قمقمه آب دوچرخه

بهترین مدل برای خرید اینترنتی قمقمه آب دوچرخه ارزان قیمت در بازار کدام است؟ موضوع این مقاله معرفی لیست قیمت روز قمقمه آب دوچرخه سواری با کیفیت است باما همراه باشید.

کوهنوردان، دوندگان، قهرمانان ورزشی به طور کلی چه وجه مشترکی دارند و شما فقط صبح ها پیاده روی می کنید؟ اولی اراده قوی و دومی نیاز به خرید قمقمه ورزشی. با وجود تنوع این محصول، انتخاب کمی سخت است.

همچنین ممکن است باور داشته باشید خرید این محصول ضروری نباشد. اما باور کن آبرسانی به بدن و نگهداری آب در ظرف مناسب هنگام ورزش و پیاده روی بسیار مهم است. به همین دلیل است که انواع مختلفی از این محصول در بازار تولید می شود و دقت انتخاب و خرید بیش از پیش اهمیت یافته است.

همانطور که گفته شد انواع مختلفی از قمقمه در بازار وجود دارد. اولین چیزی که هنگام خرید باید در نظر داشته باشید این است که این محصول را چه فعالیت ورزشی میخرید؟ و دقیقاً چه ورزش یا فعالیتی را می خواهید انجام دهید. واقعیت این است که هنگام خرید باید به چند نکته توجه کرد. که در ادامه به آنها می پردازیم باما همراه باشید.

نکات مهمی که هنگام خرید باید بدانید:

انتخاب جنس محصول

چیزی که قمقمه ورزشی را از یک بطری معمولی متمایز می کند، خنک نگه داشتن آن و عدم تغییر بو و طعم آب است. بر این اساس قمقمه ها از مواد اولیه مختلفی ساخته شده اند و می توانند دمای آب را برای مدت محدودی حفظ کنند.

پلاستیکی

این قبیل بطری های آب معمولاً به صورت پارچه ای روی دوچرخه های کودکان و بزرگسالان نصب می شوند و عموم مردم می توانند به دلیل چگالی و وزن کم قمقمه آن ها را با قیمت پایین از فروشگاه ها خریداری کنند، اما نکته اینجاست که این بطری های آب ورزشی هستند.

با وجود اینکه بسیار بادوام و مستحکم هستند و می توان آنها را در فریزر قرار داد اما متاسفانه در مقابل بطری های فلزی ترک می خورند و طعم آب را در دمای بالا تغییر می دهند که خوشایند نیست.

فلزی

از قدیم الایام قمقمه های فلزی آب وجود دارند که کیفیت بالایی دارند و احتمال سوراخ شدن و ترک خوردن آنها کمتر است، اما مشکل اینجاست که به دلیل ماهیت فلزی خود سنگین بوده و در اثر ضربه آسیب می بینند. و در دماهای بسیار پایین قابل استفاده نیستند.

شایان ذکر است قمقمه های آب فلزی در 2 متریال موجود می باشند كه عبارتند از: فلز یا فولاد ضد زنگ و فلز آلومینیوم. جنس آلومینیوم بسیار سبک است، اما برای محافظت از بوی مواد نمی توان به آن اعتماد کرد، زیرا پس از مدت طولانی استفاده، بوی مایع قبلی داخل آن را به خود جذب می کند.

شیشه ای

اگر فردی هستید که در هنگام دوچرخه سواری بسیار مراقب هستید و مسیرهای دوچرخه سواری کم خطر را انتخاب می کنید، این مجموعه قمقمه پاسخگوی نیاز شماست زیرا نیاز به مراقبت ویژه دارد. این ست بطری آب ورزشی برای کلاس های یوگا و پیلاتس بانوان بادوام و مفید بوده و به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی خطری برای سلامتی ندارد.

اما در نظر داشته باشید که اگر بخواهید یک لیوان آب را در فعالیت های سنگین استفاده کنید، قطعا می شکند و برای خرید مجدد یک لیوان آب باید هزینه زیادی پرداخت کنید.

