تیغ اره دیسکی

بهترین مدل برای خرید اینترنتی تیغ اره دیسکی ارزان قیمت در بازار کدام است؟ موضوع این مقاله معرفی لیست قیمت روز تیغ اره دیسکی ارزان قیمت و باکیفیت است باما همراه باشید.

نکات مهم برای خرید تیغ اره دیسکی

ابتدا باید ابعاد صحیح تیغه اره خود را بدانید، پس بهتر است هنگام مطالعه دستگاه، دفترچه راهنمای دستگاه را به طور کلی مطالعه کنید تا ابعاد دقیق اره خود را بدست آورید، مهم ترین ابعادی که به آن نیاز دارید. هنگام خرید دیسک برش، قطر بیرونی، قطر سوراخ وسط و ضخامت دیسک برش را در نظر داشته باشید. به هیچ وجه اندازه دیسک برش خود را تغییر ندهید این بسیار خطرناک است و باعث شکستگی دیسک می شود.

انواع تیغ اره های دیسکی از نظر جنس بدنه و نوک دندانه

اره های مدور از نظر جنس بدنه و نوک دندان دارای تنوع زیادی هستند که در زیر به مهمترین و پرکاربردترین آنها اشاره می کنیم.

تیغ اره های دیسکی کروم وانادیوم هشتاد

بدنه و نوک تیغه های آتش سرد معمولاً هشتاد کروم وانادیوم است.

تیغ اره های دیسکی سگمنتال

جنس بدنه تیغه های اره سگمنت از هشتاد کروم وانادیوم و جنس (دندان ها) فولاد سخت (HSS) است.

تیغ اره های دیسکی با جنس بدنه و نوک دندانه فولاد تند بر (HSS)

بدنه و نوک تیغه های برش اره های آب معمولاً از فولاد بالا ساخته می شود. دیسک های صابون معمولا در سه کلاس HSS – HSS DMO5 – HSS EMO5 تولید می شوند.

تیغ اره های دیسکی الماسه (تنگستن کارباید TCT )

بزرگترین و پرمصرف ترین گروه اره های مدور اره های مدور الماسی هستند و می توان از آنها برای برش انواع چوب، ام دی اف، پانل های چوبی، ساندویچ پانل، فولادهای آلیاژی و فوق آلیاژی، فلزات غیر آهنی، یو پی اس، پلکسی گلاس کارکرده استفاده کرد. ، ملامین، لترون، سنگ و گرانیت و غیره.

صفحه های فیبری

مواد اصلی صفحات برش دانه های ساینده است، این دانه ها با استفاده از چسب و رزین مونتاژ می شوند. از صفحات برش می توان برای برش انواع پروفیل های آهنی و در برخی مدل ها پروفیل های فولادی استفاده کرد. اکسید آلومینیوم، آلومینا و اکسید زیرکونیوم معمولا در دانه های ساینده استفاده می شود.

دیسک های برشی الماسه

مانند صفحات فایبرگلاس، در لبه های دیسک های الماسی از مهره های ساینده استفاده می شود، با این تفاوت که این مهره ها با استفاده از تیغه های برش الماس یا الماس های دندانه دار (بخشی) به لبه تیغه اره جوش داده می شوند یا در لبه یکپارچه می شوند. از این تیغه ها معمولاً برای برش انواع شیشه، بتن، سرامیک، زغال سنگ و غیره استفاده می شود.

انواع تیغ اره های دیسکی از لحاظ کاربرد

تیغ اره های آتشی

تیغ اره های آتشی سرد بر

تیغه های سرد آتش عمدتاً در آهنگری ها و کارخانجات لوله و پروفیل مورد استفاده قرار می گیرند و با ایجاد اصطکاک به راحتی می توانند انواع لوله و پروفیل آهنی را برش دهند. قطر استاندارد تیغه های اره آتش نشانی از 520 میلی متر تا 800 میلی متر است. (تیغه اره های آتش نشانی در مدل های سفارشی تا 2200 میلی متر نیز تولید می شود)

تیغ اره های آتشی گرم بر

برای برش انواع تیرها، نبشی ها و ناودانی هایی که در ابتدای خط تولید داغ هستند (خمیری) می توان از تیغه های داغ استفاده کرد. تیغه های اره تیغه داغ معمولا به سفارش ساخته می شوند و اندازه های استاندارد دقیقی ندارند.

تیغ اره های دیسکی سگمنتال

یکی از قدیمی ترین روش های برش فولادهای آلیاژی و سوپرآلیاژی و فلزات غیرآهنی استفاده از اره های دایره ای سگمنتال می باشد. سرعت برش اره های مدور سگمنتال بسیار کمتر از اره های مدور الماسی است، بنابراین از آن استفاده کنید. الان خیلی کمتر از گذشته

تیغ اره های آبصابونی (HSS)

یکی از بهترین روش ها برای برش لوله و پروفیل با ضخامت کم استفاده از چاقوی صابون است. کیفیت سطح برش اره های آب در لوله ها و پروفیل ها بسیار عالی است لوله ها و پروفیل های مورد استفاده آهن، فولاد، آلومینیوم، مس، برنج. ، فولاد و غیره تیغه های ظرفشویی از قطر 200 میلی متر تا قطر 600 میلی متر تولید می شوند.

