پرفروش ترین رنده نجاری در بازار کدام است؟

بهترین مدل برای خرید اینترنتی پرفروش ترین رنده نجاری در بازار کدام است؟ موضوع این مقاله معرفی لیست قیمت پرفروش ترین رنده نجاری ارزان قیمت روز است باما همراه باشید.

پرفروش ترین رنده نجاری ابزار نجاری است که برای صاف کردن ، کاهش ضخامت یا صاف کردن سطح ناهموار چوب استفاده می شود.

رنده های نجاری در دو نوع چوبی و فلزی موجود هستند. همه دستگاه های خردکن چوبی دارای تیغه هستند. به جز رنده دستگاه (یا رنده بلند) که دارای تیغه پشتیبانی نیز می باشد.

تمام دستگاه های برش فلزی دارای دو تیغه هستند ، از تیغه دوم برای شکستن بقایای خارج شده از تیغه اصلی و خارج شدن بقایای داخل دستگاه از صفحه استفاده می شود. در کارهای چوبی ، دستگاه برش ممکن است

ابزارهای جانبی دیگری مانند دستگاه برش و دستگاه برش نیز داشته باشد که برای نگه داشتن دستگاه بر روی سطوح مورد استفاده قرار می گیرند.

نوع خاصی از رنده که دارای تیغه هایی است که از آنها برای ایجاد خوشه و اشکال تزئینی در اطراف قاب عکس یا دیوار و غیره استفاده می شود.

لیست قیمت روز رنده نجاری

رنده برقی ورک سایت مدل EPW148رنده برقی ورک سایت مدل EPW148

دستگاه بالایی پرفروش ترین رنده نجاری یکی از ابزارهای کاربردی برای کار با چوب در کارگاه های چوب است و برای خرد کردن تخته های چوبی استفاده می شود. این دستگاه مدل “EPW148” نام دارد و انرژی لازم را از طریق برق تأمین می کند.

عرض تیغه 8.2 سانتی متر و حداکثر عمق آن 2 میلی متر است. در واقع این دستگاه می تواند لایه هایی را با حداکثر عرض 8.2 سانتی متر و عمق 2 میلی متر از سطح چوب جدا کند. حداکثر سرعت تیغه این رنده برقی 16700 دور در دقیقه است

و می توان عمق شبکه را تنظیم کرد. توان این محصول 620 وات است و کابل برق آن 2 متر طول دارد. Worksite دستگاه را در یک کیف حمل فلزی ارائه می دهد.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

رنده برقی بلک اند دکر KW712

رنده برقی KW712 دستگاهی با کیفیت و عملکرد قابل قبول است. Black And Decker سازنده این دستگاه برقی برقی است که مانند بسیاری از دستگاه های برقی برقی شباهت زیادی به رنده نجاری دستی دارد.

این دستگاه مجهز به یک موتور قدرتمند 650 واتی است که پره بسیار سودآور را با سرعت 16000 دور در دقیقه می چرخاند.این محصول قابلیت تنظیم عمق شبکه را دارد.

سرعت کار این دستگاه بسیار زیاد است. عرض تیغه این دستگاه 8.2 سانتی متر در نظر گرفته شده است. این دستگاه برای خرد کردن قطعات مختلف چوبی استفاده می شود. دستگاه دارای یک پیچ بزرگ است که برای تنظیم عمق رنده بین 0 تا 2 میلی متر استفاده می شود. آنها همچنین از این پیچ بزرگ برای گرفتن و هدایت دستگاه استفاده می کنند.

تعویض تیغه این محصول با آچار مخصوص و باز شدن سه مهره روی تیغه امکان پذیر است. بلک اند دکر با تولید محصولات در زمینه ابزار با کیفیت و تنوع بسیار بالا ، از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است و در ردیف تولیدکنندگان ابزار و لوازم جانبی قرار دارد.

این شرکت با سالها تجربه در تولید محصولات خود از انواع ابزار برقی ، چندین مدل با مشخصات مختلف تولید می کند. در میان محصولات B&D چندین مدل خردکن برقی وجود دارد که یکی از آنها مدل KW712 است.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

رنده برقی ای اس مدل P582رنده برقی ای اس مدل P582

این محصول مدل P582 نام دارد و توسط ES در کره تولید می شود. محصولات مارک ES در واقع محصولات شرکت معروف آلجی در زمینه ابزارآلات صنعتی هستند. قدرت این رنده برقی 505 وات است و برای افرادی که بطور دوره ای از این دستگاه استفاده می کنند مناسب است.