استیل

محبوب ترین شیکر دوچرخه از استیل ساخته شده اند. ورق فولادی که بین فضای داخلی و سطح خارجی محصول قرار می گیرد، خلاء و فضای عایق ایجاد می کند تا کمترین تبادل هوا با محیط داشته باشد.

اگر لایه فولادی به اندازه کافی ضخیم باشد، می توانید از این شیکر استیل میتوان به عنوان یک فلاسک هوشمند برای حفظ دمای آب گرم یا سرد استفاده کنید. جنس استیل کاربرد فراوانی دارد و علاوه بر ورزش برای مسافرت، پیاده روی و کار مناسب است.

قمقمه آب

شیکر

شیکرها نسل جدیدی از قمقمه های ورزشی هستند که برای باشگاه ها و کلاس های بدنسازی طراحی شده اند. معمولا افرادی که از مکمل های بدنسازی استفاده می کنند نیاز به شیکر دارند. شیکرها از پلاستیک و شیشه ساخته می شوند و معمولاً نمی توان آنها را در حالت سرد نگهداری کرد.

حجم و سایز

انتخاب ظرفیت به میزان آبی که در حین ورزش از دست میدهید بستگی دارد. به طور کلی، زنان به 2.2 در روز نیاز دارند. لیتر و مردان حدود 3 لیتر آب مصرف می کنند. این مقدار در طول هر تمرین تبخیر می شود و باید با مصرف آب جبران شود.

در طول فعالیت بدنی متوسط، زنان باید 50 متر مکعب هر 20 دقیقه و مردان – 150 متر مکعب بنوشند. طبق این راهنما، می توانید میزان آب مورد نیاز بدن خود را تخمین بزنید.

به خاطر داشته باشید که برخی از تمرینات ممکن است به مکمل یا انرژی نیاز داشته باشند. در این مورد باید از لامپ های بزرگتر استفاده کنید. اگر قصد خرید قمقمه و شیشه بزرگ را دارید، اندازه آن را با توجه به راهرو و تعداد نفرات تخمین بزنید.

لیست قیمت روز بهترین مدل ها در فروشگاه های اینترنتی معتبر

1. قمقمه دوچرخه کملا مدل new safe کد 807 گنجایش 0.550 لیتر

قمقمه دوچرخه کملا مدل new safe کد 807 گنجایش 0.550 لیتر

قبلا ازش داشتم گم شد یکی دیگه خریدم -کیفیت عالی-آب ازش چکه میکنه – پلاستیک خیلی خوبی داره اگر کج بشه آب میچکه ازش ولی در کل خوبه با این قیمت سلام جنس خوبی به نظر میاد .ولی قیمتش کمی بالاست

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۶x۶x۲۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۴۰ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • گنجایش: ۰.۵ لیتر
  • نوع نازل: لوله ای

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

2. بطری آب با حجم 0.6 لیتر

قمقمه آب کد m07209 حجم 0.6 لیتر

خوبه ولی اگه تا سر پرکنی آب میده ولی برای باشگاه خوبه من که راضی بودم نسبت قیمتش عالی بود جنس خوبی داره ولی فکر نمیکردم انقدر آب ازش بچکه، توی کیف و کوله نمیشه گذاشت قیمتش خیلی خوبه. نسبت به قیمت توقع زیادی نداشتم. البته توی عکس ها فکر کردم که نی دار هست اما نداشت. کیفیتش از اونایی که توی مترو میفروشن یکم بهتره

بی کیفیت بوده و بعد از بستن درب قمقمه، آب بندی مناسبی نداشته و آب از آن خارج می شود. به نظرم، با قرار گیری یک تکه پلاستیکی نرم در قسمت درب آن توسط سازنده، این مشکل حل گردد.

