بهترین نوک هویه لحیم کاری

بهترین مدل برای خرید اینترنتی نوک هویه لحیم کاری در بازار کدام است؟ موضوع این مقاله معرفی لیست قیمت نوک هویه لحیم کاری ارزان قیمت روز است باما همراه باشید.

بهترین نوک هویه لحیم کاری؛ هویه آهن لحیم کاری ابزاری است که کاربردهای مختلفی برای تعمیرات و اتصال قطعات الکتریکی توسط لحیم کاری دارد. به خصوص در تعمیرات موبایل ، یکی از اصلی ترین ابزارها شناخته می شود. نوک نازل به گونه ای کار می کند که گرما را از عنصر منتقل کرده و سیم لحیم را ذوب کند.

نوک هویه آهن لحیم کاری نسوز است و می تواند از چسبیدن قلع به اشکال و ویژگی های مختلف جلوگیری کند. ساختار قسمت فوقانی از یک هسته مسی با روکش کروم و یک صفحه آهنی قلع ساخته شده تشکیل شده است. به دلیل وجود مس و کروم در نوک ابزار ، قیمت این ابزار کمی بالاتر از خود ابزار است.

استفاده از مس در بالای هویه علاوه بر انتقال دما ، از اکسیداسیون آن جلوگیری می کند. کروم همچنین در انتقال گرما به سطح خارجی نوک نقش مهمی دارد. آهن مورد استفاده همچنین دارای مقاومت سایشی بالا با انتقال حرارت مناسب است. البته آهن مورد استفاده یک لایه نازک است که رسانایی کمتری نسبت به سایر فلزات دارد اما به دلیل تماس مکرر سیم قلع با آن و مقاومت بالای آن ، در بالای آهن استفاده می شود. اگر آهن سیاه و اکسید شود ، می توان آن را به طور مکرر بازسازی کرد. لایه قلع در بالا به عنوان کروم برای محافظت و انتقال گرما استفاده می شود.

نکته قابل توجه این است که نوک هویه باید چسبندگی نداشته باشد اما قابلیت جذب مناسب سیم قلع بسمت خود را داشته باشد.

هنگام استفاده از هویه، باید به نوع برد الکتریکی توجه کنیم. به عنوان مثال ، یک نوک پهن برای کارهایی مناسب است که دامنه بیشتری دارند تا بتوانند گرما را در یک منطقه بزرگتر منتقل کنند. و نکات محدودتر برای قطعات و تخته های کوچک مناسب است.

لیست قیمت امروز بهترین نوک هویه لحیم کاری

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

انواع رایج ترین نوک های هویه 

نوک هویه اوریب

نوک هویه اوریب اغلب استفاده نمی شود اما به دلیل عرض و اندازه آنها ، می توانند قلع اضافی بیشتری را از سطح برد با استفاده از قلع کش جذب کنند. به همین دلیل ، بهترین و مناسب ترین گزینه برای حذف قلع از تلفن هستند تابلو هنگام استنسیل کردن.

نوک هویه کاتری

نوک هویه مربوط به نوک هویه های کاتری بسته به نوع کار و موقعیت تخته و دستگاه ممکن است بهترین گزینه برای لحیم کاری باشد. سطح گسترده این قله ها منجر به توزیع یکنواخت گرما می شود. این ابزار عمدتا برای تعمیرات کابل ، تمیز کردن پایه های قالب و حذف قلع استفاده می شود

نوک هویه سر صاف و سر کج

نوک هویه را می توان متداول ترین نوع نکات دانست. که عمدتا برای قطعات ظریف استفاده می شود ، بنابراین بیش از نکات دیگر به مهارت و تجربه بیشتری در لحیم کاری نیاز دارند.

ویژگی ها که هنگام خرید نوک هویه باید به آنها دقت کنیم:

قیمت نوک هویه

قیمت این محصول یکی از مهمترین موارد هنگام خرید است. از آنجا که مارک های مختلف این محصول را با کیفیت های مختلف تولید می کنند ، قیمت این محصول نیز با یکدیگر متفاوت است. اگر به کالای حرفه ای بسیار با کیفیت نیاز دارید ، پرداخت بیشتر نیاز به خرید مجدد آن کالا را از بین می برد.

جنس نوک هویه

هنگام خرید نوک هویه باید مطمئن شوید که از فلز با کیفیت بالا ساخته شده است. اگر مواد این محصول کیفیت خوبی نداشته باشد ، به آن می چسبد و باعث می شود خیلی سریع سیاه شود و اکسید شود. مواد رویه باید ضد آتش باشد و با آلیاژهای مختلف و فلزات مختلفی مانند نیکل ، مس ، آلومینیوم و غیره تولید می شوند.

مارک نوک هویه

نوک هویه Voller ، ساخت آلمان ، یکی از بهترین تولید کنندگان انواع ابزار لحیم کاری است ، Avazak نماینده رسمی Weller در ایران است. گوت ژاپن به دلیل کیفیت بالا سالهاست که قسمت بزرگی از بازار ابزار لحیم کاری را به خود اختصاص داده است.

پرفروش ترین نوک هویه لحیم کاری