این پرفروش ترین رنده نجاری دارای یک چاقوی تیز و بادوام با عرض 8.2 سانتی متر و حداکثر سرعت تیغه 15000 دور در دقیقه است که با کمک این دستگاه می توانید شبکه را در حداکثر عمق 1 میلی متر مشاهده کنید که می توان آن را به مقدار کمتری تنظیم کرد از طریق یک سوئیچ دوار این رنده دارای پایه و گیره خاصی است که راحتی بیشتری را برای کاربر به ارمغان می آورد.

این دستگاه دارای کابل برقی به طول 2.2 متر است که برای رنده برقی کمی کمتر به نظر می رسد. ES برای تعویض این دستگاه از قفل استفاده می کند که دیگر نیازی به نگه داشتن دکمه دستگاه توسط کاربر نیست. شرکت “ES” کره ای است و محصولات این شرکت از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

رنده برقی کیانگ مدل PP-3A

دستگاهی که به شما ارائه شده محصولی برای رنده برقی مدل “PP-3A” از شرکت کره جنوبی Qiang است. این ابزار مانند بسیاری ازرنده های برقی شباهت زیادی به رنده های دستی نجاری دارد.

از این دستگاه برای سنباده زدن و رنده كردن قطعات چوبی استفاده می شود. این دستگاه مجهز به موتور 460 وات است و پره ها را با سرعت 15000 دور در دقیقه می چرخاند.عرض تیغه رنده 82 میلی متر است.

این محصول توانایی تنظیم عمق شبکه را دارد. تعویض تیغه این محصول با کمک آچار مخصوص و باز شدن دو مهره روی تیغه امکان پذیر است.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

رنده برقی هیتاچی مدل P20SB

هیتاچی خردکن برقی P20SB را تولید کرده است که مانند بسیاری از دستگاه های خرد کن برقی شباهت زیادی به دستگاه خرد کن دستی دارد. این دستگاه مجهز به یک موتور قدرتمند و یک چاقوی بسیار تیز است. این محصول توانایی تنظیم عمق شبکه را دارد. سرعت کار این دستگاه بسیار زیاد است.

این مدل با مارک هیتاچی در دسترس است و این شرکت از موقعیت خوبی در دنیا به ویژه آسیا برای تولید لوازم برقی برخوردار است. P20SB یک گیربکس الکتریکی است که از یک موتور 570 واتی نیرو می گیرد. موتور با استفاده از جعبه دنده حرکت چرخشی را به تیغه منتقل می کند. تیغه این دستگاه به عرض 82 میلی متر در حالت آزاد با سرعت 15000 دور در دقیقه می چرخد.

این دستگاه پرفروش ترین رنده نجاری برای خرد کردن قطعات مختلف چوبی استفاده می شود. دستگاه دارای یک پیچ بزرگ است که برای تنظیم عمق آسیاب بین 0 تا 1 میلی متر استفاده می شود. آنها همچنین از این پیچ بزرگ برای گرفتن و هدایت دستگاه استفاده می کنند. استفاده از رنده دستی برای خردکردن چوب کاری است که به صرف وقت و انرژی زیادی نیاز دارد.

به همین دلیل ، شرکت های تولید کننده ابزار خرد کن برقی را در دو حالت ثابت و قابل حمل طراحی و تولید می کنند. رنده برقی قابل حمل شباهت زیادی به نوع دستی این ابزار دارد.

P20SB همچنین دستگاهی با کیفیت و عملکرد قابل قبول است. موتور 570 وات این دستگاه سرعت بالایی را برای چرخش تیغه ایجاد می کند. عمق جلوپنجره با یک پیچ بزرگ که در قسمت جلوی دستگاه قرار دارد تنظیم می شود.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

رنده برقی کارگاهی ماکیتا مدل MKP081

استفاده از رنده دستی برای خردکردن چوب کاری است که به صرف وقت و انرژی زیادی نیاز دارد. به همین دلیل ، شرکت های تولید کننده ابزار خرد کن برقی را در دو حالت ثابت و قابل حمل طراحی و تولید می کنند.

