بهترین سمباده لرزان کدام است؟

دستگاه سنباده مورد استفاده در صنایع چوب به دلیل توانایی صاف و صیقل دادن سطوح چوبی از محبوبیت زیادی برخوردار است. دستگاه غیر زن به دلیل کاربردهای فراوان مدل های مختلفی دارد. چه نوع سمبادهی نیازهای شما را برآورده می کند ،

شما باید با برخی از ویژگی های کاربردی آن آشنا شوید و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنید. در این مقاله نکات لازم برای خرید بهترین سمباده لرزان را آورده ایم.

لیست بهترین سمباده لرزان

ویژگی های مهم کاغذ سنباده ارتعاشی

تعویض سریع کاغذ سنباده

یکی از بهترین و کاربردی ترین ویژگی های کاغذ سنباده ویبره این است که با چه سرعت و راحتی می توانید کاغذ سنباده را تغییر دهید. رایج ترین روش اتصال در این ابزار آویز نام دارد که کار با آن بسیار آسان است و تغییر کاغذ سنباده را بسیار ساده و سریع می کند.

سرعت متغیر

اینکه چقدر پرداخت هزینه کار راحت است ، به میزان کنترل شما بر روی کاغذ سنباده لرزاننده و روند سنباده بستگی دارد. بهترین سمباده لرزان با سرعت متغیر می توانید سرعت را بسته به ماده ای که کار می کنید کم یا زیاد کنید. برای موادی مانند روکش چوب ، سرعت کمتری لازم است تا احتمال سنباده زنی بیش از حد کاهش یابد. سرعت های پایین برای لاک های نرم و براق بهتر است. کاغذ سنباده با سرعت متغیر کمی بالاتر از آنهایی است که این گزینه را ندارند. اما هرچه قیمت بالاتر باشد ، کنترل بیشتری نیز خواهید داشت.

گزینه جاروبرقی موجود است

بیشتر دستگاه های آسیاب دارای کیسه یا مخزن گرد و غبار هستند تا محیط کار شما در هنگام سنباده زدن تمیز باشد. جمع آوری آلودگی از طریق این دو روش خوب است ، اما موثرترین راه برای از بین بردن آلودگی و تمیز نگه داشتن محیط کار بهترین سمباده لرزان ، اتصال کاغذ سنباده لرزشی به خشک کن و جارو برقی است. شما به اتصال کاغذ سنباده ای متناسب با اندازه های استاندارد جاروبرقی 1 ¼ ، 1 ½ و 2 ½ اینچ نیاز دارید. ریه ها نیز از این هوای پاک کننده در کارگاه شما بهره مند می شوند.

دستگیره های سنگ زنی

تنها راه برای دانستن اینکه کاغذ سنباده در دست شما چه حسی دارد ، امتحان کردن آن است. این کار را می توانید با مراجعه به فروشگاه ابزار محلی خود و آزمایش چندین مدل مختلف انجام دهید. بسیاری از فروشگاه های ابزار دارای نمایشگرهای مختلف هستند بهترین سمباده لرزان تا مصرف کنندگان بتوانند آنها را ببینند و نگه دارند. در واقع ، می توانید آنها را روشن کنید و ببینید چگونه در دست شما قرار می گیرند.

بهترین سمباده لرزان شما می خواهید آزمایش کنید که آیا انگشتان شما به راحتی روی دستگاه قرار می گیرند یا خیر و روشن کنید. همچنین می خواهید ببینید سنگینی آنها در دست شما چیست و آیا دسته به راحتی در دست شما قرار می گیرد یا خیر. برخی از آسیاب ها برای راحتی بیشتر از طراحی دسته نرم برخوردار هستند. نگه داشتن و استفاده از کاغذ سنباده راحت تر ، مدت زمان طولانی تری می توانید بدون خستگی و خستگی عضلات از آن استفاده کنید.

سیم برق بلند

برخی از ابزارها دارای سیمهای کوتاه و کوچک هستند که نیاز به استفاده از سیمهای اضافی دارند. اما مدل هایی وجود دارد که سیم های بلندی دارند و به شما اجازه می دهند مجبور نباشید کنار پریز برق بنشینید.

