پمپ آب کولر آبی

بهترین مدل برای خرید اینترنتی پمپ آب کولر آبی ارزان قیمت در بازار کدام است؟ موضوع این مقاله معرفی لیست قیمت روز پمپ آب کولر آبی باکیفیت است باما همراه باشید.

پمپ آب کولر آبی چیست؟

پمپ آب کولر ساختاری مشابه پمپ آب ساختمان دارد اما اندازه آن کوچکتر است یعنی درست مانند پمپ آب ساختمان دارای دو قسمت الکتریکی و مکانیکی می باشد. قسمت الکتریکی پمپ آب خنک شونده با آب شامل موتور الکتریکی تجهیزات است که پروانه و شفت آن قسمت مکانیکی پمپ را تشکیل می دهد.

بر خلاف پمپ های کولر آبی که دارای پوششی برای جلوگیری از ریختن آب روی موتور خود هستند، یک عدد پایه که پمپ را روی تابه نگه می دارد، یک عدد زیرین که پمپ را آب بندی می کند و یک عدد پایه به نام بخشی از چسب. اتصال پمپ در واقع نقطه اتصال لوله کوتاه و شیلنگ خروجی پمپ است که سپس به توزیع کننده سه راهی آب روی میله فشار می رود.

پمپ آب کولر آبی از نظر جنس بدنه در انواع مدل های پلاستیکی، استیل و چدنی موجود می باشد و این تنوع مواد باعث می شود وزن دستگاه از 1 تا 3 کیلوگرم متغیر باشد. در ضمن توان موتور پمپ آب خنک شونده آب معمولا بین 0-500 وات است که از نوع تک فاز می باشد.

راهنمای خرید بهترین پمپ آب کولر آبی

قدرت پمپ آب کولر آبی

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در خرید پمپ آب باید در نظر گرفت، توانایی پمپ در مکیدن آب و اسپری کردن آن بر روی گلدان است. کلید تعیین ظرفیت پمپ، تعداد پره های روی پروانه پمپ است. امروزه شاهد انواع پمپ ها با تعداد پره های مختلف، 3، 4 یا حتی 5 پره هستیم.

هر چه پره های پروانه پمپ بیشتر و قوی تر باشد، توانایی آن در جذب و پاشش آب بیشتر می شود. البته برخی می دانند که قدرت پمپ به میزان پمپاژ آن بستگی دارد که کاملا درست است. پمپ های مختلف ارتفاع پمپاژ متفاوتی دارند.

برخی دارای حداکثر ارتفاع پمپاژ 2 متر و برخی حتی به 5 متر می رسند. طبیعتاً هر چه ارتفاع پمپاژ پمپ بیشتر باشد، دستگاه قدرتمندتر می شود.

مصرف پمپ آب کولر آبی

پمپ آب معمولا کولرهای آبی با مصرف کم تولید می کند، دستگاه حتی 16 وات برق مصرف نمی کند. متاسفانه برخی از پمپ ها تا 65 وات برق مصرف می کنند بنابراین در هنگام خرید این دستگاه باید به میزان مصرف برق درج شده بر روی دستگاه توجه کرد. البته اگر به دنبال پمپ آب برای کولر خود بدون مصرف برق هستید، می توانید تجهیزات پمپ آب خود را از پمپ های آب مکانیکی انتخاب کنید.

عایق بودن پمپ آب

اگر علت اصلی سوختن پمپ آب را از تعمیرکار یا تعمیرکار کولر آبی بپرسید، به شما خواهد گفت که تماس آب با قسمت الکتروموتور پمپ آب باعث سوختگی شده است. به همین دلیل از پوشش پمپ آب استفاده می کنند تا آبی که از درپوش های کولر آبی می ریزد با قسمت موتور پمپ تماس پیدا نکند.

به دلیل اهمیت این مشکل، بسیاری از سازندگان و طراحان پمپ آب کولر، روکش پارچه ای برای پمپ آب تعبیه کرده اند. در این سری از مدل ها پمپ آب در یک عایق پلاستیکی ایمنی قرار می گیرد تا از تماس آن با آب محافظت کند.

سنسور دما پمپ آب

از آنجایی که موتور پمپ در تماس با آب می سوزد، گرم شدن بیش از حد پمپ می تواند تجهیزات را بیش از حد بارگیری کند. به همین دلیل هم اکنون شاهد تولید پمپ های آب کولر مجهز به سنسور دما هستیم تا به محض گرم شدن پمپ آب بلافاصله برق تجهیزات قطع شده و در نتیجه تجهیزات محافظت شود. از سوختن

توجه داشته باشید که در اکثر موارد با نصب کولرهای آبی بر روی پشت بام ها و در معرض گرمای شدید، چرخش پروانه پمپ عاملی برای گرمایش واحد می شود. بنابراین تجهیز پمپ آب به سنسور دما یا کلید ایمنی حرارتی برای خنک کردن پمپ آب و جلوگیری از سوختن کویل آب برای جلوگیری از آتش گرفتن کولر آبی بسیار ضروری است. .

پمپ آب برقی و فن کولر آبی دو نمونه از این مدل پمپ کولر آبی سنسورهای حرارتی هستند. شما می توانید جزئیات بیشتر در مورد این محصولات را در قسمت بهترین برندهای پمپ آب کولر در انتهای این مقاله مشاهده کنید.

جنس بدنه پمپ آب

همانطور که در معرفی پمپ آب کولر گفتیم بدنه یا بدنه پمپ آب کولر انواع مختلفی دارد. اهمیت توجه به جنس بدنه پمپ و حتی پره های آن در میزان خوردگی و مقاومت در برابر زنگ زدگی پمپ در آب بسیار مهم است. در عین حال انتخاب پمپ آب سرد با بدنه و شفت فولادی ضد زنگ یکی از بهترین انتخاب ها می باشد.