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۷x۷x۲۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • گنجایش: ۰.۶ لیتر
  • نوع نازل: لوله ای

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

3. بطری آب نکست گنجایش 0.8 لیتر

قمقمه آجیلی نکست مدل 750 گنجایش 0.8 لیتر

پیشنهاد نمی کنم.برای دوچرخه های حرفه ای و کوهستان مناسب نیست. سلام اولا ۵۰ تومن پولشه و انتظار زیادی نداشته باشین دوم اینکه پلاستیکه و خنک نگه نمیداره طبیعت چفت میشه ولی باید فشار بدنی یعنی باید محکم ببنید و از خرطوم هم آب میاد باید فشار بدیت درکل خوبه من راضیم سه روزه استفاده میکنم باید درشو باز کنم استفاده کنم از کنار درش آب میریزه بیرون. ولی رنگش و طرحش خیلی قشنگه اینم باید گفت

کلا برای دوچرخه سواری و باشگاه عالیه برای اینکه من دیگه نیاز نیست به خاطر کرونا دست به لبی بالا بزنم و با کشیدن باز میشه\

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۲۴x۷x۷ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۵۰ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • گنجایش: ۰.۸ لیتر
  • نوع نازل: لوله ای

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

4. قمقمه دوچرخه با گنجایش 0.6 لیتر

قمقمه دوچرخه مدل 1133 گنجایش 0.6 لیتر

نسبت به بازار قیمت پایین هست ولی ازش آب میچکه. باید درش رو سفت ببندی از اون طرف برای بچه 6 سال سخته که سفت ببند و باز کنه همه جوره خوبه اولش فکر نمیکردم بدنش پلاستیکی باشد ولی همین هم راضی کننده بود جنس خوبی داره

زمانی که به دستم رسید انتظار کیفیت پایین تری را داشتم ولی از کیفیت ارائه شده رضایت داشتم و رنگ جذابی داشت و ازش خوشم آمد ولی در هنگام خرید کمی مردد بودم. بینهایت سپاسگزارم علت تنوع محصولات و قیمت مناسب و تحویل عالی.

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد:۷x۷x۲۱ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۴ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • گنجایش: ۰.۶ لیتر
  • نوع نازل: لوله ای

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

5. بطری آب شوتای گنجایش 0.58 لیتر

قمقمه شوتای کد SM-6969 - 126612 گنجایش 0.58 لیتر

برای استفاده هر دفعه باید درش کامل باز کنی من این مدلی نمی خواستم واسه من که یه مدل دیگه فرستادن. اما به هرحال پلاستیک به کار رفته کیفیت خوبی دارد و سرطان زاست اگه یه قمقمه‌ای می‌خواید که هم سبک باشه هم جا دار باشه، هم نی‌دار نباشه، هم آب اصلا ازش نریزه حتما بخرین. برای کوه و محل کار و هر جایی که می‌رم استفاده می‌کنم.

بنظرم باید تامین کننده کالا قیمت رو یکم مناسب تر بفروشه چون دم مغازه ها هم این مدل تقریبا همین حدود قیمته و اگر تامین کننده دست اول جنس رو میده باید این رو لحاظ کنه

خیلی خوبه اصلا اب نمیریزه جنس خوبی داره و یه حالت مات مخملی داره من رنگ زرشکی گرفتم و واقعا جذابه

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۲۳*۵*۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۸۰ گرم
  • جنس: پلی‌اتیلن
  • گنجایش: ۰.۵ لیتر
  • نوع نازل: لوله ای

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

6. قمقمه ابتکار حجم 0.5 لیتر

قمقمه ابتکار کد fd43 حجم 0.5 لیتر

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۲۰x۵x۳ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۰ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • گنجایش: ۰.۵ لیتر

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

7. بطری آب اوسیس ظرفیت 1 لیتر

قمقمه اوسیس مدل OS10 ظرفیت 1 لیتر

من دوتا خریدم یکی مشکلی نداشت ولی اون یکی درش درست بسته نمیشه و محتویات درون بطری بیرون می‌ریزه. اگر خریدنی حتما مطمئن بشین که درش کاملا درست بسته میشه حدود 2 ساله مدام استفاده میکنیم و بو نگرفته. نکته مهمش اینه که پیچ داخلی دارد و رزوه ها به لب ها گیر نمیکنه. عالیه.

