لیست قیمت و خرید اره عمود بر بوش

در سال 1866 ، رابرت بوش شرکت بوش را در اشتوتگارت آلمان تأسیس کرد. امروزه نام بوش یکی از بزرگترین رهبران در صنایعی مانند قطعات خودرو ، ابزار و لوازم خانگی است.

در سال 1912 ، بوش موفق شد اولین کارخانه خود را در ایالات متحده تأسیس کند. در سال 1967 ، بوش و زیمنس با هم ادغام شدند و گروه لوازم خانگی بوش و زیمنس را تشکیل دادند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر کوچک گورلینگن نزدیک اشتوتگارت قرار دارد و از سال 2003 توسط Franz Frenbach اداره می شود.

قیمت اره عمود بر بوش بوش در زمینه ابزار دارای مارک هایی مانند Skil و Dremel است. بد نیست بدانید که بوش یکی از اولین و بزرگترین تولید کنندگان سیستم های تزریق ، ABS ، ECU ، شمع ، سنسور اکسیژن ، لامپ و بسیاری از قطعات خودرو در جهان است. اگر صاحب اتومبیل هستید ، به احتمال زیاد یك یا چند محصول این شركت روی اتومبیل شماست.

نام این شرکت همیشه یادآوری کیفیت و قابلیت اطمینان در ذهن خریداران بوده است. سالانه بخش قابل توجهی از درآمد این شرکت صرف بنیادهای خیریه رابرت بوش می شود. همچنین بهتر است بدانید که در سال 2011 این شرکت 125 سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت. اره ابزاری است که برای برش چوب ، فلز ، پلاستیک و سایر مواد استفاده می شود. امروزه انواع اره های دستی و برقی برش مواد مختلف را آسان کرده اند.

احتمالاً متداول ترین نوع اره اره است که در اشکال و اندازه های مختلف در دسترس عموم است. این نوع اره از دو قسمت تیغه و دسته تشکیل شده است. اره گرد نیز بسیار رایج است و قطعاً آن را از نزدیک دیده اید.

لیست قیمت و خرید اره عمود بر بوش

اره عمودبر بوش مدل GST 150 BCE

اره عمودبر بوش مدل GST 150 BCE

بسیاری از مهندسان و تکنسین ها بر این باورند که بوش پیشروترین تولید کننده ابزار در جهان است. این شرکت که همیشه در تولید ابزار بی نظیر بوده ، نوعی اره برقی تولید کرده که در مقایسه با محصولات مشابه گزینه های زیادی دارد.

این دستگاه کارایی بسیار بالایی دارد. قدرت بالا و قابلیت های بالای این دستگاه آن را بسیار متفاوت از محصولات مشابه کرده است. افرادی که به دنبال نمونه ای حرفه ای از این ابزار هستند ، به مارک بوش و محصول GST 150 BCE این شرکت علاقه مند هستند.

این محصول که به گیربکس بسیار قدرتمند 780 واتی مجهز است ، برای برش اشیا مختلف چوبی ، فلزی و پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. برای جایگزینی تیغه نیازی به آچار یا ابزار دیگر نیست. فقط اهرم دیگر را در بالای تیغه بکشید و تیغه را تعویض کنید.

قیمت اره عمود بر بوش گاز ، محلی برای اتصال این دستگاه به جاروبرقی (مانند جاروبرقی) وجود دارد تا از پخش گرد و غبار ، آلودگی یا زباله های خرد شده جلوگیری کند. اتصال دستگاه با جارو برقی یک لوله پلاستیکی است ، در زیر صفحه برش یک پوشش تفلون وجود دارد که از آسیب رسیدن دستگاه و جسم مورد نظر در هنگام برش جلوگیری می کند. سرعت برش این دستگاه با چرخاندن کلید روی دکمه دستگاه در چندین حالت قابل تنظیم است.

این حالت ها سرعت تیغه را بین 500 تا 3100 ضربه در دقیقه تغییر می دهد. بوش این موزاییک را با قابلیت برش گوشه ها از چهار طرف تولید کرده است. برای باز کردن تیغه محصول نیازی به ابزار دیگری ندارید. تمام ویژگی های این دستگاه باعث می شود تا این چکش در دنیا بی نظیر باشد.

