لیست قیمت و خرید اره عمودبر اکتیو تولز

قیمت و خرید اره عمودبر اکتیو تولز یا اره چکش ابزاری برای برش انواع مواد از جمله چوب ، الیاف ، پلاستیک ، نئوپان ، سرامیک ، فلزات و سایر مواد با ضخامت کم است.

برش موزاییکی یا چکش به صورت یک حرکت سریع بالا و پایین و عقب انجام می شود و در برخی از مدل ها علاوه بر حرکت بالا و پایین ، همزمان به عقب و جلو حرکت می کنند که باعث افزایش کنترل و بهبود برش کاری می شود. به حرکت آونگ معروف است. بعضی از افراد اره عمودبر اکتیو تولز را با سه تا شش دور نیز ارائه می دهند که البته همین تعداد موقعیت آونگ را نشان می دهد.

با قیمت و خرید اره عمودبر اکتیو تولز می توانید برش های عمودی ، افقی ، منحنی یا ترکیبی از آنها را در مواد مختلف ایجاد کنید. به لطف این عملکرد برش ، از این نوع اره ها در کارگاه های نجاری ، کارگاه ها و کارخانه ها ، حتی خانه ها استفاده می شود.

توان موتور ، عمق برش ، امکان برش با زاویه ، امکان تنظیم سرعت و سرعت حرکت آونگ ، امکان اتصال به مکنده از جمله خصوصیاتی است که مورد استفاده کاربران این ابزار قرار گرفته است.

لیست قیمت اره عمودبر اکتیو تولز

اره عمودبر اکتیو تولز مدل AC2165N

اره عمودبر اکتیو تولز مدل AC2165N

اره برقی (اره برای چکش) همانطور که از نامش پیداست نوعی اره برقی است که با حرکت سریع اره به بالا و پایین برای برش هر قطعه چوب استفاده می شود.

“AC2165N Active Jigsaw” با موتور قدرتمند عمدتاً برای کاربردهای برش عمومی و عمومی استفاده می شود. این اره قابل حمل است ، بنابراین کاربر می تواند به راحتی از این دستگاه در محیط های کاری مختلف استفاده کند. با تنظیم صفحه گوشه ای این دستگاه ، قابلیت برش با زاویه 45 درجه به قابلیت برش این موزاییک اضافه می شود.

همچنین با کالیبراسیون زاویه این دستگاه بر روی بیشترین کاربرد زاویه برش ، به کاربر این فرصت داده می شود که به راحتی و با حداکثر دقت برش برای مدت زمان طولانی در زوایای مختلف ، برش را به راحتی انجام دهید.

وجود یک کلید کنترل سرعت برش (کم نور) در شش حالت مختلف به کاربر اجازه می دهد تا سرعت برش را مطابق با خواسته و خرید اره عمودبر اکتیو تولز خود در هنگام برش کم و زیاد کند. همچنین ، با استفاده از دکمه قفل کلید ، می توان دستگاه را روی هر سرعتی تنظیم کرد و از قفل کلید برای برش طولانی مدت استفاده کرد تا دیگر کاربر مجبور نباشد انگشت خود را روی کلید دستگاه فشار دهد.

یکی از بزرگترین مزایای این دستگاه سیستم بدون تیغ و بدون نیاز به آچار است که کاربر می تواند بدون استفاده از آچار و پیچ گوشتی به راحتی تیغ اره را وارد کند. با یک خط کش کالیبره شده به این دستگاه متصل شده و با کلید hex به دستگاه متصل شده ، می توان برشهای مستقیم را با حداکثر دقت انجام داد.

نظرات کاربران

این محصول با توجه به قیمت و خرید اره عمودبر اکتیو تولز بسیار کارآمد هستش سیستم تیغ گیر فوق‌العاده عالی عمل میکنه و در 2 تا 3 ثانیه میشه تیغه رو جا انداخت و برخلاف نظر یکی از دوستان بزرگترین مزیت این محصول سیستم تیغه گیری هستش در مورد دیمر روی درجه پایین سرعت حرکت بسیار کند هستش در حدی که تقریباً دستگاه کار نمیکنه

که البته این امر کاملاً بدیهی هستش و از نظر من مشکل خاصی محسوب نمیشه یه تیغه چوب هم همراه دستگاه هستش که کیفیت و جنس خوبی داره، اما تیغه فلز همراه دستگاه نیست آچار آلن هم موجوده در مورد برش باقی دوستان گفتن که مثل اکثر برندها ممکنه اگر دقت نکنید کمی کج انجام بشه صدای دستگاه هم خیلی زیاد و آزار دهنده نیست امیدوارم برای کسانی که قصد خرید دارن کمک کوچکی کرده باشم
من از یه فروشگاه دیگه خریدم به خاطر قیمت ارزان تر . اول که دیدمش یکم تو ذوقم خورد چون یکم کوچیکه ولی بعد که باهاش کار کردم قدرتش و حس کردم بسیار پر قدرته و امکانات جالبی داره دیمرش خیلی عالیه از 0 تا 3000 دور میشه تنظیمش کرد و خوش دسته فقط یک مقداری کج میبره که اکثر اره ها مخصوصا تو این رنج قیمتی یه ذره کج میبرن و هرز گردش که تیغه رو نگه میداره پلاستیکیه که اگه فلزی بود بهتر می بود .
نقاط قوت

  • سیستم تیغ گیری
  • کیفیت مناسب بدنه دستگاه
  • سبک
  • دیمر
  • کیفیت ساخت مناسب
  • قدرت عالی
  • حالت پاندولی
  • دیمر سرعت 0 تا 3000
  • برش تا زاویه 45 درجه

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

اره عمود بر اکتیو مدل AC2165Pاره عمود بر اکتیو مدل AC2165P

اره عمود بر اکتیو مدل AC2165P همانطور که از نامش پیداست نوعی اره برقی است که برای برش هر قطعه چوب با حرکت سریع اره به بالا و پایین مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از بزرگترین مزایای این دستگاه سیستم بدون تیغ و بدون نیاز به آچار است که کاربر می تواند بدون استفاده از آچار یا پیچ گوشتی قیمت و خرید اره عمودبر اکتیو تولز به راحتی آن را بر روی دیسک برش قرار دهد. با یک خط کش کالیبره شده به این دستگاه متصل شده و با کلید hex روی دستگاه ثابت شده ، می توان برشهای مستقیم را با حداکثر دقت انجام داد.

