعداد: مجموعه 8 عددی
  • جنس: کروم وانادیوم
  • وزن: 243 گرم
  • شماره آچار: T-9 , T-10 , T-15 , T-20 , T-25 , T-27 , T-30 , T-40

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

مجموعه 18 عددی آچار آلن اکتیو تولز مدل AC6318L

مجموعه 18 عددی آچار آلن اکتیو تولز مدل AC6318L

آچار وسیله ای است که برای باز و بسته شدن مهره ها یا پیچ و مهره های سری آلن استفاده می شود. مهره ها یا پیچ ها یا سوراخ های شش ضلعی یک سوراخ در سری خود دارند که یک آچار داخل این سوراخ قرار می گیرد و آن را باز و بسته می کند. این دستگاه عمدتا برای بستن پیچ و مهره های آلن خور یا ستارگان دوچرخه و موتور سیکلت ، اجزای مختلف خودرو ، وسایل صنعتی مانند ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و حتی یخچال استفاده می شود. “آچار فعال آلن مدل AC6318L” در جعبه محکم و با دوام.

این کیت دارای آچار شش ضلعی بلند و شش ضلعی بلند 90 درجه است. آچارهای سحر و جادو آن در 9 اندازه با ابعاد 1.5 میلی متر ، 2 میلی متر ، 2.5 میلی متر ، 3 میلی متر ، 4 میلی متر ، 5 میلی متر ، 6 میلی متر ، 8 میلی متر و 10 میلی متر موجود است. آچارهای ستاره آن در اندازه های T10 ، T15 ، T20 ، T25 ، T27 ، T30 ، T40 ، T45 ، T50 موجود است. این مجموعه آچار بلند آلن یکی از حرفه ای ترین ، با دوام ترین و کامل ترین مجموعه آچارهای آلن موجود در بازار است. این آچارها سخت و گرم می شوند تا به راحتی در مصارف صنعتی مورد استفاده قرار گیرند.

آلیاژ این آچارهای آلن از کروم وانادیوم ساخته شده است که یکی از سخت ترین آلیاژهای صنعتی است ، به این ترتیب که هنگام فشار دادن آچارها خم نمی شوند و از بین نمی روند. جعبه این مجموعه به گونه ای طراحی شده است که فضای کمی را اشغال می کند. آچارها با توجه به اندازه آنها در داخل جعبه قرار می گیرند تا از از بین رفتن ناگهانی هر آچار جلوگیری کنند. در این جعبه همچنین یک قفل تعبیه شده است تا در هنگام استفاده جعبه بسته بماند. این جعبه دارای قلاب آویز نیز می باشد. این محصول مطابق با استاندارد GS و TUV ساخته شده است تا مصرف کننده یا خریدار بتواند این محصول را با آرامش خریداری و استفاده کند.

اطلاعات کلی ابزار

  • تعداد: مجموعه 18 عددی
  • جنس: آلیاژ کروم وانادیوم
  • وزن: 743 گرم
  • استاندارد: متریک
  • شماره آچار: 6 , 8 , 10 , T-10 , T-15 , T-20 , T-25 , T-27 , T-30 , T-40 , T-50 , 1.5 , 2 , 2.5 , 3 , 4 , 5 , T-45
  • – 9 عدد آچار آلن در سایزهای : 1.5 میلیمتر، 2 میلیمتر، 2.5 میلیمتر، 3 میلیمتر، 4 میلیمتر، 5 میلیمتر، 6 میلیمتر، 8 میلیمتر و 10 میلیمتر
  • – 9عدد آلن ستاره‌ای در سایزهای T10، T15 ، T20 ، T25 ، T27 ، T30، T40 ، T45 ، T50
  • – مجموعه 18عددی حرفه‌ای و کامل از آچارهای آلن بلند شش گوش و ستاره‌ای بلند با زاویه 90 درجه
  • – سخت کاری شده و حرارت دیده شده جهت استفاده مداوم در مصارف صنعتی
  • – دارای خواص مکانیکی ثابت در دماهای مختلف ( مقاوم در برابر خمش، پیچش و شکست در دماهای کارگاهی)

نظرات کاربران

خیلی خوبه یه مجموعه جمع و جور مخصوصا برای خودرو خیلی بدرد میخوره

برای استفاده از تجهزات کامپیتری و نگهداری نیاز بود به دلیل مدل های متنوعی که داره کار راه اندازی و بسته بندی خوبی هم داره

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

مجموعه 8 عددی آچار آلن تاشو اکتیو تولز مدل AC63158A

مجموعه 8 عددی آچار آلن تاشو اکتیو تولز مدل AC63158A

آچار hex ابزاری است که برای باز و بسته شدن مهره ها یا پیچ و مهره های شش گوش استفاده می شود. مهره های سحر و جادو دارای پیچ های سری هستند که آچار آنها در این سوراخ قرار گرفته و آن را باز و بسته می کند. این دستگاه عمدتا برای باز و بسته شدن پیچ و مهره های دوچرخه و موتور سیکلت ، اجزای مختلف خودرو ، وسایل صنعتی مانند ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و حتی یخچال استفاده می شود.