نظرات کاربران

در بیشتر خریدهای اینترنتی ، تصاویر محصول تأثیر بسزایی در تصمیم گیری در خرید دارد. علی رغم اینکه محصولات اصلی بوش از نظر کیفیت از بهترین محصولات هستند. اما با تمام این تفاسیر ، متأسفانه تصاویر کالاهای ارائه شده با خود محصول بسیار متفاوت است ، به خصوص از نظر رنگ. این امر بر روند تصمیم گیری خرید آنلاین تأثیر منفی می گذارد و اعتماد مشتری را کاهش می دهد.

بهترین دستگاه در این محدوده قیمت. کفی بسیار مقاوم و موتور قدرتمندی دارد. با تشکر از سایتی که فروش ویژه ای داشت ، اما دستگاه قفل نشده بود و از قبل باز بود و كاغذ با باركد شركت بوش پاره شد. دوستان دستگاهی که می خرید باید گارانتی داشته باشند.

قدرت خوب ، شافت قابل تنظیم برای سرعت دستگاه ، که بهتر از کم نورتر و ساخته شده برای افراد حرفه ای ، کیف حمل قوی و کیفیت قطعات کاملاً راضی کننده است و در نهایت تضمین

این دستگاه بسیار خوبی است ، اما متأسفانه هیچ قسمت کاربردی از خط وجود ندارد و من آن را با یک جستجوی کوتاه در فروشگاه ابزار ، که یک فروشنده معتبر بود و گارانتی ارائه داد ، بررسی کردم و چیزی مانند لوازم جانبی پیدا نکردم.

نقاط قوت

  • گارانتی ابزارسرا
  • فروش ویژه دیجیکالا
  • موتور قدرتمند
  • کفی بسیار مقاوم

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

اره عمودبر بوش مدل GST 8000 E

اره عمودبر بوش مدل GST 8000 E

اره ها برای برش چوب ، پلاستیک و برش سطوح استفاده می شود. اره ها انواع مختلفی دارند که می توانند به صورت دستی یا برقی استفاده شوند. بوش یکی از شرکت های با سابقه بسیار طولانی در زمینه ابزارهای صنعتی و ساختمانی است.

یکی از محصولات این شرکت اره برقی Bosch GST 8000 E قیمت اره عمود بر بوش است که می تواند برش کاری بسیار خوبی داشته باشد. توان این دستگاه 710 وات است و دارای قفل قفل و کنترل سرعت است که به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. این دستگاه از نوع چکش برای برش و همچنین دارای فیوز است.

یکی از ویژگی های این اره قابلیت هدایت و مکش گرد و غبار حاصل از برش و قابلیت تنظیم متناسب با سختی چوب است. طراحی این اره ارگونومیک بوده و از خستگی دست جلوگیری می کند. این اره می تواند برای برش چوب و فلز مورد استفاده قرار گیرد و دارای پایه استیل قوی است.

نظرات کاربران

این محصول خوبی است. بسیار قدرتمند و خوب. البته شما باید خودتان اره بخرید تا ازن به خوبی استفاده کنید. فقط یک اره معمولی وجود دارد که زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد. برای خرید اره 300 تن کنار بگذارید. در کل یک خرید خوب است. پیشنهاد میکنم

در حین خرید من محصول را با قیمت فروشگاه مقایسه کردم. فروشگاه 2600 بود من اینجا با کد تخفیف خریدم. 2169. توصیه می شود هنگام خرید با بازار آفلاین مقایسه کنید.