تیغ اره های دیسکی سر الماس (TCT – HM)

تیغ اره های دیسکی سر الماس برش چوب

به لطف شکل دندان ها (ATB)، دیسک های برش الماس به راحتی می توانند چوب های نرم و سخت را با توجه به اندازه شان در اندازه های مختلف برش دهند. دیسک های چوب الماس از قطر 150 تا 600 میلی متر تولید می شود.

تیغ اره های دیسکی سر الماس برش ام دی اف MDF

دیسک های برش الماس برای برش ام دی اف دارای نوع دندانه مخصوص (TCG) جهت حفظ کیفیت لبه های ام دی اف می باشد که این دیسک ها علاوه بر برش ام دی اف قابلیت برش انواع تخته های چوبی و لمینت را نیز دارند. دیسک های الماس ام دی اف از قطر 150 تا 550 میلی متر تولید می شود.

تیغ اره های دیسکی الماسه خط ز

از اره های خط الماس برای ایجاد خطوط روی ورق های ام دی اف استفاده می شود تا لبه کار از بین نرود. قطر دیسک های الماسی روی خط برش از 120 تا 250 میلی متر است.

تیغ اره های دیسکی الماسه شیار زن

همانطور که از نام این اره پیداست می توان از این اره برای ایجاد شیار در چوب و ام دی اف برای اتصالات استفاده کرد. تیغه های دیسکی در سه مدل یک تکه، دو تکه و متغیر تولید می شوند. مانند دیسک های خطی، دیسک های الماس با بریدگی های الماسی در قطرهای 120 تا 250 میلی متر تولید می شوند.

تیغ اره های دیسکی الماسه آلومینیوم بر

اره های مدور آلومینیومی در برش انواع آلومینیوم، فلزات رنگی، پی وی سی، یو پی وی سی، پلی استر و … به دلیل فرم خاص دندان ها عملکرد بسیار خوبی دارند. دیسک های الماس آلومینیومی در سایزهای 250 تا 800 میلی متر تولید می شوند.

تیغ اره های دیسکی الماسه آهن ب

از تیغه های الماس آهنی که به اره های فلزی نیز معروف هستند می توان برای برش انواع ساندویچ پانل استفاده کرد. شکل و کیفیت متفاوت دندانه ها باعث نفوذپذیری عالی دیسک برش در انواع ساندویچ پانل آهنی شده است. اره های الماس آهنی در سایزهای 150 تا 350 میلی متر تولید می شوند.

تیغ اره های دیسکی الماسه فولاد بر

از تیغه های استیل الماسی می توان برای برش انواع پروفیل های فولادی و توخالی استفاده کرد که سرعت برش این اره ها بسیار بالاست اما به دلیل هزینه بسیار بالا در حال حاضر در ایران کاربرد زیادی ندارند و شرکت های خاصی از آن استفاده می کنند. . تیغه های الماس آهنی در سایزهای 280 تا 1200 میلی متر تولید می شوند.

تیغ اره های دیسکی جنرال

همانطور که از نام این اره پیداست می توان از آن برای برش انواع پلاستیک فشرده، چوب و ام دی اف، انواع پلکسی، ملامین و لترون و سایر اجسام سخت استفاده کرد. اره های معمولی در سایزهای 150 تا 400 میلی متر تولید می شوند.

تیغ اره های الماسه مولتی چوب بر

از دیسک های الماسی Multi Ripping می توان برای برش انواع تخته و چوب استفاده کرد. این اره ها در یک ردیف در کنار یکدیگر قرار می گیرند. قطر دیسک ها برای بسیاری از چوب ها از 250 تا 550 میلی متر است.

صفحه های برشی

صفحه های برشی هم مانند تیغ اره های آتشی از طریق ایجاد اصطکاک برش را انجام می دهند با این تفاوت که دانه های سایشی با برخورد به قطعه کار از آن جدا می شوند.

دیسک های الماسه

دیسک های الماسه سرامیک بر

دیسک های سرامیکی الماس یکپارچه هستند و بر روی انواع سرامیک ها عملکرد عالی برش دارند. به طور معمول، قطر دیسک های الماس سرامیکی 80 تا 350 میلی متر است.

دیسک های الماسه بتن و آسفالت بر

بر خلاف دیسک های برش دیسک سرامیکی که دارای لبه های الماسی یکپارچه هستند، دیسک های بتنی و آسفالتی روی دندان ها (سگمنت) تولید می شوند، این حالت دندانه دار باعث افزایش نفوذپذیری و کاهش دما می شود. . به طور معمول، قطر دیسک های الماسی برای بتن و آسفالت از 150 تا 600 میلی متر است. (تا 1500 میلی متر قابل سفارش است.)