بسیار کاربردی و باکیفیت توری پلاستیکی که روی زیر درش قرار میگیره مانع مسدود شدن مسیر آب توسط یخ میشه درب محصول و دریچه بالایی به خوبی چفت شده و آب بیرون نمیریزه کیفیت و کارایی محصول بسیار راضی کننده است

بسیار عالیه من هم در کوهنوردی و هم دوچرخه سواری استفاده میکنم گنجایش خوبی داره و حجمش بسیار مناسبه توی کوه سه مرتبه از دستم افتاد و قل خورد که هیچ آسیبی به در و بدنه‌ش نترسید که نشان دهنده کیفیت خیلی خوب شه

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۲۵×۷×۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۵۰ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • گنجایش: ۱ لیتر
  • نوع نازل: لوله ای

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

8. قمقمه کتابی ظرفیت 0.3 لیتر

قمقمه کتابی مدل 1155 ظرفیت 0.3 لیتر

خیلی خوبه و جمع و جوره تنها بدیش اینه که درب بطری خیلی محکم نیست و ممکنه چکه کنه باید صاف بزارید.

به نظر من به اندازه ی پولی که میدن ازش انتظار داشته باشین .معمولیه ولی به نسبت قیمتش اوکیه.خیلی کیفیت ساخت بالایی نداره

با تصویری که میبینین همخوانی نداره. پلاستیک فوق العاده خشک است و درش واشر نداره. در کل اصلا ارزش خریدن دارد.

همراه همیشگیمه. عینشو جای دیگه ندیدم. خوشگله ده ماهه خریدمش و هنوز سالمه. تو این روزهای کرونایی که سفارش به نوشیدن مداوم آب میشد، بهترین گزینه بود.

من دو تا از این قمقمه سفارش دادم، وقتی به دستم رسید متوجه شدم که در لبه کف هر دو قمقمه سفیدی‌های ناشی از ضربه وجود دارد که فارغ از اینکه کجا این ضربه وارد شده، مورد جدی به نظر نمی‌رسید. دو روز بعد متوجه شدم یکی از نشتی جزئی دارد ، ولی نکته مهم اینه که بدنه قمقمه یک تکه نیست و کفی آن جدا چسبانده شده که ایده خوبی نیست

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۱۷*۳*۹ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۱۸ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • گنجایش: ۰.۳ لیتر
  • نوع نازل: لوله ای

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

9. بطری آب کتابی ظرفیت 325 میلی لیتر

قمقمه مدل A6 ظرفیت 325 میلی لیتر

رنگ بنفش سفارش داده بودم ولی خیلی زود میشکند کیفیتش پایینه و ب قیمتش می ارزه اما از دربش نشتی داره که بدرد کیف اصلا نمیخوره با اولین چرخش درب، درب محصول شکست و مجبور شدم از درب یک قمقمه مشابه استفاده کنم تو عکسم صورتیه درش که مشخصه خیلی بی کیفیته اما من حوصله برگردوندنش نداشتم

وقتی دستم رسید خط روش بود ولی خوشگله و اب ازش چکه میکنه ،جاگیر هم نیس خیلی عالیه ،و ب نسبت قیمت مناسبه،همونی ک تو عکس بود با کلاسه و کم جا میگیره برای خوردن آب و شربت عالیه فقط مناسب یک نفره

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: طول ۹.۵، عرض ۳ و ارتفاع ۱۹ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۴۰ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • گنجایش: ۰.۳ لیتر
  • نوع نازل: لوله ای

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

10. قمقمه دوچرخه گنجایش 0.7 لیتر

قمقمه دوچرخه مدل ok گنجایش 0.7 لیتر

ظرف آب خوبیه و می تونید با نگهدارنده پلاستیکی ازش استفاده کنید.جنس نامرغوب همچنین درب قمقمه در حالت بسته دارای نشتی زیاد است به گونه ای که تفاوتی با حالت باز آن ندارد درپوش نیز در جای خود بسته نمیشود جنس بسیار بد مثل اینکه دسته دوم باشه با همین پول دوچرخه فروشی محلمون جنس خیلی بهتر بهم میداد. اصلا توصیه نمیکنم