حذف رسوبات

گفتیم که پایه پمپ آب ابتدا در سبد قرار می گیرد و سپس به بدنه مخزن خنک کننده پیچ می شود. هدف از این کار جلوگیری از ورود ذرات معلق در آب مانند گرد و غبار به پره های پمپ می باشد.

زیرا اگر این ذرات وارد قسمتی از پروانه پمپ شوند، چرخش پره ها را متوقف کرده و باعث سوختن پمپ می شوند. حتی گرفتگی پمپ کولر آبی به دلیل ذرات موجود در مخزن کولر آبی عامل مهمی در سوختن پمپ آب کولر آبی محسوب می شود.

به همین دلیل باید این ذرات مزاحم را در نظر گرفت و خوشبختانه اکنون شاهد طراحی و ساخت پمپ هایی هستیم که رسوبات و مواد خارجی را از بدنه پمپ خارج می کنند. در این سری از محصولات در صورت ورود ذرات معلق به قسمت پروانه، پره های پروانه شروع به چرخش در جهت مخالف می کنند تا این ذرات از بدنه اصلی تجهیزات خارج شوند. در این صورت عمر پمپ آب به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

سیم پیچی موتور پمپ آب

به خاطر داشته باشید که مواد سیم پیچ موتور پمپ آب خنک بهتر است، باید مس باشد نه آلومینیوم. در غیر این صورت، همچنان با مشکل گرم شدن سریع و سوختن موتور پمپ مواجه خواهید بود. در تحلیل نهایی، صدای کم، نصب آسان، گارانتی تعویض، پایداری پمپ و سایر ویژگی ها انتخاب های بسیار مهمی هستند و هنگام خرید پمپ آب کولر باید به آن توجه کنید.

لیست قیمت روز پمپ آب کولر آبی ارزان قیمت در فروشگاه های اینترنتی معتبر

1. پمپ آب کولر مدل غرقابی

پمپ آب کولر مدل غرقابی

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۱۳x۱۰x۱۰ سانتی‌متر
  • حداکثر آب‌دهی: ۱۰۰۰
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ: ۱.۸
  • حداکثر دمای آب: ۳۰
  • حداکثر سرعت گردش: ۱۶۰۰

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

2. پمپ آب کولر آبی الکتروژن مدل سبلان

پمپ آب کولر آبی الکتروژن مدل سبلان

قیمت پمپ آب کولر آبی

یه هفته هست که استفاده می کنم خیلی خوب بوده زورش هم زیاد هست، سلام پمپ و موتور کولر الکتروژن جزء بهترین ها است

یک پمپ کفکش عالی که تمام عایق و به قول معروف خرکار هست و اگر 3-4 روز هم روشن باشه هیچ مشکلی پیدا نمی کنه. پرتاب آبش هم حدود 1 متر به سمت بالاست. فیلتر هم داره. می تونید براش کلید هم بذارید. برای آبنما 4 طبقه استفاده کردم عالی بود و کاربردی است

اجزا پمپ آب کولر آبی

امروز نصب کردم، ظاهر مناسبی دارد و یک رابطه کوچک هم دارد که بتوان براحتی وصل کنی به شلنگ خروجی. برای داوری کیفیت زود است و باید ببینم ۵ ماه فصل گرما دوام میاره یا نه

۱۲ عدد خرید شد بیشتر از ۱۵۰ میلیون تومان خرید از دیجی کالا توسط من ثبت گردیده که در کل کشور بی سابقه و بی نظیر است قدر ترین خرید کننده در استانمان هستم و اکانت ۱ ساله را دارم که همین الان ۱ سال دیگر رزرو میباشد ، بیش از ۳۸۰ سفارش در پروفایلم است که بی سابقه است تصاویر را مشاهده نمایید

علت کار نکردن پمپ آب کولر آبی

به خاطر بسته بندی شکسته به دستم رسید که خودم چسب زدم بهش و مرجوع نکردم لطفاً در بسته بندی دقت بفرمایید

قیمتش مناسبه و کارایی خوبی داره. من برای کولر 3500 گرفتم خوب بود و پرتاب آب خوبی داشت و اینکه تقریبا بی صدا کار میکنه خوب و بی صداس با توجه به قیمت توصیه میکنم خریدش رو

از همه عوامل و دست اندرکاران کمال تشکر را دارم امیدوارم که همیشه موفق و پیروز باشید دست گلتون درد نکنه

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۱۴x۱۰x۲۲ سانتی‌متر
  • توان: ۵۰ وات
  • جریان: ۰/۳۵
  • جنس بدنه پمپ: پلاستیک
  • جنس پروانه: تکنو پلیمر

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

3. پمپ آب کولر موتوژن مدل SH300

پمپ آب کولر موتوژن مدل SH300

علت سوختن پمپ آب کولر آبی

با سلام.پمپ رو تازه گرفتم نمیتونم در مورد اون نظر بدم ولی کلید هم جنسش خوبه هم نوشته های روش پررنگ در ضمن یه قسمت آف آن هم داره که یوقت اگه ناخودآگاه دستت روی کلیدهای دیگه بره خاموش نشه.

پمپ مطابق عکس نبود و از مدل معمولی موتوژن بودش قیمتش معمولیش تو بازار ۳۰ هزار پایین تره در خریدش شک نکنید ، نسبت به دیگر پمپهای مشابه عملکرد بهتری دارد

مشخصات فنی ابزار

  • اقلام همراه: چوپوقی
  • ابعاد: ۱۰x۱۵x۲۲ سانتی‌متر
  • توان: ۴۸ وات وات
  • جریان: ۰.۳۲
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ: ۳

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

4. پمپ آب کولر سوبو مدل wp-300 d

پمپ آب کولر سوبو مدل wp-300d

سیم کشی پمپ آب کولر آبی

فشار بسیار خوبی دارد ولی حیف باید تبدیل برق ۲۲۰بخرید من برای حوص خودم خریدم.اما قدرتش بسیار کم بود و با استفاده از یک لوله پی وی سی و یک سری دوشی خیلی کوچک نهایتا تا یک متر قدرت پرتاب اب داره.اونم ملایم و کم فشار.

