قیمت قیچی برقی خیاطی ارزان

فرقی نمی کند خیاط باتجربه باشید یا خیاط. اما اگر قیچی خیاطی شما مناسب نباشد ، با مشکلی روبرو خواهید شد. برای خرید بهترین قیچی خیاطی باید نکاتی را قبل از خرید در نظر بگیرید تا پس از خرید در استفاده از قیچی مشکلی نداشته باشید.

مطمئناً ، تنها نکته مهمی که هنگام خرید قیچی به ذهن خطور می کند این است که کیفیت قیچی و مواد دسته ها خوب است. اما این همه ماجرا نیست. انتخاب و خرید قیچی خوب نکات مهم دیگری نیز دارد از جمله نوع اتصال قیچی ، اندازه قیچی و حتی مارک قیچی. بنابراین ، در ادامه این مقاله راهنمای خرید بهترین قیچی را ارائه خواهیم داد.

قیچی برقی و کاربرد آنها در خیاطی

قیچی برقی نوعی قیچی است که برای برش همزمان چندین لایه پارچه استفاده می شود. اگر چندین قطعه ضخیم تر برای برش در نظر گرفته شده باشد ، از قیچی های برقی قویتر با اینچ بیشتر استفاده می شود.

قیچی برقی خیاطی 5 اینچی:

این مدل می تواند پارچه را تا ارتفاع 90 میلی متر به طور همزمان برش دهد. دارای عملکردی قوی و مناسب ، لرزش های بسیار کم ، برش با کیفیت و مناسب برای برش انواع پارچه ها از ظریف تا ضخیم.

قیچی برقی خیاطی 8 اینچی:

قیچی عمود بر 8 اینچ را می توان به ارتفاع 16 تا 19 سانتی متر برش داد. این یک عملکرد قوی و مناسب ، لرزش بسیار کم ، برش با کیفیت است و بنابراین مردم آن را برای کاربردهای مختلف انتخاب می کنند.

قیچی برقی خیاطی 10 اینچی:

قیچی می تواند 10 اینچ در ارتفاع 20 تا 24 سانتی متر برش دهد. این عملکرد قوی و راحت ، لرزش بسیار کم ، برش با کیفیت دارد و بنابراین انتخاب بسیاری از کاربران است.

قیچی برقی خیاطی 13 اینچی:

قیچی های برقی مورد استفاده در محصولات با حجم معمولی مدت هاست که در تولید استفاده می شوند.

قیمت امروز قیچی برقی خیاطی ارزان

مشاهده این محصولات در دیجی کالا

پرفروش ترین قیچی برقی خیاطی