دیسک های الماسه زغال بر

تیغه های الماس زغالی معمولا دارای لبه الماس یکپارچه بوده و با ضخامت های 0.3 و 1.0 میلی متر تولید می شوند. به طور معمول، قطر تیغه اره زغالی 150 تا 350 میلی متر است.

دیسک های الماسه فولاد بر

دیسک های فولادی الماس مانند دیسک های کربنی دارای لبه الماسی یکپارچه هستند و می توانند انواع پروفیل های فولادی جدار نازک را برش دهند. به طور معمول، قطر تیغه اره زغالی 115 تا 350 میلی متر است.

لیست قیمت روز تیغ اره دیسکی ارزان قیمت در فروشگاه های اینترنتی معتبر

تیغ اره دیسکی کنزاکس سری SHARK مدل KCS-2115

تیغ اره دیسکی کنزاکس سری SHARK مدل KCS-2115

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: ۱۱۵
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • جنس تیغه: TCT
  • کاربری: چوب-ام‌دی‌اف
  • سایر توضیحات: دارای ۴۰ دندانه های الماسه از جنس تگستن کارباید TCT مقاومت بالا در هنگام کار قدرت پیشروی بالا مناسب برای برش ام دی اف ، چوب ، نوپان و لترون

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی اکتیو تولز مدل AC5930

تیغ اره دیسکی اکتیو تولز مدل AC5930

من یکسال این تیغه رو استفاده کردم یه الماسش هم نپرید در حال که فروید داشتم ماهی دو تاش میپرید، نمی گم مثل تیغهای برند با کیفیته ولی خدایی با پول نصف تیغ های معروف،اندازه ی همون ها کار میکنه،نه تاب افتاد نه الماسش پرید،

فقط آلیاژش سنگینهمن یکسال این تیغه رو استفاده کردم یه الماسش هم نپرید در حال که فروید داشتم ماهی دو تاش میپرید، نمی گم مثل تیغهای برند با کیفیته ولی خدایی با پول نصف تیغ های معروف،اندازه ی همون ها کار میکنه،نه تاب افتاد نه الماسش پرید،فقط آلیاژش سنگینه

سلام.. این تیغ اره تحمل دور بسیار پایینی داره … تعداد دور در دستگاه برش و میز های برش ام دی اف حدودا ۴ تا ۵ هزار دوره و احتمال جدا شدن دندانه ها وجود داره… در ضمن به دلیل کم بودن ضخامت احتمال شکستن در دور بالا هست … درکل توصیه نمیکنم … خطرناکه

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: قطر صفحه: ۳۰۰ میلی متر
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • کاربری: چوب-ام‌دی‌اف
  • سایر توضیحات: -مخصوص دستگاه اره دیسکی (گرد بر) ، اره فارسی بر، اره های میزی و سایر دستگاههای اره چوب بری -دارای ۹۶ دندانه از جنس تنگستن کاربید -دندانه های دارای زاویه TCG (از سه جهت برش خورده شده) -قابلیت برش دقیق، تمیز و سریع -قطر سوراخ مرکزی: ۳۰ میلیمتر -ضخامت صفحه: ۲.۸ میلیمتر -بیشترین دور: ۳۸۰۰ دور در دقیقه

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی سامورای مدل M115

تیغ اره دیسکی سامورای مدل M115

برای نصب گاز رو میزی خونه و برش ام دی اف خریدم و خیلی هم عالی جواب گرفتم. ممنون از فروشنده و همچنین

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: ۱۱۵
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • جنس تیغه: TCT
  • کاربری: چوب-ام‌دی‌اف
  • سایر توضیحات: قطرصفحه برش : ۱۱۵ میلیمتر ضخامت: ۳ میلیمتر اندازه سوراخ وسط صفحه برش:۲۲ میلیمتر ۴۰ دندانه

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی ام تی سون کد 240

تیغ اره دیسکی ام تی سون کد 240

این صفحه زنجیری ۱۱۵ برای استفاده با مینی فرز جهت کنده کاری و شکل دادن به چوب است مثل ساختن گلدان ، کاسه و… از چوب است و با رعایت ایمنی بسیار تیز و کار آمد است.

