لیست قیمت موتور برق جیانگ دانگ

قیمت موتور برق جیانگ دانگ که یکی از بهترین تولید کنندگان موتورهای الکتریکی بنزینی است. موتور برق جیانگ دونگ انواع مختلفی با مشخصات مختلف و از 1 تا 8.5 کیلووات دارد.

جیانگ دونگ در سال 1945 در چین تاسیس شد و در سال 1959 اولین موتور خود را تولید کرد. در حال حاضر بیش از 3000 کارمند دارد و سالانه حدود 2.1 میلیارد یوان درآمد دارد.

فناوری جدید و مدرن به کار رفته در محصولات جیانگ دونگ به سرعت محصولات این شرکت را در بازار جهانی تثبیت کرده است. این یکی از بهترین مارک موتور برق بازارهای محصولات جیانگ دونگ در ایران است که شامل بیشتر ژنراتورهای الکتریکی و موتورهای برقی جیانگ دونگ می شود. بر اساس نیاز مشتری در تنوع زیادی تولید می شود و می توانید آن را در انواع رنج ها و ابعاد پیدا کنید.

لیست قیمت روز موتور برق جیانگ دانگ

موتور برق جیانگ دانگ مدل JD6000ARBE2

موتور برق جیانگ دانگ مدل JD6000ARBE2قیمت موتور برق جیانگ دانگ محصولی که می خواهیم به شما پیشنهاد دهیم موتور برق جیانگ دانگ مدل JD6000ARBE2 است. این محصول محصولی از شرکت جیانگ دونگ است که به دلیل کیفیت و طراحی مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. محصول فوق تک سیلندر با حجم موتور 196 سی سی است.

ظرفیت مخزن سوخت 12 لیتر است که می تواند سوخت کافی برای کار طولانی مدت موتور را در خود نگه دارد. همچنین دارای یک مخزن روغن با حجم 0.6 لیتر است.

این محصول به گونه ای طراحی شده است که می توانید به صورت دستی و برقی آن را روشن کنید. در طولانی مدت می توانید از هر جایی که به برق احتیاج دارید از این محصول استفاده کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم از این محصول استفاده کنید و از انتخاب خود راضی باشید.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

موتور برق جیانگ دانگ مدل JD1000JWE2

موتور برق جیانگ دانگ مدل JD1000JWE2

موتور برق Jiang Dong JD10000-JWE2. این محصول محصولی از شرکت جیانگ دونگ است که به دلیل کیفیت و طراحی آن باعث ایجاد مشتریان زیادی شده است.

قیمت موتور برق جیانگ دانگ محصول فوق تک سیلندر با حجم موتور 196 سی سی است. ظرفیت مخزن سوخت 12 لیتر است که می تواند سوخت کافی برای کار طولانی مدت موتور را در خود نگه دارد. همچنین دارای یک مخزن روغن با حجم 0.6 لیتر است.

این محصول به گونه ای طراحی شده است که می توانید به صورت دستی و برقی آن را روشن کنید. در طولانی مدت در هر مکانی که به برق احتیاج دارید می توانید از این محصول استفاده کنید.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

موتور برق جیان دانگ مدل JD2800JW

موتور برق جیان دانگ مدل JD2800JW

موتور برق Jiang Dong JD2800JW. این محصول محصولی از شرکت جیانگ دونگ است که به دلیل کیفیت و طراحی آن باعث ایجاد مشتریان زیادی شده است.

قیمت موتور برق جیانگ دانگ محصول فوق تک سیلندر با حجم موتور 196 سی سی است. ظرفیت مخزن سوخت 12 لیتر است که می تواند سوخت کافی برای کار طولانی مدت موتور را در خود نگه دارد.

همچنین دارای یک مخزن روغن با حجم 0.6 لیتر است. این محصول به گونه ای طراحی شده است که می توانید به صورت دستی و برقی آن را روشن کنید. در طولانی مدت در هر مکانی که به برق احتیاج دارید می توانید از این محصول استفاده کنید. ما به شما پیشنهاد می کنیم از این محصول استفاده کنید و از انتخاب خود راضی باشید.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

موتور برق جیانگ دانگ مدل JD8500HEB

موتور برق جیانگ دانگ مدل JD8500HEB

موتور الکتریکی یا ژنراتور الکتریکی دستگاهی است که انرژی را در حالت های مختلف مانند انرژی مکانیکی ، حرارتی ، شیمیایی و غیر استاندارد از یک منبع خارجی به انرژی الکتریکی به عنوان خروجی تبدیل می کند.

قیمت موتور برق جیانگ دانگ اصطلاح “مولد انرژی” اصطلاحی کلی است. به ژنراتورهای الکتریکی غالباً موتور الکتریکی گفته می شود. این مدل موتور الکتریکی جیانگ دونگ قادر به تولید 8500 وات برق است و همچنین قادر است ولتاژ خروجی را تثبیت کند به طوری که توان خروجی دستگاه 230 ولت باشد و از خطرات نوسانات برق جلوگیری کند.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

پرفروش موتور برق جیانگ دانگ