لیست قیمت اره زنجیری ارزان

ارزان ترین قیمت اره زنجیری در بازار کدام است؟ موضوع این مطلب معرفی ارزان ترین اره زنجیری قیمت روز است باما همراه باشید.

ابزار و تجهیزات فنی به عهده برخی مشاغل و مشاغل از جمله نجاری ، تاسیسات و باغداری است. ابزار و تجهیزات امروزی باعث افزایش سرعت و کارایی کار و افزایش کارایی کار می شود. ابزارهای فنی جایگزین ابزارهای کلاسیک و دستی شده اند و از نیروی فیزیکی کمتری استفاده می کنند. در گذشته از اره برای برش ، تراش و برش چوب و درخت استفاده می شد که این کار مدت زمان زیادی طول می کشید.

استفاده از اره های کلاسیک به نیروی دستی و فیزیکی بالایی نیاز دارد ، در حالی که دستگاه های جدید به موتور مجهز هستند و نیروی محرکه خود را از طریق برق و انواع سوخت های فسیلی تأمین می کنند.

اره برقی نوعی اره حرفه ای و فنی است که دارای زنجیر بلند با دندانهای تیز و سودآور است. این زنجیره تکه های چوب را حرکت داده و برش می دهد. چرخش موتور این دستگاه باعث چرخش این زنجیره می شود و در نهایت قطعات برنده و کوچک در چوب فرو رفته و چوب بریده می شود. این زنجیره به دور یک ورق فلز نازک می چرخد ​​و سرعت های مختلفی دارد.طول ورق فلز در اره زنجیری میزان برش را تعیین می کند.

اگر کسی بخواهد تکه های کوچک را برش دهد ، می تواند از الگوهایی با طول کوتاه استفاده کند ، اما اگر می خواهد تکه های چوب را با قطر بزرگ برش دهد ، بهتر است از اره های برقی بلند استفاده شود. . اره برقی کار باغبانان و نجاران را بسیار تسهیل کرد. با کمک این دستگاه می توان چوب ها را در هر زمان و بدون صرف وقت زیاد برش داد. اره برقی که به آن اره برقی یا اره بی سیم نیز گفته می شود ، علاوه بر نجاری و باغبانی در اطفا حریق و برخی کارهای صنعتی استفاده می شود. اره بی سیم توسط باتری کار می کند و بسته به ظرفیت باتری می تواند چندین ساعت کار کند.

لیست قیمت امروز اره زنجیری ارزان

یکی از مهمترین پارامترهای خرید قیمت کالا است. در مورد تجهیزات فنی و مکانیکی قیمت رابطه مستقیمی با کیفیت محصول دارد. متاسفانه امروزه شاهد سیل وسیعی از ابزارآلات برقی چینی و بی کیفیت در بازار هستیم. محصولاتی که دوام و کیفیت مطلوبی ندارند و پس از مدت زمان کوتاهی هزینه های زیادی را برای تعمیر و سرویس دهی روی دست شما می گذارند.

مشاهده این محصولات در دیجی کالا

پرفروش ترین اره زنجیری

از آنجا که قیمت اره برقی تقریباً بالا است ، باید تعیین کنید که چه مقدار پول برای خرید اره برقی اختصاص داده اید. شاید بهتر باشد به جای خرید این دستگاه ، اره برقی اجاره کنید. اگر می خواهیم یک دسته قیمت برای اره برقی داشته باشیم ، می توانیم آنها را به صورت زیر دسته بندی کنیم:

  • اره بنزینی – بالاترین قیمت
  • اره برقی – قیمت متوسط
  • اره بی سیم – قیمت پایین

پیشنهاد خرید اره زنجیری براساس قیمت

پیشنهاد خرید اره زنجیری برقی از قیمت ۳۰۰۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰۰ تومان

  1. خرید اره زنجیری برقی بوش مدل AKE35
  2. خرید اره زنجیری برقی هوم لایت مدل HCS1835T
  3. خرید اره زنجیری برقی رونیکس مدل ۴۷۴۰

قیمت اره زنجیری بنزینی از قیمت ۴۵۰۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰۰۰ تومان

  1. خرید اره زنجیری بنزینی دلمار مدل ۱۱۵ I
  2. خرید اره زنجیری بنزینی افکو مدل MT3700
  3. خرید اره زنجیری بنزینی اشتیل مدل MS170
  4. خرید اره زنجیری بنزینی الیو مک مدل GSH51

قیمت اره زنجیری برقی از ۶۰۰۰۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰۰۰ تومان

  1. خرید اره زنجیری برقی ماکیتا مدل UC4041A
  2. خرید اره زنجیری برقی ماکیتا مدل UC4551A

قیمت اره زنجیری بنزینی از قیمت ۷۰۰۰۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰۰۰ تومان

  1. خرید اره زنجیری بنزینی اشتیل مدل MS230
  2. خرید اره زنجیری بنزینی دلمار مدل PS7900
  3. خرید اره زنجیری بنزینی باکستر مدل ۶۰CM
  4. خرید اره زنجیری بنزینی الیو مک مدل GS370