ارزان ترین اره پروفیل بر کدام است؟

بهترین مدل برای خرید اینترنتی اره پروفیل بر ارزان در بازار کدام است؟ موضوع این مقاله معرفی لیست قیمت اره پروفیل بر ارزان قیمت روز است باما همراه باشید.

لیست فروشنده های معتبر اره پروفیل بر

نظر کاربرانی که اره پروفیل بر ارزان خرید کرده اند را بدانیم:

به دلیل کوچک بودن ، حمل و نقل آن آسان است ، کیفیت ساخت آن نرمال است ، باید آن را به آرامی و با دقت با یک صفحه فولادی برش دهید ، فشار اضافی باعث می شود تا آن را با زاویه 90 درجه و زاویه خارج کنید ، برش خوب و دقیق ، از صفحه نمایش های بسیار خوب برای کاهش خطای دستگاه استفاده کنید. طراحی شده برای کار سبک ، با کمی دقت و حوصله می توانید برش های خوبی با این دستگاه داشته باشید.

من در خرید این اره پروفیل و مدلی که صفحه بزرگ را می خورد (355 میلی متر) مردد بودم ، اما در پایان قلبم را به دریا انداختم و آن را خریدم. من یک نمایندگی توسان گرفتم که البته ارزان تر بود و 12 ماه گارانتی داشت.

من به عنوان یک برق کار می کنم ، اما در کارهایم جوشکاری و برشکاری نیز انجام می دهم. با آن جعبه های گوشه ای را به راحتی 4 در 6 و 5 برش دادم. صفحه فولادی را نشکنید.

اگر کارتون جوش خورده و برش خورده است و می خواهید نیمرخ و زاویه های آن را بیشتر از 6 * 4 و زاویه 5 ببرید ، برای شما مناسب نیست ، بهتر است همان 355 میلی متر را بگیرید ، در غیر این صورت آن را بگیرید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهم شد

ابتدا در مورد خرید اکانت 355 تردید داشتم اما بعد آمدم نظرات را خواندم و طبق نظرات مثبت دوستانم به خرید ادامه دادم. وقتی مواد رسید ، من فهمیدم که این یک ابزار عالی و کاربردی است. برش این دستگاه به هیچ وجه قابل مقایسه با ماشین های بزرگ نیست. یک چیز دیگر که به عنوان یک تجربه به دوستان خود بگویید ، از یک تیغه فولادی Metabo 180 برای این دستگاه استفاده کنید و از برش آن لذت ببرید.

من مدتی استفاده کردم و نتیجه خدمت دوستانم را به قصد 35 سانتی متر خریدم ، اما وقتی آن را دریافت کردم متوجه شدم که تیغه برش 18 سانتی متر می خورد ، البته زیرا من آن را سریع خریداری کردم ، اما خدا را شکر به بهبود یابد ، زیرا دستگاه برش جمع و جور است و می توان آن را به راحتی حمل و در برنامه های مختلف استفاده کرد. چاقوهای برش را نیز می توان به راحتی تهیه کرد

تیغه آهنی معمولی تیغه 18 سانتی متر و تیغه فولادی 18 سانتی متر البته تیغه برش گاو فولادی برش تمیزتر و مطلوب تری را ایجاد می کند. به طور خلاصه ، من خرید این دستگاه را به دوستان توصیه می کنم ، زیرا من از آن استفاده کردم و نسبت مشخصات آن 35 سانتی متر است.

سوالات کاربران

سلام آیا این دستگاه نبشی ۵ برش میزند

سلام بله برش میزند

سلام میشه باهاش ام دی اف بری؟

همونطور که از اسم این دستگاه مشخصه برای برش پروفیل استفاده میشه برای برش ام دی اف باید از فارسی بر استفاده کنید ، فارسی بر ها از تیغه های مخصوص استفاده میکنند و دور موتور استانداردی دارن که میشه چوب یا ام دی اف رو برش میده

با سلام. امکان برش پروفیل آلومینیوم با این پروفیل بر وجود دارد یا خیر؟

اگر تیغه ای داشته باشین برای کار به خصوصی این دستگاه میتونه انجام بده

ارزان ترین اره پروفیل بر