چون زنجیر بین دو صفحه دیسک روی فرز بسته میشه جلوی قلاب کردن رو میگیره AntiKickBack و به نوعی ایمنی ایجاد میکند .فقط دقت کنید جهت چرخش صفحه درست باشه ، نوک کوچک تیغه های برش به سمت جلو در جهت چرخش باشه. ایمنی فراموش نشه موفق و پیروز باشید

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: ۵/۸
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • جنس تیغه:HSS
  • کاربری: چوب
  • سایر توضیحات: تیغ اره دیسکی زنجیری چوب بری قطر : ۱۰۰ میلی متر حداکثر دور : ۱۴۰۰۰ RPM برای مینی فرز

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی اکتیو تولز مدل AC5923

تیغ اره دیسکی اکتیو تولز مدل AC5923

دوستان به بوشته روی دیسک در تصویر دقت کنید که فقط برای ام دی اف ذکر شده نه چوب. بر خلاف توضیح که نوشته شده چوب و ام دی اف. اگر از این دیسک برای چوب استفاده کنید برش ملال اور و کندی خواهید داشت و دسنگاه برش تان به سرعت داغ خواهد کرد. حتما دقت کنید که هر تیغی رو برای مصالح مناسب خودش استفاده کنید.

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: قطر صفحه: ۲۳۰ میلی متر
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • کاربری: چوب-ام‌دی‌اف

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی بوش مدل الماسه ام دی اف Expert MultiMaterial 254 mm

تیغ اره دیسکی بوش مدل الماسه ام دی اف Expert MultiMaterial 254 mm

از لحاظ کیفیتی راضی بودم برش دقیق و عالی داشت ولی خوب در مورد قیمتش اطلاعی ندارم

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه:» ۲۵۴ میلی متر
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • جنس تیغه: TCT
  • کاربری: -چوب-ام‌دی‌اف-پی وی سی-آلومینیوم

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی بوش مدل الماسه 190-54T

تیغ اره دیسکی بوش مدل الماسه 190-54T

این تیغ یکی از بهترین ها تو دنیاس به جرعت میتونم بگم با کیفیت تر از این نمیشه پیدا کرد مثل پنیر mdf رو برش میزنه بدون لب پر شدن

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه:۱۹۰ میلی متر
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • جنس تیغه: TCT
  • کاربری: -چوب-ام‌دی‌اف-پی وی سی-آلومینیوم

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی کنزاکس سری SHARK مدل KCS-2180

تیغ اره دیسکی کنزاکس سری SHARK مدل KCS-2180

نمره بیست داره فقط کاش سایز ۲۱۶ هم موجود کنن که خرید کنیم قیمت نسبت به بازار عالی

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه:۱۸۰
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • جنس تیغه: TCT
  • کاربری: -چوب-ام‌دی‌اف
  • سایر توضیحات: دارای ۵۶ دندانه های الماسه از جنس تگستن کارباید TCT مقاومت بالا در هنگام کار قدرت پیشروی بالا مناسب برای برش ام دی اف ، چوب ، نوپان و لترون

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی دیوالت مدل DT4092

تیغ اره دیسکی دیوالت مدل DT4092

کیفیتش عالیه واسه برش چوب مخصوصا چوبهای سخت امتحانش رو پس داد به قیمتش می ارزه یک بار واسه کلی کار جواب میده دیر به دیر نیاز به تیز کردن داره واسه چوب مرطوب و پارکت لمینت برش دوم کل میشه بدرد نمیخوره باید از تیغه مخصوص لمینت استفاده کنید

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: ۱۸۴ × ۲.۶ میلی‌متر
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • کاربری: -آلومینیوم-ام‌دی‌اف-پی وی سی-چوب
  • سایر توضیحات:  دارای ۴۸ دندانه‌ی تیز – مناسب جهت برش چوب، نئوپان، آلومینیوم، لمینت و MDF – حداکثر سرعت مجاز چرخش ۷۰۰۰ دور بر دقیقه – قطر شفت: ۱۶ میلی‌متر

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی بوش مدل الماسه ام دی اف Expert MultiMaterial 305 mm

 تیغ اره دیسکی بوش مدل الماسه ام دی اف Expert MultiMaterial 305 mm

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه:۳۰۵ میلی متر
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی:۱
  • جنس تیغه:TCT
  • کاربری:چوب-ام‌دی‌اف-پی وی سی

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی الماسه بوش کد 2608640451

تیغ اره دیسکی الماسه بوش کد 2608640451

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: ۳۰x۳.۲x۲۵۴
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • جنس تیغه: TCT
  • کاربری: -چوب-ام‌دی‌اف-پی وی سی-آلومینیوم

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی الماسه ام دی اف بر بوش کد 2608640453

تیغ اره دیسکی الماسه ام دی اف بر بوش کد 2608640453

من اره میزی بوش دارم و فارسی بر ماکیتا و تیغ یا انسی میگیرم یا رونیکس الان که استفاده میکنم به نظرم این در همون حد انسیه ولی قیمت انسی بالاست به نظرم همین منطقی تره . عمر تیغش با انسی فرق نداره. با این که انسی خورده فرانسه کیفیت برش این بهتره . رونیکسم که به قیمتش نمی ارزهمن سالیان ساله استفاده میکنم و راضی ام البته برند فرویدم خوبه . در مجموع هم کیفیت عالی داره و هم برش خوبی رو ورق های گلاس داره . من از نمره ده کیفیت و طول عمر به این تیغ 9 میدم. و به تیغای برندایی مثل ماکیتا 6 و رونیکس 3

