لیست قیمت امروز سشوار صنعتی بوش

سشوارهای صنعتی کاربردهای زیادی در صنعت دارند ، از جمله جوشکاری اتصالات فایبرگلاس ، صاف کردن بدنه اتومبیل ، از بین بردن رنگ ، باز کردن مهره های گیر کرده و موارد دیگر.

سشوار صنعتی از دو قسمت موتور و المنت تشکیل شده و مانند سشوارهای معمولی هوای گرم تولید می کند. سشوارهای صنعتی می توانند دمایی بین 50 تا 700 درجه سانتیگراد ایجاد کنند. از سشوارهای صنعتی می توان در صنایع نجاری ، بسته بندی و لوله کشی استفاده کرد

و برای گرم کردن لوله های پلاستیکی ، لایه برداری از لایه ها ، سفید شدن و خشک شدن استفاده می شود. مارک بوش برند مشهوری است و کیفیت محصولات آن بر هیچکس پوشیده نیست.

لیست قیمت امروز سشوار صنعتی بوش

سشوار صنعتی بوش مدل GHG 500-2سشوار صنعتی بوش مدل GHG 500-2

نظرات کاربران

کیفیت عالی بود ، کمی بیشتر پرداخت کنید و ضمانت را دریافت کنید. ظروف چینی او هیچ تضمینی ندارد. من آن را با قیمت 2،590،000 تومان خریداری کردم اما دارای ضمانت یک شرکت معتبر از بوش است. ساخت رومانی و اصلی ، دو سرعته ، سبک و راحت ، گرمای عالی

به نظر من دستگاه خوبی است ، هم سبک و هم راحت ، اما وقتی برای اولین بار از آن استفاده کردم ، کمی دود از دهانه های جانبی دستگاه بیرون آمد. قیمت سشوار صنعتی بوش نمی دانم طبیعی است یا نه. در همین حال ، چیزی در جعبه به جز دستگاه و بروشور نبود. چه تعداد نازل در بسته بندی وجود دارد ، اکنون من نمی دانم نازل ها را از کجا تهیه کنم

نام تجاری اصلی است ، دارای ضمانت خوبی است ، به طور کلی دارای یک سوئیچ 2 حالته است که باد متوسط ​​و شدید را می وزد ، اگر سوئیچ وجود دارد که برای خنک کردن دستگاه استفاده می شود ، بسیار خوب است زیرا خنک شدن مدت زمان زیادی طول می کشد استفاده کنید.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

سشوار صنعتی بوش مدل GHG 660 LCDسشوار صنعتی بوش مدل GHG 660 LCD

نظرات کاربران

من این دستگاه را دو بار خریداری کردم اما 2 دستگاه گرانتر برای من ارسال شد که آنها را برگرداندم

این دستگاه بسیار خوبی است اما به دلیل یک روز تاخیر و سرعت مجبور شدم آن را از بازار تهیه کرده و دستگاه ارسالی دیجی کالا را برگردانم قیمت سشوار صنعتی بوش اما محصول ارائه شده توسط دیجی کالا از نظر خرید بهتر از کالایی بود که من خریداری کردم در قیمت و بسته بندی ، و با تشکر از دیجی کالا.

در واقع ، هر چقدر پول برای آن بپردازید ، این یک ابزار عالی است که می تواند در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار گیرد

من این محصول را با تمام تحقیقات خریداری کردم و بدون شک یکی از بهترین هاست ، اما لوازم جانبی دستگاه بیش از دو نازل نبود ، به نظر من سه عدد باید وجود داشته باشد.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

سشوار صنعتی بوش مدل GHG 20-60سشوار صنعتی بوش مدل GHG 20-60

نظرات کاربران

من این سشوار را بعد از تحقیقات زیاد سفارش دادم و بیشتر به این دلیل که بوش کارخانه معتبری است و دیگر مجبور نیستم نازل و لوازم جانبی مورد نیاز خود را از بازار خریداری کنم زیرا فکر می کنم با این قیمت مجبور شدم دستگاه کاملی تهیه کنم قیمت سشوار صنعتی بوش که متاسفانه به محض اینکه به جعبه نگاه کردم. فرسوده بود و بسته بندی آن افتضاح بود. من آن را امتحان کردم و آن را در جعبه یا دستگاهی بدون تجهیزات اضافی باز کردم.

من با ظاهری نه چندان با کیفیت روبرو شدم ، فکر نمی کنم از آن عکاسی کرده باشم ، در ظاهر می خواهم بگویم قیمت 300 تن بیشتر نیست ، کتاب کاغذی همراه ساخته شده است. کاه بسیار بی کیفیت ، که به نظر می رسد از همان کوچه کپی شده است ، قیمت سشوار صنعتی بوش طول سیم آن مناسب است ، اما قیمت عمرا 3 تن است.

مواد بسیار خوبی دارد. سیم برق نیز خیلی بلند نیست اما مواد خوبی دارد. درجه حرارت آن نیز در درجات مختلف تنظیم می شود.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

سشوار صنعتی بوش مدل GHG 23-66سشوار صنعتی بوش مدل GHG 23-66

نظرات کاربران

در شرکت ما یکی از این سشوارها وجود داشت که یکی از آنها توسان بود ، توسان سوخت ، توسان دیگری آن را آورد ، اما هنوز سالم بود ، در آخرین درجه 24 ساعته باز است ، با دمای 250 ، عالی است

سلام ، این سشوار از کدام کشور ساخته شده است؟ ساخت رومانی

من خریدم خیلی خوب بود ، پیشنهاد می کنم بخرید ، ارزش قیمتش را دارد

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

سشوار صنعتی بوش مدل GHG 20-63سشوار صنعتی بوش مدل GHG 20-63

نظرات کاربران

از کیفیت مطلوبی برخوردار است ، با توجه به اینکه هم مارک معتبری است و هم 12 ماه گارانتی ، دمای هوای من قابل تنظیم است ، هوای خروجی من نیز قابل تنظیم است. تصمیم گرفتیم آن را بخریم. آره.

این بسیار قدرتمند است و دارای استارت است ، اما با یک نازل همراه نیست ، هرچند که من آن را در سایت های خارجی مانند آمازون با نازل دیده ام.

با احترام و احترام ، سشوار صنعتی بوش مدل GHG20-63 دارای ماده خوب و عالی است و ساخت کشور رومانی می باشد. قیمت سشوار صنعتی بوش دارای صفحه نمایش دیجیتال جهت تنظیم دما و خواندن. جداگانه ارائه شود. به طور کلی کردی برای قیمت شگفت انگیز بسیار خوب است و من از خرید خوشحالم ..

یا نه ، ساخت و ساز کجاست؟ کیف ندارد و ساخت کشور رومانی است

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

سشوار صنعتی بوش مدل Universal Heat 600سشوار صنعتی بوش مدل Universal Heat 600

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

سشوار صنعتی بوش مدل Easy Heat 500سشوار صنعتی بوش مدل Easy Heat 500

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

سشوار صنعتی بوش مدل GHG 600 CEسشوار صنعتی بوش مدل GHG 600 CE

نظرات کاربران

برای لحیم کاری و برداشتن تراشه ، آن را درست کردم تا انجام آن صدمه ای نبیند

قدرت و گرمای خوب ، دست خوب و دارای مواد درجه یک است

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

سشوار صنعتی بوش مدل ghg 16-50سشوار صنعتی بوش مدل ghg 16-50

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

پرفروش سشوار صنعتی بوش