دزدگیر خودرو رابین

بهترین مدل برای خرید اینترنتی دزدگیر خودرو رابین ارزان قیمت در بازار کدام است؟ موضوع این مقاله معرفی لیست قیمت دزدگیر خودرو رابین ارزان قیمت روز است باما همراه باشید.

لیست قیمت روز دزدگیر خودرو رابین ارزان قیمت

دزدگیر خودرو رابین مدل R750-S

دزدگیر خودرو رابین مدل R750-S

اصل کار دزدگیر خودرو نسل قبلی شوک و ضربه به سنسور آن بود. تکان دادن سنسور آلارم باعث به صدا درآمدن آلارم شد، اما سرقت واقعی صورت نگرفت. در نسل جدید دزدگیرهای هوشمند،

با استفاده از بستر اینترنت ارائه شده توسط سیم کارت دیتا، علاوه بر ایجاد لرزش، روشن شدن خودرو و روشن شدن موتور، برداشتن سر باتری و در صورت سرقت خودرو، تلفن همراه شما موقعیت فعلی خود را نیز گزارش می دهد.

این دزدگیرهای هوشمند که با نام های هشدار اینترنتی یا زنگ سیم کارت نیز شناخته می شوند، به شما این امکان را می دهند که از طریق اپلیکیشن اختصاصی خود سوخت خودرو را قطع کرده و در صورت سرقت متوقف شوید. حتی اگر اینترنت ندارید، می توانید با ارسال پیامک به سیم کارت داخل ماشین آن را متوقف کنید

کیف ضد سرقت Robin R750-S نیز در زمان حرکت خودرو را مطلع می کند. بنابراین، در صورت سرقت توسط جرثقیل یا حمل توسط پلیس، موقعیت فعلی آن را در گوشی خود مشاهده خواهید کرد.

مشخصات ابزار

  • ابعاد
    100x75x30 میلی‌متر
  • وزن
    800 گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر
    ساده
  • نوع باتری
    لیتیومی (قابل شارژ)
  • نوع حسگر
    سوئیچ , ضربه ای , آلتراسونیک
  • ابعاد بسته‌بندی
    100x200x400 سانتی‌متر
  • وزن بسته بندی
    1500 کیلوگرم

نظرات کاربران

سیم کارت داخل دستگاه مارک سامانتل هستش خیلی تو رجیستر کردن ضعیفن بعد 2 هفته هنوز نتونستم نصبش کنم

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

دزدگیر خودرو رابین مدل R540-S

دزدگیر خودرو رابین مدل R540-S

در روزهای بد باید دوست خوب را بشناسی! یکی از آن روزهای بد سرقت ماشین است. چه خودروی شما ارزان باشد و با تیر باز شود و چه خودروی گران قیمت، با وجود سیستم ضد سرقت، دزد می تواند از جرثقیل آن را بلند کرده و بدزدد.

مراجعه های بعدی به آژانس های مختلف برای یافتن خودرو هر کدام مشکلات دست و پا گیر خود را دارند دزدگیر هوشمند Robin R540-S می تواند مشکل ایمنی خودروی شما را به خوبی حل کند. اصل کار آژیر نسل قبلی شوک و ضربه به سنسور آن بود.

تکان دادن سنسور آلارم باعث به صدا درآمدن آلارم شد، اما سرقت واقعی صورت نگرفت. در نسل جدید دزدگیرهای هوشمند، با استفاده از بستر اینترنت ارائه شده توسط سیم کارت دیتا، علاوه بر ارسال اعلان برق گرفتگی، باز کردن درب برای روشن شدن موتور، برداشتن سر باتری و هنگام سرقت خودرو، مکان فعلی بر روی تلفن همراه شما دریافت خواهد شد. توجه کنید.

این دزدگیرهای هوشمند که به دزدگیرهای اینترنتی یا زنگ های ماهواره ای نیز معروف هستند، به شما این امکان را می دهند تا از طریق اپلیکیشن اختصاصی خود سوخت خودروی خود را قطع کرده و در صورت سرقت متوقف شوید. حتی اگر اینترنت ندارید، فقط یک پیامک به سیم کارت در دزدگیر بفرستید و می توانید ماشین خود را پارک کنید! دزدگیر هوشمند Robin R540-S نیز هنگام خاموش شدن خودرو به خودرو اطلاع می دهد.

بنابراین، اگر از جرثقیل برای سرقت یا جابجایی آن با جرثقیل استفاده کنید، موقعیت فعلی آن را روی گوشی خود خواهید دید. ویژگی های دزدگیر هوشمند Robin R540-S: قفل و باز کردن درب، پریز صندوق عقب، خروجی شیشه برقی، حالت کارواش (غیرفعال کردن موقت سنسور خودرو)، ریموت کنترل مستقل سازگار با تمامی خودروهای داخلی و خارجی، در هر نقطه از ایران، دزدگیر و هشدار از طریق هندزفری، برنامه های تلفن و پیامک، ردیابی خودرو در زمان واقعی،

عدم امکان قطع برق یا سوخت خودرو از طریق اپلیکیشن یا پیامک، هشدار حمل و نقل با جرثقیل (مجهز به خاموش شدن سنسور تشخیص حرکت)، باتری یدکی (در صورت جدا کردن باتری)، شیشه جلوی اتوماتیک در دسترس نیست. می توانید از تلفن همراه خود به عنوان کنترل از راه دور استفاده کنید. قابلیت اتصال به گوشی هوشمند کنترل از راه دور پشتیبان گیری نمی شود. توانایی روشن کردن ماشین را ندارد. برای ورود به کلید نیازی نیست.

مشخصات ابزار

  • ابعاد
    100x75x30 میلی‌متر
  • وزن
    800 گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر
    ساده
  • نوع باتری
    لیتیومی (قابل شارژ)
  • نوع حسگر
    سوئیچ , ضربه ای , آلتراسونیک
  • ابعاد بسته‌بندی
    100x200x400 سانتی‌متر
  • وزن بسته بندی
    1.500 کیلوگرم

نظرات کاربران

این دزدگیر رو همسرم تقریبا یک سال و نیم میشه که خریده ولی از امکاناتش اطلاع نداشتم و استفاده نمیکردیم تا اینکه به شرکتشون زنگ زدم و بهم آموزش دادن . از همه بهتر اینکه در خودرو رو میشه اینترنتی باز و بسته کرد.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

پرفروش ترین دزدگیر خودرو رابین