بهترین موتور برق بی صدا یا سایلنت اینورتری

بهترین مدل برای خرید اینترنتی موتور برق بی صدا در بازار کدام است؟ موضوع این مقاله معرفی لیست قیمت موتور برق بی صدا ارزان قیمت روز است باما همراه باشید.

همانطور که می دانید موتور برق بی صدا وسیله ای است که انرژی مکانیکی را به بنزین یا سوخت دیزل یا حتی روغن به برق تبدیل می کند. موتور برق بی صدا مانند دیزل ژنراتور است ، اما در حجم و سر و صدای کمتری (و البته علاوه بر گازوئیل یا دیزل ، با بنزین نیز کار می کند).

از موتور برق های بی صدا کم مصرف (یا موتورهای خاموش از نوع خانگی) غالباً به عنوان موتور برق های بی صدا قابل حمل یا با کیفیت بالا یا موتور برق های بی صدا برای سفر و همچنین موتورهای بی صدا یاد می شود. این نوع موتور برق های بی صدا به صورت کیسه ای بوده و دارای حجم و وزن بسیار کمتری نسبت به موتور برق های بی صدا معمولی هستند.

سر و صدای زیاد یکی از معایب موتور برق های بی صدا بنزینی است که تا حدی توسط موتور برق های بی صدا قابل حمل با صدای کم برطرف می شود. مکانیزم موتور برق بی صدا خانگی با سطح صدای کم شبیه موتور برق بی صدا بنزینی است که برای کارهای طولانی مدت (5 ساعت یا بیشتر) مناسب است. سوخت یک موتور برق بی صدا ساکت و آرام اغلب “بنزینی” است.

تولید صدا و آلودگی صوتی از مشکلات رایج موتور برق های بی صدا است. اما موتورهای بی صدا یا اینورترها برای حل این مشکل طراحی و ساخته شده اند. در این نوع دستگاه ها از صدا خفه کن و فن آوری های جدید کاهش صدا استفاده می شود. البته کاربرد بی صدا این موتورها چندان صحیح نیست و بهتر است آنها را کم صدا بنامید.

اینورتر یا موتورهای برقی با کیفیت یکی از انواع موتور برق های بی صدا است که شبیه کیف های زنانه است و وزن آنها بسیار کمتر از موتور برق های بی صدا دیگر است. اکثر موتور برق های بی صدا پر از بنزین هستند و وزن آنها تا 20 کیلوگرم می رسد.

لیست قیمت موتور برق

موتور برق اینورتری چیست؟

اینورتر یکی از بزرگترین و قدرتمندترین ابزاری است که می تواند برق DC را تبدیل کند ، یعنی. برق AC ، در توان AC. توجه به این نکته مهم است که می تواند بدون کند کردن سرعت موتور این کار را به طور موثر انجام دهد.

دلیل این امر تبدیل جریان مستقیم به جریان متناوب است که توسط دینام انجام می شود و دارای قدرت خروجی بهتر و کمترین تغییر ولتاژ و فرکانس است. این گزینه برای یک موتور برق بی صدا بی صدا است که بیشتر از 3 کیلووات و با سوخت بنزین است.

کاربرد موتور برق کیفی

کاربرد موتور برق بی صدا اینورتر در اینجا روشن است که اگر شما یک جهانگردان هستید و به یک منبع برق سبک و قابل حمل نیاز دارید ، ما موتور برق های بی صدا با کیفیت یا اینورتر را ارائه می دهیم.

موتورهای اینورتر تا 3000 وات در دسترس هستند و طراحی ویژه آنها به گونه ای است که به راحتی قابل حمل و متحرک هستند.

موتور برق های بی صدا خاموش برای کارهای بسیار حساس مانند آزمایشگاه ها ، رایانه ها ، لپ تاپ ها و تجهیزات اندازه گیری و همچنین مکان هایی مانند اردوگاه های تفریحی مانند کوهنوردی و سرگردانی در کویر به دلیل قدرت غیر قابل تحمل مورد استفاده قرار می گیرند. این موتور برق های بی صدا به دلیل مصرف کم سوخت از نظر آلودگی و محیط زیست مناسب هستند.

نکته ای که هنگام استفاده از موتورهای اینورتر باید به خاطر داشته باشید ، قرار دادن آنها در داخل خانه نیست ، زیرا باعث انتشار مونوکسید کربن می شوند.

مکانیسم عملکرد موتور برق اینورتر چگونه است؟

مکانیزم عملکرد یک اینورتر یا یک موتور برق بی صدا با کیفیت را می توان به عنوان مصرف انرژی خام تولید شده توسط ژنراتور و استفاده از یک ریزپردازنده مخصوص برای خالص سازی انرژی خام در طی یک فرآیند چند مرحله ای توضیح داد.

