تبدیل دریل به اره عمود بر

وجود انواع وسایل مورد استفاده در خانه و محل کار امروزه به یک ضرورت مسلم تبدیل شده است. از جمله ابزارهایی که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند ، دریل ها و در برخی موارد دستگاه های فرز هستند.

با خرید این محصول می توانید دریل خود را بدون هزینه اضافی به به اره عمود بر تبدیل کنید و نیازی به خرید دستگاه فرز برای استفاده روزمره و استفاده در منزل نخواهید داشت. استفاده از این محصول در برشهایی مانند ورقهای آهن ، چوب و همچنین سایش کلیه فلزات ، چاقوهای تراش دهنده و غیره کاربرد دارد. بدیهی است که برای اهداف حرفه ای توصیه می شود که یک برش را جداگانه خریداری کنید.

مبدل دریل عمودی وسیله ای است که با اتصال دریل خود به این مبدل ، می توانید به راحتی دستگاه برش عمودی برای کارهای ظریفتر در کارگاه داشته باشید. با کمک تبدیل دریل به اره عمود بر که دارای وزن ایده آل زیادی است ، می توانید به راحتی عملیات برش را انجام دهید و دیگر نیازی به تهیه اره برای کارگاه خود با قیمت بالاتر نیست.

تبدیل دریل به اره عمود بر

مبدل اره مته یکی از کاربردی ترین و ضروری ترین ابزارها در هر کارگاه نجاری است و به راحتی می تواند عملیات برش ورق و برش عمودی را انجام دهد. این مبدل از یک دسته پلاستیکی بر روی نگهدارنده و یک محفظه فلزی تشکیل شده و از کیفیت بالایی برخوردار است. وزن تبدیل دریل به اره عمود بر مناسب است و به کاربر اجازه می دهد عملیات برش دقیق را انجام دهد.

مشخصات تبدیل دریل به اره عمود بر

استفاده از دریل برای برش عمودی و برش ورق به کمک این مبدل بسیار ساده و راحت است و برای برشهای ظریف و کارگاهی بسیار مفید است. در زیر مشخصات فنی این مبدل آورده شده است