لیست قیمت و خرید اره عمود بر ماکیتا

ماکیتا در سال 1915 توسط موسابورا ماکیتا تاسیس شد. در آن زمان ، موسابورا در حال تعمیر و سرویس دهی موتورهای الکتریکی بود. این شرکت فعالیتهای خود را تا سال 1935 در زمینه تولید و صادرات انواع موتورهای الکتریکی و ژنراتور ادامه داد. در سال 1945 ، در طول جنگ جهانی دوم ، کارخانه ماکیتا برای جلوگیری از حملات هوایی متفقین به آنجو ، استان سیمیوشو چو منتقل شد.

در سال 1958 ، ماکیتا اولین ابزار قدرت خود را ، یک رنده برقی ، تولید کرد. در واقع ، این اولین رنده برقی ژاپنی بود. در سال 1969 ، این شرکت با معرفی اولین دریل بی سیم در جهان نام خود را به عنوان اولین تولید کننده این محصول معرفی کرد. قرن ها تجربه ماکیتا و ادغام نام این شرکت به عنوان یک تولید کننده قابل اعتماد باعث محبوبیت این برند در بین خریداران شده است. اره ابزاری است که برای برش چوب ، فلز ، پلاستیک و سایر مواد استفاده می شود.

امروزه ، انواع اره های دستی و زنجیری برش مواد مختلف را آسان کرده اند. احتمالاً متداول ترین نوع اره اره است که در اشکال و اندازه های مختلف در دسترس عموم است. این نوع اره از دو قسمت تیغه و دسته تشکیل شده است. تیغه های اره نیز بسیار رایج است و قطعاً آنها را از نزدیک دیده اید. این اره ها از سه قسمت قرقره ، تیغه و دسته تشکیل شده اند. اره های دایره ای با تیغه های مختلف توانایی ایجاد برش های مختلف بر روی مواد مختلف را دارند ، انواع اره عمود بر نیز شامل اره های مدور (اره های مدور) ، اره های عمودی ، اره های نواری ، اره های ایرانی و اره عمود بر است.

هر یک از این اره ها برای نوع خاصی از برش نوع خاصی از مواد مناسب است. اره های عمودی معمولاً برای برشهای منحنی یا زاویه ای در وسط سطح استفاده می شوند. از اره های مدور برای برش طولی و صاف استفاده می شود. اره ایرانی همچنین ابزاری برای برش با زاویه 45 درجه یا به میل خود است. اره ماکیتا 4329 از نوع عمودی است که با قدرت 450 وات برای برش انواع چوب و نئوپان و همچنین مقداری نور مناسب است برش فلزات. این اره با ظرفیت برش تا 65 میلی متر برای چوب و 6 میلی متر برای فلزات انتخاب خوبی برای مصارف خانگی و تجاری است.

لیست قیمت و خرید اره عمود بر ماکیتا

اره عمود بر ماکیتا مدل 4350CT

اره عمودبر ماکیتا مدل 4350CT

4350CT یکی از ابزار و محصولات قدرت ماکیتا است. از این الگو برای برش اشیا various مختلف استفاده می شود. موتور این محصول از قدرت بالایی برخوردار است.

دور موتور قابل کنترل است. زاویه برش دستگاه نیز قابل کنترل است. 4350CT اره عمودی است. این محصول مجهز به یک موتور 720 واتی است که می تواند سرعت پیستون تیغه را به 2800 بار در دقیقه برساند. البته این سرعت قابل کنترل است. در پشت دستگاه یک سوئیچ چرخشی وجود دارد که سرعت دستگاه را در 5 موقعیت مختلف کنترل می کند.

با تغییر زاویه صفحه دستگاه ، زاویه برش نیز تغییر می کند. این کار با کلیدی که در کنار دستگاه قرار دارد امکان پذیر است. این کلید روی چهار حالت تنظیم شده است که زاویه صفحه را بین 0 تا 45 درجه تغییر می دهد. با 4350CT و در صورت تغییر نکردن زاویه تخته ، می توانید قطعات چوبی را به ضخامت 135 میلی متر برش دهید (بسته به طول تیغه دارد).