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۲۴x۶x۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۹۰ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • گنجایش: ۰.۷ لیتر
  • نوع نازل: لوله ای

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

11. بطری آب ظرفیت 750 میلی لیتر

قمقمه پرو مدل 01 ظرفیت 750 میلی لیتر

برای حمل با کوله پشتی عالیه ولی اگر نیاز دارید چیزی برای قمقمه دوچرخه بگیرید این محصول در رابطه با بست دوچرخه بسیار آسیب پذیر هست و ممکنه تو برخورد به شدت آسیب ببیند. مثل گود رفتن و حتی سوراخ شدن.هدف از خرید این محصول حمل سوخت با دوچرخه برای سفر بود که آزمایش ش رو رد شد.

همه چی عالی با توجه به قیمتی هم که داره با قاطعیت میگم که حتی از قمقمه های 30 هزار تومانی هم بهتره.فقط قابلیت حفظ دما در طولانی مدت رو نداره

و حداکثر 1 ساعت خنک نگه میداره و قابلیت نگهداری آب گرم رو هم که نداره.ولی در مجموع عالی مخصوصا حین ورزش.در پوشش هم عالیه و به راحتی هم میشه ازش آب خورد و سلام.

اصلا آب رو سرد نگه نمیداره حتی بعد از نیم ساعت… و اینکه ظرفش بو میده نمیدونم چرا…یعنی شما بعد از دو سه ساعت بخوای آب کمی که داخلش مونده رو خالی کنی به شدت بو میده ظرفش

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۲۰×۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۱۳ گرم
  • جنس: استیل
  • گنجایش: ۰.۷۵ لیتر

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

12. قمقمه دوچرخه گنجایش 0.6 لیتر

قمقمه دوچرخه مدل 1122 گنجایش 0.6 لیتر

خیلی خوب بود اصلا اب ازش نمیریزه من دوتا گرفتم راضی بودم ممنون خوب بود من سومین باره خریدم ولی این دفعه کوچیک تر از دفعات قبلی بود خوب بود من ک راضی بودم قیمتش یکم بالا بود ولی در کل خوبه من از بیرون خریدم

جنسش پلاستیکی هستش خوبه و به صرفه توی گرما تابستون حتی اگر نخوای برای آب خوردن استفاده کنی، برای شستن صورت در مسیرهای طولانی کاربرد دارد

مشکیشو سفارش دادم ،جدا از اینکه بدنه بطری پر از خط و خش بود شدیدا داخل بطری بوی پلاستیک میداد و سایزش کوچک است واسه بست دوچرخه جنسش خیلی خوبه از پلاستیک درجه یک ساخته شده نقاط ضعف

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۷x۷x۲۱ سانتی‌متر
  • وزن: ۵۴ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • گنجایش: ۰.۶ لیتر
  • نوع نازل: لوله ای

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

13.شیکر اسپرت گنجایش 0.5 لیتر

قمقمه طرح اسپرت مدل 120 گنجایش 0.5 لیتر

داخلش بو میداد و بعد از چند بار شستن هم بویش نرفت..نهایتا داخلش گل کاشتیم من برای مدرسه دخترم گرفتم تو جیب بغل کیف جا میشه و حجم مناسبی هم داره حدود نیم لیتر قیمتش هم مناسبه چاپ روی قمقمه پاک میشه اما رنگ خودش خوبه مال نیست واسه دوچرخه ام نمیشه استفاده کرد

کوچیکه ،یکمم فشار بدی حالت چروک و شکستگی رخ میده واسه من درش نشتی داشت و چکه میکرد. جای درش از در بطری دوغ دارم استفاده میکنم و کامل چفت میشه روش و دیگه چکه نمیکنه. بد نیست

طرح برچسب با کالای درخواست شده فرق داشت. و جالب اینکه جای کنده شدن برچسب قبلی که عکس کارتونی بچگونه هست دیده میشه. به نظرم اصلا دوباره کاری روی کالا فقط بی کیفیتی محصول رو دوچندان میکنه و کار صحیحی نیست.

