بهترین آچار بکس بادی رونیکس

بهترین مدل برای خرید اینترنتی آچار بکس بادی رونیکس ارزان قیمت در بازار کدام است؟ موضوع این مقاله معرفی لیست قیمت آچار بکس بادی رونیکس ارزان قیمت روز است باما همراه باشید.

لیست قیمت روز آچار بکس بادی رونیکس

آچار بکس برقی رونیکس مدل 2035 درایو 1/2 اینچآچار بکس برقی رونیکس مدل 2035 درایو 1/2 اینچ

آچار بکس برقی رونیکس برای باز کردن پیچ و مهره های شش ضلعی استفاده می شود. مدل 2035 نمونه ای از این دستگاه است که با برق کار می کند. این محصول که با مارک رونیکس در دسترس است از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

این محصول 900 وات در حالت آزاد با سرعت 2200 دور در دقیقه می چرخد.یک LED در نظر گرفته شده است تا این محصول در شرایط کم نور بتواند کار کند. درایو این دستگاه 3 اینچ است و استفاده از آن فقط با سری جعبه های دارای دستگاه امکان پذیر است؛

اما اگر از مبدل های خاصی استفاده می کنید ، می توانید از یک سری جعبه ها با دستگاه هایی در اندازه های دیگر استفاده کنید. رونیکس در ساخت موتور این محصول از استاندارد CE اروپا پیروی کرده است.

بلبرینگ های مورد استفاده در ساخت دستگاه توسط شرکت ژاپنی NSK تهیه می شود. مدل 2035 نیز با دسته های لاستیکی ساخته شده است. این باعث می شود کاربر هنگام استفاده از این دستگاه 3.7 کیلویی کمتر احساس خستگی کند.

نظرات کاربران

با سلام نظر کارشناسی بنده در مورد آچار بکس برقی رونیکس 2035 به اطلاعتون میرسه این بکس واقعاً قوی و قدرتمند هستش.

به راحتی پیچهایی حتی مثل پیچ پلوس تیبا و پراید رو هم باز میکنه اما با همه خوبی هایی که داره متاسفانه دوتا ایراد عمده داره اول اینکه سنگینه دوم اینکه متاسفانه دور آرام نداره، یعنی وقتی شما دکمه رو فشار میدی نمیتونی کنترلی روی سرعت چرخش داشته باشی

و خلاصه اینکه فقط با یک دور کار میکنه و مثلاً اگه بخوای پیچی رو باهاش به کف برسونی یا آروم ببندی خب متاسفانه نمیشه در کل برای آپاراتی ها خیلی خوبه برای کسایی که تو خونه میخوان چرخ ماشین خودشون رو سرویس کنن خیلی خوبه و خلاصه مجموعاً اگر بخوایم نظر بدیم باید بگیم خوبه نکته مهم:

هرگز پیچ یا مهره رو سر آچار نذارید و ببندید، حتماً اول با دست گیر بدید و بعد ببندید دوم اینکه وقتی پیچ بسته شد آچار رو خیلی نگه ندارید که حتماً پیچ چرخ رو میبرید یا هرز میکنید سوم اینکه حتماً حتماً از بکسهای فشار قوی استفاده کنید. در صورتی که بکس شما بی کیفیت باشه قطعاً با ضربات چکشی که آچار میزنه بکستون میشکنه

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

آچار بکس برقی رونیکس مدل RH-2035 درایو 1/2 اینچآچار بکس برقی رونیکس مدل RH-2035 درایو 1/2 اینچ

آچار بالایی یکی از محصولات شرکت “رونیکس” است. برخلاف بسیاری از آچارهای شیشه جلو ، این کلید از طریق برق کار می کند. حداکثر سرعت چرخش این دستگاه 2200 دور در دقیقه است و قادر است 3000 ضربه را در یک دقیقه وارد کند.

این آچار دارای گشتاور 350 نیوتن متر و قدرت 900 وات است. با استفاده از این دستگاه می توانید پیچ ​​های استاندارد را از 14 تا 22 میلی متر و پیچ های محکم را از 10 تا 16 میلی متر باز و بسته کنید.

رونیکس دو سری جعبه 20 و 22 میلی متری را با این دستگاه ارائه می دهد. این محصول موفق به اخذ استاندارد CE اروپا شده است. سیستم کلاچ و گیربکس این دستگاه از طراحی خوبی برخوردار بوده و از قدرت و قدرت خوبی برخوردار است.

آچار برقی دارای یک درایو 5 اینچی است و با نام “RH-2065” در بازار موجود است. طراحی شده برای حمل این دستگاه پلاستیکی با کیفیت.

نظرات کاربران

سلام من 3 ماه دارم باهاش مکانیکی کار میکنم خیلی راضیم ازش پلوس رو راحت باز میکنه و هیچ مشکلی ندارم باهاش بجز اینک یکم سنگینه دست رو اذیت میکنه و دوم اینکه سایز بزرگی داره واسه بعضی جاها بایداز کمک بلند استفاده کنی

من یک سال پیش خریدم برای جلو بندی فکر نمی کردم اینقدر سنگین و بزرگ باشه در کل خوبه

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

آچار جغجغه ای بادی رونیکس مدل 2602آچار جغجغه ای بادی رونیکس مدل 2602

رونیکس یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین مارک های ابزار در ایران است. محصولات رونیکس رونیکس در کشور ما شهرت خوبی دارند. محصولات رونیکس مطابق با نیازهای بازار مطابق با استانداردهای جهانی موجود در کشورهای مختلف از جمله چین ، تایوان و آلمان تولید و به بازار عرضه می شوند.

محصولی که پیش روی شماست یک کلید محرک پنوماتیک 1/2 با جغجغه مدل 2602 از سری سنگین است که گشتاور بالایی دارد و آن را به گزینه ای مناسب برای کارهای سنگین و نیمه سنگین صنعتی و همچنین مکانیکی تبدیل کرده است.

این محصول از سری محصولات تایوانی شرکت Ronix است و از مواد درجه یک مطابق با استانداردهای روز اروپا در تایوان ساخته می شود.

تنظیم جهت چرخش (دایره راست و دایره چپ) را می توان از طریق دکمه پشت جغجغه انجام داد. حضور پررنگ این برند در کشور گران قیمت ما ، لوازم یدکی آن را بسیار مقرون به صرفه کرده و نگهداری آسان از ویژگی های محصولات رونیکس است.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

آچار بکس بادی رونیکس مدل 2301

آچار بکس بادی رونیکس مدل 2301

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

آچار بکس رونیکس مدل 2402آچار بکس رونیکس مدل 2402

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

پرفروش ترین آچار بکس بادی رونیکس