پرفروش ترین میخکوب بادی ماکیتا

بهترین مدل برای خرید اینترنتی میخکوب بادی ماکیتا در بازار کدام است؟ موضوع این مقاله معرفی لیست قیمت میخکوب بادی ماکیتا ارزان قیمت روز است باما همراه باشید.

پرفروش ترین میخکوب بادی ماکیتا کدام است؟

میخ کوب بادی ماکیتا مدل af506میخ کوب بادی ماکیتا مدل af506

مشخصات

  • ابعاد: 24x6x26 سانتی‌متر
  • وزن: 1360 گرم
  • سایز میخ قابل پشتیبانی: از 5/8 تا 2 اینچ (0.6 تا 5 سانتی‌متر)

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

میخ کوب بادی ماکیتا مدل AF505N

میخ کوب بادی ماکیتا مدل AF505N

از میخ کوب بادی ماکیتا برای پرتاب میخ و در نتیجه اتصال قطعات چوبی استفاده می شود. AF505N یکی از میخ های بادی تولید شده توسط ماکیتا است.

پرفروش ترین میخکوب بادی ماکیتا این مدل با وزن و ابعاد مناسب ساخته شده است. با استفاده از این محصول می توانید طول های مختلف میخ پرتاب کنید. برای استفاده از میخ هوا به منبع هوای فشرده نیاز دارید. ماکیتا این مدل را با وزنی حدود 1360 گرم تولید می کند.

با کمک این دستگاه می توانید از میخ هایی به طول 0.6 تا 5 سانتی متر استفاده کنید و اشیا wooden چوبی را بهم متصل کنید. این محصول ویژگی های جالبی دارد. این مدل مجهز به پیچ تنظیم فشار سوزن است.

می توانید 100 سوزن در مخزن این محصول قرار دهید. این مخزن همچنین دارای یک نشانگر است که نشان می دهد مخزن پر یا خالی است. اگر به هر دلیلی سوزن در دستگاه گیر کرد ، یک پوشش برای منطقه پرتاب وجود دارد که می توانید برای برداشتن سوزن معیوب باز کنید. روغن کاری نقطه شروع برای استفاده هرچه بهتر از دستگاه بسیار مهم است.

نظرات کاربران

حاجی من اینو خریدم ۱۲۰ هزار تومن ولی الان شده ۳ملیون کجا داریم میریم نمیدونم خوبه ولی گرونه خیلی

پرفروش ترین میخکوب بادی ماکیتا من اینو سال 90 خریدم 240 هزار تومان. از اون موقعه تا الان دارم باهاش کار میکنم به جز اینکه یبار از دستم افتاد زبونه ضامنش شکست ک عوضش کردم ولی دیگه هیچ مشکلی نداره تو خریدش شک نکنید عالیه.

ماکیتا یکی از بهترین جنسهای موجود بازار هست این میخکوب هم یکی از بهترینهای بازار هرچند این روزها خیلی گرون شده اگر از لحاظ قیمتی مشکلی ندارین خرید این محصول رو پیشنهاد می کنم من فروردین ۹۹ از سایت خریدم و از خریدش راضی هستم

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

میخ کوب بادی ماکیتا مدل AF505

میخ کوب بادی ماکیتا مدل AF505

نظرات کاربران

سلام و کلا جدای از مزاح و شوخی من ۸ ماهی میشه البته از جایی به غیر از سایت عزیز خریداری کردم و میتونم بگم خیلی زیاد کار کردم باهاش ، و مربوط به شغلم نیست فقط من ابزار دوستم و کلا از برقی و دستی و شارژی و هممه مدله ابزار رو دارم، فقط میخرم و نگه میدارم و اگه به کار بیاد استفاده میکنم ( هر کس یه عشقی داره ، خوب ماهم این مدلیه) درکل یکی از بهترین ابزارهای نجاری که دارم میخکوب ماکیتا مدل AF550 هست.

پرفروش ترین میخکوب بادی ماکیتا همه مدله توی هر صطحی امتحانش کردم. حتی با فاصله ۲۰ یا ۳۰ سانتیمتری امتحانش کردم. ( ولی پیشنهاد نمیکنم کسی انجام بده، بسیییار بسیییار خطرناکه) چون باید با انگشتاتون نوک منگنه کوب رو خودتون فشار بدید و بگیرید و شلیک کنید، ولی از فاصله تمام میخ توی چوب فرو رفت درکل به کارتون هم نیاد ، بخرید ( مثل من )

پرفروش ترین میخکوب بادی ماکیتا این میخ کوب رو تقریباً دو روزه که خریدم البته نه از دی جی کالا … دیروز برای اولین بار ازش استفاده کردم … خیلی راحت و سریع و کار راه انداز … و نکته خیلی خوبش اینه تا زمانی که نوک میخ کوب روی سطح کار نباشه میخ کوب عمل نمی کنه و در صورت بی توجهی میخ پرتاب نمیشه ! محصولات ماکتیا هم از نظر کیفیت که جای بحثی نمی ذارن … کیفیت فوق العاده ای دارن …

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

پرفروش ترین میخکوب بادی ماکیتا