برای اشیا metal فلزی حداکثر ضخامت 10 میلی متر است. یک پوشش مخصوص در زیر صفحه دستگاه قرار داده شده است که از خراشیدن اشیا جلوگیری می کند. خروجی هوای فن موتور (خنک کننده) به گونه ای طراحی شده است که در حالی که گرمای موتور به بیرون دستگاه منتقل می شود ، محل پره توسط باد تمیز نگه داشته می شود. این بدان معناست که هنگام کار با اره ، گرد و غبار یا کثیفی در برش بینایی شما اختلال ایجاد نمی کند.

مانند بسیاری از محصولات مشابه ، 4350CT را می توان برای جمع آوری گرد و غبار ، آوار یا برش مواد وکیوم زد. ماکیتا چندین نوع اره عمود بر و همچنین اره عمود بر تولید می کند. کیفیت ساخت و امکانات مختلفی که در این دستگاه ها قرار گرفته است تنوع و تنوع آنها را توجیه می کند. 4350CT همچنین دارای موتور 720 وات ، کنترل سرعت و برش زاویه ای است. این محصول ماکیتا از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار است.

نظرات کابران

من باور نمی کنم که این 600 را خریداری کردم. اکنون 6 میلیون ابزار بسیار خوب دارد و کارت نمی افتد. می توانید زاویه بدی روی تیغه قرار دهید و دارای سه حالت برای برش مواد مختلف از جمله پلاستیک ، آهن و چوب است. اطلاعات خوبی دارد ، مورد آن نیز عالی است ، در کل یک ابزار عالی است.

من آن را در سال 1988 خریداری کردم ، تا کنون بسیار سخت کار کرده ام ، هنوز ذغال سنگ را تغییر نداده ام. خدا و شکر از هم پاشیده نشده اند. من اره حرفه ای هم دارم اما ارزش ماکیتا بیشتر است. اگر قیمت بالا باشد ارزش آن را دارد. اگر اکنون آن را بخرید ، نوه شما نیز از آن استفاده خواهد کرد

دستگاه بسیار نرم ، قدرتمند و با دقت بالا است ، از خرید آن دریغ نکنید ، فقط یک بار تیغ اره شکسته و در دستگاه گیر کرده است ، که پس از دو روز تجربه به سختی از آن خارج شدم ، اما به طور کلی به دلیل تقصیر من ، که تحت فشار زیادی در هنگام برش آن را به دستگاه آوردم ، که باعث شد تیغه از انتهای شیار شکسته شود و دیگران در دستگاه گیر کنند. اما در کل دستگاه عالی است.

سلام ، بعد از تحقیق و مقایسه زیاد در مورد مدلهای مختلف ، تصمیم گرفتم این اره را بردارم و از خریدم خوشحالم. دستگاه با کیفیت و خوش ساخت است. قدرت موتور در این محدوده قیمت قابل عبور نیست. آلیاژ کف دستگاه مناسب و قابل قبول است.

تنها چیزی که باعث تعجب من شد ، جدا از کمبود خط کش و اره مدور (که در دستگاه در سایت های خارجی در دستگاه وجود ندارد) ، نبود قسمت اتصال دستگاه با جاروبرقی (جاروبرقی) است. کیف حمل بدون جعبه بود و با گیره پلاستیکی بسته شده بود. سیم دستگاه با دو قطعه سفید بسته شده بود که باعث تعجب من شد. کل دستگاه بسیار خوب است ، اما بسته بندی آن مانند یک کارخانه درجه دو بسته بندی شده مانند یک کارخانه حرفه ای به نظر نمی رسد.

نقاط قوت

  • صدای کم
  • دقت در برش خطوط صاف و منحنی
  • کنترل پذیری مناسب در برش
  • شدت ضربه به دست

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

اره عمود بر ماکیتا مدل 4329

اره عمودبر ماکیتا مدل 4329

از اره عمود بر برای ایجاد برشهای دقیق و دقیق در چوب استفاده می شود. محصول فوق نیز نمونه ای از این اره ها است و دارای قدرت 450 وات است. این دستگاه توانایی کنترل سرعت را دارد.

