پرفروش ترین سشوار صنعتی توسن

بهترین مدل برای خرید اینترنتی پرفروش ترین سشوار صنعتی توسن در بازار کدام است؟ موضوع این مقاله معرفی لیست قیمت پرفروش ترین سشوار صنعتی توسن ارزان قیمت روز است باما همراه باشید.

سشوارهای حرارتی توسن عملکردی مشابه سشوارهای معمولی دارند اما تفاوت اصلی را می توان در دما و شدت باد تولید شده توسط آنها مشاهده کرد. زیرا دما و بادی که سشوار صنعتی تولید می کند بسیار زیاد است و با سشوارهای آرایشی و بهداشتی معمولی قابل مقایسه نیست.

این ابزار قدرت ، که به آن سشوار حرارتی توسن نیز گفته می شود ، در مدل های مختلفی موجود است ، معمولاً سیستمی وجود دارد که می تواند برای تنظیم میزان باد و گرمای خروجی از این دستگاه استفاده شود.

لیست قیمت روز سشوار صنعتی توسن

پرفروش ترین سشوار صنعتی توسن مدل 9008HG

سشوار صنعتی توسن مدل 9008HG

سشوار صنعتی 9008HG یک فن است. این محصول که با مارک ایرانی موجود است دارای موتور قدرتمندی است. در این دستگاه امکان تنظیم فشار باد و میزان گرما وجود دارد. شکل ظاهری و وزن مناسب محصول ، استفاده از این دستگاه را آسان می کند.

مدل 9008HG یکی از سشوارهای صنعتی ساخت شرکت توسن است. این دستگاه قابلیت دمیدن هوای گرم و معمولی را دارد. یک موتور 2000 واتی عملیات پاکسازی را انجام می دهد و عنصری که بین مسیرهای دمنده قرار دارد ، باد خروجی را گرم می کند.

یک سوئیچ سه طرفه در گروه محصولات قرار دارد. با استفاده از این دکمه نوع باد خروجی (گرم یا نرمال) و میزان فشار باد خروجی را تعیین کنید.

در حالت اول ، یک باد معمولی با فشار 300 لیتر در دقیقه از نازل دستگاه خارج می شود. حالت دوم مشابه مورد اول است اما باد خروجی گرم است. در حالت سوم ، هوای گرم با فشار 500 لیتر در دقیقه برای کاربر فراهم می شود.

در بالای گروه محصولات یک سوئیچ چرخشی قرار دارد که با استفاده از آن می توانید دمای هوای خروجی دستگاه را بین 50 تا 600 درجه سانتیگراد تنظیم کنید. البته اگر کلید سه حالته در حالت 2 یا 3 باشد دما تغییر می کند.

شکل تفنگ دستگاه همراه با وزن 900 گرم محصول ، استفاده از سشوار صنعتی 9008HG را برای کاربر آسان می کند.

از سشوارهای صنعتی در فعالیتهای مختلفی مانند صنعت بسته بندی استفاده می شود. در صنعت برق از سشوارهای صنعتی برای جمع آوری لاک های حرارتی نیز استفاده می شود. توسن سشوار 9008HG را برای استفاده در صنایع مختلف تولید کرده است.

قدرت این سشوار 2000 وات است. این محصول توانایی تنظیم دما و فشار باد را دارد.

اطلاعات کلی ابزار

کنترل حرارت دارد
وزن 900 گرم
بازه توان 1500-2000
بازه دبی جریان هوا: 0-500

نظرات کاربران

یکی از دوستان دستگاه را گرفت و او دمای خروجی را بررسی کرد و گفت که این دستگاه با حداکثر دمای مشخص شده روی آن مطابقت ندارد. برای من ، درجه حرارت بالا مهم نیست و من آن را برای عملکرد طبیعی استفاده می کنم ، اما اگر کسی با توجه به اندازه گیری های انجام شده بر روی دستگاه من ، درجه حرارت بالا ، به عنوان مثال 500 درجه را در نظر بگیرد ، این دستگاه فراهم نمی کند.

در مورد قدرت دستگاه ، یکی از کاربران گران قیمت اظهار داشت که این دستگاه 1760 ، نه 2000 وات را فراهم می کند. به طور مداوم خاموش و روشن شدن عنصر طبیعی است تا دستگاه بتواند دمای مورد نظر را تنظیم کند. به طور کلی ، جدا از موارد فوق ، دستگاه بد به نظر نمی رسد.

این یک محصول بسیار با کیفیت است و فکر می کنم برابر با اکتیو باشد اما کیف ندارد و فقط سه نازل دارد که یکی از آنها بسیار کوچک است و به نظرم برای کارهای الکترونیکی مناسب است.

وقتی سشوار برای کار به صورت عمودی روی زمین قرار می گیرد ، کابل خروجی دستگاه به نوعی آسیب دیده و اجازه نمی دهد سشوار کامل روی زمین قرار گیرد. در پشت دستگاه جدولی وجود دارد که میزان گرمای تولید شده را نشان می دهد.

کارت ضمانت سریال دستگاه با دستگاه یکسان نیست. گرمای خروجی دستگاه کمتر از گرمای فعال است. از کیفیت خاموش و روشن بسیار خوبی برخوردار است و میزان مصرف فعلی موتور حدود چهل و پنج صدم آمپلی فایر است که هنگام کار کمی قوی است. شش ماه گارانتی دارد و کابل آن از کابل فعال (سه متر) بلندتر است. گرمای خروجی دستگاه کمتر از گرمای فعال است و این به این دلیل است که به دلیل شدت گرما اجازه قرمز شدن عنصر را نمی دهد.

حداکثر جریان مصرفی دستگاه 8 آمپر است که قدرت کارکرد آن در حدود 1760 وات است. در اینجا چند نکته مهم برای دانستن آورده شده است:

اولاً ، دستگاه در واقع 1760 وات را از شبکه به جای دو هزار وات دریافت می کند ، اما مهمتر از همه ، هنگامی که به دمای نامی برسد ، عنصر برای یک ثانیه به طور مداوم و جز component به طور مداوم متصل می شود ، این بدان معنی است که قدرت خروجی واقعی این دستگاه نیمی از قدرت است ، یعنی 880 وات اگر می خواهید از این سشوار برای جوشکاری لوله های مسی استفاده کنید یا به حرارت واقعی 2000 وات نیاز دارید ، فکر نمی کنم چون گرمای کافی وجود ندارد نتیجه خوبی خواهید گرفت. اما از نظر کیفیت کاملاً تأیید شده و ارزش خرید دارد.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

پرفروش ترین سشوار صنعتی توسن