پمپ بسیار خوبی کاملا ضد آبه اصلا برای کولر نیست ولی در کولر هم میشه استفاده کرد چون کف کش کوچک هستش با کیفیت دفترچه راهنما هم داره البته به زبان چینی میشه در حوض آکواریوم در همه چیز استفاده کرد چون کاملا ضد آبه قدرتش هم خوبه

قیمت پمپ آب کولر آبی آبسال

از کارکردش راضی ام و صدای آنچنانی نداره که اذیت کننده باشه دیروز نصب کردم و کارش رو به خوبی داره انجام میده

سیم کوتاه و بدون دوشاخه سبک بودن دستگاه و شناور شدن در آب قطع نشدن خودکار برای ما که کانل طول کمی داره خوبه اما فکر کنم برای کانال با طول زیاد جواب نده

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۱۰*۱۱*۱۲ سانتی‌متر
  • جریان: ۰.۲
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ: ۲
  • طول سیم و کابل: ۰.۳۵ متر

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

5. پمپ آب کولر موتوژن مدل SH300

پمپ آب کولر موتوژن مدلSH300

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۱۰x۱۵x۲۲ سانتی‌متر
  • حداکثر فشار آب: ۱
  • نوع موتور دستگاه: پمپ آب کولر
  • نوع سیال یا مواد: آب تمیز
  • کلاس عایق‌بندی: B

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

6. پمپ آب کولر آبشار مدل ضد آب به همراه سبد

پمپ آب کولر آبشار مدل ضد آب به همراه سبد

مشخصات فنی ابزار

  • اقلام همراه: به همراه سبد
  • حداکثر فشار آب: ۱
  • وزن: ۱ کیلوگرم
  • نوع سیال یا مواد: آب تمیز
  • کلاس عایق‌بندی: B

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

7. پمپ آب کولر موتوژن مدل 120Ac

پمپ آب کولر موتوژن مدل 120Ac

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۲۳x۱۲x۱۵ سانتی‌متر
  • جریان: ۰.۳۲
  • طول سیم و کابل: ۱ متر
  • کاربرد: انتقال مایعات-کولر

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

8. پمپ آب کولر آبی شیراز صنعت مدل A-003

پمپ آب کولر آبی شیراز صنعت مدل A-003

پمپ آب کولر آبی چند وات است

در نظرات دیگه خوندم که زیاد داغ میکنه، ولی من به این مورد برنخوردم. در کل برای مصرف خونگی پمپ خوبیه پمپ خوبیه البته فقط من یک ماه آخر تابستان ازش استفاده کردم راضی بودم.

به نسبت قیمت خوب کار میکنه من یه تابستون استفاده کردم مشکلی ندیدم مدت کمی استفاده کردیم تا آخر تابستون و مناسب بود

سیم پیچی پمپ آب کولر آبی

با اینکه به ظاهرش نمیاد اما نسبت به سایر محصولات مشابه با کیفیت تره و نکته مهم اینه که نسبت به سایر پمپ ها اطرافش باز نیست و آب به داخلش ترشح نمی شه.

ما این پمپ رو زاپاس خریدیم که به نظرم برای هر خونه ای که کولر آبی داره لازمه تا در زمان گرمای تابستون کارش لنگ نمونه حالا هنوز استفاده نکردیم فقط امتحانش کردیم و دیدیم کار میکنه و گذاشتیم کنار برای بعد ممنونم بابت خرید آسان فقط ای کاش اینجور کالاها به قیمت کارخانه فروش داشت

پمپ آب کولر آبی الکتروژن

باید زمان مشخص کنه چقدر خوب یا بد باشه ولی فشار آب خوب داره ولی متاسفانه سیم های مثبت و منفی هیچ فیش مادگی نداره

پمپ آب های شیراز صنعت عالین و طول عمرش از بقیه برند ها بیشتره و اینکه توی قیمتش خیلی کمتر از بیرونه… سالم به دستم رسید فقط اگه بسته بندیش بهتر بود یا توی جعبه بود عالی میشد درکل من راضی بودم و خریدش رو پیشنهاد میکنم عکسش هم میزارم

پمپ آب کولر آبی الکتروژن مدل سبلان

پمپ بسیار عالی و بی سر و صداست و فشار خروجی خوب . از انتخابم کاملا راضیم. امیدوارم در بلند مدت خوبیش را حفظ کند

بدون صدا و خوب فعلا . که البته در بلند مدت از نظر کیفیت و کارایی میشه درباره این محصول صحبت کرد.

موتور با پمپ های دیگر متفاوت و دارای طراحی خوبی است کم صدا خوش قدرت نسبت به مصرف فقط قطعات پلاستیکی کمی کیفیت متوسط

پمپ آب کولر آبی الکتروژن مدل a1

در حالت کلی خوبه یکماه هست روی کولر نصب کردم هنوز به طور کلی نمیتونم نظر بدم اما تا الان مشکلی نداشته

بعد از یک هفته نظر میدم از نظر صدا میشه بگی بی صدا است .پمپاژ مناسبی دارد .باید دوام ماندگاری بماند برای سالهای آینده نظر داد.