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۲۱*۷*۷ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • گنجایش: ۰.۵ لیتر
  • نوع نازل: لوله ای

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

14. قمقمه ارزان حجم 1 لیتر

قمقمه مدل 37374 gh حجم 1 لیتر

بزرگه.ظاهرشم قشنگه ولی مال من خوب نبود و آب پس میده از درش.حتی یه تکه پلاستیک هم داخلش گذاشتم شاید پس نده ولی نشد.شاید البته کس دیگه ای بخره و درش برای اون نشتی نداشته باشه چون این قمقمه ها کلا همینطوریه و برای یکی خوب در میاد و برای یکی دیگه نه.

شفاف تر از عکسه و من بنفش سفارش دادم سرخابی فرستادن فقط درش بنفش بود درب بطری یکمی سفت بسته میشه و اولش بوی پلاستیک میده که با شستشو رفع میشه ولی در کل خوبه

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۵*۵*۲۳ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • گنجایش: ۱ لیتر
  • نوع نازل: لوله ای

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

15. شیکر بارسلونا گنجایش 0.38 لیتر

قمقمه مدل بارسلونا گنجایش 0.38 لیتر

قمقمه خیلی خوبی است جنس خوبی دارد و زیبا است واقعا خوبه خوشگله من که خیلی دوسش دارم

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۱۳x۳x۲۱ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۷۰ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • گنجایش: ۰.۴ لیتر
  • نوع نازل: لوله ای

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

16. قمقمه گنجایش 0.5 لیتر

قمقمه مدل 26-CQ گنجایش 0.5 لیتر

خیلی بی کیفیته پلاستیکش،اگه تو بطری آب معدنی آب بخورین خیلی واسه سلامتیتون بهتر – بطری خیلی خوشگله جنس خوبی هم داره واقعا خوشگله حتما سفارش بدید واقعا خوبه برای استفاده تو باشگاه خیلی مناسبه ولی جنسش یکم ضعیفه

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۲۲x۱۱x۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • گنجایش: ۰.۵ لیتر
  • نوع نازل: لوله ای

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

17. شیکر دوچرخه گنجایش 0.5 لیتر

قمقمه دوچرخه کد xv-4 گنجایش 0.5 لیتر

سلام به نظرم از بیرون بگیریم بهتره چون هم پول بست نمیدیم تو همون میبینم که پلاستیکی است یا آهنی به قیمتش می ارزه بخرید توصیه میکنم

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۲۱x۷x۷ سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • گنجایش: ۰.۵ لیتر
  • نوع نازل: لوله ای

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

18. بطری آب دوچرخه گنجایش 700 میلی لیتر

قمقمه دوچرخه مدل TACX گنجایش 700 میلی لیتر

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۲۵.۵۷x۷ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۱۰ گرم
  • جنس : پلاستیک
  • گنجایش: ۰.۷ لیتر
  • نوع نازل: لوله ای

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

19. بطری آب کتابی گنجایش ۰.۳ لیتر

قمقمه کتابی مدل 001

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۹۵*۳۵*۱۹۵ mm سانتی‌متر
  • وزن: ۲۰۰ گرم
  • جنس: پلی‌اورتان
  • گنجایش: ۰.۳ لیتر
  • نوع نازل: لوله ای

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

20. قمقمه دوچرخه مدل K4 گنجایش 0.750 لیتر

قمقمه دوچرخه مدل K4 گنجایش 0.750 لیتر

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۲۵x۸x۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰ گرم
  • جنس: نایلون
  • نوع نازل: لوله ای
  • سایر توضیحات: قمقمه مناسب دوچرخه سایز ۲۴ و بالا. در رنگهای مات

