بالش نشیمن خودرو

بهترین مدل برای خرید اینترنتی بالش نشیمن خودرو ارزان قیمت در بازار کدام است؟ موضوع این مقاله معرفی لیست قیمت بالش نشیمن خودرو ارزان قیمت روز است باما همراه باشید.

هنگامی که برای مدت طولانی می نشینیم، گردش خون در باسن، پشت و انتهای ستون فقرات به تدریج کاهش می یابد و در این نواحی احساس سوزن سوزن شدن می کنیم. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، در نهایت باعث فرسایش و ساییدگی مهره ها و ستون فقرات می شود که می تواند منجر به آسیب های جدی و احتمالاً جراحی شود.

کمردرد ناشی از آسیب فیزیولوژیکی است. کمردرد می تواند ناشی از التهاب مفصل، سفت شدن ماهیچه های نگهدارنده یا شرایط موضعی باشد که به اسکلت و استخوان های نگهدارنده فشار وارد می کند. برای جلوگیری از آسیب به پشت و صندلی می توان از آبیاری یا نشستن استفاده کرد.

برخی از افراد در ناحیه دم دچار شکستگی و التهاب می شوند. سقوط یکی از علل شکستگی دم است. نشستن برای این افراد بسیار دردناک است. آنها با نشستن روی استخوان های صندلی به جای دم به مسافران کمک می کنند وضعیت نشستن خود را بهبود بخشند. همچنین با توزیع وزن بر روی سرنشینان و سهولت در نشستن آنها، فشار وارده بر دم را کاهش می دهند. در زیر بهترین بالش نشیمن خودرو را به شما معرفی می کنیم.

راهنمای خرید اینترنتی بالش نشیمن خودرو

کمردرد و گردن درد شایع ترین مشکلات ستون فقرات است که بسیاری از ما در طول روز با آن دست و پنجه نرم می کنیم. اما درد در این نواحی چیزی نیست که شما مجبور باشید به خاطر شیوه زندگی جدیدی که در راه است تحمل کنید. به خصوص در حال حاضر که انواع تجهیزات پزشکی مانند بهترین زیر بالش ها و درهای پشتی برای بهبود عادات نشستن ما تولید می شود.

اگر از طرفداران سبک زندگی سالم هستید، احتمالاً نام بالش طبی زیرزمینی را شنیده اید. نشستن طولانی مدت، پشت میز نشستن، نشستن و سکون از جمله عواملی هستند که باعث درد پشت، دم و صندلی می شوند. از این شیوه زندگی گریزی نیست. اما عادات نشستن را می توان با بالش های مختلف طبی بهبود بخشید.

رویکرد گام به گام بهترین راه برای اصلاح نشستن، لگن و دردهای مرتبط است. پدهای دم اولین قدم در درمان دردهای مزمن ناشی از عادت های بد ما در حین کار و نشستن است. حتی اگر هنوز در مورد این درد با پزشک خود مشورت نکرده اید، حتما با ما همراه باشید تا با انواع بالش نشیمن خودرو آشنا شوید.

مزیت بالش زیر نشیمنی

همانطور که گفتیم همه چیز به سبک زندگی ما برمی گردد، از جمله استخوان های بد و عادت های بد نشستن. ساعات طولانی نشستن، بی حرکتی و استفاده از صندلی هایی که متناسب با ساختار بدن ما طراحی نشده اند از عوامل تشدید کننده درد دنبالچه هستند.

دنبالچه و محل نشستن یکی از نقاط مرکزی بدن هستند که استخوان ها و تاندون ها به هم متصل می شوند. این قسمت به طور مستقیم وزن شما را هنگام نشستن می گیرد. سه عامل نرمی و سختی سطح، نحوه نشستن و مدت زمان نشستن شما باعث ایجاد درد در دنبالچه می شود. بنابراین نشستن طولانی تقریبا غیرممکن و بسیار دردناک می شود.

اولین راهی که ارتوپدها و فیزیوتراپیست ها برای تسکین این درد پیشنهاد می کنند استفاده از بالش کف طبی است. این بالشتک ها عایق بین سطح صندلی و استخوان های دنبالچه را ایجاد می کنند. بنابراین فشار وارده به این ناحیه کاهش می یابد. در واقع بالش طبی اصلی درمان موضعی و اولیه قبل از اقدامات جدی تری مانند جراحی است.

