قیمت رنده برقی نجاری ارزان

یکی از مهمترین مراحل تولید محصولات چوبی رنده شده سطح قطعه است.قیمت رنده برقی نجاری ارزان شبکه قطعات چوبی نقش مهمی در شکل دادن و پرداخت آنها دارد

رنده برقی نجاری ارزان در اندازه ها و اشکال مختلف تولید می شود. در کنار تجهیزات و ماشین آلات سنگین ، مدل های محبوب این ابزار کاربردی عبارتند از: دستگاه برش برقی ، رنده بی سیم و رنده دستی نجاری. رنده دستی برای نجاری یکی از قدیمی ترین رنده های قابل استفاده در کارگاه های نجاری است که در ادامه به ارائه کامل آن خواهیم پرداخت.

ویژگی های قیمت رنده برقی نجاری ارزان

دستگیره: برای حرکت دادن رنده دستی بر روی درخت و کنترل بهتر آن ، یک دستگیره نصب شده است تا بتوانید دستگاه را به جلو حرکت دهید. از برخی دستگاه های نصب شده استفاده کنید.

پیچ تنظیم مشت: در قسمت جلوی دستگاه یک پیچ تنظیم پلاستیکی مشت وجود دارد که روی میز کار جلو نصب شده است. با چرخاندن یک مشت پیچ در جهت عقربه های ساعت و خلاف جهت عقربه های ساعت می توانید میزان بارگیری و تخلیه دستگاه رنده را مشخص کنید.

قیمت رنده برقی نجاری ارزان معمولاً قادر است کاه را تا سه و نیم میلی متر از بین ببرد ، اما برای جلوگیری از شکستگی یا فشار زیاد به دستگاه بهتر است از بارهای عمیق جلوگیری شود. اگر نیاز به بارگیری زیاد دارید ، بهتر است این کار را در چند مرحله انجام دهید. تعدادی عدد در اطراف پیچ تنظیم وجود دارد که اندازه عمق بارگذاری را بر حسب میلی متر نشان می دهد.

صفحه: دو بشقاب در پایین رنده دستی برای نجاری برقی وجود دارد. صفحه پشتی معمولاً رنده برقی نجاری ارزان با پیچ به بدنه اصلی دستگاه متصل می شود و ثابت است. اما پانل جلو با استفاده از یک پیچ دستی برای تنظیم ارتفاع بالا و پایین می شود. متوسط ​​مجموع طول دو صفحه بین 30 تا 40 سانتی متر است ، اما طول صفحه جلو معمولاً از صفحه عقب کوتاه تر است.

تیغه: عواملی مانند مواد تیغه ، وضوح یا کندی و زاویه لبه تیغه تأثیر بسزایی در کیفیت دستگاه برش دارند. تیغه های گریتینگ از فولاد سخت یا کاربید تنگستن ساخته شده اند که دارای سختی بسیار بالایی هستند. تیغه ها در دو نوع تیز کننده و یکبار مصرف موجود است. از تیغه های دیگر نیز به عنوان ورق های راه راه برای خوردگی سطح چوب استفاده می شود.

تسمه: قدرت از موتور به موتور قرقره توپی از تسمه منتقل می شود. تسمه از پلاستیک ساخته شده و سطح داخلی آن معمولاً دنده ای است تا بتواند حرکت چرخشی شافت موتور را به کیفیت بالایی منتقل کند. در بعضی از قیمت رنده برقی نجاری ارزان می توانید بند را با استفاده از اهرم بالای بند تنظیم کنید. اما با استفاده از مدل های جدید ، محفظه تسمه کاملاً پوشانده شده و شما قادر به کنترل سختی تسمه نخواهید بود.

گونیا: بعضی از مدل ها قیمت رنده برقی نجاری ارزان دارای گونیومتر هستند که با نصب آن بر روی دستگاه ، می توانید کنترل بهتری هنگام جابجایی رنده دستی بر روی چوب داشته باشید. این گونیومتر در دو قسمت ارتفاع و عمق قابل تنظیم است.

لیست قیمت رنده برقی نجاری ارزان

مشاهده این محصولات در دیجی کالا

پرفروش ترین رنده برقی نجاری