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: ۳۰*۳.۲*۳۰۵
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • جنس تیغه: TCT
  • کاربری: -چوب-ام‌دی‌اف-پی وی سی
  • سایر توضیحات: قطر ۳۰۵ میلی متر ۹۶ دندانه مناسب برای برش صفحات های گلاس . ام دی اف . کامپوزیت . آلومنیم . چوب قابلیت نصب برای انواع فارسی بر و اره میزی

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی کنزاکس سری SHARK مدل KCS-2230

تیغ اره دیسکی کنزاکس سری SHARK مدل KCS-2230

سلام دوستان من تازه کار هستم برای ۳ کار از بیرون تیغ قیمت کردم قیمتش خیلی بالا بود با توجه به نظرات‌ من این تيغ رو تهيه کردم خیلی هم راضیم. از بسته بندی خوب و تحویل‌ به موقعبه دستگاه من نخورد چون سایزش بزرگتر بود ولی عجب جنس توپی داره ممنونم.بخرید چوب رو مثل پنیر برش میده

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: ۳۰x۳.۲x۲۳۰
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • جنس تیغه: TCT
  • کاربری: چوب-ام‌دی‌اف
  • سایر توضیحات: دارای ۶۴ دندانه های الماسه از جنس تگستن کارباید TCT مقاومت بالا در هنگام کار قدرت پیشروی بالا مناسب برای برش ام دی اف ، چوب ، نوپان و لترون

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی دیوالت مدل DT1152

تیغ اره دیسکی دیوالت مدل DT1152

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: ۱۹۰ × ۲.۶ میلی‌متر
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • کاربری: ام‌دی‌اف-چوب
  • سایر توضیحات: – دارای ۱۸ دندانه‌ی تیز – مناسب جهت برش چوب، نئوپان و MDF – دارای ۲ آداپتور ۲۰ و ۱۶ میلی‌متر – حداکثر سرعت مجاز چرخش ۷۰۰۰ دور بر دقیقه – قطر شفت: ۳۰ میلی‌متر

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی بوش مدل الماسه 254-96T

تیغ اره دیسکی بوش مدل الماسه 254-96T

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: ۲۵۴ میلی متر
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • جنس تیغه: TCT
  • کاربری: چوب-ام‌دی‌اف-پی وی سی-آلومینیوم

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تيغ اره ديسکي بوش مدل PA 1679

تيغ اره ديسکي بوش مدل PA 1679

تازه اخریدم هنوز فرصت استفاده ازش رونداشتم، برای خورده کاری در خانه لازم داشتم،

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: قطر ۱۱۵ ميلي متر
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • جنس تیغه: فولاد
  • کاربری: گرانیت

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی الماسه بوش کد 2608640452

تیغ اره دیسکی الماسه بوش کد 2608640452

خواهش میکنم در قسمت توضیحات محصولاتشون دقت بیشتر داشته باشه و حداقل بنویسه این تیغه ساخت چینهمن اره میزی بوش دارم و فارسی بر ماکیتا و تیغ یا انسی میگیرم یا رونیکس الان که استفاده میکنم به نظرم این در همون حد انسیه ولی قیمت انسی بالاست به نظرم همین منطقی تره

. عمر تیغش با انسی فرق نداره. با این که انسی خورده فرانسه کیفیت برش این بهتره . رونیکسم که به قیمتش نمی ارزه من باهاش گاهی کرین هم میزنم

من سالیان ساله استفاده میکنم و راضی ام البته برند فرویدم خوبه . در مجموع هم کیفیت عالی داره و هم برش خوبی رو ورق های گلاس داره . من از نمره ده کیفیت و طول عمر به این تیغ 9 میدم. و به تیغای برندایی مثل ماکیتا 6 و رونیکس 3

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: ۳۰*۳.۲*۲۵۴
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • جنس تیغه: TCT
  • کاربری: -چوب-ام‌دی‌اف-پی وی سی
  • سایر توضیحات: قطر ۲۵۴ میلی متر ۹۶ دندانه مناسب برای برش صفحات های گلاس . ام دی اف . کامپوزیت . آلومنیم . چوب مناسب برای انواع فارسی برها و اره میزی ها کد فنی ۲۶۰۸۶۴۰۴۵۱

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی بوش مدل الماسه Expert MultiMaterial 216 mm

تیغ اره دیسکی بوش مدل الماسه Expert MultiMaterial 216 mm

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه:۲۱۶ میلی متر
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • جنس تیغه: TCT
  • کاربری: ام‌دی‌اف-پی وی سی