من دوستانی از این دستگاه دارم ، من آن را در سال 1997 خریداری کردم ، برش صاف و دقیق دارد ، من از آن راضی هستم. دوستانی که می گویند کج است درست می گویند. جمله جدید با کج برداشت ، بنابراین این مارک مشکلی ندارد ، محصول جدید خراب است

دقیقاً همان چیزی که دوستان من گفتند ، الکی به نام بوش نامگذاری شده است ، صفحه پایین آن شل می شود ، به شدت کج می شود و تیغ را به سرعت کج می کند ، برای صاف کردن آن باید خیلی تلاش کنید ، اگرچه مراقب باشید ، این محصول کیسه ای ندارد که به نظر بدن من بدون کیف در وسط کارگاه به زودی ناپدید می شود

بوش و صدای خوبی دارد اما بسیار کج و معوج است. من حتی یک ریل برای دستگاه درست کردم. آنچه اتفاق افتاد این بود که ماشین بحرانی سعی در کج شدن داشت و از کار افتاد و انتهای تیغه را کج کرد. تیغ در حال شکستن بود

نقاط قوت

  • تیغ آسان باز شو
  • دور موتور برای برش های سریع
  • تنظیم دور موتور

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

اره همه کاره بوش مدل GSA 1100 E

اره همه کاره بوش مدل GSA 1100 E

نظرات کاربران

سلام . من این اره را از بازار خریدم ، اما می خواستم برای کمک به کسانی که مایل به خرید هستند نظر بدهم. طول دستگاه بدون تیغه 50 سانتی متر است که در عکسهای دستگاه دارای تیغه 49.5 است. دستگاه بسیار محکم است و هنگام برش فلزات مانند آرماتورهای خارج شده از بتن ، باید مراقب بود که به دست آسیب نرسد بوش همیشه ابزارهای بادوامی تولید می کند و در صورت سرویس دهی به موقع ، مادام العمر خواهد ماند. پیشنهاد میکنم حتما بخرید. سپاسگزار

سلام من این اره را خریدم. گوشه 4 را مانند پنیر ببرید. او من را خیلی دوست داشت. البته باید جایی سفت یا محکم شده باشد. او وزن خوبی دارد. ای کاش به جای سوئیچ بنزین ، کم نورتر وجود داشت. قیمت آن در این بازار از ماکیتا بهتر است کار کنید و شامل انواع تیغه های موجود در بازار باشید که نوع bim برای آهن مناسب تر است ، ساخته شده توسط طرف دوستانه و برادرانه

اما یک نکته این است که چراغ جلو دستگاه به محض اتصال به برق روشن شده و به سوئیچ دستگاه متصل نیست ،قیمت اره عمود بر بوش  یعنی اگر چراغ را خاموش نکنید ، متأسفانه در ابتدا فکر کردم مشکلی بود ، من به سازنده ابزار و شرکت تماس گرفتم در انتها با یک کلید یا چراغ کار کنید. من به فیلم تبلیغاتی نگاه کردم و دیدم که توصیه می کنم آن را سبک خریداری کنید. من آن را از بازار افتاد خریداری کردم ، صد تومان از DJ Grunter دریافت کردم. او در آن زمان دی جی نداشت. کیفش خوب است. به هر حال این ابزار خوبی است

نقاط قوت

  •  داشتن تیغه داخل جعبه
  • سیم بلند
  • داشتن led
  • قدرت بالا

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

اره عمودبر بوش مدل GST 90 BE

اره عمودبر بوش مدل GST 90 BE

بسیاری از مهندسان و تکنسین ها بر این باورند که بوش پیشروترین تولید کننده ابزار در جهان است. این شرکت که همیشه در تولید ابزار بی نظیر بوده ، نوعی اره برقی تولید کرده که در مقایسه با محصولات مشابه گزینه های زیادی دارد.

این دستگاه کارایی بسیار بالایی دارد. قدرت بالا و قابلیت های بالای این دستگاه آن را بسیار متفاوت از محصولات مشابه کرده است. افرادی که به دنبال نمونه ای حرفه ای از این ابزار هستند ، مارک بوش و محصول GST 90 BE این شرکت را به خود جلب می کنند. قیمت اره عمود بر بوش این محصول که به جعبه دنده بسیار قدرتمند 650 واتی مجهز است ، برای برش اشیا various مختلف چوبی ، فلزی و پلاستیکی کاربرد دارد. برای جایگزینی تیغه نیازی به آچار یا ابزار دیگر نیست.