انواع بالش زیر نشیمنی

انواع بالش زیر نشیمنی

بالش نشیمن خودرو فقط برای استفاده در خودرو نیست. این کوسن ها یک سطح مجزا بین نشیمنگاه و سطوح مختلف ایجاد می کنند. به این ترتیب هنگام نشستن با بالش احساس راحتی بیشتری خواهید کرد. حتی اگر سطح آن به اندازه یک مبل نرم باشد.

بالش نشیمن خودرو دارای کاربردهای متفاوتی هستند. می‌توانید از این بالش‌ها در کمپ‌ها، مسافرت‌ها و موقعیت‌هایی استفاده کنید که ممکن است پیدا کردن سطح صاف مشکل باشد. زنان در دوران بارداری به دلیل وزن و مشکلاتی که ممکن است هنگام نشستن و ایستادن با آن مواجه شوند، به تعداد بیشتری از این بالش ها نیاز خواهند داشت.

ممکن است استفاده از بالش برای محل کار رایج باشد. اکثر صندلی های مورد استفاده در محیط اداری و سازمانی ارگونومیک نیستند. نشستن طولانی مدت خطر کمردرد و هموروئید را افزایش می دهد. با یک بالش نشیمن خودرو با قیمت مناسب می توانید از شر تمام این مشکلات و عواقب ناخوشایند آن خلاص شوید!

راهنمای خرید بالش نشیمن خودرو

امکانات جانبی

برخی از بالش نشیمن ها دارای سوراخی در وسط زیر آن هستند تا علاوه بر تماس مستقیم با دم، بتوانید هوای بهتری را در موقعیت مناسب رد و بدل کنید. برای استفاده طولانی مدت، بهتر است از یک بالش زیپ دار، قابل تعویض و قابل شستشو استفاده کنید.

یکی از عوامل اتفاقی در انتخاب بالش نشیمن شکل آن و امکان استفاده از آن در شرایط دیگر است. به عنوان مثال، برخی از بالش ها را می توان به عنوان پشتی یا حتی به گردن آویزان کرد.

اندازه بالش نشیمن

بالش نشیمن خودرو در اندازه های مختلف تولید می شوند و شکل های مختلفی دارند. بالش های مستطیلی، گرد و غیر هندسی در بازار موجود است و هر کدام برای موقعیت های خاص مناسب هستند. به عنوان مثال، اگر قرار است از بالش برای کار استفاده کنید، مدل های گرد ممکن است ابعاد جمع و جورتری داشته باشند و متناسب با اندازه صندلی باشند.

برخی از بالش نشیمن دارای اندازه های بزرگتری هستند که برای بعد از جراحی، بارداری یا زایمان تولید می شوند. می توانید از این مدل ها حتی روی صندلی ماشین استفاده کنید و در نتیجه تنش را در رانندگی طولانی مدت کاهش دهید.

جنس بالش نشیمن خودرو

این فوم در بالش طبی پایینی استفاده می شود. دو حالت فوم با حافظه یا بدون حافظه و با حافظه وجود دارد. مموری فوم می تواند استرس سطحی ناشی از وزن را بهتر کنترل کند. به علاوه دوام آن از فوم ساده بیشتر خواهد بود.

لیست قیمت روز بالش نشیمن خودرو ارزان قیمت

بالشتک زیر نشیمن خودرو تولیدی پارس مدل N387

بالشتک زیر نشیمن خودرو تولیدی پارس مدل N387

مشخصات ابزار

ابعاد 38x35x12 سانتی‌متر
وزن 680 گرم
جنس پلی‌استر
ویژگی‌ ها قابلیت شستشو

نظرات کاربران

اگر کیفیت براتون مهمه نخرین! ولی با توجه به قیمت مناسب هست و کار راه میندازه

بسیار بی کیفیت هم جنس و هم نرمیش سریع میخوابه و احساس ناراحتی به آدم میده

واقعا خیلی بد، اصلا چندشم میشه بهش دست بزنم .خیلی خاکی .فقط یک روکشی دوختن توشو با آشغال پر کردن اصلا انتظار نداشتم اینقدر افتضاح باشه پارچه مخمل اینقدر بی کیفیته که اول فکر کردم نمد دون دون شدست مرجوع میکنم

