دستگاه پولیش ارزان قیمت

یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای صاحب اتومبیل بیفتد تصادف است. در حادثه علاوه بر خساراتی که باید به طرف مقابل پولیش شود ، مسئله آسیب به بدنه خودرو نیز وجود دارد.

این آسیب نه تنها زیبایی خودرو را تحت تأثیر قرار می دهد بلکه باعث کاهش قیمت و ارزش خودرو نیز می شود. دارندگان اتومبیل که تصادف کرده اند تأکید زیادی بر رفع خراش ها و خطوط روی ماشین هنگام تعمیر دارند که با دستگاهی به نام دستگاه پولیش ارزان قیمت می توان این موارد را از بین برد.

لیست قیمت روز دستگاه پولیش ارزان قیمت

لیست پرفروش ترین ها

دستگاه پولیش چیست؟

رنگ اتومبیل مایعی خاص است که برای از بین بردن خط روی سطح رنگ شده ماشین زده می شود. و از خراش استفاده می شود. این مایع ، مانند کاغذ سنباده خوب ، لایه نازکی از رنگ ماشین را از بین می برد و باعث می شود بدون خراش صاف شود.

برای پولیش با ظرافت و دقت ، از دستگاهی به نام دستگاه براق کننده برقی یا دستگاه پولیش ارزان در کنار سشوار مخصوص استفاده می شود.

دستگاه پولیش ارزان معمولاً یا بی سیم یا برقی است که مدل برقی آن بیشتر در صنعت استفاده می شود و در تولید استفاده می شود و مدل بی سیم بیشتر در خانه استفاده می شود.

انواع دستگاه های پولیش

دستگاه پولیش تک دیسک: این دستگاه پولیش ارزان قیمت به دلیل سرعت بالای پولیش باعث مسواک زدن و پولیش سطوح می شود. این دستگاه به همراه آب و محلول شوینده مخصوص می تواند درخشش خیره کننده ای به ماشین شما بدهد.

دستگاه پولیش برنشیر: این دستگاه کاربرد تخصصی تری نسبت به دستگاه پولیش ارزان قیمت دیسک تک دارد. این دستگاه دارای برس ضخیم تر و نیروی پولیش سریعتر است که برای تعمیرات عمیق تر مورد استفاده قرار می گیرد.

نکاتی برای کار با دستگاه پولیش

  • در ابتدا لنت را کاملاً بررسی کنید. بستر باید کاملا سالم و فاقد ترک و شکستگی باشد.
  • مطمئن شوید که پد به دستگاه متصل است.
  • هرگز صیقل دهنده را در گوشه ای روشن نگذارید. همچنین قبل از تعویض پد مطمئن شوید که دستگاه خاموش است.
  • هنگام پولیش از وسایل محافظتی مانند عینک ، دستکش ، روپوش مخصوص و کلاه استفاده کنید.
  • اگرچه برخی از افراد از دستگاه های پولیش خانگی استفاده می کنند ، اما توصیه می شود که آنها را به افراد حرفه ای بسپارید ، زیرا کار با دستگاه پولیش ارزان قیمت یک عمل تخصصی و گاه خطرناک است.

سایر کاربردهای دستگاه پولیش

دستگاه پولیش ارزان قیمت نه تنها برای صاف کردن سطوح دستگاه بلکه برای کارهای دیگر مانند کار با سنگ ، شیشه ، سفید شدن حلقه های فلز و سنگ های قیمتی و غیره نیز استفاده می شود و به عنوان ماده شوینده برای آنها عمل می کند. همچنین لاک های پنوماتیک ، مینیاتوری ، پشتی کرکی از دیگر انواع لاک های مناسب برای پولیشهستند.

پرفروش ترین دستگاه پولیش