“آچار فعال AC63158A” قابلیت جمع شدن دارد که به آن آچار چاقو نیز گفته می شود و حمل آن آسانتر است. این آچار دارای شش ضلعی شش ضلعی با استاندارد متریک است که آچارهای آن در 8 اندازه با ابعاد 1.5 میلی متر ، 2 میلی متر ، 2.5 میلی متر ، 3 میلی متر ، 4 میلی متر ، 5 میلی متر ، 6 میلی متر و 8 میلی متر موجود است.

این مجموعه آچار یکی از حرفه ای ترین و با دوام ترین آچارهای موجود در بازار است. این آچار سخت و گرم می شود تا بتوان در برنامه های صنعتی به راحتی از آن استفاده کرد. آلیاژ این آچارها از وانادیوم کروم ، یکی از سخت ترین آلیاژهای صنعتی ساخته شده است ، به طوری که هنگام فشار آچارها خم نمی شوند و خورد نمی شوند.

اطلاعات کلی ابزار

  • تعداد: مجموعه 8 عددی
  • جنس: آلیاژ کروم وانادیوم
  • وزن: 165 گرم
  • استاندارد: متریک
  • شماره آچار: 5 , 1.5 , 2 , 2.5 , 3 , 4 , 6 , 8
  • دارای قابلیت تاشو جهت استفاده راحت‌تر و حمل آسان‌تر
  • سخت کاری شده و حرارت دیده شده جهت استفاده مداوم در مصارف صنعتی
  • تولید شده بر اساس استاندارد GS و TUV
  • دارای خواص مکانیکی ثابت در دماهای مختلف ( مقاوم در برابر خمش، پیچش و شکست در دماهای کارگاهی)

نظرات کاربران

کیفیت خوبی داره و کارت راه میندازه

تو هر خونه یه دونه لازمه بدرد من خورد برا کارای خونه عالیه

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

ست 8 عددی آچار آلن اکتیو مدل AC63158

ست 8 عددی آچار آلن اکتیو مدل AC63158

آچار وسیله ای است که برای باز و بسته شدن مهره ها یا پیچ و مهره های سری آلن استفاده می شود. مهره یا پیچ های آلن خور سوراخی در سر دارند که آچار آن در داخل این سوراخ قرار گرفته و آن را باز و بسته می کند. این دستگاه عمدتا برای بستن پیچ و مهره های دوچرخه و موتور سیکلت ، اجزای مختلف خودرو ، وسایل صنعتی مانند ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی و حتی یخچال استفاده می شود.

“آچار مجموعه آلن 8 کاره AC63158” قابلیت جمع شدن دارد که به آچار چاقوی معروف آلن نیز معروف است و حمل آن را آسان می کند. این آچار دارای شش ضلعی شش ضلعی با استاندارد متریک است که در 8 اندازه با ابعاد 1.5 میلی متر ، 2 میلی متر ، 2.5 میلی متر ، 3 میلی متر ، 4 میلی متر ، 5 میلی متر ، 6 میلی متر و 8 میلی متر موجود است. این مجموعه آچار آلن یکی از حرفه ای ترین و با دوام ترین آچارهای موجود در بازار است.

این آچار سخت و گرم می شود تا بتوان در برنامه های صنعتی به راحتی از آن استفاده کرد. آلیاژ این آچارها از وانادیوم کروم ساخته شده است که یکی از سخت ترین آلیاژهای صنعتی است ، به این ترتیب که هنگام فشار دادن آچارها خم نمی شوند و از بین نمی روند. برای کاهش لغزش دست این مجموعه آچارها ، روی دسته یک روکش لاستیکی (پلاستیک نرم) قرار دارد تا از لغزش و لیز خوردن دست هنگام کار با این آچار جلوگیری کند.

اطلاعات کلی ابزار

  • تعداد: مجموعه 8 عددی
  • جنس: آلیاژ کروم وانادیوم
  • نوع دسته: کوتاه
  • وزن: 2590 گرم
  • استاندارد: متریک
  • شماره آچار: 6 , 8 , 1.5 , 2 , 2.5 , 3 , 4 , 5
  • – دارای روکش رابر (پلاستیک نرم) بر روی دسته جهت جلوگیری از لغزش و سرخوردن دست
  • – تولید شده بر اساس استاندارد GS و TUV
  • – دارای خواص مکانیکی ثابت در دماهای مختلف ( مقاوم در برابر خمش، پیچش و شکست در دماهای کارگاهی)
  • کاور: دارد

نظرات کاربران

بسیار عالی و با کیفیت

کیفیتش خیلی خوبه. تنوع آچاراش هم زیاده

بسیار کاربردی و خوب هست برای استفاده در منزل و ماشین

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

آلن چاقویی صنعتی AC-63940

آلن چاقویی صنعتی AC-63940

اطلاعات کلی ابزار

  • تعداد: 1 عدد
  • جنس: کروم وانادیوم
  • وزن: 255 گرم
  • شماره آچار: T-9 , T-10 , T-15 , T-25 , T-27 , T-30 , T-40
  • کاور: ندارد

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

پرفروش ترین آچار آلن اکتیو تولز