فقط اهرم دیگر را در بالای تیغه بکشید و تیغه را تعویض کنید. در پشت اجاق گاز ، محلی برای اتصال این دستگاه به جاروبرقی (مانند جاروبرقی) وجود دارد تا از پخش گرد و غبار ، آلودگی یا زباله های خرد شده جلوگیری کند.

سرعت برش این دستگاه با چرخاندن کلید روی دکمه دستگاه در چندین حالت قابل تنظیم است. این حالت ها سرعت تیغه را بین 500 تا 3100 ضربه در دقیقه تغییر می دهد. بوش این موزاییک را با قابلیت برش گوشه ها از چهار طرف تولید کرده است. برای باز کردن تیغه محصول نیازی به ابزار دیگری ندارید. تمام ویژگی های این دستگاه باعث می شود تا این چکش در دنیا بی نظیر باشد.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

اره عمود بر بوش مدل GST 700

اره عمود بر بوش مدل GST 700

شرکت آلمانی بوش که همیشه در طراحی و ساخت ابزارهای برقی بی نظیر بوده ، انواع اره برقی را چه به روشی ساده و چه به صورت حرفه ای تولید و به بازار عرضه می کند. یکی از محصولات این شرکت که از نظر عملکرد سطح متوسطی دارد مدل GST 700 است.این اره فقط 2.1 کیلوگرم وزن دارد و از لحاظ اقتصادی تولید می شود. موتور این محصول با توان 500 وات پره را با سرعت 3200 بار در دقیقه حرکت می دهد.

با کمک این دستگاه و اتصال تیغه مناسب به آن می توانید قطعات چوبی به قطر تا 70 میلی متر و قطعات فلزی به قطر تا 10 میلی متر برش دهید. امکان کاهش زاویه برای این محصول در نظر گرفته شده است. بوش که یک شرکت بسیار معروف و معتبر در جهان است انواع مختلفی از ابزار را نیز تولید می کند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

تنوع محصولات این شرکت به حدی است که نیازهای مشتری را هم برای اهداف داخلی و هم برای صنعت برآورده می کند و امکان انتخاب و تهیه ابزارهای مورد نظر برای کاربر وجود دارد.

اره های برقی مدل های مختلفی در بین محصولات این شرکت وجود دارد و امکان انتخاب برای نیازهای معمولی یا حرفه ای برای افراد مختلف وجود دارد. اره های برقی در مشاغلی مانند نجاری ، جعل و ساخت دکورهای چوبی ، قیمت اره عمود بر بوش آلومینیومی و فلزی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. اره ها که ابزاری برای برش اشیا different مختلف هستند ، انواع مختلفی دارند. این ابزار را می توان در دو نوع مختلف دستی یا برقی در اشکال مختلف ساخت.

اره برقی یا اره نوعی اره برقی است که برای برش قطعات مختلف چوب ، پلاستیک یا فلز در صنایع و مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. تیغه مخصوص این دستگاه به صورت چکش یا چرخش عمودی برای انجام عملیات برش حرکت می کند. در این دستگاه تیغه به راحتی و با اتصال سریع به علاوه SDS عوض می شود و همچنین می توان آن را به جاروبرقی یا کیسه مخصوص گرد و غبار متصل کرد. تمامی موارد ذکر شده در کنار قیمت مناسب این دستگاه باعث می شود تا این دستگاه در نوع خود در دنیا بی نظیر باشد.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

اره عمود بر بوش مدل GST 18V-LI S

اره عمود بر بوش مدل GST 18V-LI S

دستگاه فوق یکی از محصولات شرکت “بوش” است که به عنوان مدل “GST 18V-LI S” در بازار موجود است. این دستگاه مجهز به باتری است و کاربر می تواند از آن در هر جایی و بدون نیاز به پریز برق استفاده کند.

باتری استفاده شده در این محصول یون لیتیوم است و 6 آمپر ظرفیت دارد. قیمت اره عمود بر بوش سرعت دیسک برش قابل تنظیم است و کاربر می تواند آن را در محدوده 0 تا 2700 ضربه در دقیقه تنظیم کند. از دیگر مزایای این محصول می توان به قابلیت تغییر موقعیت برش اشاره کرد و کاربر می تواند حرکت تیغه را در یکی از 4 حالت مشخص شده تنظیم کند.

