بهترین دستگاه جوش لوله پلیمری

نصب لوله ها و اتصالات پلیمری ، علاوه بر نیاز به ابزارهای مختلف ، سنگین و بزرگ ، ساده است و زمان بسیار کمتری نسبت به سایر سیستم های لوله طول می کشد ، بنابراین نصب و جوشکاری هر اتصال بسته به اندازه مربوط به خود ، بعد از چند ثانیه انجام شد

پس از نصب دستگاه جوشکاری بر روی پایه ، ابتدا قطعه مناسب را با قطر لوله مورد نظر خود تمیز کرده و سپس لوله را بر روی صفحه اتو نصب کنید تا تماس کامل بین صفحه ، عنصر و قطعه برقرار شود. بیت های بزرگتر از اندازه 40 باید در وسط صفحه عنصر نصب شوند. لقمه ها را با آچار مخصوص محکم کنید. برای محکم نگه داشتن گزش از انبر دستی یا ابزار فلزی که به پوشش تفلون آسیب می رساند استفاده نکنید.

اتو را به منبع تغذیه وصل کرده و دمای آن را روی 260 درجه سانتیگراد تنظیم کرده و کلید را روشن کنید تا موشک گرم شود. حدود 5 تا 15 دقیقه طول می کشد (بسته به درجه حرارت محل کار و نوع گزش) تا لقمه ها به دمای مطلوب برسد. در این زمان ، نشانگر ترموستات روشن نمی شود و دستگاه آماده کار است.

نکات مهم برای کار با بهترین دستگاه بهترین مارک اتو لوله کشیلوله پلیمری :

پس از جوشکاری ، حتما لوله ها را بررسی کنید تا علاوه بر تنگ شدن مسیر جریان آب ، اطمینان حاصل کنید که این عمل به خوبی انجام شده است و مواد مذاب در منطقه داخلی لوله جمع نشده است. ، باعث تشکیل رسوبات می شود. در محل تجمع می یابد. در این حالت باید اتصال معیوب خاموش و تعویض شود.

هرگز برای جوشکاری عجله نکنید ، این امر به مراقبت نیاز دارد.

بهتر است دستگاه بیش از 8 ساعت متوالی به برق متصل نباشد. از تکان دادن و زدن آن خودداری کنید تا عنصر آن دوام بیشتری داشته باشد.

برای محافظت از لبه قیچی ، لازم است سوراخ را پس از استفاده ببندید.

به جای کلاهک فلزی از درپوش پلیمری استفاده کنید.

برای اتصالات فلزی یک طرفه از اتصالات مخروطی استفاده نکنید.

بیش از 3 روز از قرار دادن لوله ها و اتصالات در معرض نور خورشید خودداری کنید.

لوله ها و اتصالات را از شعله های آتش دور کنید و از گرم شدن لوله با شعله مستقیم خودداری کنید. برای خم شدن لوله ها بهتر است از هوای گرم (سشوار صنعتی) استفاده کنید.

لازم است تمام پروژه ها به مدت 14 ساعت با فشار 14 تا 20 اتمسفر آزمایش شوند. برای آزمایش سیستم پیاده سازی شده ، شبکه آب سرد و گرم را از طریق رابط متصل کرده و تمام ترمینال ها را با درپوش پلیمر مسدود کنید. سپس سیستم را با آب پر کنید. پس از تخلیه کلاهک ها ، فشار را به 14 تا 20 اتمسفر پمپ کنید و آن را برای 24 تا 48 ساعت تحت فشار نگه دارید و سپس مسیر لوله کشی را بررسی کنید تا نشتی نداشته باشد (تا 5 درجه) از کاهش فشار به دلیل تراکم هوای باقیمانده با تغییر در دمای محیط و گسترش لوله ها قابل قبول است).

هرگز از لوله ها و اتصالات معیوب استفاده نکنید.

برای برش لوله ها با سطوح جوشکاری کثیف ، کثیف و چرب استفاده نکنید و قطعات ، لوله ها و اتصالات (در صورت لزوم با محلول آب و الکل) را تمیز کنید قبل از جوشکاری.

از استفاده از مهره های مخروطی خودداری کنید.

در حین جوشکاری از پیچاندن لوله و اتصال خودداری کنید و لوله را کاملا مستقیم و عمودی به داخل اتصال فشار دهید.

لوله ها و اتصالات را در فضای بسته و به دور از تغییرات آب و هوایی نگهداری کنید و همچنین لوله ها را در حداکثر ارتفاع 1.5 متر قرار دهید.

هنگام نصب در دمای زیر صفر درجه ، از وارد آوردن ضربات اضافی به لوله جداگانه خودداری کنید و مراقب باشید که لوله شکسته نشود.

به یاد داشته باشید که از گزش استاندارد استفاده کنید.

قبل از سپری شدن زمان جوشکاری به لوله یا اتصال فشار وارد نکنید.
پرفروش ترین دستگاه جوش لوله پلیمری