قیمت پیستوله مخصوص رنگ خودرو

قیمت پیستوله مخصوص رنگ خودرو اتومبیلی که شما رانندگی می کنید چیزهای زیادی در مورد شما دارد. بنابراین ، اگر از اتومبیل خود به درستی استفاده نکنید ، نمی توانید ادعای مرتب بودن را داشته باشید. بنابراین بهتر است به فکر رنگ آمیزی ماشین خود باشید و نقایص آن را برطرف کنید.

برای این کار ، ما به شما کمک می کنیم بهترین پیستوله مخصوص رنگ خودرو خود پیدا کنید ، زیرا سریعترین و موثرترین روش برای انجام آن است. برس ها دیگر راه حل خوبی برای رنگ آمیزی نیستند و اگر از آنها استفاده کنید زمان زیادی را از دست خواهید داد. فرقی نمی کند حرفه ای باشید یا مبتدی ، این ابزار به شما در صرفه جویی در وقت و هزینه کمک می کند.

لیست قیمت روز قیمت پیستوله مخصوص رنگ خودرو

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

مزایای استفاده از پیستوله مخصوص رنگ خودرو

کارایی بیشتر

استفاده از برس رنگ اتومبیل واقعاً زمان بر و خسته کننده است. از طرف دیگر استفاده از سمپاش باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و نتایج بهتری خواهد داشت. این دستگاه به یک ظرف بزرگ رنگ متصل است و دیگر نیازی نیست هر 20 دقیقه یک بار رنگ بزنید.

انطباق

این یک ابزار جهانی است زیرا می توان از آن برای رنگ آمیزی انواع مختلف سطوح استفاده کرد. مناسب برای آهن ، آلومینیوم ، چوب ، گچ ، آجر و غیره. با استفاده از چنین ابزاری می توانید همه چیز را رنگ آمیزی کنید و در واقع این ابزار بسیار کاربردی و کاربردی تر از هر برس یا غلتکی است.

قیمت

قیمت پیستوله مخصوص رنگ خودرو اگر می خواهید فقط یکبار از این دستگاه استفاده کنید ، خرید آن صرفه اقتصادی نخواهد داشت و بهتر است ماشین خود را در گاراژ بگذارید. اما اگر قصد دارید چندین بار و بیش از یک بار از آن استفاده کنید ، پس قیمت نباید برای شما مهم باشد و باید بهترین و مناسب ترین مدل را بخرید تا ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد.

راهنمای خرید پیستوله مخصوص رنگ خودرو

در هنگام خرید باید به تعدادی از فاکتورها توجه کنید تا بتوانید بهترین مدل را خریداری کنید. توجه به این عوامل می تواند به شما در انتخاب صحیح کمک کند. پس با ما همراه باشید.

کیفیت پیستوله مخصوص رنگ خودرو

قیمت پیستوله مخصوص رنگ خودرو برای بدست آوردن رنگ آمیزی صاف با یک دست ، باید بهترین ژست را انتخاب کنید. برای انجام این کار ، شما باید کالاهای شناخته شده و با کیفیت را خریداری کنید. به دنبال مارک ها و مارک های معروف باشید ، زیرا شرکت های معروف همیشه از مواد با کیفیت برای جلب رضایت مشتری استفاده می کنند.

انواع پیستوله مخصوص رنگ خودرو

بسته به اینکه دقیقاً چه کاری می خواهید انجام دهید ، باید نوع اسپری را انتخاب کنید. زیرا هر نوع دارای مزایا و معایبی است. هنرمندان حرفه ای ترجیح می دهند یکی از هر مدل را داشته باشند. با این حال ، اسلحه های بادی HVLP هنگام نقاشی اتومبیل عملکرد بهتری دارند.

نازل چیست؟

نازل یکی از ساده ترین و مهمترین قسمتهای جعبه اسپری است. بسیاری از مدل ها فقط با یک نازل عرضه می شوند و این معمولاً موردی است که شما به آن نیازی ندارید!

توصیه می کنیم مدلی را انتخاب کنید که دارای چندین نازل باشد. اندازه انتهای آن معمولاً بین 1.0 تا 2.2 میلی متر است. بسته به سطوحی که می خواهید رنگ کنید می توانید از نازل های مختلف استفاده کنید. لازم به ذکر است که می توانید نازل ها را نیز جداگانه خریداری کنید. نگران قیمت نباشید زیرا قیمت بالایی ندارند.

انتخاب پمپ هوا

نحوه انتخاب کمپرسور هوا بسیار مهم است. شما به دستگاهی نیاز دارید که بتواند تفنگ اسپری شما را همگام نگه دارد و در واقع حفظ فشار مناسب امری حیاتی است ، بنابراین کمپرسور یا پمپ هوا باید مرتباً هوای کافی تولید کند.
PSI و CFM دو مشخصه اصلی هستند که باید هنگام خرید توجه ویژه ای به آنها داشته باشید. توصیه ما به شما این است که یک پمپ هوا انتخاب کنید که 1.5 برابر CFM تولید کند. این اطمینان می دهد که دیگر مجبور نیستید متوقف شوید و منتظر بمانید تا قدرت خود را بازیابد.

برخی از پیستوله مخصوص رنگ خودرو دارای موتوری هستند که فشار هوا مورد نیاز دستگاه را بدون نیاز به پمپ تولید می کند که در واقع به آن پیستوله برقی مخصوص رنگ خودرو می گویند. اما عیب اسلحه برقی این است که در همه جا قابل استفاده نیست و شما باید به سیم برق دسترسی داشته باشید.

قیمت این دستگاه پیستوله مخصوص رنگ خودرو

قیمت این دستگاه ها از 100 دلار تا 500 دلار بیشتر است. شما باید مدلی متناسب با بودجه و برنامه های خود انتخاب کنید. البته مدلی را فراموش نکنید که از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار باشد و فقط به قیمت آن توجه نکنید.

پرفروش ترین پیستوله خودرو