سرعت حرکت آزاد این اره از 500 تا 3100 حرکت در دقیقه است. با استفاده از این دستگاه می توانید در زوایای مختلف چوب برش دهید. 6 حالت برش برای این دستگاه طراحی شده است که می توانید با توجه به سختی چوب انتخاب کنید.

ظرفیت برش این نوار عمودی برای چوب 65 میلی متر و برای فولاد 6 میلی متر است. پایه قابل تنظیم این عمود دارای ساختار آلومینیومی است و دارای یک سوئیچ چهار زمانه برای حرکت آونگ تیغه است.

از دیگر مزایای این دستگاه امکان اتصال آن به دستگاه مکش است که در این صورت تراشه های برش به اطراف پراکنده نمی شوند. ماکیتا همچنین دارای یک تیغ اره یدکی و یک کلید سحر و جادو برای تعویض تیغه است. این دستگاه با نام “4329” به بازار عرضه می شود.

نظرات کابران

من چند سال پیش این مدل رو از سایت گرفتم. در ابتدا فکر کردم که نمی دانم چگونه با آن کار کنم ، اما در چند مورد که با عمودی های چینی کار کردم ، فقط دیدم که چقدر می توانم انتخاب بهتری داشته باشم. به طور کلی ، اگر می خواهید روش عمود بر دقیق را محاسبه کنید ، من آن را با هر نوع تیغه آزمایش کردم.

من این اره را در سال 1995 خریداری کردم گرچه بارها از آن استفاده کرده ام اما از استحکام و کیفیت آن کاسته نشده است. این یک محفظه بسیار بادوام و با کیفیت است – به راحتی سوراخ ها و تخته ها را به قطر 5 سانتی متر برش می دهد.

من حدود 3 سال پیش از دیجی کالا خریدم. کیفیت ساخت خوبی داره و لانگتون رو ترک نمی کنه. دوستانی که از وجود مشکل در برش شکایت دارند ، اطمینان حاصل کنند که اره عمود بر برای برش با ضخامت زیاد نیست. بسته به نوع مواد و چگالی تیغه منحرف می شود. همچنین مهم است که تیغه تا چه اندازه تیز باشد. به طور کلی ، هنگام قطع فشار بیش از حد بر اره ، تیغه منحرف می شود.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

اره عمود بر ماکیتا مدل 4327

اره عمودبر ماکیتا مدل 4327

اره عمود بر Makita 4327 عنوانی است که توسط Makita برای یکی از دستگاه های برقی خود انتخاب شده است. این دستگاه اره عمود بر ماکیتا است. این دستگاه با بررسی تیغه ای که به آن متصل است ، توانایی برش اجسام مختلف را دارد.

قدرت مدل 4327 معادل 450 وات است. حرکت تیغه این دستگاه چرخش عمودی است. به همین دلیل ، این دستگاه را اره عمود بر می نامند. بیشترین سرعت این محصول 3100 بار در دقیقه است. البته این سرعت را می توان با ولوم واقع در جلوی دستگاه کنترل کرد. با کمترین سرعت تنظیم ، تیغه با سرعت 300 بار در دقیقه حرکت می کند.

در جلوی ناحیه برش یک صفحه کشویی وجود دارد که مانع از پرتاب تخته سنگ یا چین می شود. در پشت دستگاه محلی برای اتصال این محصول به جارو برقی مانند جاروبرقی وجود دارد که به شما امکان می دهد زباله ها را جمع آوری کنید.

تیغه مخصوص این دستگاه در دو نوع برش فلز و منبت کاری چوب تولید می شود. تیغه های برش فلزی دارای دندانه های ظریف تری نسبت به تیغه های برش چوبی هستند. همچنین ، چاقوهای برش فلز سخت ترند. برای برش چوب با دستگاه های برش عمودی ، از جمله مدل 4327 ، سرعت دستگاه باید کم باشد. در غیر این صورت از دقت کار کاسته می شود. به طور کلی ، این دستگاه یک ابزار عملی است. به خصوص در کار نجاری و ساخت دکورهای چوبی بسیار موثر است.

