چراغ مطالعه شیائومی

بهترین مدل برای خرید اینترنتی  چراغ مطالعه شیائومی ارزان قیمت در بازار کدام است؟ موضوع این مقاله معرفی لیست قیمت چراغ مطالعه شیائومی ارزان قیمت روز است باما همراه باشید.

لیست قیمت روز چراغ مطالعه شیائومی ارزان

چراغ مطالعه هوشمند شیائومی مدل MJTD02YL

چراغ مطالعه هوشمند شیائومی مدل MJTD02YL

لامپ هوشمند شیائومی از طراحی تاشو برخوردار است که حمل آن راحت است. بدنه لامپ این چراغ رومیزی از آلیاژ آلومینیوم بسیار بادوام ساخته شده است.

نگهدارنده لامپ دایره ای با قطر 116 میلی متر، فضای وسیعی را روشن می کند و نور یکنواخت تولید می کند. به لطف پایه و بازوهای کوچک، فضای بیشتری برای کار روی میز خواهید داشت. مساحت پوشش نور لامپ 1.2 متر مربع است.

بنابراین، کل میز روشن خواهد شد. نور را می توان در زوایای مختلف تنظیم کرد تا نیازهای نور را در موقعیت های مختلف مانند یادگیری یا انجام کارهای دیگر برآورده کند.

لامپ رومیزی Mi تنظیم چرخش سه محوره را فراهم می کند. چراغ رومیزی Mi یک انتخاب ایده آل برای کار، مطالعه، صنایع دستی و غیره است. نور 700 لومن با نور یکنواخت، سطح وسیعی از میز را روشن می کند.

با استفاده از دکمه مرکزی می توانید به راحتی روشنایی و دمای رنگ را به دلخواه تنظیم کنید. علاوه بر این، می توانید اپلیکیشن خانه هوشمند شیائومی را روی گوشی خود دانلود کنید

سایر مشخصات

که از طریق آن می توانید چراغ ها را از راه دور کنترل کنید یا آن را به سایر دستگاه های هوشمند متصل کنید. نور دو حالت روشنایی ارائه می دهد: حالت فوکوس: کاربر می تواند زمان فوکوس و زمان استراحت را تنظیم کند.

این نور به کاربر یادآوری می کند که برای بهبود عملکرد و کاهش فشار چشم، برای مدتی استراحت کوتاهی داشته باشد. حالت یادگیری: این حالت دمای رنگ خنثی تری را در اختیار کاربران قرار می دهد و به شما کمک می کند مدت طولانی تری بدون خستگی مطالعه کنید. نور این لامپ خیره کننده نیست. درخشش لامپ می تواند به سلامت چشم آسیب برساند.

اما توزیع یکنواخت نور می تواند از تابش مستقیم نور جلوگیری کند و از آسیب به چشم شما جلوگیری کند. این چراغ رومیزی دارای گواهی نور آبی TUV برای محافظت حرفه ای از چشمان شماست.

نور لامپ بسیار نزدیک به نور طبیعی و بدون سوسو می باشد. پارامتر مهم دیگری که باید در نظر گرفت دمای نور منبع نور است که نشان می دهد منبع نور سرد یا گرم است. برای مثال دمای رنگ در طلوع و غروب خورشید 2000K است.

مشخصات ابزار

  • ابعاد: 420x160x300 میلی‌متر
  • وزن تقریبی: 1.5 کیلوگرم
  • کاربرد: اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول: LED , SMD
  • نوع گردنی: متحرک
  • جنس بدنه: فلز

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

چراغ مطالعه شیائومی مدل MJTD01YL

چراغ مطالعه شیائومی مدل MJTD01YL

حداکثر نور خروجی این چراغ قوه 300 لومن است که نور متعادلی را در اختیار شما قرار می دهد. برق مورد نیاز برای استفاده از این محصول توسط یک آداپتور با ولتاژ خروجی 12 ولت و جریان خروجی 0.5 آمپر تامین می شود.

تطبیق این محصول با اتصال به برق (100 تا 240 ولت) برق لازم را برای این محصول تامین می کند. قدرت سیگنال این لامپ 6 وات می باشد. ولتاژ خروجی آن 12 ولت و جریان ورودی در چراغ قوه 0.2 آمپر است. همچنین جریان خروجی در این محصول 0.5 آمپر است.