در مرحله اول ، ولتاژ AC چند فاز ولتاژ بالا تولید شده توسط مجموعه ژنراتور از AC به DC تبدیل می شود. سپس توسط اینورتر DC به AC تبدیل می شود. توان خروجی حاصل از اینورتر بسیار روان و تمیز است و از کیفیت بالایی برخوردار است که ریزپردازنده کل فرآیند را پیاده سازی می کند و از همه مهمتر سرعت موتور را کنترل می کند.

یکی از تفاوتهای اصلی مشاهده شده در موتورهای اینورتر کنترل از راه دور روی بار است. به عنوان مثال ، یک ژنراتور قابل حمل معمولی را در نظر بگیرید که در آن دور موتور در 3600 دور در دقیقه ثابت است و همیشه با همان سرعت کار می کند.

اما در یک موتور برق اینورتر قابل حمل ، سرعت متغیر است تا انرژی لازم را تأمین کند. این موتور برق اینورتر با افزایش بار دور موتور را افزایش می دهد و با کاهش بار دور موتور را کاهش می دهد. در نتیجه ، یک موتور برق اینورتر قابل حمل از سوخت کارآمدتری استفاده می کند ، صحبت از یک موتور قابل حمل یک کیلوواتی است که در عرض چهار ساعت یک لیتر بنزین مصرف می کند.

خرید موتور برق اینورتر از کجا مناسب است؟

  1. با توجه به وزن کم و سبکی نسبی موتورهای اینورتر ، حمل و نقل آسان است. در نتیجه ، مسافرت های طولانی مدت ، اردو زدن و مواردی از این دست برخی از مکان هایی هستند که می توانند از اینورترها استفاده کنند.
  2. برق تولید شده در موتور برق های بی صدا بی صدا از کیفیت بالایی برخوردار است. این خروجی بدون تحمل گزینه خوبی برای موارد حساس است که به دقت بالایی نیاز دارند. اینها شامل آزمایشگاه ها و تجهیزات استریو است.
  3. مصرف کمتر سوخت نیرو دیگری برای خرید یک موتور برق بی صدا ساکت است. در نتیجه ، در مکانهایی که تأمین سوخت ممکن است دشوار باشد ، اینورتر بسیار کارآمد خواهد بود.

اگر برای انتخاب موتور برق به نکات کلیدی نیاز دارید ، می توانید به راهنمای خرید موتور برق خانگی مراجعه کنید.

بهترین مارک های موتورهای برق خانگی کم صدا (بی صدا)

  • موتور برق بی صدا خاموش هوندا
  • موتور برق بی صدا خاموش حداکثر
  • موتور برق بی صدا خاموش از Lancin
  • موتور برق بی صدا خاموش راتو
  • موتور برق بی صدا خاموش Qipur
  • موتور برق خاموش هیوندای
  • موتور برق بی صدا خاموش واکسن با کیفیت
  • موتور برق بی صدا دوکار
  • موتور برق بی صدا خاموش

مزایای استفاده از یک موتور برق بی صدا بی صدا یا اینورتر

موتور برق اینورتر کم صدا

این ژنراتورهای اینورتر را از نمونه های معمولی متمایز می کند. آنها بسیار ساکت تر طراحی شده اند و از صدا خفه کن های ویژه و فناوری کاهش صدا برای کاهش سر و صدا استفاده می کنند. اکثر موتور برق های بی صدا معمولی دارای سطح صدا هستند. آنها از 73 دسی بل شروع می شوند و با افزایش بار ، سر و صدا نیز افزایش می یابد. صدای ژنراتورهای بزرگتر حتی بلندتر است.

ژنراتورهای اینورتر برای تولید برق بیشتر باید کار کنند اما با مصرف سوخت کمتری شروع می کنند زیرا در صورت عدم مصرف برق موتور کندتر کار می کند. با نیاز به قدرت بیشتر ، دور موتور افزایش می یابد تا انرژی بیشتری تولید کند. این کارایی دارد زیرا موتور فقط به اندازه کافی سوخت مصرف می کند و فقط صدای کافی تولید می کند.

این بدان معنی است که آنها سرعت موتور خود را بر روی قدرت مورد نظر تنظیم می کنند. این بدان معنی است که موتور دریچه گاز خود را با بار کم باز می کند ، که باعث صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش قابل توجه آلودگی صوتی می شود.

این همان چیزی است که ژنراتورهای اینورتر را برای استفاده در محیط های داخلی و اداری مناسب می کند. آنها کار را بدون وقفه انجام می دهند و برخی از آنها می توانند هشت ساعت یا بیشتر با یک گالن سوخت کار کنند.