الان نمیشه نظر داد نسبت به دوام این جنس . ولی کارکردش فعلا خوب و بی صداس

مشخصات فنی ابزار

  • اقلام همراه: – سرشلنگی
  • حداکثر فشار آب: ۰.۱
  • وزن: ۰.۴۵ کیلوگرم
  • نوع موتور دستگاه: AL-Wire
  • نوع سیال یا مواد: آب تمیز

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

9. پمپ آب کولر موتوژن مدل تبریز SH300

پمپ آب کولر موتوژن مدل تبریز SH300

انواع پمپ آب کولر آبی

اولا که اصلا شکل پایه پمپ اینی که روی سایت نیست. عکسش رو میفرستم. دوماً طول سیم ۴۰ سانته. سوما هم کثیف بود و لکه های سیاه روش بود. متاسفانه نیازش دارم و مرجوع نمیکنم. امیدوارم مسئولان دیجی کالا بررسی کنن این قضیه رو

برای استفاده سال دیگه خریدم تست کردم سالم بود. هنوز وصل نکردم اما سابقه موتوژن تبریز عالی است قبلا هم داشتم سالها کار کرده برام

اجزای پمپ آب کولر آبی

از لحاظ قدرت مناسبه هرچند تازه به دستم رسیده و در طولانی مدت باید ببینیم چطوریه اما نسبت به موارد مشابه فعلا راضیم.

پمپ بی صدا و کیفیت قابل قبول ندارد فقط جنس حفاظ روش شکسته بود مرجوع کردم نصب راحتی داشت . برای تابستون پارسال خریدم . خیلی خوبه

مشخصات فنی ابزار

  • اقلام همراه: چوپوقی
  • ابعاد: ۱۰x۱۵x۲۲ سانتی‌متر
  • توان: ۴۸ وات
  • جریان: ۰.۳۲
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ: ۳

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

10. پمپ آب کولر الکتروژن مدل الوند

پمپ آب کولر الکتروژن مدل الوند

نحوه اتصال پمپ اب کولر ابی

مغناطیسی امتحانش کردیم عملکردش خوب بود.سبد جداگانه برای رسوب آب لازم نداره طراحی جدید نسبت به موتور های قدیمی و همچنین نوع موتور

متاسفانه به جای این مدل پمپ یک پمپ دیگه برام ارسال شده بود مرجوع کردم متاسفانه از روزی که سفارش رو ثبت کردم تا روزی که پول به حسابم برگشت ۸ روز زمان برد انتظار بیشتر از اینها رو داشتم

مشخصات فنی ابزار

  • اقلام همراه: داخل جعبه شرکتی
  • طول سیم و کابل: ۱ متر
  • وزن: ۱ کیلوگرم
  • نوع موتور دستگاه: پمپ آب کولر
  • نوع سیال یا مواد: آب تمیز

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

11. پمپ آب کولر آبی الکتروژن مدل A1

پمپ آب کولر آبی الکتروژن مدل A1

قیمت انواع پمپ آب کولر آبی

یه دونه موتوژن خریدم یه دونه الکتروژن که این پرتاب آبش بیشتر بود کیفیت مناسبی دارد و قیمتش از بازار کمتر بود

صدای زیادی داره حتی زیباتر از صدای موتور کولر زوزه می‌کشه روی مغز آدمه حیف که دیر ازش استفاده کردم و نمیتونم پسش بدم

پمپ آن‌چنان بی‌صدا هم نیست ولی در کل از کیفیت خوبی برخورداره ولی انتظار داشتم دبی آب بیشتری داشته باشه… قبلاً یه‌مدل دیگه‌ی الکتروژن داشتم که بهتر بود پروانه‌ی زیرین پنج پره است و آب‌دهی خوب و معمولی‌ای داره!!! کاش دیجیکالا اون مدل مگنتی الکتروژن موسوم به مدل زاگرس رو هم موجود کنه

پمپ آب کولر آبی بدون برق

پمپ آب بسیار عالی و قدرتمندی برای انواع کولرهای آبی است و من هیچ ایرادی ازش نتونستم بگیرم ممنون از زحمات دیجیکالا

هنوز استفاده نکردم. امیدوارم بدون نقص باشه نسبت به قیمتش می ارزه و قدرت مناسبی دارد. پمپ قبلی هم همین مدل بود و چهار پنج سالی کار کرد.

مشخصات فنی ابزار

  • اقلام همراه: سر شلنگی
  • طول سیم و کابل: ۱ متر
  • ویژگی‌های پمپ سیالات: تک‌فاز
  • وزن: ۰.۸۴ کیلوگرم
  • نوع موتور دستگاه: تک فاز

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

12. پمپ آب کولر مدل A01

پمپ آب کولر مدل A01

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۲۲x۱۰x۱۴ سانتی‌متر
  • توان: ۵۰ وات
  • حداکثر سرعت گردش: ۲۴۰۰
  • کاربرد: کولر

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

13. پمپ آب کولر موتوژن مدل P همراه با سبد

پمپ آب کولر موتوژن مدل P همراه با سبد

بهترین پمپ آب کولر آبی

با توجه به بازچرخش آب برای دستگاه های تقطیر و جلوگیری از هدر رفت آب لازم داشتم هنوز استفاده نکردم چون باید دو تا سیم جداش با سه شاخه به پریز وصل بشه، البته قطعا بدون تخصص از این کارا نکنید چون اگه ایمنی رو رعایت نکنید خطر برق گرفتگی است.