می توانید این لامپ را روی میز یا میز مطالعه خود قرار دهید و سپس دو شاخه را به پریز برق وصل کنید. در این صورت لامپ تبلیغاتی آماده استفاده است. برای استفاده از آن کافی است دکمه پاور را با فشار دادن دکمه پاور بچرخانید.

بله، علاوه بر خاموش/خاموش کردن چراغ بیکن، فعالیت های دیگری نیز با این کلید امکان پذیر است. برای افزایش یا کاهش میزان نور به چپ یا راست بپیچید.

سایر مشخصات

همچنین با فشردن دکمه دو ردیفه، شدت نور یک بار کم و زیاد شده و با محیط سازگار می شود. می توانید کلید را فشار دهید و همزمان به چپ یا راست بپیچید.

با این حرکت چراغ تبلیغاتی ال ای دی روشن می شود تا بتوانید هر کدام را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. این شرکت یک اپلیکیشن نیز برای این محصول ایجاد کرده است. می توانید این برنامه را بر روی هر تلفن همراهی که دارای سیستم عامل اندروید یا iOS است نصب کنید.

برای دانلود اپلیکیشن باید نرم افزار مربوطه را از کد QR باکس یا گوگل پلی و اپ استور دانلود کرده و روی دستگاه خود نصب کنید. سپس بلوتوث دستگاه خود را روشن کرده و از نرم افزار برای مدیریت آسان نور استفاده کنید. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید روشنایی لامپ را با کنترل از راه دور کم یا زیاد کنید.

مشخصات ابزار

  • وزن تقریبی: 0.788 کیلوگرم
  • ابعاد: 445x445x150 میلی‌متر
  • کاربرد: اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول: LED
  • نوع گردنی: متحرک
  • جنس بدنه: پلاستیک

نظرات کاربران

چه از لحاظ کاربردی و چه زیبایی بسیار رضایت بخشه. حتی برای عکاسی هم ازش استفاده میکنم. شیائومی بازها و هرکسی که کیفیت و شیک بودن در کنار هم براش مهمه عاشقش میشن. یه نفره کلاس کل خونه رو برد بالا میزم و تبدیل کرده به میز یک مدیر خیلی خفن

خیلی خیلی بلای مطالعه عالیه و حتی اپل هوم هم ساپورت میکنه که میشه با استفاده از سیری خاموش و روشنش کرد و خیلی عالیه ??? تجربه کاری در ۱ ماه استفاده

خیلی مدرن و قشنگ بسته بندی شمع عالیه دیگ شیائومی همینه دیگ?? نورشم برای مطالعه کاملا مناسبه و برخلاف توقع من پر نوره و میشه تنظیم کرد نور رو فقط برای شارژرش یک مبدل میخواد همین

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

چراغ مطالعه شیائومی مدل 1S

چراغ مطالعه شیائومی مدل 1S

نورپردازی led دسکتاپ گوشی هوشمند شیائومی 1S بسیار روشن و زیبا است. وزن کم 800 گرمی و رنگ سفید زیبای این محصول اولین چیزی است که جلب توجه می کند. این لامپ می تواند تا 300 لومن نور ساطع کند که برای اکثر کارها ایده آل است.

این لامپ دارای یک آداپتور با ولتاژ خروجی 12 ولت می باشد. می توانید آداپتور را به برق 220 ولت وصل کنید و از چراغ قوه استفاده کنید. برای روشن کردن چراغ می توانید دکمه پاور روی همان پایه را فشار دهید.

این کلید قابلیت انجام عملکردهای مختلفی را دارد که به شما امکان می دهد لامپ را به دلخواه تنظیم کنید. برای تنظیم لامپ بالا یا پایین می توانید آن را به سمت چپ و قلاب بچرخانید.

سایر مشخصات

اگر کلید را برای دو خط فشار دهید، نور به طور خودکار با محیط تنظیم می شود. این کلید حرکت نور را تغییر می دهد تا بتوانید آن را با توجه به نیازها و ترجیحات خود تنظیم کنید. می توانید اپلیکیشن این محصول را بر روی گوشی موبایل اندروید یا iOS خود نصب کنید.

