چسب حرارتی از کجا بخرم؟

تفنگ چسب حرارتی یکی از مدلهای مختلف چسب است که در بسیاری موارد مورد استفاده قرار می گیرد.

با کمک این چسب می توان سطوح مختلفی را چسباند ، کاغذ ، چوب ، مقوا ، شیشه ، سرامیک ، سنگ ، پلاستیک ، پارچه و فلزات از جمله موادی هستند که می توانند با این چسب به یکدیگر متصل شوند. جالب است بدانید که این چسب حتی برای عایق بندی و آب بندی نیز استفاده می شود.

چسب حرارتی از کجا بخرم؟

چسب حرارتی یکی از انواع مختلف چسب است که کاربردهای زیادی دارد. بسیاری از افراد در کار خود و برای چسباندن سطوح مختلف از این نوع چسب استفاده می کنند. این چسب با دستگاهی شبیه تفنگ کار می کند. به همین دلیل برخی افراد آن را چسب اسلحه می نامند.

دستگاه ذوب گرم با کمک برق کار می کند. ابتدا باید دستگاه را به منبع تغذیه وصل کنیم. سپس ظرف پلاستیکی را در محفظه هایی که در دستگاه تعبیه شده قرار می دهیم. گرمای دستگاه چوب را ذوب می کند.

سرانجام با فشار دادن ماشه بر روی دستگاه ، ماده چسبنده ای از تفنگ آزاد می شود که از آن برای چسباندن سطوح استفاده می شود. این چسب ها با چسب های سیلیکونی یا کلان شهر قابل مقایسه نیستند.

در واقع چسب حرارتی چسبندگی کمتری دارد و بیشتر برای سطوح نرم مناسب است. هرچه پلاستیک سریعتر ذوب شود ، سریعتر خشک و سفت می شود. بنابراین ، به خاطر داشته باشید که هنگام استفاده از این چسب ، باید سرعت عمل بالایی داشته باشید تا به نتیجه دلخواه برسید.

کارتریج های چسب پلاستیکی با اسلحه گرمایی از چه موادی ساخته شده اند؟

گرانول موادی است که در تولید این جنگل ها استفاده می شود. وقتی دانه های دانه ریز با مواد دیگر ترکیب می شوند ، میله های جامدی را تشکیل می دهند. البته کیفیت این جنگل ها متفاوت است و گاهی اوقات اتفاق می افتد که جنگل ها پس از ذوب شدن از کشش زیادی برخوردار نیستند.

چسب حرارتی مقاومت بالایی در برابر آب و حتی اشعه ماورا بنفش دارد. به همین دلیل است که از این چسب در فضاهای بیرونی و عایق بندی استفاده می شود. خاصیت سخت این چسب باعث دوام آن می شود.

از طرف دیگر ، این چسب بعداً خراب می شود. مدل های باتری این دستگاه نیز به گونه ای طراحی شده اند که اگر در مکانی هستید که به برق دسترسی ندارید ، می توانید از این دستگاه استفاده کنید.

کاربردهای مختلف چسب تفنگی

از آنجا که چسب حرارتی خیلی سریع خشک می شود ، کاربردهای زیادی دارد. اگر بخواهیم برخی از کاربردها و کاربردهای این چسب را مشخص کنیم ، می توانیم موارد زیر را مشخص کنیم:

  • چسباندن قطعات پلاستیکی
  • چسباندن قطعات صنایع دستی
  • چسباندن انواع کاغذ و مقوا
  • عایق بندی و آب بندی
  • تزیینات و آثار هنری

از جمله موادی که با چسب گرم چسبانده می شوند ، موارد زیر را می توان ذکر کرد:

  • کاغذ و مقوا
  • پلاستیک
  • انواع فلزات
  • انواع پارچه

توجه به این نکته مهم است که انواع مختلفی از چسب های حرارتی وجود دارد. اندازه های مختلف این دستگاه وجود دارد و به همین دلیل شما باید از اندازه های مختلف چوب برای آن استفاده کنید.

اگر سطوحی که می خواهید چسب بزنید بزرگ است ، باید از مدل های بزرگتر استفاده کنید. به همین ترتیب ، هنگامی که شما نیاز به استفاده از مقدار کمی چسب دارید ، اندازه های کوچکتر می توانند کار کنند.

در هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه قلاب دارد. این قلاب به شما امکان می دهد هنگام کار با اسلحه چسب ، آن را در جایی آویزان کنید. به این ترتیب چسب روی سطوحی مانند فرش و فرش نمی ریزد.
پرفروش ترین لیست چسب حرارتی