بهترین موتور برق برای ماینر و ماینینگ

بهترین مدل برای خرید اینترنتی موتور برق برای ماینر و ماینینگ در بازار کدام است؟ موضوع این مقاله معرفی لیست قیمت موتور برق برای ماینر و ماینینگ ارزان قیمت روز است باما همراه باشید.

ماینینگ دستگاه ماینر یک ماشین استخراج بیت کوین است که یک ارز دیجیتال است و توسط شرکت هایی مانند BITMAIN تولید می شود که در این صنعت به عنوان یک رهبر شناخته شده است. مدل های جدیدتر هر روز برای بازیابی بهتر در بازار موجود است.

در ابتدا ، این دستگاه ها برای پردازنده های معمولی مورد استفاده قرار می گرفتند ، اما بعداً مشخص شد که با افزایش گرافیک دستگاه ، قدرت استخراج نیز افزایش می یابد. در نتیجه ، دستگاه های جدیدی به بازار وارد شدند که مصرف برق بسیار بیشتری داشتند و در نتیجه سودآوری بیشتری پیدا کردند.

در نتیجه ، فعالان و سرمایه گذاران در این بخش ناگزیر باید هزینه های جداگانه ای را برای خرید دستگاه موتور برق برای ماینینگ هزینه کنند ، که علاوه بر مقرون به صرفه بودن ، سهولت استفاده و دسترسی آسان به سوخت نیز باید در نظر گرفته شود.

لیست قیمت بهترین دستگاه موتور برق برای ماینینگ

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

موتور برق دست دوم

خرید مستقیم از فروشنده محصول

بهترین دستگاه ژنراتور برق برای ماینر ارز دیجیتال

استخراج ارز دیجیتال امروزه به یکی از مهمترین مشاغل موجود در بستر دیجیتالی تبدیل شده است.

با توجه به وضعیت کشور ما ، ایران و تحریم های اعمال شده ، کاهش تجارت جدید و تازه ، به نظر می رسد تجارت بیت کوین و استخراج کنندگان در شرایط فعلی ما می توانند به معیشت اقتصادی مردم کمک کنند.

برای این منظور ، استخراج ارزهای دیجیتال به دستگاههایی به نام ماینر نیاز دارد که از طریق خط اینترنت ، ماینر و رایانه یا لپ تاپ قابل تنظیم است.

در نگاه اول و با توجه به نیازهای فوق ، روند اجرا ساده به نظر می رسد ، اما همراه با این مشکل ، تهیه و تحویل دستگاه های ثانویه و سپس مصرف برق ، تولید صدا و گرمای زیاد آنها یک چالش بزرگ برای این افراد است ، که می خواهند تنظیم کنند خواهد بود.

با توجه به فعالیت ما در زمینه انواع مختلف ژنراتورهای برق ، در این مقاله قصد داریم بهترین موتور برق برای ماینر و ماینینگ و راهنمای خرید بهترین موتور برق برای ماینر و ماینینگ و استخراج ارز دیجیتال را معرفی کنیم.

انواع موتور برق برای ماینر ارز دیجیتال

انواع مختلفی از ژنراتور برق برای ماینر ارز دیجیتال وجود دارد. از نظر عملکرد ، هر یک از آنها می توانند عملکردهای مختلفی داشته باشند. در ادامه موتورهای الکتریکی مناسبی را برای این منظور ارائه خواهیم داد.

موتور برق بنزینی

این نوع ژنراتورها پرکاربردترین نوع موتورهای الکتریکی هستند. اما این گزینه ایده آل در زمینه حفاری نیست. زمان کار این نوع ژنراتورها معمولاً 4 ساعت است. در حالی که حفاری به بهره وری مداوم و طولانی نیاز دارد. در نتیجه ، امکان کارکرد مداوم ژنراتور بنزین وجود ندارد. خرید دو موتور الکتریکی بنزینی و جایگزینی آنها می تواند یک راه حل در این زمینه باشد. تولید زیاد صدا و هزینه های سوخت از دیگر مشکلات هنگام استفاده از این ژنراتور در استخراج است.

موتور برق گازسوز

مناسب ترین نوع ژنراتور برای استخراج ارز دیجیتال موتور گازی است. دسترسی آسان به گاز ، قیمت پایین در مقایسه با سایر سوخت ها بزرگترین مزیت آن است. از طرف دیگر ، امکان استفاده دائمی از این دستگاه وجود ندارد.

موتور برق گازوئیلی

یکی از پرکاربردترین ژنراتورها در استخراج و استخراج ارز دیجیتال ، موتور الکتریکی دیزلی است. قدرت بالای این دستگاه ها و هزینه های قابل قبول سوخت از مزایای برجسته آنهاست. سر و صدا و دود تولید شده توسط ژنراتور نیز محدودیت عمده ای است. برای افزایش عمر تولید دستگاه و کارایی بهتر ، استفاده از دو دستگاه با 10 تا 12 ساعت کار توصیه می شود.

پنل های خورشیدی

بهترین راه توضیه شده تا بحال برای استخراج ارز دیجیتال پنل های خورشیدی است

پنل های خورشیدی با استفاده از نور خورشید برق تولید می کنند. سوخت رایگان! سکوت و عدم آلودگی محیط زیست از مزایای مهم این پنل هاست. از طرف دیگر ، به دلیل تکنولوژی خاص آنها ، هزینه تهیه این پانل ها زیاد است. در نتیجه ، افراد کمتری ممکن است مایل به استفاده از این پانل ها در استخراج باشند.