کیفیتش عالیه و قیمتش خیلی زیاده همینو من ۱۲۵ هزار تومان خریدم

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۲۰x۱۰x۱۴ سانتی‌متر
  • جریان: ۰.۳۲
  • جنس بدنه پمپ: استیل
  • کاربرد: کولر
  • نوع سیال یا مواد: آب تمیز

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

14. پمپ آب کولر الکتروژن مدل زاگرس

پمپ آب کولر الکتروژن مدل زاگرس

برق پمپ آب کولر آبی

پمپ با جعبه است که روی آن دو سال گارانتی تعویض نوشته شده اما کارت گارانتی داخل آن نیست.صدای آن با مدلهای دیگر الکتروژن تفاوتی دارد. حتما از بست شیلنگ استفاده کنید چون خروجی آب ب سمت بالاست و در صورت در رفتن شلنگ آب مستقیم وارد پمپ می شود

پروانه پمپ یدک نداره اگه بشکنه یا خراب شه پروانه های موجود توبازار بهش نمیخورن چون شفتش باریکتره مجبور شدم پروانشو با چسب دوقلو بهش بخورانم

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۱۳۸x۸x۲۵ سانتی‌متر
  • طول سیم و کابل: ۱ متر
  • وزن: ۱ کیلوگرم
  • نوع موتور دستگاه: پمپ آب کولر
  • نوع سیال یا مواد: آب تمیز

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

15. پمپ آب کولر آبی نیو رویال مدل A-001

پمپ آب کولر آبی نیو رویال مدل A-001

مشخصات فنی ابزار

  • درجه حفاظت: IP۴۴
  • ویژگی‌های پمپ سیالات: تک‌فاز
  • وزن: ۰.۴۵ کیلوگرم
  • نوع موتور دستگاه: AL-Wire

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

16. پمپ آب کولر الکتروژن مدل الوند

پمپ آب کولر الکتروژن مدل الوند

کولر آبی بدون پمپ آب

اکثر پمپ ها بدون جعبه و بسته بندی ارائه میشن ولی این مدل با جعبه و بسته بندی بود. سر سیم هاش فیش سرسیم داره. من برای کولر نخریدم برای کارهای پمپاژ اسید و …

پمپ های نیو رویال واقعاً پمپهای خیلی خوبی هستن. من چند سال پیش هم از این پمپ برای کولر خونه ی پدرم خریدم که هنوزم داره کار می‌کنه. و الان هم برای کولر خودم از همین سفارش دادم. کیفیت بالا بعلاوه قیمت مناسب از ویژگیهای این پمپ هست.

کولر آبی با دو پمپ آب

خریدم سه ساعت مدام کار کرد بدون هیچ صدای آزار دهنده ای. به نظرم موتوژن ها دیگه مثل سابق نیستن. بهتره همین الکتروژن بخرین که دنبال نوآوری و توسعه هست نه برندی که محصولاتش میده یکی دیگه میسازه. گارانتی هم داشت که به صورت سریال نامبر ضد آب روی بدنه چسبانده شده

به نسبت پمپهایی که تو بازاره به نظر بهتره دبی بالاتری هم دارد نیاز به سبد هم نداره

پمپ آب کولر آبی پرتابل

علیرغم پیش بینی فیش سیم اتصال ولی سیم همراه نداشت و از زمان تولید چه مدت زیادی گذشته بود خیلی خوبه ولی به درد کولر آبی ساختمانی نمیخوره مناسب برای بیمارستان ها شرکت ها و…

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۱۰x۸x۲۵ سانتی‌متر
  • توان: ۵۴ وات
  • جریان: ۰.۳۵
  • جنس بدنه پمپ: پلاستیک
  • جنس پروانه: تکنو پلیمر

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

17. پمپ آب کولر مگاژن مدل S به همراه سبد

پمپ آب کولر مگاژن مدل S به همراه سبد

مشخصات فنی ابزار

  • اقلام همراه: سبد کولر
  • حداکثر فشار آب: ۱
  • ویژگی‌های پمپ سیالات: تک‌فاز
  • دارای خازن توکار: شفت استیلی
  • وزن: ۱ کیلوگرم
  • نوع سیال یا مواد: آب تمیز

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

18. پمپ آب کولر خزر فن مدل CP200

پمپ آب کولر خزر فن مدل CP200

مشخصات فنی ابزار

  • اقلام همراه: زانویی پلاستیکی کوچک
  • حداکثر عمق غوطه ور شدن: .۱
  • وزن: ۰.۲۵۰ کیلوگرم
  • نوع سیال یا مواد: آب تمیز
  • کاربرد: کولر

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

19. پمپ آب کولر آبی شیراز صنعت مدل MRT-22

پمپ آب کولر آبی شیراز صنعت مدل MRT-22

پمپ آب کولر بدون برق

دو تا پین پشتش غیر استاندارد است و به کولر نمیخوره باید با سیم ببندیش سیمش واس کولار ۷۰۰۰ کوتاه است و سکوت نداره

سلام من هر سال تقریبا دو بار پمپ عوض میکنم دو سال پیش الکتروژن خریدم و پارسال موتوژن اما امسال که خواستم کولر رو سرویس کنم با صحنه عجیبی مواجه شدم؛

ساخت پمپ آب با پمپ کولر آبی

پمپ آب و سیمش به طور کامل آب شده بود و سیم پیچی داخلش سوخته بود و سیاه شده بود در حالی که این پمپ کلا یک ماه آخر تابستان سال قبل استفاده شده بود!

