جاروبرقی سازه البرز

این شرکت در سال 1368 با نام البرز آبی در یک کارگاه کوچک تاسیس شد. پس از 2 سال فعالیت و خرید کارخانه در هشتگرد ، آن را به مکان جدیدی منتقل و سپس به شرکت ساختمانی البرز تغییر نام داد.

سازه البرز در زمینه تولید ، بازرگانی و خدمات فعالیت دارد. کار اصلی شرکت سازه البرز تولید جاروبرقی صنعتی و خانگی در مدل های مختلف و همچنین شوشنر (لاک کفش) است که ظرفیت تولید سالانه 58000 جاروبرقی خانگی و 5600 جاروبرقی صنعتی برای یک شیفت کاری Buddy را دارد.

سازه البرز همچنین در زمینه واردات انواع موتورهای الکتریکی ، جاروبرقی و … و همچنین دستگاه های نظافت ، اسکرابر و دستگاه های پولیش فعالیت دارد که با سفارش خاصی در خدمت مشتریان عزیز می باشد.

سازه البرز دارای گواهینامه استاندارد از سازمان ملی استاندارد ایران و گواهی فعالیت صنعتی از وزارت صنعت و معدن و استاندارد ISO 9001 است.

در حال حاضر شرکت سازه البرز با داشتن کادر فنی متخصص در این مناطق و بر اساس تجربه و تجربه خود مفتخر به ارائه خدمات به اکثر استانهای ایران است.

لیست قیمت روز جاروبرقی صنعتی سازه البرز

جاروبرقی صنعتی سازه البرز مدل RJA

جاروبرقی صنعتی سازه البرز مدل RJA

سازه البرز در تولید جاروبرقی های نیمه صنعتی و صنعتی با استفاده از آخرین فن آوری های روز دنیا و همکاری با مجرب ترین مهندسان ایرانی همیشه یک قدم جلوتر از سایر محصولات ایرانی و حتی وارداتی و کلیه محصولات جارو برقی سازه البرز بوده است شرکت دارای یک استاندارد ملی است. آنها اهل ایران هستند.

این محصول که دارای موتور بای پس برای آب و خاک است قدرت مکش بالایی دارد و قدرت این دستگاه 2000 وات است.این دستگاه برای استفاده در شستشوی خانه ها نیز مناسب است و وسیله ای بسیار کاربردی برای جمع آوری مایعات و به ترتیب است. جمع کردن روی انگشت

مخزن تمام استیل این دستگاه که باعث ماندگاری بیشتر و مقاومت در برابر رطوبت و زنگ زدگی می شود ، زیبایی خاصی به این محصول می بخشد و آن را از سایر محصولات تمیز کننده متمایز می کند ، فیلتر جاروبرقی و میکروفیلتر البرز از نفوذ ذرات ریز جلوگیری می کند. موتور دستگاه و افزایش عمر موتور الکتریکی دستگاه.

دسته پوشش که در پشت محصول نصب شده است ، حمل جاروبرقی را آسان می کند.این محصول را می توان در اتاق های دیگر از جمله خانه ها ، دفاتر ، رستوران ها ، مغازه ها و کارواش ها استفاده کرد.

نظرات کاربران

هنوز فرصتی برای باز کردن و روشن کردن آن پیدا نکرده ام. اما در ابتدا کیفیت پایین بسته بندی آن و مقوای بسیار نازک (شاید نازک تر از جعبه بسته بندی پف دار) و حمل و نقل نامناسب که باعث شکسته شدن آن شد را دوست نداشتم.

من این مدل جاروبرقی را اوایل آبان ماه سال گذشته از شرکت جاروبرقی البرز برای شرکت خود خریداری کردم. این واقعیت که هم مکش خاک دارد و هم مکش آب به روش خاص خود با وزن سبک نسبت به محصولات مشابه بسیار شگفت آور است.

این دستگیره در پشت قرار دارد که حمل آن را بسیار آسان می کند و می توان با چرخ های ذهنی خود با خیال راحت آن را تمیز کرد. صدایی کاملاً طبیعی دارد زیرا به دلیل داشتن موتور قدرتمند جاروبرقی صنعتی است. من رنگ زرد را برای او خریداری کردم که به گفته همه رنگ شرکت نبود ، اما واقعاً زیباست و او این کار را بسیار دوست داشت. در کل ما از آن راضی هستیم و پیشنهاد می کنم آن را بخرید. من هم می خواستم آن را شلیک کنم ، اما از آنجا که آن را از DJ خریداری نکردم ، نمی توانم.