نظرات کاربران

من برای استفاده در خودرو تهیه کردم . به نظرم باید مکعبی باشه که روی صندلی بهتر قرار بگیره . ظاهر خوب و ظریفی نداره متاسفانه

در کل میشه گفت خوبه ولی عالی نیست البته با این قیمت چیزی نمیدن دیگه

خوبه من واسه ماشینم گرفتم یکم حجم ش زیاد بود ک ابر توشو خالی کردم الان بهتره

نسبت به قیمتش بد نیست اما به نظرم سوراخ وسطش باید کمی بزرگتر باشه

نظرات کاربران

به دلیل مسئله هموروئید خریداری کردم برای استفاده اول، تفاوت بودن و نبودن بالش طبی رو متوجه شدم

خوبه ، جنسش مخمله ، نه سفت نه نرم . من چون دیسک کمر دارم و رانندگی میکنم استفاده میکنم.قبلا داشتم دیگه کیفیتش رو از دست داده. بود .حالا ببینیم این مدل چقدر عمر میکند. بعد از یکماه استفاده ، باید مرتب بچرخونیش که الیافش یجا جمع نشه

مواد داخلش نمیدونم چی ریختن بسیار سفت است و موقع نشستن اذیت میشه آدم من بخاطر اندازش خریدم در کل ارزش خرید داره چون فعلا بعد دو سه هفته استفاده ورمش نخوابیده

نظرات کاربران

برای افرادی که زیاد پشت میز مینشینند بسیار کارآمد است همسرم راضی بود. ولی خیلی بهتر می بود در دوخت دقت بیشتری میشد.

خوش رنگ بود ولی هنوز‌ خیلی استفاده نکردم که بدونم چقدر راحته

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

بالشتک نشیمن طبی کال تکس مدل FITX-808

مشخصات ابزار

ابعاد طول: 36 ، عرض: 11 ، ارتفاع: 36 سانتی‌متر
وزن 480 گرم
جنس الیاف پنبه
ویژگی‌ ها قابلیت شستشو
– پخش مناسب فشار و جلوگیری از وارد شدن فشار به کمر در هنگام نشستن
– آنتی‌باکتریال
– دارای روکشی جداشونده و قابل شستشو
– دارای قطر 36 سانتی‌متر

نظرات کاربران

بالشتک کمی سفت است و در مدت زمان طولانی مثل اداره کمر اذیت میشود ولی برای زمان کوتاه مدت قابل استفاده است

بنظر من که خیلی بدرد بخور است و لازمه برای صندلی های معمولی محل کار و خونه و…

نمیدونم چرا بهش میگن طبی یه بالش که توش پشم شیشه داره، همین

نه تنها هزینه پست رو بالا برده هیچ امتیازی برا مشتریاش قایل نیست دروغ گفتم و دیر رسیدن کالا هم به امتیازاتشون افزوده شده متاسفانه اصلا راضی نیستم بخصوص دروغگو بودنشون

من برای محیط کارم روی صندلی این مدل را تهیه کردم در حال حاظر راضی هستم

طبیعی نیست الیافی که داخلش ریختن مول بالش آماده های بیرونه با این تفاوت که وسطش سوراخه ، و این مدل الیاف ها زود بادش می خوابه و عملا برای نشیمنگاه طبی کاراییشو از دست میده،

از توقع دارم هر جنسی رو به عنوان طبی قبول نکنه و مدیر کنترل کیفیت داشته باشه ، من به خاطر اعتمادم خریدم که پشیمونم

هم شکل خوبی دارد هم اندازه مناسب هم کیفیت خوبی برای سفر در خودرو یا اداره عالی

یکبار دیگه این کالا را خریدم ولی متاسفانه توی یه فاصله خیلی کم فکر کنم یک ماه رویه بالش بدون هیچ شستشویی شکاف برداشت در حالی که توی مشخصات اش نوشته قابل شستشو جنسش خیلی خوبه نیست ولی کاراییش برای افرادی که در نشستن مشکل دارن خیلی خوبه. متشکرم از دیجی به خاطر این محصول.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

بالش نشیمن خودرو باران مدل MAKH-2

بالش نشیمن خودرو باران مدل MAKH-2

مشخصات ابزار

ابعاد 36x33x10 سانتی‌متر
وزن 300 گرم
جنس پلی‌استر
ویژگی‌های تجهیزات راحتی قابلیت شستشو
ساخته شده از الیاف فشرده
راحتی بسیار بالا
سبک و قابل حمل
مناسب برای دفاتر کار و اتومبیل
دارای بسته بندی کاوری شفاف
دارای 10 تنوع رنگ مختلف برای ست کردن با فضا داخلی خودرو طراحی شده است.