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

21. بطری آب گابل گنجایش 0.5 لیتر

قمقمه گابل مدل Circus گنجایش 0.5 لیتر

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۶x۶x۲۱ سانتی‌متر
  • وزن: ۹۲ گرم
  • جنس: استیل
  • گنجایش: ۰.۵ لیتر
  • نوع نازل: لوله ای

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

قیمت جنس فلزی

سه تا خریدم.دوتاش بسته بندی عالی یکی بدون بسته بندی. قابل چشم پوشی.ولی به مشتری احترام بذارین. برای هدیه بچه ها خیلی خوبه.

قمقمه خوبیه اینکه اسپری میکنه خوشم میاد ، فقط ی نم اب میده از اون قسمت ک من واسم مهم نبود

بد نیست..فقط برا دبستانی ها یکم بزرگه..و اینکه اگه تکونش بدید از جای اسپی آب میریزه

من این رو برای دخترم خریدم که ببره مدرسه و از خریدم راضی هستم و البته به نظرم دیجیکالا باید به در ارسال رنگ انتخابی خریدار، کنترل بیشتری بکنه !

بطری آب ورزشی

همه چی عالی بود نیم ساعت قبل به دستم رسید اسپری خوب بود آب میچکید و خیلی بزرگ و خوبه در کل عالی بود

سلام من رنگ زرد سفارش دادم ولی زیتونی آوردن سوراخش هم خیلی کوچیک بود و در اضافه هم نداشت.ولی اسپرمش خوب کار میکرد.

دفعه دوم بود که سفارش می دادم اولی عالی بود ولی دومی کثیف و استفاده شده بود، مرجوع کردم

بطری آب ورزشی دیجی کالا

من دوتا خریدم برای دخترو پسرم خیلی خوششون اومد و دوست داشتن از نظر کیفیت هم نسبت به قیمتش کاملا راضی کننده

کیفیت عالی داره توی تلوزیون دیدم اما اعتماد نداشتم از اینجا خریداری کردم

به ظاهر خوب هست وای معمولا نتیجه بعد چند ماه استفاده مشخص میشه اینکه آب داخلش بو نگیره و اسپری زود خراب نشه الان نمی تونم نظری بدم انتخابم سبز زیتونی بود فکر میکنم قیمتش میتونست مناسب تر باشه

مدل ورزشی دیجی کالا

بسته بندی مناسب شکل ظاهری زیبا و اسپری داشتن قمقمه مزیتی است . از خریدم راضیم

بطری فوق العاده خوب و دوست داشتم ک جنسش استیل باشد آب بیشتر توش یخ بمونه و رنگش هم دوست داشتم مشکی باشه

به نظرم همه چیزش خوب بود ، قشنگ بود ، چکه نمیکرد، اسپری دار بودنش خیلی برای پسرم جالب بود، منتها سطح روی قمقمه مخدوش و خراشیده بود و من مرجوع کردم و دقیقا همین کار رو ۲۰ تومن گرون تر از بیرون خریدم که خیلی عالیه

قمقمه دیجی کالا

یک ماهه استفاده میکنم. فقط درش شکسته و متاسفانه یدک نداره. جایی ام نمیتونم پیداش کنم کاش پیگیر باشد. اسپری اش خوب کار میکنه.

همین لحظه که دارم نظر میدم درست بعد از یه استفاده طولانی مدت از این قمقمه هست به نظرم خوبه ولی: ‌ همون هفته اول چکه کرد و نشتی آب گرفت در اضافه نداشت

بهترین مدل آب

سخت میشه آب خورد و باید بمکی دکمه اسپری گیر میکنه آب طعم میگیره ولی زیاد نه وقتی اسپری میکنی آب کج اسپری میشه (یعنی صاف به سمت بالا اب میپاشه) ‌ ولی مدله جدید و زیبایی هست و با این قیمت پشیمون کننده نیست

حدود یک‌ماهه برای دخترم خریدم. اسپریش عالی کار میکنه. درش کاملا آب بندی میشه . رنگش هم خوب بود. فقط درب اضافه نداشت داخلش . بعضی ها میگفتن داره. دسته اش هم توی بعضی مدلها، از خودش جداست ولی این مدل، دسته اش به بدنه اش وصله. هنوز هم خراب شده ? به خاطر نوع سوراخ خروجیش هم وقتی آب میخوریم زیاد آب نمیاد که اذیت کنه. توی فیلم مشخصه.