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی الماسه بوش مدل B170

تیغ اره دیسکی الماسه بوش مدل B170

هم روی دستگاه میز برش نصب کردم هم سیار برش دادم به علت تعداد کم دندانه ها برش برای ام دی اف مناسب نیست و لب پر می‌کنه ولی برای چوب قابل قبوله قیمتش هم مناسبهقیمت نسبتا مناسب و کیفیت قابل قبولی داره. از ارزش خرید بالایی برخورداره بوش اصل نیست . مناسب کارهای سبک

اینکه واقعا بوش اصلی هست یا نه ولی خب کیفیتش خوبه.تعداد دندونه هاش کمه و برای برش چوب مناسبه.بعد چندین بار استفاده خداییش تیزه هنوزم کند نشده

ظاهرا خیلی خوب و تیزه فقط امیدوارم واقعا بوش باشه،دقت کنین این تیغ فقط واسه کات کردن چوبه و فقط ۱۲تا الماسه داره پس انتظار دقت نداشته باشین فقط برش سریع

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: ۱۷۰
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • جنس تیغه: TCT
  • کاربری: چوب-ام‌دی‌اف

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی جنرال بر فرود مدل LU2C 2000

تیغ اره دیسکی جنرال بر فرود مدل LU2C 2000

سلام به همه دوستان که قصد خرید این تیغه رو دارن… شرکت فرود یکی بهترین تولید کنندگان تیغه های چوب بری و ام دی اف است… این تیغه دارای بدنه سخت کاری شده و دندانه های واقعا با عمر بالاست …درست جنرال هست ولی در برش ام دی اف در کنار خط زن محشره…نوع اپتی کات این تیغه بسیار بیصدا تر نسبت به مدل معمولیه…ولی از مرکز معتبر بخرید… چرا ؟ شاید شما یه مارک چین بخرید و کالا مطمئن باشید که چینیه ولی در این مورد یه محصول طرح ایتالیا خواهید خرید که حتی چینی مرغوب هم نیست و احتم …

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: ۳۵۰ میلی متر قطر تیغه
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی:۱
  • جنس تیغه: TCT
  • کاربری: چوب
  • سایر توضیحات: تیغ اره جنرال (چوب بر – MDF…) قطر کلی اره ۳۵۰ میلی متر ضخامت الماسه ۳.۵میلی متر تعداد دندانه ۱۰۸ شفت ۳۰میلی متر

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی انسی مدل LHS0868890 سایز ۲۵۰ میلی متر

تیغ اره دیسکی انسی مدل LHS0868890 سایز ۲۵۰ میلی متر

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: ۲۵
  • کاربری: ام‌دی‌اف

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی فالکون مدل WO115

تیغ اره دیسکی فالکون مدل WO115

اصلا از بسته بندی محصول مشخصه که تولید کننده بسیار حرفه ای است و برای محصولی که تولید می کنه ارزش بالایی قایله.

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: ۱۱۵میلی متر
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • جنس تیغه: فولاد
  • کاربری: -چوب-ام‌دی‌اف
  • سایر توضیحات: -تیغ اره دیسکی الماسه -قطر شفت:۲۲.۲ میلی متر -مناسب نصب بر روی مینی فرز -قطر صفحه:۱۱۵ میلی متر -مناسب مصارف خانگی جهت برش چوب،نئوپان و mdf -تعداد دندانه:۴۰ عدد

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی اکتیو تولز مدل AC5925

تیغ اره دیسکی اکتیو تولز مدل AC5925

خیلی تیغ خوبی بود واقعا نسبت به قیمتش خیلی عالیه من تیغ هایی با سه برابر قیمت این تیغه کار کردم که این تیغه واقعا چیزی کم از اونا نداره زود کند نمیشه برش تمیز و نرم و صافی دارهامروز باهاش کار کردم به نسبت اره خوبی میاد تیزیشم بد نیست اما تا چقد تیز بمونه خدا عالمه برا فارسی بر استفاده کردم بدون هیچ فشاری به دستگاه کار میکنه

خیلی عالیه.الان که دارم نظر میدم حدود 3 ماه از این تیغه استفاده کردم و یک واحد کابینت تمام چوب نراد با این تیغه برش زدم.خیلی نرم و صاف میبره.در کل عالیه .مطمِئنا اگر باز هم بخوام بگیرم همینو انتخاب میکنم

من تو کار کابینت هستم و اینو بخاطر تخفیفش خریدم، باید بگم تیغه خوبیه ولی به شرطی که به سطح ملامینه یا روکشی که طلق داره نزنید یا به آرامی برش بدید، چوناحساس میکنم بعد از ۲ ماه داره کند میشه

، خب بهرحال نسبت به پولش کار میکنه نباید توقع زیادی داشت با این قیمت ها دوتا از این میخرم یک سال استفاده میکنم ولی ۲ میلیون به تیغه های گران تر نمیدم‌چون ارزش نداره.این بگم برش چوب خیلی زود کندش میکنه

تیغه خوبیه فکر میکردم چون قیمتش پایینه نسبت به بقیه برند ها باید کیفیت خوبی نداشته باشه اما بسیار با کیفیته.من برای فارسی بر خریدم فعلا که جواب داده باید دید در دراز مدت چطوره.با تشکر

من کارگاه او دی اف دارم برای فارسی برم گرفتم و ام دی اف و بدون لب پر کردن میبره. دندانه هاش هم tcg هست چون یکی از دوستان تو نظرات نوشته بودن tcg نیست و منم به شک انداختن.