خلاصه این یک هفته دنبال یه پمپ خوب به غیر از جنس‌های بازار میگشتم و در نهایت با پرس‌وجو فراوان به این برند رسیدم که چند سالی است تو مغازه‌ها گیر نمیاد و کمیابه تو ا هم سرچ کردم …

پمپ آب کولر آبی ترب

همین که بدستم رسید نصب کردم و بدون سر و صدا و مشکل خاصی کار می کنه این پمپ تنها پمپی هست که در صورت ریختن آب روی آن یا افتادن درون آب نمیسوزد

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۲۱x۱۱x۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی: ۲۲x۱۲x۱۰ سانتی‌متر
  • جنس: استیل

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

20. پمپ آب کولر آبی شیراز صنعت مدل MRT-21

پمپ آب کولر آبی شیراز صنعت مدل MRT-21

پمپ آب کولر آبی ثنا

ایرانیه کیفیت خوبه ولی زیاد داغ میکنه که مهم نیست کیفیت مکش عالی من برا ارتفاع یک متر گذاشتم مقطعی روشن میکنم حدود 2 ساعت عالی است

من به خاطر جلوگیری از ورود گرد و خاک و پشه، بطور دائم پمپ آب رو روشن میذارم، از اواسط اردیبهشت منهای چند بار قطع برق دایم روشن است ومشکلی ندارد.

پمپ آب کولر آبی جدید

این پمپ برخلاف قیمت پایین از کیفیت بالایی برخورداره من منتظرم موجود بشه یکی دیگه بخرم.

سلام . بسته بندی نداشت و مانند کالاهای فیک بی کیفیت تو نایلون پیچیده شده بود و به عنوان یک کالای برقی این مورد واقعا جای تاسف داره . ولی از لحاظ فنی و کاربردی آقامون تایید فرمودن البته همچینم فنی بلد نیس ولی میگه فشار آب پایین پمپ بهتر پمپاژ میشه .

جنسش واقعا خوبه، سنگینه و معلومه که خوب سیم پیچی شده، ولی برای نصب یذره به مشکل خوردم که اونم چون فابریک خود کولر نیس پیش میاد

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۲۱x۱۱x۸ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۰۰۰ گرم
  • ابعاد بسته‌بندی: ۲۲x۱۲x۱۰ سانتی‌متر
  • جنس: استیل

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

21. پمپ آب کولر مدل آذر ژن

پمپ آب کولر مدل آذر ژن

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد بسته‌بندی: ۱۵x۱۵x۲۵ سانتی‌متر
  • جنس: پلاستیک

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

22. پمپ آب کولر آبی پارس پمپ مدل 99

پمپ آب کولر آبی پارس پمپ مدل 99

پمپ آب کولر آبی خرید

پمپ کولر پارس بی صدا بود و نسبت به پمپ های دیگه خوب کار میکنه واز نظر قیمت خوبه من راضی هستم

قبلا داشتم و چون اینو تازه وصل کردم بر اساس قبلی نظر میدم راضی بودم چون چن سال کار کرد و اذیت نکرد مخصوصا با شوره زیاد آب سازگار بود در کل چیزی از موتوژن و …کم نداره فقط ظرافت زیادی درش به کار نرفته

خرید پمپ آب مکانیکی کولر آبی

نسبت به قیمتش عالیه . کم صدا و فشار آب مناسب من دوتا سفارش دادم یکی برای خونه مادرم و یکی برای خودم که به شدت راضی ام و به همه پیشنهاد میکنم بجای خرید برندهای معروف بیان همینو بخون و حالشو ببرن.

من این پمپ رو خریدم فقط یک هفته کار کرد اینقدر داغ میکنه که تموم پلاستیک دور سیم پیچ آب میشه و بعدش کلا از کار میفته خیلی بی کیفیت و به در نخوره

خرید پمپ آب کولر آبی

خوبه برای کولر کوچک 2800 من گذاشتم دور پمپ 2500 خوبه ضد اب و محکم یکم صدا دارد اما چون فکر کنم داخل کولر کوچک گذاشتم بخاطر کوچک فضا صدا کمی میده که عادی ممنون

پمپ با کیفیتی است و یک تعمیرکار با تجربه کولر و سیم پیچی آن را تایید میکرد . خیلی نرم و بی صدا کار میکند .

عالیه من برای چیلر استفاده کردم بسیار مناسب و کم صدا و کم مصرف است.حتما اگه یک پمپ کولر حرفه ایی میخواید بخرید

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۱۲x۱۱x۲۲ سانتی‌متر
  • وزن: ۱۱۰۰ گرم

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

23. پمپ آب الکتروژن مدل البرز

پمپ آب الکتروژن مدل البرز

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۱۰x۱۰x۲۵ سانتی‌متر
  • قطر لوله خروجی: ۱/۲ اینچ
  • وزن: ۱ کیلوگرم
  • نوع موتور دستگاه: پمپ آب کولری
  • نوع سیال یا مواد: آب تمیز

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

24. پمپ کولر آبی شیراز صنعت مدل D1

پمپ کولر آبی شیراز صنعت مدل D-1

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد بسته‌بندی: ۲۲x۱۲x۹ سانتی‌متر

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

25. پمپ کولر آبی موتوژن مدل A

پمپ کولر آبی موتوژن مدل A

پمپ آب کولر آبی دیجی کالا

بد نبود بی صدا بود امیدوارم با این قیمت های بالا لااقل یک سال رو کار کنه ، از فروشنده بابت بسته بندی خوبش تشکر میکنم

سلام ۳ روزه به دستم رسید و استفاده میکنم کیفیت خوبی دارد ممنون. در کل از خریدم راضیم من 2عدد پمپ خریدم با تشکر

قیمت پمپ آب کولر آبی دست دوم

موتور خوبی دارد و قدرتش خوبه ،فقط قطعات پلاستیکش ضعیفه و چون جعبه نداره تو حمل و نقل اون قسمت بالاش میشکنه ولی در کل قابل قبوله

متاسفانه پلاستیک رویه پمپ شکستگی داشت… همچنین پمپ سفارش شرکت موتوژن می باشد!

قیمت روز پمپ آب کولر آبی

عالی بوده بهتر از اون چیزی که تصور کنید قیمت عالی و کیفیت مناسب حتما پیشنهاد میکنم‌که خریداری شه .

