مینی فرز رونیکس بهتر است یا توسن

نظر کاربرانی که مینی فرز رونیکس بهتر است یا توسن را بدانیم:

من یک مینی فرز رونیکس دیگر دارم که از این یکی قوی تر است. من آن را برای سنباده زنی و سنباده زنی خریداری کردم و هنوز آن را مینی فرز رونیکس نداده ام. سرعت بالاتر از حد انتظار من بود و خوب بود. همچنین از نظر قدرت بسیار قوی به نظر می رسد. من نمی دانم این دستگاه آنگونه است یا مدل باید آنگونه باشد. جعبه مقوایی دستگاه نیز به شدت آسیب دیده و تقریبا خرد شده است. به طور کلی ، چیز خوبی به نظر می رسد.

سلام. بعضی از دوستان گفتند که انجام کار حرفه ای با این دستگاه امکان پذیر نیست. باید بگویم که هر ابزاری برای هدف خاصی ساخته شده است. و نمی توان انتظار بیش از حد و اندازه معقول را داشت. این دستگاه عالی ، راحت و زیبا ، قدرتمند است. نقطه قیمت در مقایسه با فروشگاه های آنلاین کمی زیاد است. بسته خوبی به همراه کارت ضمانت مهر داشت.

من این مینی فرز رونیکس را سه سال پیش به بیرون بردم و در طول این سه سال مشکلی با آن نداشتم. نور همزمان جامد است. برای تعویض مواد مصرفی مینی فرز رونیکس که به زغال سنگ دینامیکی ما تبدیل می شود ، به هیچ وجه لازم نیست دستگاه را باز کنید ، هر دو طرف دستگاه در هر دو طرف یک پیچ گوشتی بزرگ دارند و زغال چرخان 90 درجه است. که استحکام بسیار خوبی است ، تنها مشکل این است که کیسه ای وجود ندارد و برای حمل آن مجبورید یا جعبه ابزار بخرید یا آن را به صورت سنتی حمل کنید. اما به طور کلی پیشنهاد می کنم خرید کنید.

برای خرید آن یک لحظه دریغ نکنید ، شاید باورتان نشود. بسته را بخرید

سلام دوستان ، آیا این مینی فرز قابلیت نصب مبدل اره برقی را دارد؟ به طور خاص ، می خواهم بدانم که قطر گردن دستگاه (جایی که فیوز بسته می شود) چقدر است؟ توضیح اینکه از آنجا که ترانسفورماتورهای اره ای زنجیری (ترانسفورماتورهای موجود در آسیاب های کوچک در بازار ایران) فقط برای قطر گلو از 42 تا 45 میلی متر (تقریباً به اندازه مهره ای که به سنگ متصل است) مناسب هستند. ممنون بابت پاسخ.

متاسفانه نه. من این مدل را از نزدیک در نمایندگی رونیکس دیدم. اندازه گردن این آسیاب 5 سانتی متر است