مصرف سوخت کم

این ژنراتورها می توانند به طور خودکار سرعت موتور شما را متناسب با نیازهای برنامه مورد استفاده شما تنظیم کنند. آنها به سادگی انرژی کافی برای کار با وسایل الکتریکی یا دستگاههایی را که به آنها متصل می کنید تولید می کنند. نیازی نیست که از مقدار زیادی سوخت استفاده کنید ، این بدان معنی است که اتلاف کمتری دارید و زمان بیشتری دارید.

نگهداری آسان تر

مراقبت از ژنراتورهای اینورتر نسبت به انواع غیر اینورتر آسان تر است. با استفاده از ژنراتور اینورتر ، نیازی به تعویض کاربراتور ، خطوط سوخت یا آب بندی به طور منظم نیست. علاوه بر این ، آنها روغن کمتری مصرف می کنند.

طراحی خاموش محفظه موتور برق بی صدا

بسته آن امنیت کلیه اجزای آن را تأمین می کند. این بدون شک مزیت بیشتری نسبت به ژنراتورهای نصب شده روی قاب به دستگاه می دهد. در عین حال ، دستگاه کم حجم و سبک است تا به راحتی توسط یک نفر حمل شود. او به راحتی آن را برداشت.

عمر طولانی تر

ژنراتورهای مجهز به اینورتر دارای موتورهای ابتکاری هستند که بسته به باری که حمل می کنند سرعت خود را تغییر می دهند.این امر علاوه بر مزایای ذکر شده باعث افزایش عمر موتور شما می شود.

قابلیت های موازی با کیفیت بالا و قدرت الکتریکی:

ویژگی دیگر این است که می توانید آنها را با دستگاه های مشابه برای قدرت خروجی بیشتر جفت کنید. بنابراین ، به جای استفاده از یک ژنراتور بزرگ و بزرگ استاندارد که سر و صدای زیادی ایجاد می کند ، می توانید از دو ژنراتور مجهز به اینورتر استفاده کنید و با بازدهی مضاعف ، همان قدرت خروجی را بگیرید.

کنترل از راه دور مصرف بار

دور موتور یک موتور برق بی صدا بنزینی معمولی 3600 دور در دقیقه است که همیشه با این سرعت کار می کند. اما با وجود یک موتور بی صدا یا یک موتور با کیفیت ، سرعت بسته به انرژی مورد نیاز تغییر می کند ، یعنی با افزایش بار ، موتور نیز افزایش می یابد و با کاهش بار ، سرعت موتور کاهش می یابد.

نویز پایین

مهمترین گزینه ای که موتور برق های بی صدا با کیفیت را از سایر موتور برق های بی صدا متمایز می کند ، صدای کم آن است.

طراحی عالی این موتور برق های بی صدا استفاده از صدا خفه کن های ویژه و فناوری کاهش صدا برای جلوگیری از صدای زیاد موتور است.

بیشتر موتورهای نویز در موتورهای معمولی از 68 دسی بل (DB) شروع می شوند و با افزایش بار و عملکرد موتور صدای بیشتری تا 75 دسی بل (DB) دارند.

اما این موتور برق های بی صدا به دلیل کم صدا بودن شهرت دارند و صدای این موتور برق های بی صدا بی صدا به 53 دسی بل می رسد.

دلیل کاهش صدای موتورهای بی صدا (با کیفیت) وجود یک صفحه الکترونیکی (اینورتر) در سیستم موتور برق بی صدا بی صدا است که باعث تولید توان و سرعت متغیر و کاهش صدا و کاهش مصرف سوخت می شود.

این امر منجر به عمر مفید موتور برق بی صدا و کیفیت برق تولید شده می شود.

تفاوت بین یک موتور برق بی صدا با کیفیت و یک موتور برق اینورتر چیست؟

تفاوت اصلی بین موتورهای بی صدا و موتور برق های بی صدا معمولی در دو مورد اصلی است. مورد اول کم مصرف و کم صدا بودن آن است. این به دلیل تکنولوژی پیشرفته ای است که در ساخت موتورهای اینورتر یا موتورهای بی صدا به کار رفته است.

مورد دوم قیمتی است که موتور برق های بی صدا بی صدا از موتور برق های بی صدا معمولی قیمت بالاتری دارند و بنابراین کسانی که به دلیل هزینه و هزینه های تعمیر و نگهداری از موتورهای بی صدا عبور می کنند ، باید این ایده را اصلاح کنیم که اگر از این موتور برق بی صدا به درستی و صحیح استفاده کنیم ، بسیار قابل اعتماد است و هرگز نیاز به تعمیر نخواهد داشت.

پرفروش ترین موتور برق بی صدا