پرفروش ترین رنده نجاری رنده برقی ماکیتا قابل حمل شباهت زیادی به نوع دستی این ابزار دارد. رنده برقی MKP081 نیز دستگاهی است که از کیفیت و عملکرد قابل قبولی برخوردار است. ماکیتا تولید کننده خردکن برقی این مدل است که مانند بسیاری از خرد کن های برقی شباهت زیادی به دستگاه های خرد کن چوبی دارد.

این دستگاه مجهز به یک موتور قدرتمند 750 واتی است که چاقوی برنده را با سرعت 15000 دور در دقیقه می چرخاند. این محصول توانایی تنظیم عمق شبکه را دارد. سرعت کار این دستگاه بسیار زیاد است.

عرض تیغه این دستگاه 82 میلی متر در نظر گرفته شده است. این دستگاه برای خرد کردن قطعات مختلف چوبی استفاده می شود. دستگاه دارای یک پیچ بزرگ است که برای تنظیم عمق رنده بین 0 تا 1 میلی متر استفاده می شود. آنها همچنین از این پیچ بزرگ برای گرفتن و هدایت دستگاه استفاده می کنند.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

رنده برقی ماکیتا مدل MKP080

رنده برقی ماکیتا مدل MKP080

استفاده از رنده دستی برای خردکردن چوب کاری است که به صرف وقت و انرژی زیادی نیاز دارد. به همین دلیل ، شرکت های تولید کننده ابزار خرد کن برقی را در دو حالت ثابت و قابل حمل طراحی و تولید می کنند.

رنده برقی قابل حمل شباهت زیادی به نوع دستی این ابزار دارد. رنده برقی MKP080 نیز دستگاهی با کیفیت و عملکرد قابل قبول است.

رنده برقی ماکیتا سازنده پرفروش ترین رنده نجاری این مدل است که مانند بسیاری از خرد کن های برقی شباهت زیادی به دستگاه های خرد کن دستی نجاری دارد. این دستگاه مجهز به یک موتور قدرتمند با توان 580 وات است که چاقوی برنده را با سرعت 16000 دور در دقیقه می چرخاند.

این محصول توانایی تنظیم عمق شبکه را دارد. سرعت کار این دستگاه بسیار زیاد است. عرض تیغه این دستگاه 82 میلی متر در نظر گرفته شده است.

این دستگاه برای خرد کردن قطعات مختلف چوبی استفاده می شود. دستگاه دارای یک پیچ بزرگ است که برای تنظیم عمق رنده بین 0 تا 1 میلی متر استفاده می شود.

آنها همچنین از این پیچ بزرگ برای گرفتن و هدایت دستگاه استفاده می کنند. تعویض تیغه این محصول با آچار مخصوص و باز شدن سه مهره روی تیغه امکان پذیر است.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

رنده برقی رونیکس مدل 9210

دستگاهی که به شما ارائه می شود رنده برقی با کد یا عنوان 9210 و محصول شرکت رونیکس است این محصول دستگاهی است که از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و با برق شهری کار می کند. این ابزار مانند بسیاری از دستگاه های خرد کن برقی شباهت زیادی به دستگاه های خرد کن دستی نجاری دارد.

از این دستگاه برای سنباده زدن و رنده كردن قطعات چوبی استفاده می شود. این دستگاه مجهز به موتور 500 وات است و پره ها را با سرعت 15000 دور در دقیقه می چرخاند سرعت کار این دستگاه بسیار زیاد است. عرض تیغه این دستگاه 8.2 سانتی متر در نظر گرفته شده است در این محصول امکان تنظیم عمق شبکه وجود دارد.

دستگاه پرفروش ترین رنده نجاری دارای یک پیچ بزرگ است که برای تنظیم عمق رنده بین 0 تا 3 میلی متر استفاده می شود. آنها همچنین از این پیچ بزرگ برای گرفتن و هدایت دستگاه استفاده می کنند.

