قیمت دستگاه پولیش ماشین

دستگاه پولیش ماشین بسیاری از افرادی که به صنعت خودرو و خرده فروشی علاقه مند هستند و آن را برای کار خود انتخاب می کنند ، سعی می کنند در کنار علاقه خود در کار خود بهترین باشند.

لیست قیمت روز دستگاه پولیش ماشین

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

بهترین دستگاه پولیش ماشین را انتخاب کنید

قیمت دستگاه پولیش ماشین کار با دستگاه ها و مواد شیمیایی در کارگاه های ساخت قطعات خودرو کار بسیار تخصصی است و یکی از مهمترین و کاربردی ترین ابزارها در این زمینه دستگاه پولیش است.

وقتی بدنه ماشین شما آسیب دیده باشد ، ماشین پرداخت تا روز اول جای نگرانی شما در مورد بازگرداندن بدنه را خواهد گرفت. اما مهمترین نکته ای که باید بخاطر بسپارید انتخاب صحیح دستگاه و یک متخصص برای انجام کارهای پولیش است.

دستگاه پولیش ماشین

عوامل مختلفی مانند قیمت دستگاه پولیش ماشین باران اسیدی ، برخورد شاخه های درختان ، پرتاب سنگ از سطح جاده و … آنها به بدنه خودرو آسیب می رسانند و خطوط و خراش هایی با عمق های مختلف روی سطح بدنه ایجاد می کنند.

دستگاه پرداخت ابزاری برای پرداخت ، پرداخت و ترمیم سطح آسیب دیده است. بسته به کمیت و نوع خطوط و خراش ها ، دستگاه پولیش با مواد و لنت های مناسب پرداخت انتخاب می شود.

دستگاه پولیش حرفه ای برای جزئیات حرفه ای خودرو بسته به نوع حرکت و اندازه صفحه نگهدارنده به دسته های مختلف مداری ، چرخشی ، دوحرکت و هیبریدی تقسیم می شود. عوامل دیگر مانند مصرف انرژی ، تولید کننده ، سرعت چرخش نیز در طبقه بندی و انتخاب دستگاه پرداخت موثر است.

دستگاه پولیش ماشین مداری

حرکت دستگاه پولیش مداری کاملاً تصادفی است و روی نقطه خاصی متمرکز نیست و برای مبتدیان بسیار مناسب است. این مدل دستگاه به دلیل نوع حرکت به هیچ وجه باعث هولوگرام نمی شود.

دستگاه پولیش ماشین روتاری

دستگاه پولیش دوار هنگام حرکت بر روی یک نقطه متمرکز می شود و بنابراین در هنگام کار و کار با آن گرمای زیادی تولید می کند و به مهارت و تجربه نیاز دارد. حرکت دورانی این دستگاه میزان لایه برداری را افزایش می دهد.

دستگاه پولیش ماشین دوبل

اگر به دنبال یک دستگاه پولیش ماشین دو منظوره هستید ، دستگاه پرداخت دو عمل به طور هم زمان و بصورت تصادفی و مرکزی حرکت می کند و در وقت شما برای انجام کارهای پرداخت صرفه جویی می کند. سرانجام ، میزان خرابی ، خراش و خراش ، دستگاه صیقل دهی مناسب را تعیین می کند.

دستگاه پولیش ماشین ترکیبی

برای قیمت دستگاه پولیش ماشین قطعاتی از ماشین که غیرقابل دسترسی هستند ، صیقل دادن خاک گزینه بسیار خوبی است. چراغ ، دستگیره درب ، کنسول داخلی ، آرم خودرو ، دستگیره درب از جمله عناصری هستند که با کمک این دستگاه به راحتی صیقل می خورند.

اکثر این دستگاه ها به صورت کیت در دسترس هستند و سر آنها به راحتی قابل تعویض است و پرداخت هر قسمت از ماشین بسیار آسان است.

پرفروش ترین دستگاه پولیش ماشین