قیمت ارزان ترین سشوار صنعتی

قیمت ارزان ترین سشوار صنعتی: سشوار صنعتی (Heat Gun) در دسته تجهیزات صنعتی و ابزارآلات برقی قرار دارد. آنچه این دستگاه را ایجاد می کند مانند یک سشوار معمولی است؛ این به معنای دمیدن هوای گرم و خشک شدن فضای مورد نظر است.

ساختار آن کاملاً شبیه سشوارهای معمولی است ، با این تفاوت که ساختار بدن بسیار مقاوم تر است و در برابر دماهای بالا مقاومت بیشتری دارد. در داخل سشوار صنعتی عنصری برای تولید گرما وجود دارد و یک نازل گرمای تولید شده را تابش می کند. مدل های مختلف سشوار برقی در دماهای مختلف و جریان هوا متفاوت کار می کنند.

به عنوان مثال ، درجه حرارت سشوارهای صنعتی به 500 تا 600 افزایش می یابد و جریان هوا از 500 تا 2000 متغیر است. بعضی از مدل های سشوار برقی دارای قابلیت کنترل حرارت هستند.

کاربردهای سشوار صنعتی

اگر تجربه بازسازی خانه را دارید ، احتمالاً می دانید که وجود سشوار برقی چقدر می تواند کار را انجام دهد. این دستگاه برای رنگ آمیزی دیوارها و کار با رنگ بسیار مفید است ، همچنین برای بلند کردن ورق های اضافی رنگ یا چسب نیز استفاده می شود.

از دیگر کاربردهای سشوارهای صنعتی می توان به نوار چسب ، جاروبرقی ، نرم و خم شدن لوله های پلاستیکی ، از بین بردن پوشش ها و در آخر خشک شدن سطوح اشاره کرد. این دستگاه حتی در الکترونیک نیز مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند برای لحیم کاری قطعات نیز مورد استفاده قرار گیرد قیمت ارزان ترین سشوار صنعتی

خرید ارزان ترین سشوار صنعتی

قبل از خرید سشوار صنعتی باید به نوع آن توجه کنید. این محصولات در سه مدل الکتریکی ، گازی و مادون قرمز تولید می شوند. شاید تصور کنید که طراحی یک دستگاه صنعتی از اهمیت کمی برخوردار است ، اما ارگونومی دسته و وزن سبک آن به شما این امکان را می دهد تا برای مدت طولانی تری از سشوار استفاده کنید بدون اینکه خسته شوید.

قدرت این محصولات به میزان قابل توجهی متفاوت است و شما می توانید بسته به کاری که با سشوار صنعتی انجام می دهید از محدوده قدرت 500 تا 25000 وات انتخاب کنید.

فروشگاه بیک نیک مشهورترین مارک های ابزار قدرت را ارائه می دهد. قیمت ارزان ترین سشوار صنعتی مشهورترین مارک های موجود Makita ، Ronix و Tosan هستند.

سشوارهای صنعتی Edon و Bosch یکی از پرفروش ترین سشوارهای این گروه هستند. این مدل ها به همراه قیمت مناسب ، امکانات رفاهی عالی را برای شما فراهم می کنند.

لیست قیمت روز ارزان ترین سشوار صنعتی

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

پرفروش ترین سشوار صنعتی