برترین دستگاه سنباده زن خودرو

سنباده زن خودرو ابزاری مناسب برای سنباده کاری سطوح و پرداخت است. سمبادهسنباده زن خودرو به گونه ای طراحی شده اند که قسمت سنباده به شکل دایره و یک سنباده زن خودرواست و کاغذ سنباده در این قسمت قرار می گیرد.

سنباده زن خودرو وظیفه لایه برداری ، پرداخت سطح ماشین، از بین بردن تمام لکه ها و رنگ آمیزی از سطح مورد نظر را به بهترین شکل انجام می دهند.

لیست بهترین دستگاه سنباده زن خودرو

چرخاندن دیسک ها و نوارها

سنباده زن خودرو و تسمه یکی از انواع مختلف سنباده زدن است. طراحی این نوع سنگ زنی به گونه ای است که می توان همزمان از دیسک و تسمه استفاده کرد. از این نوع سنباده زدن می توان برای سنباده زدن در سطوح نرم و سخت استفاده کرد و به سیستم جمع آوری گرد و غبار مجهز است.

سنباده زن خودرو سنباده با پایه

سنباده زن خودرو اصلی مدل دیگری از سنباده زن خودرو است که برای قرار گرفتن در یک پایه بلند طراحی شده است. از این نوع سنباده زدن برای سنباده کاری سطح انواع مختلف چوب استفاده می شود. این مدل سنگ زنی روی دیسک اصلی به سیستم جمع آوری گرد و غبار نیز مجهز است.

سنباده زن خودرو بادی دیسک ها

سنباده زن خودرو پنوماتیک مدل دیگری از سنباده زن خودرو است که در آن از فن آوری استفاده همزمان از فشار هوا و صفحات سنگ زنی برای پرداخت و لایه برداری استفاده می شود. این محصول برای پرداخت ، لایه برداری و برش سطح انواع چوب است. سنباده زن خودرو ها از سرعت و کیفیت بالایی برخوردار است و در طراحی آن از کیسه گرد و غبار استفاده شده است.

سنباده با پایه

نوار سنباده راه راه مدل دیگری از نوار سنباده راه راه است که مجهز به پایه و میز است. این گروه از سنباده زن ها به گونه ای طراحی شده اند که دارای سیستم جمع آوری گرد و غبار هستند. دستگاه سنباده راحت و آسان از نکات مثبت آن است.

ما کاغذ سنباده ارتعاشی ارائه می دهیم

کاغذ سنباده ویبره ابزاری مناسب برای سنباده زدن سطوح و پرداخت است. سنباده زن های لرزشی به گونه ای طراحی شده اند که کاغذ سنباده با توجه به ابعاد قسمت لرزان ، صاف یا گرد بریده شده و در دستگاه سنباده زن قرار می گیرد. یاب یاب وظیفه لایه برداری ، صیقل دادن سطح چوبی ، از بین بردن تمام لکه ها و رنگ آمیزی از سطوح مورد نظر را به بهترین شکل انجام می دهد. سنباده زن های لرزشی معمولاً به سیستم جمع آوری گرد و غبار و کیسه مجهز هستند. آسیاب کمربند از چندین مدل مختلف تشکیل شده است که به شرح زیر است:

  • کاغذ سنباده لرزان
  • کاغذ سنباده ویبره گرد
  • کاغذ سنباده لرزان

سنباده لرزشی تخت نوعی سنباده لرزشی است که به معنای قرار دادن کاغذ سنباده در اشکال مختلف هندسی و تخت است و کاغذهای سنباده بر اساس ابعاد دستگاه بریده می شوند و بر روی قسمت صاف دستگاه نصب می شوند. سنباده زن های لرزشی معمولاً دارای سرعت بالایی هستند و علاوه بر کیفیت خوب ، به سیستم جمع آوری گرد و غبار نیز مجهز هستند.

کاغذ سنباده لرزشی گرد

سنباده ویبره گرد نوعی سنباده لرزشی است که در آن قسمت سنباده گرد است. سیستم این نوع ماشین های سنگ زنی به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر ارتعاشات هنگام استفاده از قسمت سنباده زن ، روی سطح مورد نظر می چرخد. کاغذ سنباده ارتعاشی معمولاً به سیستم جمع آوری گرد و غبار مجهز است.

دستگاه سنباده زن خودرو