وجود یک قاب محافظ کریستالی باعث افزایش ایمنی دستگاه در هنگام برش می شود و همچنین از ریختن خاک اره در هنگام برش جلوگیری می کند. با توجه به کاربرد اصلی این دستگاه برش چوب ، این دستگاه تیغه برش چوب با کیفیتی را نیز فراهم می کند تا خریدار به محض خرید این دستگاه بتواند کار خود را شروع کرده و در وقت کاربر صرفه جویی کند.

البته کاربرانی که می خواهند از این دستگاه برای برش MDF یا اتو استفاده کنند باید یک تیغه مخصوص برش آهن یا یک چاقو برای برش MDF جداگانه تهیه کنند.

نظرات کاربران

من 2 ماهه این اره رو خریدم از همه نظر عالیه قدرتش خوبه و جوابگو همه نوع برشی رو چوب هست. کیفیت ساختش هم خوبه واقعا از کارکردش راضیم و تو برش کم نمیاره فقط گونیا همراهش دقیق نیست و تو برش کج میبره که مهم نیست . یه بسته تیغه اره بوش هم بخرید همراش چون تیغه اره خودش زیاد جالب نیست تو خریدش شک نکنید.

یه خرید خوب با قیمت مناست و عالی هم گارانتی داره بی قید و شرط هم به قیمت میارزه هم با کییفیته با این قیمت بهترینه

نقاط قوت

  • تعویض خیلی راحت تیغه
  • جنس خوب
  • قابلیت تغییر زاویه
  • دیمر خوب
  • قابلیت چکشی

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

اره عمود بر اکتیو تولز مدل P 441

اره عمود بر اکتیو تولز مدل P 441

اره عمود بر اکتیو تولز مدل P 441 همانطور که از نامش پیداست نوعی اره برقی است که برای برش انواع قطعات چوبی با حرکت سریع دیسک برش به بالا و پایین مورد استفاده قرار می گیرد. این اره قابل حمل است ، بنابراین کاربر می تواند به راحتی از این دستگاه در محیط های کاری مختلف استفاده کند.

با تنظیم صفحه گوشه ای این دستگاه قیمت و خرید اره عمودبر اکتیو تولز ، قابلیت برش با زاویه 45 درجه به قابلیت برش این موزاییک اضافه می شود. همچنین با کالیبراسیون زاویه این دستگاه روی پرکاربردترین زاویه های برش ، کاربر مجاز است به راحتی و با حداکثر دقت برش برای مدت زمان طولانی در زوایای مختلف ، برش را به راحتی انجام داد.

نقاط قوت

  • از همه لحاظ عالی
  • بدنه خوبه
  • دیمر دار
  • قدرت خیلی زیاد

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

اره عمود بر اکتیو تولز مدل AC-2165N مجموعه 4 عددی

اره عمود بر اکتیو تولز مدل AC-2165N

کیف ابزار ابزاری اساسی برای نگهداری ، سازماندهی و سازماندهی ابزار است. کیف فعال ابزار AC_3665 دارای 4 عدد مجموعه است. این مجموعه 4 قطعه ای یکی از محبوب ترین محصولات در مجموعه ابزارهای فعال است. اندازه این کیف ابزار 16 اینچ (40 سانتی متر) است. با استفاده از این مجموعه ابزارها نه تنها مفیدترین ابزارها را دارید ،

بلکه فضای ذخیره سازی کمتری مورد نیاز است. این مجموعه دارای ابزارهای مختلفی مانند اره عمودی AC2165N ، دستکش ، ماسک و کیف ابزار فعال AC6416G است.این کیف ابزار بسیار جادار است و دارای 29 جیب داخلی و خارجی است.

این کیف ابزار از دو رنگ مشکی و آبی و همچنین یک پارچه دو لایه پلی استر ساخته شده است تا در برابر سایش مقاوم و مقاوم باشد. همچنین پارچه این کیف حالت ضدآب دارد تا آب از روی پارچه آن عبور نکند و ابزار داخل کیسه از رطوبت محافظت شود.

این اره قابل حمل است ، بنابراین کاربر می تواند به راحتی از این دستگاه در محیط های کاری مختلف استفاده کند. با تنظیم صفحه گوشه ای این دستگاه قیمت و خرید اره عمودبر اکتیو تولز ، قابلیت برش با زاویه 45 درجه به قابلیت برش این موزاییک اضافه می شود. همچنین با کالیبراسیون زاویه این دستگاه روی پرکاربردترین زاویه های برش ، کاربر مجاز است به راحتی و با حداکثر دقت برش برای مدت زمان طولانی در زوایای مختلف ، برش را به راحتی انجام داد.

نظرات کاربران

نسبت به قیمتش عالیه ،من برای استفاده خانگی میخواستم که بنظرم خرید خوبیه

دستگاه خوب و با کیفیتی هستش و دقت بالایی داره

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

پرفروش ترین اره عمود بر اکتیو تولز