من برای سرویس آبگرمکن ازش استفاده کردم و کارایی لازم را داشت . حالا میخوام به جت واش تبدیلش کنم برای شستشو و سرویس کولر اسپلیت. فشار آب خروجیش مناسب این کار هست .

پمپ آب کولر آبی ژاپنی

راضی کنندست، آب رو به خوبی انتقال میده و بدون سر و صدا کار میکنه، امیدوارم عمر طولانی هم داشته باشه.

عالی و حتی در دمای 50 درجه و 24 ساعته هم روشنه جوابگوست عاااالی مرسی از جنس کالا

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۲۲*۱۵*۱۰ سانتی‌متر
  • توان: ۴۸ وات
  • جریان: ۰.۳۲
  • جنس بدنه پمپ: استیل
  • جنس پروانه: استیل

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

26. پمپ کولر آبی موتوژن مدل P

پمپ کولر آبی موتوژن مدل P

سرویس پمپ آب کولر آبی

صرفا بر اساس نام برند موتوژن خریدم. یه شرکت دیگه به سفارش موتوژن زده

از نظر عملکرد نسبت به موارد مشابه بهتر است و حتی زمانی که زنگ زد میتوانید با روغن کاری راه اندازی کنید تابستان نصبش کردم خوب بود صداش هم از قبل کمتر بود در کل راضی بودم.

خوب بود در این بازار مکاره که عده ای فرصت طلب قیمت واقعی را پنهان میکنند قیمت واقعی را اعلام می‌کند و تحویل میدهد

بهترین پمپ آب کولر آبی

از لحاظ کیفیت موتور و کارکرد نمیتونم نظر بدم چون تازه امروز به دستم رسیده و نصب کردم، فعلا دو ساعته که داره کار میکنه و مشکلی نداره ولی جنس پلاستیک قاب بالایی مزخرفه و به راحتی میشکنه، حتی در هنگام تحویل هم شکستگی داشت که با چسب چسبوندمش!

پمپ کولر موتوژن کیفیت خوبی دارد و من به مبلغ ۱۳۰ هزار تومان خریدم در صورتی که در محل ما ۱۶۴ هزار تومان می فروختند

خرید پمپ آب کولر آبی

چندین‌ماه است کار میکند و آخ نگفته. یکی دو بار هم بدون آب ماند اما اصلا مشکلی پیدا نکرد.نصب کردیم روی کولر آبی و داره کار میکنه. خوبه مشکلی نداره

خیلی بی صدا کار میکنه ولی کاشکی طولش بلندتر بود که میتونست تو حجم بیشتری از آب قرار بگیره

من یک هفتس ک این پمپ رو خریدم و ازش استفاده میکنم، فوق العاده قوی، خوش ساخت و باکیفیت قیمتش هم واقعاََ نسبت ب بیرون خیلی بهتره،

مشخصات فنی ابزار

  • اقلام همراه: ندارد
  • ابعاد: ۲۰*۱۰*۱۴ سانتی‌متر
  • جریان: ۰.۳۲
  • جنس بدنه پمپ: استیل
  • کاربرد: انتقال مایعات-کولر

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

27. پمپ کولر آبی نیو رویال مدل M2021

پمپ کولر آبی نیو رویال مدل M2021

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۱۵x۱۵x۲۵ سانتی‌متر
  • کاربرد: کولر
  • نوع سیال یا مواد: آب تمیز
  • وزن: ۰.۶ کیلوگرم

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

28. پمپ کولر آبی نیو رویال مدل MS01

پمپ کولر آبی نیو رویال مدل MS01

پمپ آب کولر آبی دیجیکالا

پمپ نیو رویال خدایی ،پمپ با کیفیت و خوبی هست ،مقدار حجم آبی که میاره روی پوشال ها خیلی زیاده ،گرم نمیکنه ،کیفیت ساختشم بالاست

کیفیت و بسته بندی پمپ عالیه. پمپ خوبیه.پمپاژش از پمپ قبلی خودم خیلی بالاتره،کولر ۷۰۰۰ رو‌ قشنگ جواب میده، بی صدا هم هست ، اگر پمپ با کیفیت و پرقدرت میخواید پیشنهادش میکنم

پرفروش ترین پمپ آب کولر آبی

من قبلاً یه پمپ آب 130 تومنی گرفتم اصلا آب روی پوشال ها نمی ریخت اینو با تخفیف ویژه گرفتم 190 خیلی خوب آب میبره بالا

این پمپ از قدرت مکش و انتقال خوبی برخوردار است و نسبت به سایر پمپهای موجود در بازار هم از لحاظ قیمت و کیفیت و هم کارایی ارزش خریدن دارد و خرید آن را توصیه میکنم

بسیار پرقدرت بی صدا سالم و بسته بندی عالی هم سازنده هم مهمتر اینکه ساخت PRC هستش تولید ملی نیست مانند کره و پنیرو……….هرروز کوچکترو سبک ترش کنیم

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۱۵x۱۵x۲۶ سانتی‌متر
  • کاربرد: کولر
  • نوع سیال یا مواد: آب تمیز
  • وزن: ۰.۶ کیلوگرم

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

29. پمپ کولر آبی نیو رویال مدل Roy-M21

 پمپ کولر آبی نیو رویال مدل Roy-M21

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۱۵x۱۵x۲۶ سانتی‌متر
  • کاربرد: کولر
  • نوع سیال یا مواد: آب تمیز
  • وزن: ۰.۸ کیلوگرم

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

30. پمپ آب کولر موتوژن مدل SH300

پمپ آب کولر موتوژن مدل SH300

مشخصات فنی ابزار

  • اقلام همراه: چوپوقی
  • ابعاد: ۱۰x۱۵x۲۲ سانتی‌متر
  • توان: ۴۸ وات وات
  • جریان: ۰.۳۲
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ: ۳

