لیست قیمت موتور برق برای جوشکاری

قیمت موتور برق برای جوشکاری و خرید موتور برق برای جوشکاری مناسب برای دستگاه جوشکاری همیشه برای هر کسی که می خواهد جوشکاری کند دشوار بوده است. همچنین در مواردی که دسترسی به برق برای جوشکاری وجود ندارد ، استفاده از موتور الکتریکی مناسب ضروری است.

برای خرید موتور الکتریکی برای جوشکاری ، باید میزان مصرف برق دستگاه جوش خود را بدانید تا بدانید چند کیلووات موتور الکتریکی نیاز دارید. سوالی که اکثر مردم از ما می پرسند این است که یک موتور برق برای جوشکاری باید چند وات باشد؟ برای محاسبه مصرف برق دستگاه جوشکاری ، باید ولتاژ خروجی دستگاه را که در دستگاه جوشکاری شما به ولت بیان می شود ، بدانید.

لیست قیمت موتور برق برای جوشکاری

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

پرفروش موتور برق برای جوشکاری

انواع برق برای جوشکاری

ترانسفورماتور ها

قیمت موتور برق برای جوشکاری ولتاژ برق مصرفی در ایران 220 ولت است اما جالب است بدانید که 220 ولت عملاً برای جوشکاری استفاده نمی شود. در حقیقت ، دستگاه های جوشکاری به جای ولتاژ بالا به تقویت کننده های بالا نیاز دارند.

به همین دلیل ، از ترانسفورماتورها استفاده می شود. این دستگاه که طبق قانون القای فارادی کار می کند ، جریان متناوب را به اولین سیم پیچ می فرستد و یک میدان مغناطیسی ایجاد می کند. میدان مغناطیسی ایجاد شده در سیم پیچ اول نیز روی سیم پیچ دوم تأثیر می گذارد و جریان و ولتاژ جدید ایجاد می کند. در واقع با استفاده از این دستگاه می توان از ولتاژ و جریان مورد نظر در شرایط مختلف استفاده کرد.

رکتیفایر ها

قیمت موتور برق برای جوشکاری این مدل رایج ترین و پرکاربردترین دستگاه جوشکاری است ، زیرا جریان متناوب را به جریان مستقیم تبدیل می کند. نفوذ پذیری و پایداری بیشتر قوس از مزایای استفاده از جوشکاری DC است. همچنین برای برخی از جوش ها این کار فقط با جریان مستقیم انجام می شود.

یکسو کننده ها یکسو کننده نیز نامیده می شوند زیرا دیودهای مورد استفاده در آنها به عنوان شیرهای یک طرفه عمل می کنند و اجازه می دهند جریان فقط در یک جهت جریان داشته باشد و در نتیجه جریان مستقیم ایجاد شود.

موتور برق ژنراتور

در موتور جوشکاری ، انرژی مکانیکی در اثر احتراق سوخت های فسیلی و انرژی شیمیایی ایجاد می شود که باعث چرخش یک سیم پیچ در داخل سیم پیچ دیگر می شود و در نهایت باعث تولید برق می شود. در حالی که در دینام جوشکاری ، نیروی مکانیکی فقط توسط واکنش شیمیایی تأمین نمی شود و این انرژی می تواند به روش های مختلفی تحویل داده شود.

موتور برق مناسب را برای دستگاه جوش انتخاب کنید

قیمت موتور برق برای جوشکاری انتخاب ژنراتور مناسب برای دستگاه جوشکاری به عوامل مختلفی از جمله میزان جریان مصرفی دستگاه جوشکاری ، توان ثابت موتور الکتریکی و غیره بستگی دارد. اکثر تولیدکنندگان موتور الکتریکی به طور معمول قدرت نامی موتور را روی تخته سنگ قرار می دهند ، در حالی که موتور هنگام بارگیری ممکن است قدرت ثابت کمتری را ارائه دهد.

قیمت موتور برق برای جوشکاری در حقیقت ، توان نامی یا توان نامی حداکثر توان تولیدی موتور الکتریکی است که فقط در چند دقیقه اول هنگام روشن شدن موتور الکتریکی تولید می شود. با گذشت زمان ، هنگامی که موتور تحت بار قرار می گیرد ، قدرت ثابت مهم می شود. در نتیجه در هنگام خرید موتور الکتریکی حتما به توان ثابت و توان نامی موتور الکتریکی توجه داشته باشید و انتخاب خود را بر اساس قدرت ثابت قرار دهید.