کلید مهر و موم شده

بهترین سمباده لرزان به دلیل خاک اره ای که می تواند در اثر سنباده زنی ایجاد شود ، وجود دستگاهی با یک کلید مهر و موم شده باعث افزایش عمر سنباده زدن شما می شود. ورود خاک اره به سوئیچ دستگاه شما می تواند بر ویژگی های خاموش و روشن بودن آن تأثیر بگذارد و باعث عملکرد صحیح آن نشود.

خاک اره همچنین می تواند به چشم ، بینی و دهان شما وارد شود و باعث ناراحتی و حتی مشکلات سلامتی برای افراد مبتلا به آسم یا آلرژی شود. هنگام کار بر روی پروژه خود ، استفاده از ماسک و تهویه مناسب و همچنین جمع کننده گرد و غبار (مخزن یا کیسه یا اتصال جاروبرقی) گرد و غبار را کاهش می دهد.

تعادل

وقتی ابزار شما متعادل باشد ، به راحتی می توانید از کاغذ سنباده استفاده کنید و به راحتی کار می کنید برای شما بسیار ارزشمند است. بهترین سمباده لرزان همچنین ، اگر نمی توانید گام صحیحی را بردارید ، ناامید نشوید ، بنابراین روی یک کپو خوب سرمایه گذاری کنید. لرزش چیزی است که می تواند بر دقت و پرداخت تأثیر بگذارد.

به خصوص هنگام کار روی قطعات ظریف که به سنباده کاری دقیق نیاز دارند. هرچه لرزش دستگاه کمتر باشد ، بازده پرداخت آن نیز بهتر خواهد بود. همچنین احتمال آسیب و خراش کمتر خواهد بود.

قفل سوئیچ

این ویژگی به کاربر امکان می دهد کاغذ سنباده را در حالت قفل شده نگه دارد بدون اینکه دائماً کلید را فشار دهد. این کار دست شما را برای هدایت و کنترل سنباده در حین سنباده باز می گذارد.

تحرک

اگر جعبه حمل و نقل خوبی داشته باشید ، انجام شن و ماسه در محل کار یا جایی که می خواهید سنباده کاری کنید بسیار آسان تر خواهد بود. بهترین سمباده لرزان تمام دستگاه های آسیاب دارای جعبه هستند. در غیر این صورت جعبه هایی وجود دارد که می توانند سنباده بزنند و همچنین سیم. اگر مسافرت هستید ، به عنوان یک نجار حرفه ای یا مکانیک قفسه در خانه های مختلف کار کنید ، یا اگر در صنعت ساختمان هستید و هر روز در محل کار خود کار می کنید

تنظیمات فاصله

برخی از آسیاب ها دارای دسته یا پیچ هستند که به اپراتور امکان می دهد تنظیمات فاصله را به راحتی و به سرعت تنظیم کند. اینها تنها برخی از نرم افزارهای به اشتراک گذاشته شده مورد استفاده شما هستند.

ایمنی

مانند سایر ابزارها ، یک روش درست و غلط برای استفاده از کاغذ سنباده ارتعاشی وجود دارد. باید مراقبت شود تا از حوادث و جراحات جلوگیری شود. بهترین سمباده لرزان کودکان بدون نظارت بزرگسالان نباید از این ساینده ها استفاده کنند. در اینجا چند نکته ایمنی برای کمک به کاربران در هنگام ایمنی در هنگام استفاده از کاغذ سنباده لرزشی آورده شده است.

ضمانت و ضمانت تعویض قطعات

هنگام خرید کاغذ سنباده لرزشی مناسب با نیازهای خود ، مدلی بخرید که دارای ضمانت بازگشت پول باشد. اکثر مارک ها این گزینه را دارند و احتمالاً 30 تا 60 روز ضمانت به شما می دهند. این گزینه بسیار مفید است زیرا به کاربر اجازه می دهد کاغذ سنباده را امتحان کند و مطمئن شود که آن را دوست دارد.

در صورت حادثه شن و ماسه یا خراب شدن شن و ماسه ، به تعویض قطعات کمک می کند. شرایط گارانتی قطعات را با دقت بخوانید تا آنها را به درستی رعایت کنید. بهترین سمباده لرزان اگرچه ابزارهای کوچکتر همیشه نیاز به سرویس ندارند ، اما ممکن است بخواهید کاغذ سنباده را به طور مرتب سرویس کنید. دستکاری سنگ زنی ممکن است ضمانت قطعات را باطل کند. بنابراین ، متن کامل شرایط گارانتی را بخوانید.

پرفروش ترین سمباده لرزان