من قبلاً از محصولات این شرکت استفاده کرده بودم ، دقیقاً همان مدل قرمز را خریداری کردم ، در میان شرکتهای محلی ، کیفیت تولید بسیار بهتری دارد ، قدرت مکش جارو برقی بسیار عالی است و در هر دو سال هرگز مشکلی داشت

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

جاروبرقی صنعتی سازه البرز مدل هوگر

جاروبرقی صنعتی سازه البرز مدل هوگر

شما احتمالاً چندین بار در خانه خود با ریختن مایعات روبرو شده اید و می دانید که تمیز کردن مایعات از سطح کار دشوار و زمان بر است به همین دلیل هوگر یکی از متداول ترین جاروبرقی های مناسب برای خانه ها و فضاهای کوچک و متوسط است.

جاروبرقی هوگر برای فضای خانه طراحی و مناسب است و در سه رنگ زرد ، آبی و قرمز موجود است. وزن سبک این دستگاه به کاربر اجازه می دهد تا دستگاه را به راحتی جابجا کند محفظه جاروبرقی هاگر از فولاد ضد زنگ مقاوم و مقاوم ساخته شده است که برای نگهداری در اتاق های مرطوب نیز مناسب است.

قدرت مکش این دستگاه در مقایسه با جاروبرقی های خانگی بسیار زیاد است و در مدت زمان کوتاهی می توانید تمام سطوح را از هرگونه گرد و غبار تمیز کنید. زباله ها را در سطل خالی کنید و کیسه جارو برقی را برداشته و آب را به راحتی جمع کنید و مایعات موجود در سطل را تخلیه کنید تا خاک جمع شده و جارو برقی را در سطل قرار دهید.

یکی از مزایای استفاده از این دستگاه سهولت استفاده از این دستگاه است و هنگامی که در حالی که مایعات جمع می شود حجم سطل دستگاه شما پر است ، دستگاه خاموش می شود و شما باید سطل را خالی کنید. بیل جمع آوری مایعات مناسب ترین وسیله برای جمع آوری مایعات از سطح است و همچنین می توانید از این دستگاه برای تمیز کردن مبل ها استفاده کنید.

نظرات کاربران

من این محصول را با قیمت 450 تن ارزان تر از تولید کننده خریداری کردم. زمان بسیار مناسبی برای تحویل و بسته بندی وجود داشت. راندمان مکش بسیار خوبی دارد و بسیار تمیز و عالی بود زیرا من از آن برای شستن مبل و کف استفاده کردم. البته من فقط سه بار استفاده کردم.

صادقانه بگویم ، چنین عنصری برای خانه های مسکونی مورد نیاز است. صدای او قوی بود و خیلی آزار دهنده نبود. در مورد نحوه استفاده از آن ، دستورالعمل کامل نبود ، بنابراین من با پشتیبانی او تماس گرفتم و او خیلی خوب جواب داد.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

جاروبرقی صنعتی سازه البرز مدل H-3500

جاروبرقی صنعتی سازه البرز مدل H-3500

شرکت جاروبرقی سازه البرز در تولید جاروبرقی های نیمه صنعتی و صنعتی با استفاده از آخرین فن آوری های روز دنیا و همکاری با مجرب ترین مهندسان ایرانی ، همیشه یک گام از سایر محصولات ایرانی و حتی وارداتی جلوتر بوده است.

این محصول که دارای یک موتور قدرتمند 1600 وات با عملکرد جمع آوری خاک است ، قدرت مکش بالایی دارد و در عین حال فوق العاده ساکت است و مناسب ترین انتخاب برای استفاده در منازل ، ویلاها ، هتل ها و محل های اقامت است. مخزن این دستگاه با رنگ الکترواستاتیک خود به طور همزمان باعث طول عمر بیشتر و مقاومت در برابر رطوبت و زنگ زدگی می شود و خاصیت ضد خش بودن بدن را به دستگاه می دهد.

همچنین طراحی زیبا و کوچک بودن جاروبرقی هتل البرز آن را از سایر محصولات متمایز می کند.میکرو فیلتر و فیلتر به کار رفته در این دستگاه از ورود درام های کوچک و بزرگ به موتور جاروبرقی جلوگیری می کند که منجر به عملکرد بهتر دستگاه و طولانی تر بودن در آنجا می شود. یک سوکت در بالای این دستگاه است که می تواند هنگام استفاده از دستگاه با دستگاه الکتریکی دیگری استفاده شود.

همچنین قسمت فوتسان یا پنکه دستگاه برای جاهایی است که به سختی قابل دسترسی است و می توان با فشار هوا از جارو برقی قسمت های مورد نظر را از گرد و غبار پاک کرد کلیه محصولات شرکت جاروبرقی البرز دارای استاندارد ملی ایران هستند .