تا اینجا که حدود ۲۰ روز استفاده کردم کیفیت برش خیلی خوبی داشته. باید دید بعد ها با برش زیاد و برخورد های احتمالی با منگنه و میخ اسکا چکار میکنه.

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: قطر صفحه: ۲۵۰ میلی متر
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • کاربری: ام‌دی‌اف

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی تازا کد 180

تیغ اره دیسکی تازا کد 180

تازه دستم رسیده ،حالا اینکه مال ترکیه هست یا چین کیفیتش خوبه ، لب پر هم نمیکنه.ضخامتش خوبه و موقع برش کج نمی شه.فقط اره من ماکیتا بود که هیچ کدوم از واشر هاش نخوردم دادم تراشکار برام واشر مخصوص تراشید.فوق العادس قیمتش نصف بیرون بود خداخیرش بده مث پنیربرش میزنه همینو یه ماه پیش سیصدبهم انداختن و واشراشم برداشته بودن ک دونه ای سی تومنه.ولی اینجا دوتا خریدم چارصدتومن و هرکدومم دوتا واشر داره.دم فروشندش گرم ک قیمت قدیم داد بهمون.هرکی نخره ضررکرده.واس میز برش خریدم

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: ۱۸۰ میلی متر
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • جنس تیغه: کبالت استیل
  • کاربری: -چوب-ام‌دی‌اف-پی وی سی
  • سایر توضیحات: قطر تیغ اره: ۱۸۰ میلیمتر قطر شفت: ۳۰ میلیمتر تعداد دندانه: ۵۶ ضخامت دندانه (خوراک اره): ۲.۸ میلیمتر ضخامت بدنه: ۱.۸ میلیمتر قطر شفت با واشر و بدون واشر : ۲۲.۲۳ و ۲۵.۴ میلیمتر

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی دیوالت مدل DT1151

تیغ اره دیسکی دیوالت مدل DT1151

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: قطر ۱۸۴ میلی‌متر
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • کاربری: چوب-ام‌دی‌اف
  • سایر توضیحات: – مخصوص دستگاه اره دیسکی – کیفیت ساخت بالا – دارای ۳۰ دنده و تیغه – قطر سوراخ مرکزی: ۱۶ میلی‌متر – ضخامت: ۲.۶ میلی‌»تر

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی کد TA01

تیغ اره دیسکی کد TA01

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: ۲۵*۲۵*۰.۵
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۲
  • جنس تیغه: فولاد
  • کاربری: علف و چمن‌

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی ماکیتا مدل D-38940

تیغ اره دیسکی ماکیتا مدل D-38940

این تیغ اره را برای اره فارسی بر ماکیتا LS1016 خریدم برشی تمیز و دقیق دارد البته این تیغ اره الماسه اصل ماکیتا نیست ، درجه 2 ماکیتاست ، در کل خوبه .

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: ۲۵۵
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • جنس تیغه: TCT
  • حداکثر ظرفیت برش: ۳
  • کاربری: ام‌دی‌اف

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی مدل w51

تیغ اره دیسکی مدل W5153  بسته دو عددی

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: ۱۲
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۲
  • جنس تیغه: HSS
  • کاربری: -چوب-ام‌دی‌اف-پی وی سی-پروفیل
  • سایر توضیحات: این محصول شامل دو تیغ می باشد که شیار یکی به سمت راست و دیگری به سمت چپ می باشد.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی چوب لیزر کات مدل A-1009

تیغ اره دیسکی چوب لیزر کات مدل A-1009

با یکم هزینه بیشتر میشه تیغه بهتری تهیه کرد تیغه تیز نیست و پس از چند بار استفاده کاملا غیر قابل استفاده شد و نیاز به تیز کردن پیدا کرد

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: قطر صفحه ۲۳۰
  • جنس تیغه: فولاد
  • کاربری: چوب-ام‌دی‌اف
  • سایر توضیحات: – دارای ۶۰ دندانه -قطر سوراخ مرکزی: ۲۵/۰۴ میلیمتر -قابلیت برش دقیق، تمیز و سریع