نظرات کابران

سلام ، دوستان من ، من این ابزار را در سال 1992 ارائه دادم. در آن زمان هیچ تنوعی در مارک Makita B. وجود نداشت. اکنون فقط به 3 یا 4 مدل محدود نمی شد. برای کارهای حرفه ای ، دو مدل در نظر گرفته شد: 4327 و 4329. در طول سال ها ، کارگاه خوب انجام شد و مشکلی پیش نیامد. موفقیت یا حقیقت

دوستان. صفحه پایین که به mbf می چسبد پس از مدتی خم می شود زیرا از آلیاژ خوبی استفاده نشده است. درست به همان سبک. به اندازه کافی قوی نیست ، حتی برای چوب روسی. بهتر است یک مدل بلندتر خریداری کنید

نقاط قوت

  • کیفیت خوب در ساخت
  • سبک
  • لرزش کم
  • حرفه ای
  • قدرت مناسب

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

اره عمود بر ماکیتا مدل 4350CT

اره عمودبر ماکیتا مدل 4350CT

نظرات کاربران

عالی ، مثل خیار را میبره. از همه نظر چکش های ارزان تری در بازار اره وجود دارد ، اما اگر به دنبال یک محصول عالی هستید ، بدون شک این محصول را انتخاب کنید …

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

اره عمود بر شارژی ماکیتا مدل JV100DWE

اره عمودبر شارژی ماکیتا مدل JV100DWE

نظرات کاربران

اره خوبیه قدرتشم بد نیس ماکیتا مارک خوبیه من همه ابزارهام ماکیتا و دیوالت هستش واسه مصرف خونگی توصیه نمیکنم شارژی بخرین چون چند مدت ک استفاده نکنین باطری خراب میشه

به نظر من برای کارهای خونگی بسیار مناسب است ، زیرا زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد ، اما برای صنعت کار ، چون مصرف آن چندان مناسب نیست ، مجبورید برق آن را بخرید ، اما به طور کلی مارک ماکیتا نیازی به تعیین شود

سلام دوستان. افرادی که ابزار می خرند دو دسته هستند. یا آنها برای مقاصد خونین می خوانند ، یا این به کار آنها ارتباط دارد. من خودم نجار هستم. من بدون تعصب به دوستانم می گویم که ابزارهای بی سیم را برای مصارف خانگی خریداری نکنند. بهترین خرید برای استفاده های خونین ابزاری با کیفیت برق وجود دارد.

ماهیت ابزار بی سیم برای استفاده های صنعتی و حرفه ای است. بنابراین لطفاً زیاد برای مصارف خانگی هزینه نکنید و مورد شارژی خریداری نکنید. اما اگر می خواهم این اره تجاری را تجزیه و تحلیل کنم ، باید بگویم که چگونه تیغه را با حداقل خطای پیچ نصب کنم. این برای عمو اره است. زیرا نحوه نصب تیغه به صورت اهرم ، بعد از مدتی عجیب شده و برش را کاملاً نامناسب می کند. همانطور که همه می دانند ، اره واقعاً نمی تواند برشی دقیق و زاویه دار ایجاد کند.

هر کسی که شکایت دارد که این برش کج است ، باید ببیند کدام ابزار را برای کار خود انتخاب کرده است. هیچ نجاری دقیقاً کار خود را با این اره انجام نمی دهد. به طور کلی ، اره بی سیم ماکیتا برای استفاده مناسب بسیار عالی و با کیفیت است. در این محدوده قیمت ، بهترین انتخاب است. خوشحال باش

نقاط قوت

  • دو عدد باتری لیتیومی
  • کیف حمل و نگهداری با کیفیت
  • صدای بسیار کم
  • قدرت زیاد
  • کلید کنترل سرعت

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

پرفروش ترین اره عمود بر ماکیتا