برای دانلود اپلیکیشن، باید نرم افزار آسیب دیده را از کد QR جعبه، از گوگل پلی و استور دانلود کنید یا آن را روی دستگاه خود نصب کنید. پس از نصب برنامه بلوتوث بر روی تلفن همراه خود، چراغ را روشن کنید تا به راحتی نور را با استفاده از کامپیوتر کنترل کنید.

این لامپ حجم کمی دارد و برای ساختمان های کوچک مناسب است. طراحی زیبا و ساده ای دارد که در هر خانه ای قابل نصب است. یک کلید چند وظیفه ای یکی از اینها را انتخاب کنید قابلیت کنترل و اتصال از طریق بلوتوث، قابلیت کنترل روشنایی و رنگ توسط اپلیکیشن، قابلیت تنظیم زاویه نور را دارد.

مشخصات ابزار

  • ابعاد: 100x50x40 میلی‌متر
  • وزن تقریبی: 0.8 کیلوگرم
  • کاربرد: اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول: LED
  • نوع گردنی: الاکلنگی
  • جنس بدنه: فلز , سیلیکون

نظرات کاربران

چراغ مطالعه بسیار جذاب و مدرن است 1 هفته استفاده ازش راضی بودم چشم در حین مطالعه و کار اصلا نگران نمی شود و چراغ پیش فرض 45 دقیقه مطالعه زمان استراحت شما را می شمارد که می توانید آن را تغییر دهید این را خودتان اجرا کنید یا حذف کنید. برای سفر مناسب است و برای جلوگیری از سرقت می توانید از ریموت روشنایی برای روشن و خاموش کردن چراغ ها استفاده کنید.

این چراغ مطالعه بسیار زیبا و فوق العاده است. دارای طراحی زیبا، مجهز به وای فای و قابل اتصال به مودم و کنترل از طریق اپلیکیشن شیائومی. من فکر می کنم اگر می خواهید در این محدوده قیمت هزینه کنید، این می تواند یک انتخاب عالی باشد.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

چراغ مطالعه شیائومی مدل MJGJD01YL

چراغ مطالعه شیائومی مدل 1S

چراغ های ال ای دی بالای مانیتور یکی از مهمترین ابزارها برای افزایش بهره وری افرادی است که ساعت های طولانی جلوی کامپیوتر کار می کنند یا تا پاسی از شب از نرم افزاری برای طراحی یا ویرایش متن استفاده می کنند.

شیائومی به تازگی چراغ LED بالای نمایشگر جدید خود به نام نوار نور مانیتور کامپیوتر Mi را معرفی کرده است. این لامپ بالای مانیتور عملکرد موثری دارد و می تواند به خوبی در بالای اکثر مانیتورهای تخت و منحنی موجود در بازار نصب شود.

ابعاد این محصول با شماره مدل MJGJD01YL 23 در 448 میلی متر است و فضای بسیار کمی از دسکتاپ شما اشغال می کند. به لطف مکانیزم نصب آسان، می توانید این لامپ را به راحتی بر روی مانیتور کامپیوتر خود قرار دهید.

سایر مشخصات

طراحی نامتقارن و ظریف این لامپ باعث شده تا کاربر احساس راحتی بیشتری داشته باشد. نور ساطع شده از لامپ های LED روی نمایشگر منعکس نمی شود. حداقل زاویه پوشش لامپ و همچنین لامپ ها عملکرد این محصول را از نظر ارگونومی در سطح بسیار بالایی قرار می دهد.

در این لامپ بالای مانیتور در مجموع 80 ال ای دی 0.2 وات وجود دارد که تنها 5 وات مصرف می کنند. مکانیزم جداسازی و اتصال مغناطیسی آزادی کامل کاربر را با قابلیت تغییر زاویه حداکثر تا 25 درجه فراهم می کند.

لولای طراحی شده برای بازوی این لامپ بالای مانیتور قابلیت تنظیم زاویه محور تا 40 درجه را دارد که این محصول را نیز به گزینه ای مناسب برای استفاده در مانیتورهای خمیده با میدان های 1 تا 32 میلی متر تبدیل می کند.

