لیست قیمت و خرید اره عمود بر توسن

اره ابزاری است که برای برش چوب ، فلز ، پلاستیک و سایر مواد استفاده می شود. امروزه ، انواع اره های دستی و زنجیری برش مواد مختلف را آسان کرده اند. احتمالاً متداول ترین نوع اره اره دستی است که در اشکال و اندازه های مختلف در دسترس عموم است.

این نوع اره از دو قسمت تیغه و دسته تشکیل شده است. تیغه های اره نیز بسیار رایج است و قطعاً آنها را از نزدیک دیده اید. این اره ها از سه قسمت قرقره ، تیغه و دسته تشکیل شده اند. اره های دوار با تیغه های مختلف توانایی ایجاد برش های مختلف روی مواد مختلف را دارند.

انواع اره‌های برقی هم شامل

  • اره‌های دیسکی (گرد)
  • عمودبر،
  • اره‌ی تسمه‌ای
  • اره‌ی فارسی‌بر
  •  اره‌ی لنگ

هر یک از این اره ها برای نوع خاصی از برش انواع خاصی از مواد مناسب است. اره های عمودی معمولاً برای برشهای منحنی یا زاویه ای در وسط سطح استفاده می شوند. از اره های مدور برای برش طولی و صاف استفاده می شود.

لیست قیمت اره عمود بر توسن

[digikala61621941067]

اره عمودبر توسن مدل 5056J

اره عمودبر توسن مدل 5056J

اره عمودبر توسن ساخت شرکت توسن از نوع عمودی است که دارای قدرت 650 وات است و برای برش انواع چوب ، نئوپان و MDF و همچنین برخی برش های سبک فلزات مناسب است. این اره با ظرفیت برش تا 100 میلی متر برای چوب و 6 میلی متر برای فلزات انتخاب خوبی برای مصارف خانگی ، تجاری و صنعتی است.

نظرات کاربران

این اره عمود بر بیش از حد سنگینه حدود سه کیلو گرمه و سر و صدای وحشتناکی داره روی دور های بالا ولی با سرعت کم صدای دستگاه هم کم میشه ولی در عوض قدرتمند و از همه نظر نیاز های یه نجار رو براورده میکنه

خوده اره خیلی عالی و قویه و قطعا پیشنهاد میشه اما چرا گارانتیش مهر و امضا نداره؟ اگه دو هفته دیگه خراب شد چی؟ قیمت اره عمود بر توسن چرا نوشتید که گارانتی داره؟ گارانتی بدون مهر و امضا و تاریخ دو قرون نمیارزه. جنس قیمتش نسبتا بالاس لطفا دقتتونو بیشتر کنید

شاید بین صد اره عمودبر که تحقیق کردم مناسب ترین و بهترین از نظر قیمت و کیفیت اینو انتخاب کردم واقعا هم شکل و استحکام خیلی خوبی داره من وسایل دیگه توسن مثل دریل و مینی سنگشم دارم خیلی راضیم نسبت به عمودبرهای دیگه که قیمت تخیلی دارن بهترین گزینه است.

نقاط قوت

  • قدرت مناسب
  • طراحی خوب
  • گیربکس
  • کابل صنعتی خوب

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

اره عمودبر توسن مدل 5093j

اره عمودبر توسن مدل 5093j

نظرات کاربران

چیز خوب و جان داریه. تنها نقطه ضعفش اینه که پیچی که تیغه رو میگیره یواش یواش خراب میشه من سعی کردم میغه اره را سوراخ کنم و یه جای پیچ از خار استفاده کنم

من این دستگاه را از جای دیگری خریدم. برای برش عمودی بسیار عالی است و همه چی خوب است . اما برای این دستگاه برش زاویه هم در نظر گرفتن که پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان روی این موضوع حساب نکنید قیمت اره عمود بر توسن  بسیار به مشکل خوردم برای این موضوع با این دستگاه و برای همین هم این نظر رو درج کردم. برای برش عمودی تیغ اره دائما از قرقره هدایت کننده خارج میشه و علاوه بر اینکه برش شما صاف نخواهد بود، به سطح صاف زیرین دستگاه هم آسیب میزند

