اتو لوله کشی توسن ارزان

اتو لوله کشی توسن ارزان، بسیاری از افرادی که در حرفه لوله کشی و از جمله ابزار لوله کشی کار می کنند ، به دنبال راهی برای یادگیری کار با آهن لوله کشی هستند تا بتوانند به راحتی این دستگاه را تهیه و استفاده کنند. لازم به ذکر است که علاوه بر افراد متخصص در این صنعت ،

برخی از آماتورها همچنین به دنبال یادگیری کار با آهن لوله کشی هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکل در سیستم لوله کشی ساختمان خود به راحتی مشکل را برطرف کنند.

استفاده از لوله کشی آهن در سیستم لوله کشی ساختمان یکی از مهمترین و ضروری ترین ابزار است و در سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از استادان این رشته قرار گرفته است.

لیست قیمت روز اتو لوله کشی توسن

دستگاه اتو لوله سبز توسن مدل 7135PWIBدستگاه اتو لوله سبز توسن مدل 7135PWIB

دستگاه جوش لوله پلاستیکی توسان ساخت ایران برای لوله کشی و نصب پمپ آب و غیره مناسب است.

طراحی استثنایی این ابزار استفاده از آن را آسان کرده است.این دستگاه دارای عنصر واقعی و صنعتی 1350 وات با خروجی گرما 340 درجه سانتیگراد است. ایجاد چنین گرمائی باعث می شود تا ضخیم ترین لوله ها برای جوشکاری سریع و سریع این ابزار مناسب باشند.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

دستگاه جوش لوله سبز توسن مدل 7008PWXدستگاه جوش لوله سبز توسن مدل 7008PWX

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

دستگاه اتو لوله توسن مدل 7135PWIB

دستگاه اتو لوله توسن مدل 7135PWIB

دستگاه جوش لوله پلاستیکی توسان ساخت ایران برای لوله کشی و نصب پمپ آب و غیره مناسب است. طراحی استثنایی این ابزار استفاده از آن را آسان کرده است.این دستگاه دارای عنصر واقعی و صنعتی 1350 وات با خروجی گرما 400 درجه سانتیگراد است. ایجاد چنین گرمائی باعث می شود تا ضخیم ترین لوله ها برای جوشکاری سریع و سریع این ابزار مناسب باشند.

نظرات کاربران

دستگاه خوبیه خیلی سریع داغ میکنه، کیف خیلی خوبی داره، فقط برای لقمه هایی ۲۰ با ۲۵ که قرار بود ۲تا داخلش باشه نبود و فقط یدونه بود اما جاش داخلش یه قیچی لوله بر بود، کاش اطلاعات درست درج بشه چون یه قیچی هم همراهش خریده بودم

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

دستگاه جوش لوله سبز توسن مدل 7017PWX

دستگاه جوش لوله سبز توسن مدل 7017PWX

نظرات کاربران

  • بسیار زیبا ومحکم وکامل هست نسبت به قیمتش عالیه
  • ابزار کاااربردییی وعالی هستش
  • دستگاه خوبیه، مخصوصأ جعبه دستگاه ک واقعأ نیازه

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

دستگاه جوش لوله سبز توسن مدل 7009PWXدستگاه جوش لوله سبز توسن مدل 7009PWX

نظرات کاربران

من هیچ نکته منفی در آن ندیدم. این همه ویژگی های ایمنی را دارد. مواد گزش بسیار خوب به نظر می رسد و مواد پلاستیکی یا اضافی باقی نمی ماند. من واقعاً نیازی به خرید این جعبه ها نمی دیدم ، به نظر می رسد اگر جعبه مقوایی را خوب نگه دارید ، سالها آن را خواهید داشت. علاوه بر این ، از آنجا که سبک است ، دیگر نیازی به جعبه نیست.

علاوه بر این ، پایه خوبی دارد و افت نمی کند. اما به هر حال این کار یک نفر نیست. شخصی باید دستگاه را برای شما نگه دارد. همچنین نصب و آوردن دستگاه به پایه بسیار آسان و کاربردی است. البته من در این زمینه حرفه ای نیستم اما از خرید خود کاملا راضی هستم ، خصوصاً اینکه مواد قطعات و همه چیز خوب به نظر می رسد. این دفترچه راهنما همچنین شامل تمام جزئیات می باشد.

سوالات

سلام آیا این محصول با کیف ارائه میشود؟

سلام. خير اين مدل كيف(جعبه حمل) و قيچي ندارد.
مدل 7008pwx داراي كيف و قيچي است

سلام میخوستم بدونم این مدل جعبه وقیچی هم داره؟

سلام هم جعبه و هم قیچی دارد

سلام یه سوال آیا لقمه جلوی المنت مگه ثابته قابل تغیر نیست؟یعنی اصلا باز نمیشه؟

قابل تغیره وهرسایزی که خواستید باآچارآلن بازکنید وتعویض کنید

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

پرفروش ترین اتو لوله کشی توسن