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

31. پمپ کولر آبی آواگن مدل C090
پمپ کولر آبی آواگن مدل C090

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۲۲*۱۲ سانتی‌متر
  • جنس پروانه: استیل
  • طول سیم و کابل: ۴۰ متر
  • کاربرد: کولر
  • نوع سیال یا مواد: آب تمیز

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

32. پمپ کولر خزر فن مدل 1

پمپ کولر خزر فن مدل 1

مشخصات فنی ابزار

  • اقلام همراه: چپقی
  • ابعاد: ۱۴×۱۰×۲۱ سانتی‌متر
  • کاربرد: کولر
  • نوع سیال یا مواد: آب تمیز
  • وزن: ۱ کیلوگرم

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

33. پمپ آب کولر خزر پمپ مدل سبلان

پمپ آب کولر خزر پمپ مدل سبلان

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۱۵x۱۰x۲۳ سانتی‌متر
  • توان: ۵۰ وات
  • جریان: ۰.۳۵
  • جنس بدنه پمپ: پلاستیک
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ: ۱.۵

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

34. پمپ آب کولر الکتروژرمن مدل 1000

پمپ آب کولر الکتروژرمن مدل 1000

مشخصات فنی ابزار

  • اقلام همراه: تبدیل سری شلنگ
  • ابعاد: ۱۰x۱۴x۲۲ سانتی‌متر
  • کاربرد: انتقال مایعات-کولر
  • نوع سیال یا مواد: آب تمیز
  • وزن: ۶ کیلوگرم

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

35. پمپ آب کولر موتوژن مدل تبریز SH300

پمپ آب کولر موتوژن مدل تبریز SH300

پمپ آب کولر آبی قدرت مند

پمپ خوبی است تعداد پره های آن بر خلاف پمپ های دیگر 5 عدد است که دبی آب بیشتری را منتقل میکند برای کولر های 7000 مناسب است

نصب راحتی داشت . برای تابستون پارسال خریدم . خیلی خوبه

برای استفاده سال دیگه خریدم تست کردم سالم بود. هنوز وصل نکردم اما سابقه موتوژن تبریز عالی است قبلا هم داشتم سالها کار کرده برام

پمپ آب کولر آبی ارزان

یکماه هست که داره کار میکنه و مشکلی نداشته. قدرت پمپاژ خوبی داره

از لحاظ قدرت مناسبه هرچند تازه به دستم رسیده و در طولانی مدت باید ببینیم چطوریه اما نسبت به موارد مشابه فعلا راضیم. پمپ بی صدا و کیفیت قابل قبول ندارد فقط جنس حفاظ روش شکسته بود مرجوع کردم

مشخصات فنی ابزار

  • اقلام همراه: چوپوقی
  • ابعاد: ۱۰x۱۵x۲۲ سانتی‌متر
  • توان: ۴۸ وات
  • جریان: ۰.۳۲
  • حداکثر ارتفاع پمپاژ: ۳

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

36. پمپ آب کولر مدل S133

پمپ آب کولر مدل S133

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۲۲*۱۱*۴ سانتی‌متر
  • جنس بدنه پمپ: پلی پروپیلن
  • جنس پروانه: تکنو پلیمر
  • کاربرد: کولر
  • نوع سیال یا مواد: آب تمیز

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

37. پمپ آب کولر مدل S133

پمپ آب کولر مدل S133

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۲۲*۱۱*۴ سانتی‌متر
  • جنس بدنه پمپ: پلی پروپیلن
  • جنس پروانه:تکنو پلیمر
  • کاربرد: کولر
  • نوع سیال یا مواد: آب تمیز

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

38. پمپ کولر آبی آواگن مدل C090

پمپ کولر آبی آواگن مدل C090

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۲۲*۱۲ سانتی‌متر
  • جنس پروانه: استیل
  • طول سیم و کابل: ۴۰ متر
  • کاربرد: کولر
  • نوع سیال یا مواد: آب تمیز

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

40. پمپ کولر آبی مدل A2789W

پمپ کولر آبی مدل A2789W

مشخصات فنی ابزار

  • ابعاد: ۱۰x۱۴x۲۳ سانتی‌متر
  • کاربرد: کولر
  • نوع سیال یا مواد: آب تمیز
  • وزن: ۱.۷۵ کیلوگرم

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

41. پمپ آب کولر الکتروژن مدل 31403

پمپ آب کولر الکتروژن مدل 31403

پمپ آب کولر آبی باکیفیت

در بهترین بسته بندی ارسال شده ۱۲ عدد خرید شده بود قدر ترین خرید کننده هستم و خرید زیر ۲ میلیون انجام میدهم بیش از ۲۸۰ سفارش توسط من ثبت شده

قیمت زیر قیمت بازار تهران بود و ۱۲ عدد خرید شد که داره توی سه سفارش ب دستم میرسه با تشکر عکس ها را مشاهده نمایید لایک فراموش نشه زحمت‌کشیدم

ارزان ترین پمپ آب کولر آبی

نسبت به قیمت در بازار بسیار ارزانتر و کیفیت خوب من که نصب کردم عالی بود . صداش هم خیلی کمه به نظر که خوب میاد قیمتش از بیرون بهتره

من چند ساله خرید میکنم. ولی الان افزایش قیمتها از یه طرف.. و از طرفی دیگر چرا هزینه ارسال اینقدر گرونه

مشخصات فنی ابزار

  • اقلام همراه: زانویی خروجی آب
  • ابعاد: ۸x۸x۲۱ سانتی‌متر
  • توان: ۵۰ وات
  • جریان: ۰.۳۵
  • جنس بدنه پمپ: استیل

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

قیمت پمپ آب کولر ارزان