من بعد از چند ماه استفاده نظرم رو ویرایش دادم ، دکما شاسی تنظیم حالت چکشی بسیار سفت بود و با چند بار استفاده شکست و الان باید با دست نگه داشت ، دکمه تنظیم سرعت اره هم که خیلی شل شده و خودش در صورت لرزش روی کار سرعتش رو تغییر میده ؛ ولی خوب در هر صورت کار راه انداز هست و قدرت مناسبی برای نصب کابینت و برش کاری رو داره

بر خلاف فرمایش دوستان صداش به نسبت بلنده روی لیبلش زده سویس ؛ احتمالا موتورش سویسی باشه جنس بدنه ش قرص و محکم و از پلاستیک باکیفیتی ساخته شده قیمت اره عمود بر توسن برای این حجم از دستگاه وزنش یکم زیاده هرچند توی کار این مسئله مهم نیست چون قراره روی قطعه لیز بخوره

هرکی ازش انتقاد کرد باور نکنید ، جای انتقاد نزاشته . برش چوب 32 میل دادم بی نقص بدون خارج شدن از کنترل و خط که خودم کشیدم حرکت میکنه . خطا نداره همه چی دست خودته فقط چون کیف نداره ازیت میشه واسه حمل و نقلش اما ارزش خرید داره .

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

اره افقی بر توسن کد VJST-5056

اره افقی بر توسن کد VJST-5056

کد اره برقی VJST-5056 ساخت شرکت توسن از نوع عمودی است که با توان 650 وات برای برش انواع چوب ، نئوپان و MDF و همچنین برخی برش های سبک فلزات مناسب است. این اره با ظرفیت برش تا 100 میلی متر برای چوب و 6 میلی متر برای فلزات انتخاب خوبی برای مصارف خانگی ، تجاری و صنعتی است.

قیمت اره عمود بر توسن اره های دایره ای با تیغه های مختلف توانایی ایجاد برش های مختلف بر روی مواد مختلف را دارند ، انواع اره برقی نیز شامل اره های مدور (اره های مدور) ، اره های عمودی ، اره های نواری ، اره های ایرانی و اره برقی است. هر یک از این اره ها برای نوع خاصی از برش نوع خاصی از مواد مناسب است.

اره های عمودی معمولاً برای برشهای منحنی یا زاویه ای در وسط سطح استفاده می شوند. از اره های مدور برای برش طولی و صاف استفاده می شود. اره ایرانی همچنین یک ابزار برش با زاویه 45 درجه یا به میل خود است.قیمت اره عمود بر توسن  این اره با ظرفیت برش تا 100 میلی متر برای چوب و 6 میلی متر برای فلزات انتخاب خوبی برای مصارف خانگی و تجاری است.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

اره عمودبر توسن مدل 5093J

اره عمودبر توسن مدل 5093J

اره برقی توسن پلاس در حالت آماده به کار دارای سرعت 1000 تا 3000 حرکت در دقیقه است و زوایای قابل تنظیم ظرف 15-15-30-45 درجه است. اره برقی توسان پلاس 550 وات با حداکثر عمق برش 65 میلی متر در چوب ، 10 میلی متر در آلومینیوم و 6 میلی متر در فولاد است.

اره برقی توسن پلاس 550 وات دارای تنظیم کننده سرعت ، برش آونگ ، مکش گرد و غبار و عایق بندی مضاعف است.قیمت اره عمود بر توسن اره برقی توسان پلاس 550 وات ساخت کشور چین است و دارای یک سال ضمانت است. مدل اره برقی توسان پلاس 550 وات 5093J PLUS نام دارد و 2.3 کیلوگرم وزن دارد.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

پرفروش اره عمود بر توسن