سشوار صنعتی کرون

سشوار صنعتی کرون؛ سشوارهای صنعتی دقیقاً مانند سشوار کار می کنند و گرد و غبار ایجاد می کنند اما با این تفاوت که میزان باد و گرمای تولید شده توسط سشوارهای صنعتی می تواند تا ده ها برابر سشوارهای آرایشی بیشتر باشد ، بنابراین سشوارهای صنعتی هستند.

سشوارهای صنعتی می توانند گرمای معادل 50 تا 700 درجه سانتیگراد تولید کنند ، سشوارهای صنعتی مانند سشوارهای آرایشی از فن و عناصر گرمایشی ساخته می شوند.

بهترین سشوار صنعتی کرون معمولاً سشوارهای صنعتی دکمه هایی برای تنظیم دما و تنظیم باد دارند.مصرف کنندگان باید سشوارهایی با این عملکرد بخرند. یکی از مهمترین ویژگی های سشوار صنعتی این است که شعله تولید نمی کند ، زیرا در بعضی از محل کارها و محل کار شعله می تواند به کار آسیب برساند.

لیست قیمت روز سشوار صنعتی کرون

سشوار صنعتی کرون مدل CT19017سشوار صنعتی کرون مدل CT19017

من این کار را برای کارهای انتزاعی خریداری کردم ، اما متاسفانه پرتاب باد بسیار بسیار کم است ، گرما خیلی زیاد است ، دو درجه است ، من آن را برای کارهای انتزاعی با رزین یا رنگ توصیه نمی کنم.

بهترین سشوار صنعتی کرون که تازه دریافت کردم بسته بندی خوبی داشت و همه چیز کاملاً بسته بندی شده بود. من آن را با حرارت بالا و قدرت باد خوب آزمایش کردم تا ببینم در طولانی مدت چقدر موثر است

سلام خسته نباشید طول سیم چقدر هست؟

طول سیم ۲ متر هست

ضمانت در چه صورتی هست؟

بهترین سشوار صنعتی کرون درصورتی که دستگاه غیر از خرابی یا خرابی سرویس KRON مشکلی داشته باشد ، آنها آن را تعمیر می کنند کافی است برگ فاکتور را همراه کارت گارانتی ببرید.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

سشوار صنعتی کرون مدل CT19007سشوار صنعتی کرون مدل CT19007

5 سری سشوار وجود دارد ، هم در جعبه و هم در کاتالوگ ، که باید با سشوار باشد.

آیا بهترین سشوار صنعتی کرون در سری های مختلف موجود است؟ مدل BMC دارای کیف و سری است

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

سشوار صنعتی کرون مدل CT19007 BMCسشوار صنعتی کرون مدل CT19007 BMC

بهترین سشوار کرون صنعتی از همه لحاظ خوب است.

من رزین را برای تکنیک های کار آماده کرده ام و خوشحالم که گرما بسیار خوب و قوی است

به طور کلی ، این دستگاه به خصوص با کیف و لوازم جانبی از کیفیت خوبی برخوردار است. خوب است که در حداکثر سرعت زیاد سر و صدا نمی کند ، اما همان فشار باد پایین را دارد.

اگر س askال کنم بهترین سشوار صنعتی Cronemant معمولاً سرامیکی است. او کیف ، 4 ست و کفگیر با خود داشت. سبک ، راحت و در شکل خوب ، کنترل دما و دما خوب بود ، اما فشار هوای اگزوز کم بود.

از نظر ماده بدنی بسیار عالی است ، اما من می خواهم سرعت باد کمی بیشتر باشد اما در کل بسیار خوب و به خوبی پردازش شده است

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

پرفروش ترین سشوار صنعتی کرون