اگر می خواهید سطح مورد نظر را در یک زاویه برش دهید ، این ابزار مفید خواهد بود. زیرا قادر است سطح را به دو سمت چپ و راست تا زاویه 45 درجه برش دهد. ویژگی دیگر این میله عمودی قابلیت تعویض سریع اره است

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

اره عمودبر بوش مدل PST 800 PEL

اره عمودبر بوش مدل PST 800 PEL

بوش یکی از مشهورترین سازندگان ابزار در جهان است و سالهاست که در این زمینه کار می کند. اره برقی ابزاری است که معمولاً برای برشهای منحنی یا زاویه ای در وسط سطح استفاده می شود.

این بار بوش اره عمودی را به عنوان مدل (PST 800 PEL) تولید و به بازار عرضه می کند. در نگاه اول می توان ظاهر محصول را در کیفیت بالای محصول مشاهده کرد. این محصول دارای یک موتور قدرتمند با توان 530 وات است که توانایی تولید سرعتی بین 500 تا 3000 بار در دقیقه را دارد. قیمت اره عمود بر بوش این سرعت توسط کاربر قابل کنترل است. چاقوی استیل بسیار تیز به کار رفته در محصول قادر به برش انواع مختلف چوب با ضخامت های مختلف است.

ویژگی دیگر این محصول این است که ما می توانیم عملیات برش را با زوایای دلخواه انجام دهیم. این دستگاه از امکانات و تجهیزات بسیاری برخوردار است و گزینه مناسبی برای انتخاب موزاییک است. این دستگاه مجهز به یک کلید چهار حالته است که می توانید با آن سرعت تیغه را تنظیم کنید. PST 800 PEL دو کیلوگرم وزن دارد و دارای یک تیغه و یک دست است.

نظرات کاربران

سلام ، من آن را در ژوئن 1997 350 خریداری کردم ، تغییر تیغه نیازی به آچار ندارد و می توانید به سرعت تیغه را عوض کنید. قدرت خوبی دارد و در هنگام برش اگر تیغه به درستی و با کیفیت استفاده شود برش آن آسان و تمیز است. قفل کلید به حداکثر می رسد. سیستم باد وجود دارد و خرده ریز آن را به خوبی از خط برش خارج می کند. می توانید با اتصال آنها به انتها خاک اره را جمع کنید تا تیغه هایی که همراه آن نیستند از کیفیت خوبی برخوردار نباشند. باشه ، ببخشید ، کمی دیر است! با تشکر

دوستان ، در یک کلام ، بسیار عالی. طرز کار با کیفیت بالا. فرمان هیدرولیک خوب است. تیغه آن به راحتی باز و بسته می شود. ارتعاشات آن خیلی کم خسته نمی شود. یک جعبه عالی دارد. از همه نظر ، حتماً آن را برای افراد حرفه ای بخرید

من امروز آن را درک کردم. کار بسیار خوب ، برابر با نام تجاری بوش. ساخت مجارستان تیغه های برش ترکیبی ، 2 قطعه فلز و 8 قطعه چوب با کیفیت بالا ، همراه با یک قطعه اره چوب روی خود دستگاه. لرزش کم در مقایسه با مارک های دیگر مانند توسان با قیمت مشابه. من از خریدم بسیار راضی هستم

این دستگاه از اره تا تجهیزات موبایل بسیار با کیفیت و ساخته شده است و قاب آن دارای کفی دقیق و محکم است. کارایی آن قابل قبول است و ارتعاشات آن زیاد نیست. عملکرد فن و پاندول نیز در این قیمت برای مصارف خانگی و نیمه صنعتی مناسب است. یکی از بهترین هاست

نقاط قوت

  • عملکردخوب
  • تجهیزات همراه کامل
  • ایمنی خوب
  • کیفیت ساخت بالا (ساخت مجارستان)
  • کیف حمل مناسب
  • تیغه اره های همراه ساخت سوئیس

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

پرفروش اره عمود بر بوش