مینی فرز رونیکس چی مدلی بخرم؟

نظر کاربرانی که مینی فرز رونیکس را خرید کرده اند را بدانیم:

سلام دوستان ، من حدود دو هفته پیش خریدمش ، اما نسبت به جاهای دیگه کمی ارزان تر بود ، خیلی زود گرفتم ، برش خوبیه ، قدرت زیادی داره.

از کیفیت و قیمت خوبی برخوردار است ، اما وزن کمی برای برش با یک دست بسیار زیاد است. اندازه صفحه 125 است ، صفحه 125 در بازار موجود نیست و استفاده از عمق برش بیش از یک سانتی متر عملاً غیرممکن است! صدای خروپف در اردوگاه ها شنیده می شود که در رونیکس طبیعی و طبیعی به نظر می رسد.

به سرعت 5 و 6 می پرد که ممکن است به دلیل نیاز به ولتاژ بالا باشد و این مشکل در برق 4 دیده نشود و در نهایت به دلیل مشکل پرش فیوزهای الکتریکی مجبور شوید دستگاه را در یک جهت بچرخانید. بهتر است به جای ارسال دستگاه به جعبه بی فایده ، مدل هایی را خریداری کنید که سیستم کنترل چرخش ندارند و باید با این قیمت حداقل یک کیسه یا جعبه داشته باشند.

ابتدا آن را باز کردم و فکر کردم که سنگ فرز بوش از نظر کیفیت بدن از نظر بوته و کار آن کم نیست ، باید ببینیم که در کار چه کاری انجام می دهد ، اما وزن آن مشخصه که از نظر پیچ در پیچ از بین نمی رود. بزرگتر از معادن و کوچکتر از سنگ بزرگ است

این مینی فرز دارای دسته ای بلند و دیمر نیز می باشد. یک شیر روی بدنه دارد که می توانید به راحتی ذغال سنگ را از آن تعویض کنید که بسیار خوب است و نمی خواهد به سرویس برود. دسته خوبی است ، اما برای مینی برش کمی سنگین است ، به این معنی که شما با یک دست کمی محکم کار می کنید ، اما قدرت خوبی دارد. مواد بدن نیز خوب است.

بخاطر بسپارید ، خوب کار می کند و قوی است. و البته نباید با مینی فرزهای آلمانی و آمریکایی و غیره که چندین برابر قیمت دارند مقایسه شود.