بهترین سشوار صنعتی رونیکس

بهترین سشوار صنعتی رونیکس ، مارکی محبوب و مورد احترام ، به لطف تلاش جوانان و نخبگان ایرانی ، پرفروش ترین و محبوب ترین مارک امروز بازار ایران است. … ابزارهای با کیفیت تولید و ارائه می کند و مطابق با جهانی سازی برند رونیکس ، گواهینامه های معتبر اروپا و جهان را در محصولات خود ثبت و مطابقت می دهد.

رونیکس با اهداف ملی و فراملی در زمینه ابزار صنعتی تاسیس شد و در ایران ، آلمان و اسپانیا ثبت شده است. گروه رونیکس با بیش از 500 تولید کننده برجسته در 11 کشور جهان ارتباط برقرار می کند و نظارت و کنترل دقیق فنی را توسط متخصصان خود در داخل و خارج از کشور و در تمام مراحل تولید اعمال می کند.

محصولات این شرکت شامل ابزارهای برش و حفاری ساخت فرانسه و آلمان ، ابزار پنوماتیک ساخت کره جنوبی و تایوان ، ابزار قدرت تولید شده در کره جنوبی ، تایوان و چین و ابزار دستی ساخت چین و استرالیا ، اسپانیا ، تایوان و ترکیه ، ابزار دقیق تولید شده در کره جنوبی و …. کلیه محصولات این شرکت با فاکتور انسانی (ارگونومی) و استانداردهای بین المللی و گواهی مدیریت کیفیت ISO 9001-2008 مطابقت دارند.

لیست قیمت روز سشوار صنعتی رونیکس

سشوار صنعتی رونیکس مدل 1104

سشوار صنعتی رونیکس مدل 1104

اطلاعات کلی ابزار

کنترل حرارت دارد
وزن 800 گرم
بازه توان 1500-2000
بازه دبی جریان هوا: 0-500

نظرات کابران

من یک سشوار صنعتی Edon از سایت خریداری کردم ، کلید ظرف 3 ماه خراب شد و بعد از 7 ماه موتور خراب شد.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

سشوار صنعتی رونیکس مدل 1101

اطلاعات کلی ابزار

توان مصرفی 2000 وات
جریان هوا 250-500 لیتر بر دقیقه
طول سیم 3 متر
کنترل حرارت دارد
سایر توضیحات – دارای تنظیم جریان خروجی در سه حالت 250 لیتر در دقیقه با دمای خروجی 50 درجه سانتی‌گراد و 250 لیتر در دقیقه با دمای خروجی 50-600 درجه سانتی‌گراد و 500 لیتر در دقیقه با دمای خروجی 50-600 درجه سانتی‌گراد

نظرات کابران

من از ابتدا کلید خراب را خریداری کردم. فقط گرمای بیش از حد واقعاً ضعیف است. فقط به نظر می رسد من انتظار این کیفیت پایین را از مارک رونیکس نداشتم.

سلام ، من سه سال تجربه کار با این نوع سشوارها را دارم. من یک ماه کامل و بدون وقفه از این نوع سشوار استفاده کردم ، سپس از هم می پاشد. به نظر من استفاده از آن به مدت یک ماه بدون وقفه بسیار عالی است

مارک رونیکس معمولاً محصولات با کیفیتی دارد ، خوشحالم که چند بار از آن استفاده می کنم. بسته بندی دیجیتالا عالی بود ، اما من انتظار داشتم که بسته بندی محصول بیش از گذاشتن همه چیز در کیف آن باشد.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

سشوار صنعتی رونیکس مدل 1102

اطلاعات کلی ابزار

ابعاد 26.5×21×8 سانتی متر
وزن 904 گرم
توان مصرفی 2000 وات
جریان هوا کلید1: 250 – کلید2: 250 – کلید3: 500 لیتر بر دقیقه
حلقه آویختن دارد
طول سیم 3 متر
کنترل حرارت دارد
سایر توضیحات – قابلیت تنظیم دما در 3 حالت مختلف جهت
اقلام همراه -3 عدد سری کاربردی

نظرات کابران

این دستگاه خوبی است. اگر سشوارهای صنعتی دکمه خاموش شدن کامل مورد را داشته باشند ، عمر دستگاه بیشتر می شود. دستگاه های فن که دارای یک عنصر هستند باید تا زمان خنک شدن عنصر روشن باشند! در این سشوار دکمه شماره یک مورد را تا 50 درجه خنک می کند که خوب است!

سلام بچه ها حال شما چطوره چه اتفاقی می افتد؟ منظورم این است که من این سشوار را برای کارگاهم خریداری کردم. عالی من هر ماه یکی از آنها را خریداری می کنم.

از همه نظر عالی است. کسانی که آن را تهیه و سوزانده اند باید ابتدا نحوه استفاده را بیاموزند و سپس روشن کنند.

سلام من این مدل رو دو سال پیش از سایت خریدم. من واقعا خوشحالم. اصلا شک نکنید. فقط لوازم جانبی مستقیم و ریز به نظر می رسند. استفاده از طرح آنها دشوار است ، اما خود سشوار اهمیتی ندارد. از آنجا که من سشوارهای زیادی را دیده و استفاده کرده ام ، واقعاً بخاطر کار خودم آن را به همه توصیه می کنم.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

سشوار صنعتی رونیکس مدل 1103

اطلاعات کلی ابزار

کنترل حرارت دارد
وزن 840 گرم
بازه توان 2000-25000
بازه دبی جریان هوا: 0-500

نظرات کابران

من از بیرون خرید می کنم و با آن کار جوشکاری پلاستیک می کنم. قدرت گرما و هوادهی عالی است ، اما بدن او ضعیف است ، به خصوص محافظت در اطراف لوله ، که در ده دقیقه اول ذوب می شود.

بدون شک کیفیت خوبی دارد شوک دمای بالا با 3 دما. بدنه با کیفیت خوب و دارای 3 سری مختلف سشوار ، البته من این سشوار را از فروشگاه دیگری با قیمت کمتری خریداری کردم و یکرنگ بودن آن همرنگ تصویر است.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

پرفروش ترین سشوار صنعتی رونیکس