نظرات کاربران

اندازش متوسطه من سرمه ای سفارش دادم ک خوش رنگ بود.. زیپ هم داره میتونید اگه خوابید الیاف بهش اضافه کنید

یکمی شکلش بهم میریزه بعد از استفاده ، عملکردش اما خوبه و از بروز درد نشیمن و کمر درد جلوگیری میکنه.توی یک کاور خوب تحویل شد

محصول خوبیه برای اونایی که تنگی کانال نخاع دارند یا دنبالچه ستون فقراتشون درد میگیره و اشخاصی که ساعتها مجبورند کار پشت میزی اداری انجام بدهند، فقط یک مقدار کوچک است و به درد هیکلهای درشت نمیخوره کاش سایز بندی داشت

برای کودکان و افراد جثه دار بالای ۶۰ کیلو هم سایز بزرگتری در نظر میگرفتند. نرم و راحت است و قابل شستشو، داخل خودرو استفاده کردم راحت نبودم انگار با هر ترمزی آدم سر میخوره به پایین.

ولی برای استفاده و نشستن روی زمین و مبل و صندلی خوبه. البته من قیمت ارزان تر هم پیدا کردم جای دیگه ولی حالا از نظر کیفیت و دوخت مطمئن نیستم بهتر است یا خیر.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

بالش نشیمن کالتکس مدل Air Ring کد 001

بالش نشیمن کالتکس مدل Air Ring کد 001

مشخصات ابزار

  • ابعاد: 32X32X11 سانتی‌متر
  • وزن: 440 گرم
  • ویژگی‌های تجهیزات راحتی: قابلیت شستشو

نظرات کاربران

بعد از چند روز کاملا تخت و صاف میشه و تقریبا چیزی رو حس نمیکنید

واقعا خوبه هم از کمردرد جلوگیری میکنه و هم ادم خسته نمیشه از رانندگی

اصلا خوشگل نیست اما تاثیر داره.. فشار نشستن رو کم میکنه اگر دیسک کمر دارید حتما بخرید ، تا حدی تاثیر میذاره

کاربردی مقاوم قابلیت شارژ داره اگه پفش بخوابه میتونین توش بازم الیاف بریزین خودتون

بعد از چند بار استفاده حجم اولیه خودش از دست داد و خیلی تخت شده …. انتظار بیشتری داشتم ولی نکته خوبش اینه که اجرای تمیزی داره و زیپ داره و بعدا می تونید الیاف بیشتری داخلش بذارید

اگر در ناحیه ساکرال و کوکسی کمر و ستون فقرات مشکل و. درد دارید این بالشت زیاد مناسب نیست

اولا رنگ انتخابی من مشکی بود که برام رنگ روشن فرستادن دوما داخلش مواد کم بود خیلی نرم بود

عالی برای استفاده در خانه و محل کار سفارش دادم به پیشنهاد خواهرم

بعد از مدت کوتاهی به حالت تخت در میاد. البته من هنوزم ازش استفاده می کنم و کارم و راه می ندازه اما به راحتی قبل نیست.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

بالشتک زیر نشیمن خودرو تولیدی پارس مدل N389

بالشتک زیر نشیمن خودرو تولیدی پارس مدل N389

مشخصات ابزار

  • ابعاد: 45x45x11 سانتی‌متر
  • وزن: 400 گرم
  • جنس: پلی‌استر
  • ویژگی‌های تجهیزات راحتی: قابلیت شستشو

نظرات کاربران

اول اینکه مارک tolidi pars که توش عکس هست نبود اصلا مارک نداشت. و پارچه بسیار بی کیفیته و مثل توی عکس روش طرح نداشت. توی همین بیک نیک همین کالایی که برای من فرستاده شده با قیمت ۴۰ تومن هست. پول دور ریختنه ۱۳۵ تومن بدید برای این بالش. من حتما مرجوع میکنم