تعویض تیغه این محصول با کمک آچار مخصوص و باز شدن دو مهره روی تیغه امکان پذیر است. رونیکس یکی از پیشروترین تامین کنندگان ابزار در بازار ایران است.

این شرکت با ارائه محصولات با کیفیت قابل قبول که با قیمت مناسب پرداخت می شود ، نام خود را از نظر انواع ابزار برقی ، بی سیم ، پنوماتیک و دستی ارائه داد.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

رنده برقی توسن مدل 4950EP

رنده برقی توسن مدل 4950EP

4950EP رنده برقی است که شباهت زیادی به دستگاه خرد کن دستی نجاری دارد. این دستگاه مجهز به یک موتور قدرتمند و یک چاقوی بسیار تیز است.

این محصول توانایی تنظیم عمق شبکه را دارد. سرعت کار این دستگاه بسیار زیاد است. این مدل توسط توسان ساخته شده است. این شرکت چندین سال است که انواع مختلف قدرت و ابزار دستی را تولید می کند. مدل 4950EP یک گیربکس الکتریکی مجهز به موتور 950 وات است.

موتور با استفاده از جعبه دنده حرکت چرخشی را به تیغه منتقل می کند. تیغه این دستگاه به عرض 8.2 میلی متر در حالت آزاد با سرعت 16000 دور در دقیقه می چرخد.این دستگاه برای خرد کردن قطعات مختلف چوبی استفاده می شود.

دستگاه دارای یک پیچ بزرگ است که برای تنظیم عمق شبکه بین 1 تا 4 میلی متر استفاده می شود. آنها همچنین از این پیچ بزرگ برای گرفتن و هدایت دستگاه استفاده می کنند. استفاده از رنده دستی برای خردکردن چوب کاری است که به صرف وقت و انرژی زیادی نیاز دارد.

به همین دلیل ، شرکت های تولید کننده ابزار خرد کن برقی را در دو حالت ثابت و قابل حمل طراحی و تولید می کنند. رنده برقی قابل حمل شباهت زیادی به نوع دستی این ابزار دارد.

4950EP همچنین دستگاهی با کیفیت و عملکرد قابل قبول است. موتور 950 واتی این دستگاه باعث ایجاد سرعت چرخش پره می شود. عمق جلوپنجره با یک پیچ بزرگ که در قسمت جلوی دستگاه قرار دارد تنظیم می شود.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

رنده برقی دیوالت مدل D26500رنده برقی دیوالت مدل D26500

Dewalt دستگاه خرد کن برقی D26500 را تولید کرده است که مانند بسیاری از دستگاه های خرد کن برقی شباهت زیادی به دستگاه های خرد کن چوبی دارد.

این دستگاه پرفروش ترین رنده نجاری مجهز به یک موتور قدرتمند و یک چاقوی بسیار تیز است. این محصول توانایی تنظیم عمق شبکه را دارد. سرعت کار این دستگاه بسیار زیاد است. این محصول دیوالت به موتور 1050 وات مجهز است. موتور با استفاده از جعبه دنده حرکت چرخشی را به تیغه منتقل می کند.

تیغه این دستگاه به عرض 82 میلی متر در حالت آزاد با سرعت 13،500 دور در دقیقه می چرخد.این دستگاه برای خرد کردن قطعات مختلف چوبی استفاده می شود.

دستگاه دارای یک پیچ بزرگ است که برای تنظیم عمق رنده بین 0 تا 4 میلی متر استفاده می شود. آنها همچنین از این پیچ بزرگ برای گرفتن و هدایت دستگاه استفاده می کنند. استفاده از رنده دستی برای خردکردن چوب کاری است که به صرف وقت و انرژی زیادی نیاز دارد.

به همین دلیل ، شرکت های تولید کننده ابزار خرد کن برقی را در دو حالت ثابت و قابل حمل طراحی و تولید می کنند. رنده برقی قابل حمل شباهت زیادی به نوع دستی این ابزار دارد. D26500 همچنین دستگاهی با کیفیت و عملکرد قابل قبول است.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

رنده برقی دیوالت مدل DW680

دستگاه برقی برقی DW680 ، ساخت شرکت Dewalt ، مانند بسیاری از رنده های برقی شباهت زیادی به نجاری دستی دارد. این دستگاه مجهز به یک موتور قدرتمند و یک چاقوی بسیار تیز است. این محصول توانایی تنظیم عمق شبکه را دارد. سرعت کار این دستگاه بسیار زیاد است.