سایر مشخصات

علاوه بر این، بدنه لامپ از فلز و مشکی ساخته شده است که بسیار بادوام است. چراغ جلو LED در مانیتور شیائومی از شاخص رندر رنگ Ra95 پشتیبانی می کند که چشمگیر است.

این استاندارد نشان می دهد که نور تولید شده توسط محصول دارای رنگ های طبیعی و جزئیات واقعی است. نور سوسو زدن در این لامپ مشکلی ندارد، بنابراین کاربر می تواند ساعت های طولانی بدون احساس خستگی چشم با کامپیوتر خود کار کند.

شیائومی برای راحتی کاربر یک ریموت کنترل گرد با طراحی مدرن در نظر گرفته است. ابعاد این ریموت 66.5×34 میلی متر است و از طریق WiFi در باند 2.4 گیگاهرتز به لامپ متصل می شود.

مشخصات ابزار

  • نوع حباب: مات
  • کاربرد: اداری , دانش آموزی , روزانه , مهندسی
  • نوع لامپ سازگار با محصول: LED
  • نوع گردنی: متحرک
  • جنس بدنه: فلز

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

چراغ مطالعه شیائومی مدل mijia MJTD03YL

چراغ مطالعه شیائومی مدل mijia MJTD03YL

چراغ رومیزی شیائومی Mijia MJTD03YL بسیار سبک و زیبا می باشد. وزن سبک و رنگ سفید زیبای این محصول اولین چیزی است که جلب توجه می کند. این محصول از چشمان شما نیز محافظت می کند.

این چراغ طراحی بسیار خوبی دارد و می توانید آن را در هر جهتی که می خواهید بچرخانید. این لامپ دارای باتری 2000 میلی آمپر ساعتی است و از طریق کابل میکرو USB شارژ می شود.

به دلیل وزن کم نور می توانید به راحتی آن را جابجا کنید. دسته این لامپ انعطاف پذیر و از فلز و سیلیکون ساخته شده است. این دسته می تواند تا 10000 بار خم شود و همچنان مشکلی ندارد.

مشخصات ابزار

  • ابعاد: 310x130x130 میلی‌متر
  • وزن تقریبی: 1.2 کیلوگرم
  • کاربرد: اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول: LED
  • نوع گردنی: انعطاف‌پذیر
  • جنس بدنه: فلز , پلاستیک
  • سایر توضیحات: حجم بسیار کمی را اشغال می کند و برای خانه های کوچک مناسب می باشد

نظرات کاربران

اگر دنبال نور خوب هستید این چراغ رو نگیرید اما اگر دنبال یه چیز مینیمال خوب هستید بله… بگیرید

خیلی کوچیک بود نورشم جوابگو نیست اما مشخصه همه طراحی های شیائومی رو داره زیباست

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

چراغ مطالعه شیائومی مدل MTJD02YL

چراغ مطالعه شیائومی مدل MTJD02YL

مشخصات ابزار

  • وزن تقریبی: 1.5 کیلوگرم
  • ابعاد: 410 * 552 * 161 میلی‌متر
  • جنس گردنی: پلاستیک
  • تعداد لامپ قابل استفاده: یک
  • نوع حباب: مات
  • کاربرد: اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول: LED
  • نوع گردنی: متحرک
  • طول گردنی: 552 میلی‌متر
  • جنس بدنه: پلاستیک

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

چراغ مطالعه شیائومی مدل Velev D05

چراغ مطالعه شیائومی مدل Velev D05

چراغ رومیزی شیائومی Velev D05 بسیار سبک و زیبا می باشد. وزن سبک و رنگ سفید زیبای این محصول اولین چیزی است که جلب توجه می کند. این محصول از چشمان شما نیز محافظت می کند.

این چراغ طراحی بسیار خوبی دارد و می توانید آن را در هر جهتی که می خواهید بچرخانید. این لامپ دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی می باشد و می توانید آن را با کابل شارژ کنید و به دلیل وزن سبک لامپ به راحتی می توانید آن را جابجا کنید.