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

جاروبرقی صنعتی سازه البرز مدل WD-4000S

جاروبرقی صنعتی سازه البرز مدل WD-4000S

شرکت جاروبرقی سازه البرز با 30 سال سابقه در تولید تخصصی دستگاه های نظافت صنعتی همیشه یکی از برندهای برتر در زمینه جاروبرقی صنعتی بوده است.

جاروبرقی 4000 واتی البرز آب و موتور خاک عملکردی برای جمع آوری خاک و مایع دارد فیلتر و میکروفیلتر تعبیه شده در این محصول تمام ذرات را جذب کرده و از ورود ذرات به موتور دستگاه جلوگیری کرده و به موتورها آسیب می رساند. بدنه این محصول کاملاً از جنس استنلس استیل ساخته شده است و در محیط مرطوب آسیب نمی بیند و زنگ نمی زند.

دسته پوشش برای جابجایی آسان دستگاه در پشت دستگاه قرار دارد چرخهای جلو جارو برقی متوقف شده و با قفل چرخها دستگاه روی سطوح شیب دار ثابت می ماند. مخزن این دستگاه 50 لیتر حجم دارد و دارای شیر تخلیه است.

کیت اتوماتیک موجود در این دستگاه باعث می شود موتورهای جارو برقی با یکدیگر تعویض شده و از گرم شدن و سوختن موتورها جلوگیری کند. این محصول دارای استاندارد ملی ایران است. از این محصول می توان در کارواش ها ، ادارات ، کارواش ها ، مبل ها ، سالن ها ، رستوران ها و مکان های دیگر استفاده کرد.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

جاروبرقی صنعتی سازه البرز مدل L-5000S

جاروبرقی صنعتی سازه البرز مدل L-5000S

سازه البرز در تولید جاروبرقی صنعتی ، با استفاده از آخرین فن آوری روز دنیا و همکاری با مجرب ترین مهندسان ایرانی ، همیشه یک گام جلوتر از سایر محصولات ایرانی و حتی وارداتی بوده است.

این محصول دارای 3 موتور خاک دو چرخ است که قدرت مکش بالایی دارند و گزینه مناسبی برای استفاده در محیط های صنعتی هستند.

توان این دستگاه 5000 وات است و به دلیل وجود میکروفیلتر و فیلتر مخصوص برای جمع آوری ذرات بسیار ریز نیز مناسب است. مخزن این دستگاه فلزی با رنگ الکترواستاتیک در برابر خراش و بسیار محکم است.

در پشت دستگاه اهرمی وجود دارد که با فشار دادن این اهرم سطل زیر دستگاه را جدا کرده و زباله های جمع آوری شده توسط دستگاه به راحتی تخلیه می شوند.

این محصول دارای کیت اتوماتیک است و موتورها هنگام استفاده از جاروبرقی با یکدیگر تعویض می شوند ، بنابراین از گرم شدن و سوختن موتورهای دستگاه جلوگیری می کند.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

جاروبرقی صنعتی خاک سازه البرز مدل D-5000S

جاروبرقی صنعتی خاک سازه البرز مدل D-5000S

سازه البرز در تولید جاروبرقی صنعتی با بهره گیری از آخرین فن آوری روز دنیا و همکاری با مجرب ترین و مهندسین ایرانی ، همیشه یک گام جلوتر از محصولات ایرانی و حتی وارداتی در تولید جاروبرقی صنعتی بوده است.

عملکرد سه موتور جاروبرقی البرز جمع آوری خاک است و این محصول که دارای 3 موتور بای پس با قدرت بالا است ، در کل قدرت 5000 وات دارد. مخزن این محصول دارای رنگ ضد خراش الکترواستاتیک است و برای استفاده در محیط های صنعتی بسیار مناسب است ، طراحی زیبا محصولات البرز آنها را از سایر محصولات تمیز کننده صنعتی متمایز می کند.

دسته روکش نصب شده در پشت این محصول حمل دستگاه را آسان می کند و کیت اتوماتیک دستگاه باعث حرکت موتورهای دستگاه در حین استفاده می شود که از گرم شدن بیش از حد دستگاه و سوختن موتورها جلوگیری می کند.