من بالشتک زیر نشیمن خودرو تولیدی پارس مدل را با قیمت این تاریخ 125 هزار تومان خریدم و بعد از چند روز تاخیر و با وجود تحویل فوری کالای بالشتک زیر نشیمن خودرو تولیدی پارس مدل با قیمت 40 هزار تومان به دست من رسید !!! شرکت ارسال کننده: تولیدی شیراز

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

بالشتک زیرنشیمن خودرو تولیدی پارس مدل N388

مشخصات ابزار

  • ابعاد: 38x35x12 سانتی‌متر
  • وزن: 680 گرم
  • جنس: پلی‌استر
  • ویژگی‌های تجهیزات راحتی: قابلیت شستشو

نظرات کاربران

خیلی خوب بود. همون رنگی ک خواستم فرستادن. فقط، واسه تابستون زیاد مناسب نیست جنسش

دقیقا شبیه عکسه فقط توش آشغال ریختن.زیپ داره میتونید خودتون تو رو هرچی خواستید بذارید

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

زیر نشیمنی صندلی خودرو مدل ZK001

مشخصات ابزار

  • ابعاد: 45x45x15 سانتی‌متر
  • وزن: 2000 گرم
  • جنس: جیر
  • ویژگی‌های تجهیزات راحتی: قابلیت شستشو
  • زیرنشیمنی طبی مناسب برای داخل خودرو
  • این زیرنشیمنی سفت میباشد و قابلیت کاهش یا افزایش میزان سفتی داخل زیر نشیمنی را ندارد.

نظرات کاربران

در کل با قیمت ۳۹ به نظرم به صرفه است . البته مقداری سفت است و متراکم که فکر کنم مخصوصا هست که به مرور زمان خیلی شل و ول نشه.یکم فقط بعضی از جاهاش دوختش سرسری بوده و نخ ها بیرونه . در کل من راضیم با این قیمت

فکر میکردم ازین مدلام که راحت میخوابه ولی خوب بود . راضی ام

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

بالش نشیمن مدل دونات کد 1

بالش نشیمن مدل دونات کد 1

مشخصات ابزار

  • ابعاد: 45*45 سانتی‌متر
  • جنس: فوم نرم
  • ویژگی‌های کالای خواب: قابلیت گردش هوا
  • جنس روکش: مخمل

نظرات کاربران

من كه بيشتر از ٦ماهه استفاده ميكنم كاملا راضي ام البته يه كم ارزونتر خريده بودم

قبلا هم خریده بودم. برای بچه هایی که این روز ها تو خونه رو زمین یا صندلی معمولی با گوشی و تبلت و لپ تاپ درس میخونن خیلی خوبه.از خستگی و درد عضلات پایین کمر هم جلوگیری میکنه.از نظر کیفیت و ابعاد مشکلی نداره ولی این روزها در مورد قیمت هیچ چیزی نمیشه نظری داد.

خیلی عالیه، هم جنسش، هم رنگش، هم اینکه از عکسشم خوشگلترررره. من میخوام طرح دیگه‌اش رو هم سفارش بدم.بهتون پیشنهاد میکنم از دستش ندید. با بسته بندی تمیز و مناسب به دستم رسید

خوشگله دوسش دارم ولی جنسش ضعیفه میتونست خیلی بهتر باشه ولی به قشنگیش می ارزه

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

بالشتک نشیمن خودرو تولیدی پارس مدل D257

بالشتک نشیمن خودرو تولیدی پارس مدل D257

مشخصات ابزار

  • ابعاد: 40x35x8 سانتی‌متر
  • وزن: 300 گرم
  • جنس: الیاف پنبه
  • ویژگی‌های تجهیزات راحتی: قابلیت شستشو
  • سایر توضیحات: جهت استفاده در سفر یا منزل .مناسب برای افراد با کمر درد یا گردن درد . دارای فوم طبی قابل شستشو.سبک وبادوام

نظرات کاربران

خیلی زیبا طراحی شده است و راحت هم هست. واقعا یکی از مصادیق کالای ایرانی خوب است.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

پرفروش ترین بالش نشیمن خودرو