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

مجموعه 4 عددی تیغ اره دیسکی مدل A-80

مجموعه 4 عددی تیغ اره دیسکی مدل A-80

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: ۸۰x۱.۶x۲۲
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۴
  • جنس تیغه: HSS
  • حداکثر ظرفیت برش: ۵
  • کاربری: -آهن-ام‌دی‌اف-پروفیل

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی دیوالت مدل DT1151

تیغ اره دیسکی دیوالت مدل DT1151

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: قطر ۱۸۴ میلی‌متر
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی:۱
  • کاربری:چوب-ام‌دی‌اف
  • سایر توضیحات: – مخصوص دستگاه اره دیسکی – کیفیت ساخت بالا – دارای ۳۰ دنده و تیغه – قطر سوراخ مرکزی: ۱۶ میلی‌متر – ضخامت: ۲.۶ میلی‌»تر

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی بلک اند دکر مدل X13025 سری Piranha

تیغ اره دیسکی بلک اند دکر مدل X13025 سری Piranha

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: قطر ۱۸۴ میلی‌متر
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • کاربری: چوب-ام‌دی‌اف
  • سایر توضیحات: – مخصوص دستگاه اره‌ی دیسکی – کیفیت ساخت بالا – دارای ۴۰ دندانه و تیغه – قطر سوراخ مرکزی ۱۶ میلی‌متر – مناسب برای برش چوب‌هایی با بافت محکم یا نرم

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی الماسه چوب ماکیتا مدل A-82482J

تیغ اره دیسکی الماسه چوب ماکیتا مدل A-82482J

از تیغ فابریکی که روش بود اینو خریدم عوض کردم خیلی بهتر شد هنوز هم کند نشده. قبلی داغ میکرد و دود ایجاد میشد البته برندش هیوندا بودمن گرفتم، واقعا فوق العاده هست،البته سایز سوراخ وسطش مناسب نبود که خودم درستش کردم،،واقعا جنسش خوبه قیمت خوبی هم داره،پیشنهاد میکنم استفاده کنید

نسبت به قیمت دارای کیفیت عالی میباشد فقط به علت ضخامت کم باید هنگام استفاده رعایت نکات ایمنی رو کرد

سلام در مورد انتخاب تیغه ی مناسب با هدفتون نکاتی رو خواستم بگم که شاید برای تعدادی از کاربران مفید واقع بشه. تیغه ی ripping blade با دندانه های کم برای برش چوب های طبیعی – علت وجود دندانه های نسبتا کم این هست که نیاز به یک gullet بزرگ بین فواصل دندانه ها داره ( اون فواصل و شیار بین دندانه ها رو gullet میگن )

تا وقتی که تیغه در حال برش چوب هست قادر باشه تکه های ضخیم و بزرگ چوب رو به بیرون حرکت بده, چون وقتی در امتداد چوب حرکت میکنه شما در حال برش مقدار زیادی الیاف بلند چوب …

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: قطر ۱۸۵ میلی‌متر
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • حداکثر ظرفیت برش: ۱.۶
  • کاربری: ام‌دی‌اف-چوب
  • سایر توضیحات:  دارای ۶۰ دندانه تیغه‌ی جاسازی شده – قطر سوراخ مرکزی تیغه: ۲۰ میلی‌متر – دارای عمر مفید بسیار بالا – ابعاد بسته‌بندی: طول: ۲۵، عرض: ۲۲.۵، ضخامت: ۱ سانتی‌متر – وزن بسته‌بندی: ۲۶۵ گرم

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی مدل 25104

تیغ اره دیسکی مدل 25104

والا اونی که میخواستم بود ولی دسته دوم برام فرستادن. این تیغه دستکاری شده بود و سوراخ مرکزش سنگ داده بود و با کلی خط و خش… کلا خراب بود و نمیشد با دستگاه نصب کنی.. من خیره خط و خش و دسته دوم بودنشو خوردم و خاستم نصب کنم که دیدم سوراخ وسطش خرابه و اصلا نصب نمیشه کرد.. این که جنس دسته دوم به مشتری میندازه

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: ۲۵
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • جنس تیغه: HSS
  • کاربری: چوب-ام‌دی‌اف
  • سایر توضیحات: تعداد تیغهای روی دیسک ۱۰۴ عدد

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

تیغ اره دیسکی اکتیو تولز مدل AC5918

تیغ اره دیسکی اکتیو تولز مدل AC5918

آذر 98 به قیمت 120تومن خریدم در مدت یک سال خیلی ازش کار نکشیدم و الآن که قیمتش رو می‌بینم با خودم تصمیم گرفتم در آینده هم خیلی ازش کار نکشم…

مشخصات فنی ابزار

  • اندازه تیغه: قطر صفحه: ۱۸۰ میلی‌متر
  • تعداد تیغه در بسته‌بندی: ۱
  • کاربری: ام‌دی‌اف-چوب

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا 

پرفروش ترین تیغ اره دیسکی