قیمت مدل دوچرخه ای

بد نیست ولی دقیقا مثل اون تصاویر نیست در اضافی نداشت ولی خیلی خوبه با این نقاط ضعفش خیلی عالیه یه قطره چیه هم نمیکنه

خیلی ممنونم از دیجی که اینقد زود بسته رو به دستمون رسوند و هم اینکه پسرم از جنسش راضیه و دوستش داره فقط کاش درب اضافه داشت و نکته دیگر اینکه خود قمقمه نازکه یکم ضخیم تر باشه بیشتر هم ماندگاره..

بسیار عالی بود هم ظاهر خوبی داره و هم آب رو اسپری میکنه و نی هم دارد و وقتی هم وقتی پر از آب کردم اصلا نشتی نداشت

22. بطری آب رئال‌ مادرید گنجایش 0.38 لیتر

قمقمه مدل رئال‌مادرید گنجایش 0.38 لیتر

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۱۳x۳x۲۱ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۷۰ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • گنجایش: ۰.۴ لیتر
  • نوع نازل: لوله ای

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

23. قمقمه دوچرخه کد m07442 گنجایش 0.6 لیتر

قمقمه دوچرخه کد m07442 گنجایش 0.6 لیتر

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۷x۷x۲۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۷۰ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • نوع نازل: لوله ای

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

24. شیکر گابل گنجایش 0.5 لیتر

قمقمه گابل مدل Cherry گنجایش 0.5 لیتر

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۶x۶x۲۱ سانتی‌متر
  • وزن: ۹۲ گرم
  • جنس: استیل
  • گنجایش: ۰.۵ لیتر
  • نوع نازل: لوله ای

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

25. قمقمه دوچرخه انرژی گنجایش 0.6 لیتر

قمقمه دوچرخه انرژی مدل 15126 گنجایش 0.6 لیتر

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۲۵x۹x۲۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۹۰ گرم
  • جنس: پلاستیک
  • گنجایش: ۰.۶ لیتر
  • نوع نازل: لوله ای

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

26. شیکر گابل گنجایش 0.5 لیتر

قمقمه گابل مدل Coach گنجایش 0.5 لیتر

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۶x۶x۲۱ سانتی‌متر
  • وزن: ۹۲ گرم
  • جنس: آلومینیوم
  • گنجایش:۰.۵ لیتر
  • نوع نازل: لوله ای

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

27. قمقمه گابل ظرفیت 0.5 لیتر

قمقمه گابل مدل Shiny ظرفیت 0.5 لیتر

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۲۱x۶x۶ سانتی‌متر
  • وزن: ۹۲ گرم
  • جنس: استیل
  • گنجایش:۰.۵ لیتر
  • نوع نازل: لوله ای

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

28. بطری آب سانرمو گنجایش 0.81 لیتر

قمقمه سانرمو مدل 7014164 گنجایش 0.81 لیتر

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۷x۷x۲۵ سانتی‌متر
  • وزن: ۷۰ گرم
  • جنس: لاستیک
  • نوع نازل: لوله ای

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

29. قمقمه گابل مدل Speed ظرفیت 0.5 لیتر

قمقمه گابل مدل Speed ظرفیت 0.5 لیتر

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۲۱۰x۶۰x۶۰ سانتی‌متر
  • وزن: ۹۲ گرم
  • جنس: استیل
  • گنجایش: ۰.۵ لیتر
  • نوع نازل: لوله ای

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

پرفروش ترین قمقمه دوچرخه