دسته این لامپ انعطاف پذیر و از فلز و سیلیکون ساخته شده است. این دسته تا 10000 بار خم می شود و همچنان مشکلی ندارد. عمر باتری با ظرفیت کامل 4000 میلی آمپر ساعت در روشنایی بالا تا 5 ساعت است و بسته به روشنایی نور متفاوت است.

سایر مشخصات

در حالت آماده به کار، عمر باتری تا 40 ساعت است. به علاوه این باتری قابل جا شدن است و می توانید مستقیماً از برق استفاده کنید. روی پایه لامپ دکمه ای تعبیه شده است که می توانید از آن برای تنظیم روشنایی و رنگ و روشن و خاموش کردن لامپ استفاده کنید.

یکی از ویژگی های این محصول که این چراغ را از سایرین متمایز می کند، شارژ بی سیم تلفن همراه است. به این ترتیب می توانید گوشی خود را که از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند روی پایه قرار داده و آن را شارژ کنید.

مشخصات ابزار

وزن تقریبی: 0.6 کیلوگرم
ابعاد: 325x186x138 میلی‌متر
جنس گردنی: فلز
کاربرد: اداری , مهندسی , دانش آموزی
نوع لامپ سازگار با محصول: LED
نوع گردنی: متحرک
جنس بدنه: فلز , سیلیکون
سایر توضیحات: ولتاژ ورودی : 5 ولت – توان نوری: 200 لومن – دمای رنگ : 3000K تا 6500K – ظرفیت باتری : 4000mah میلی آمپر – نوع کلیدهای عملکرد: دکمه لمسی – توان : 10 وات

نظرات کاربران

این چراغ ربطی به برند شیائومی نداره و نمیدونم چرا برند رو شیائومی زده!!! این دستگاه متعلق به برند Velev چین است.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

چراغ مطالعه شیائومی مدل Velev D01

چراغ مطالعه شیائومی مدل Velev D01

چراغ رومیزی شیائومی Velev D01 بسیار سبک و زیبا است. وزن سبک و رنگ سفید زیبای این محصول اولین چیزی است که جلب توجه می کند. این محصول از چشمان شما نیز محافظت می کند.

این چراغ طراحی بسیار خوبی دارد و می توانید آن را در هر جهتی که می خواهید بچرخانید. این لامپ دارای باتری 1800 میلی آمپر ساعتی است و می توانید آن را با کابل شارژ کنید و به دلیل وزن سبک لامپ می توانید به راحتی آن را جابجا کنید.

. دسته این لامپ انعطاف پذیر و از فلز و سیلیکون ساخته شده است. این دسته تا 10000 بار خم می شود و همچنان مشکلی ندارد. حجم بسیار کمی را اشغال می کند

و برای خانه های کوچک مناسب است و طراحی زیبا و ساده ای که با همه خانه ها می آید دارای کلید چراغ LED است، چراغ مطالعه تعویض شده است و می توانید با سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

امکان تنظیم زاویه نور و تابش نور قابل تنظیم است.کارکرد باتری با ظرفیت کامل 1800 میلی آمپر ساعت تا 3 تا 5 ساعت است و بسته به میزان روشنایی نور متغیر است. روی پایه لامپ دکمه ای تعبیه شده است که می توانید از آن برای تنظیم روشنایی و رنگ و روشن و خاموش کردن لامپ استفاده کنید.

مشخصات ابزار

  • وزن تقریبی: 600 کیلوگرم
  • ابعاد: 10x10x15 میلی‌متر
  • جنس گردنی: فلز
  • کاربرد: اداری , مهندسی , دانش آموزی
  • نوع لامپ سازگار با محصول: LED
  • نوع گردنی: الاکلنگی , متحرک
  • جنس بدنه: فلز , سیلیکون
  • سایر توضیحات: ولتاژ ورودی : 5 ولت – توان نوری: 200 لومن – دمای رنگ : 4000K تا 5000K – ظرفیت باتری : 1800mah میلی آمپر – نوع کلیدهای عملکرد: دکمه – توان : 10 وات

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

پرفروش ترین چراغ مطالعه شیائومی