بهترین مارک قیچی برقی خیاطی

بهترین مدل برای خرید اینترنتی قیچی برقی خیاطی در بازار کدام است؟ موضوع این مقاله معرفی لیست قیمت قیچی برقی خیاطی ارزان قیمت روز است باما همراه باشید.

در این قسمت قصد داریم بهترین مارک قیچی برقی خیاطی و انواع قیچی خیاطی را با کسانی که قصد یادگیری خیاطی و کار در این زمینه را دارند معرفی کنیم که می تواند برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرد. همچنین ، هنگام خرید قیچی خیاطی ، پس از انتخاب نوعی که نیاز شما را در محل کار برآورده می کند ، حتما به یک سری نکات توجه کنید:

انواع قیچی خیاطی

در این قسمت شما را با انواع قیچی های خیاطی آشنا می کنیم تا با انواع آنها بهتر آشنا شوید.

1- معمولاً: این نوع قیچی خیاطی صاف و با دو حلقه یک شکل است و از آنجا که دو تیغه آن کاملاً شبیه به هم است ، گفته می شود که این نوع قیچی ها پشت و کناره ندارند.

2- برش کوچک: این نوع قیچی زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که آنها قصد دارند مقاطع یا تکه های کوچک پارچه را برش دهند یا در صورت لزوم درزهای ظریف را باز کرده و درزها را ببرند.

3- زیگزاگ: از این نوع قیچی خیاطی در مواردی استفاده می شود که خیاط قصد تمیز کردن مفاصل یا جلوگیری از ریشه زدن پارچه را دارد. این نام به این دلیل است که لبه های تیغه آن زیگزاگ است.

4- برش ضخیم: این نوع قیچی خیاطی همانطور که احتمالاً دیده اید صاف نیست و از نظر شکل ظاهری یا ساختار دارای انحنای زیادی است. به گونه ای نگه داشته می شود که انگشت شست در یک حلقه که کوچکتر است قرار گرفته و انگشتان دوم و سوم در یک حلقه قیچی بزرگتر قرار می گیرند. برای ایجاد برش باید تیغه را صاف روی برش قرار داد. برای کسانی که چپ دست هستند توصیه می شود از انواع خاصی از این نوع قیچی خیاطی استفاده کنند.

5- نخ دست ساز: باید توجه داشته باشید که در هنگام دوختن نخ خیاطی در بعضی قسمت ها روی پارچه باقی می ماند. در این حالت ، برای خلاص شدن از شر آن ، باید از قیچی مخصوص این کار استفاده کنید ، یعنی نخ دست.

6- دوخت قیچی برای برش تور: تیغه پایین از سطح بالایی صاف و پهن تر است که به شما کمک می کند تا هنگام برش پارچه اضافی از سوراخ شدن تور جلوگیری شود.

7- برقی: این نوع قیچی خیاطی کاملاً جدید است ، در انواع بزرگ و سنگین در بخشهای تولیدی و در خانه ها نیز از نوع کوچک استفاده می شود. از این نوع قیچی برای برش پارچه های نرم و ضخیم استفاده می شود.

8- شارپ: این نوع قیچی دارای لبه تیز است که معمولاً هنگامی که می خواهید سوراخ دکمه را باز کنید از آن استفاده می شود.

9 شکاف: این نوع قیچی عمدتا برای مواردی استفاده می شود که خیاط قصد دارد درزها را باز کند یا مانند نوع قبلی دکمه ای را تقسیم کند.

بهترین مارک قیچی برقی خیاطی

قیچی برقی ابزاری است که در دو نوع برقی و بی سیم برای برش انواع پارچه ها ، ورق های استیل ، میله های تقویت کننده و … با ضخامت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از این دستگاه به طور گسترده در پروژه های تولید و ساخت لباس و کارگاه ها استفاده می شود.

قیچی های برقی به اشکال مختلفی شامل عمودی ، چرخشی ، ورق فلز و میلگرد ارائه می شوند. هنگام خرید بهترین قیچی برقی ، باید به چندین فاکتور از جمله قدرت موتور ، قدرت و میزان برش ، نوع تیغه ، طراحی محفظه و نحوه استفاده از آن توجه کنید.

  • قیچی برقی خیاطی مارک دی سی ای
  • قیچی برقی خیاطی مارک بوش
  • قیچی برقی خیاطی مارک میلواکی
  • قیچی برقی خیاطی مارک ماکیتا
  • قیچی برقی خیاطی مارک محک