فیلتر و میکروفیلتر این دستگاه از ورود ذرات ریز و درشت به موتور دستگاه جلوگیری کرده و باعث افزایش عمر موتورهای برقی جاروبرقی می شود. جاروبرقی سه موتور خاک صنعتی البرز برای استفاده در سالن های بزرگ مانند مساجد ، مزارع ، دفاتر و سالن های کنفرانس و … مناسب است.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

جاروبرقی صنعتی سازه البرز مدل D-4000S

جاروبرقی صنعتی سازه البرز مدل D-4000S

سازه البرز در تولید جاروبرقی صنعتی با استفاده از جدیدترین فن آوری های روز دنیا و همکاری با مجرب ترین و مهندسین ایرانی همیشه یک قدم از سایر محصولات ایرانی و حتی وارداتی جلوتر بوده است و همچنین طراحی زیبای محصولات البرز آنها را از سایر محصولات تمیز کردن صنعت را متمایز می کند.

عملکرد دو موتور جاروبرقی البرز جمع آوری خاک است و این محصول که دارای 2 موتور بای پس قدرت بالا است ، در مجموع 4000 وات قدرت دارد. مخزن این محصول دارای رنگ ضد خراش الکترواستاتیک است و برای استفاده در محیط های صنعتی بسیار مناسب است.

دسته روکش نصب شده در پشت این محصول حمل دستگاه را آسان می کند و کیت اتوماتیک دستگاه باعث حرکت موتورهای دستگاه در حین استفاده می شود که از گرم شدن بیش از حد دستگاه و سوختن موتورها جلوگیری می کند.

فیلتر و میکروفیلتر این دستگاه از ورود ذرات ریز و درشت به موتور دستگاه جلوگیری کرده و باعث افزایش عمر موتورهای برقی جاروبرقی می شود. جاروبرقی دو موتور صنعتی ساخته شده از خاک البرز برای استفاده در سالن های بزرگ مانند مساجد ، حسینیه ها ، دفاتر و سالن های کنفرانس و … مناسب است.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

جاروبرقی صنعتی سازه البرز مدل WD-5000S

جاروبرقی صنعتی سازه البرز مدل WD-5000S

شرکت جاروبرقی سازه البرز با 30 سال سابقه در تولید تخصصی دستگاه های نظافت صنعتی همیشه یکی از برندهای برتر در زمینه جاروبرقی صنعتی بوده است. سه موتور الكترونیكی و الكتریكی البرز با 5000 وات هر دو عملكرد جمع آوری مایع و خاك دارند.

فیلتر و میکروفیلتر تعبیه شده در این محصول تمام ذرات را جذب کرده و از ورود ذرات به موتور دستگاه و آسیب رساندن به موتورها جلوگیری می کند. بدنه این محصول کاملاً از جنس استنلس استیل ساخته شده است و در محیط مرطوب دچار آسیب و زنگ زدگی نمی شود.دستگاه روکش آن برای حرکت آسان دستگاه در پشت دستگاه قرار دارد.

چرخ های جلوی جارو برقی متوقف می شوند و دستگاه با قفل چرخ ها روی سطوح شیب دار ثابت می ماند. مخزن این دستگاه 50 لیتر حجم دارد و دارای شیر تخلیه است. کیت اتوماتیک موجود در این دستگاه باعث می شود موتورهای جارو برقی با یکدیگر تعویض شده و از گرم شدن و سوختن موتورها جلوگیری کند. این محصول دارای استاندارد ملی ایران است.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

جاروبرقی صنعتی سازه البرز مدل V-4000S

جاروبرقی صنعتی سازه البرز مدل V-4000S

شرکت جاروبرقی سازه البرز با 30 سال سابقه در تولید تخصصی دستگاه های نظافت صنعتی همیشه یکی از برندهای برتر در زمینه جاروبرقی های صنعتی و نیمه صنعتی بوده است.

جارو برقی روی دو موتور خاک نیمه صنعتی البرز دارای توان 4000 وات می باشد.این محصول مجهز به فیلتر و میکروفیلتر مخصوص است که تمام ذرات را به خود جذب می کند و از ورود ذرات ریز و درشت به موتور جاروبرقی و آسیب رساندن به موتورها جلوگیری می کند. دارای رنگ ضد خش الکترواستاتیک است.

قاب این دستگاه دارای 4 چرخ 360 درجه چرخشی و یک چرخ ترمز در جلوی جارو برقی است که به ثابت ماندن جاروبرقی بر روی سطوح شیب دار کمک می کند. دستگیره درب برای جابجایی آسان دستگاه در پشت جاروبرقی قرار می گیرد این محصول به صورت اتوماتیک است و هنگام استفاده از دستگاه موتور به طور خودکار تغییر می کند

گرم نمی شود و از سوختگی و آسیب دیدن موتور جاروبرقی جلوگیری می کند. این محصول برای استفاده در ادارات ، مساجد ، امامزاده ها و موارد دیگر مناسب است. جاروبرقی ویلا البرز دارای استاندارد ملی ایران است.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

پرفروش ترین جاروبرقی سازه البرز