این محصول دیوالت به یک موتور 600 واتی مجهز است. موتور با استفاده از جعبه دنده حرکت چرخشی را به تیغه منتقل می کند. تیغه این دستگاه به عرض 82 میلی متر در حالت آزاد با سرعت 15000 دور در دقیقه می چرخد.این دستگاه برای خرد کردن قطعات مختلف چوبی استفاده می شود.

دستگاه پرفروش ترین رنده نجاری دارای یک پیچ بزرگ است که برای تنظیم عمق رنده بین 0 تا 2.5 میلی متر استفاده می شود. آنها همچنین از این پیچ بزرگ برای گرفتن و هدایت دستگاه استفاده می کنند.

استفاده از رنده دستی برای خردکردن چوب کاری است که به صرف وقت و انرژی زیادی نیاز دارد. به همین دلیل ، شرکت های تولید کننده ابزار خرد کن برقی را در دو حالت ثابت و قابل حمل طراحی و تولید می کنند. رنده برقی قابل حمل شباهت زیادی به نوع دستی این ابزار دارد. DW680 همچنین دستگاهی با کیفیت و عملکرد قابل قبول است.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

رنده برقی کرون مدل CT14001

دستگاهی که به شما ارائه می شود رنده برقی با کد یا عنوان 14001 و محصول شرکت “Crown” است این محصول دستگاهی است که کیفیت قابل قبولی دارد و با برق شهری کار می کند. این ابزار مانند بسیاری از دستگاه های خرد کن برقی شباهت زیادی به دستگاه های خرد کن دستی نجاری دارد.

از این دستگاه پرفروش ترین رنده نجاری برای سنباده زدن و رنده كردن قطعات چوبی استفاده می شود. این دستگاه مجهز به موتور 650 وات است و پره ها را با سرعت 14،500 دور در دقیقه می چرخاند سرعت کار این دستگاه بسیار زیاد است. عرض تیغه این دستگاه 8.2 سانتی متر در نظر گرفته شده است در این محصول امکان تنظیم عمق شبکه وجود دارد.

دستگاه دارای یک پیچ بزرگ است که برای تنظیم عمق رنده بین 0 تا 3 میلی متر استفاده می شود. آنها همچنین از این پیچ بزرگ برای گرفتن و هدایت دستگاه استفاده می کنند.

تعویض تیغه این محصول با کمک آچار مخصوص و باز شدن دو مهره روی تیغه امکان پذیر است. شرکت کرون یکی از پیشروترین تامین کنندگان ابزار در بازار ایران است.

این شرکت با ارائه محصولات با کیفیت قابل قبول که با قیمت مناسب پرداخت می شود ، نام خود را از نظر انواع ابزار برقی ، بی سیم ، پنوماتیک و دستی ارائه داد.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

رنده برقی بوش مدل GHO 6500

رنده برقی بوش مدل GHO 6500 + EXtra

شما رنده برقی بوش را با مدل (GHO 6500) موجود در بازار مشاهده می کنید. شبکه صنعتی برای صاف کردن ، کاهش ضخامت یا صاف کردن سطح ناهموار چوب استفاده می شود. رنده های نجاری در دو نوع چوبی و فلزی موجود است. اساس این ابزار به فشار وارد شده توسط کاربر بستگی دارد.

هرچه فشار بیشتر باشد ، بار بیشتر از سطح مورد نظر است. این رنده از آلیاژ سخت شده ساخته شده و دارای پوشش ضد زنگ بسیار ایمنی است.

وزن این رنده 2800 گرم و ابعاد آن 158 × 280 × 1400 میلی متر است. توان این رنده برقی برابر با 650 وات است. حداکثر عمق برش این محصول از 0 تا 2.6 میلی متر است. رنده برقی بوش دارای دسته طراحی ارگونومیک است که کار کاربر را بسیار آسان می کند. در این دستگاه رنده ، جریان هوا به گونه ای گردش می کند که خاک اره به راحتی از دستگاه خارج می شود.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

قیمت روز رنده نجاری