کاربرد دریل چکشی چیست؟

نظر کاربرانی که دریل چکشی خرید کرده اند را بدانیم:

انواع مته ها را می توان از نظر ساختار به مته های ستونی و قابل حمل تقسیم کرد. سکوهای حفاری در دو حالت برقی و بی سیم موجود هستند. پیستون های واقعی طراحی شده برای این تمرینات دارای تأثیر و قدرت تخریبی بیشتری نسبت به تمرینات معمولی هستند.

بارزترین تفاوت بین بیت های مته و گمانه ها توانایی ضربه زدن با نوک ابزار پیستون است ، حتی بدون چرخاندن ابزار. در حالی که با نوع معمولی یا چکش چنین امکانی فراهم نیست. امروزه از باتری های نیکل-کادمیوم یا لیتیوم اغلب در آموزش بی سیم استفاده می شود. در این مته های بی سیم حتی چکش های بسیار کوچکی نیز وجود دارد.

من آن را چند روز پیش خریداری کردم ، با سر مته های مختلف کار کردم ، سیمان ، فلز ، چوب و چاه حفر کردم ، حتی از این مته برای برش MDF با پرس چوب استفاده کردم و آن را چرخاندم. همچنین با تغییر سرعت و تغییر جهت چرخش می توان از آن به عنوان پیچ گوشتی برقی استفاده کرد.

مدتها نیاز به داشتن چنین ابزاری را در خانه احساس می کردم. حدود چند ماه از خرید این دستگاه می گذرد و آخرین باری که هفته گذشته تلویزیون برادرم را بر روی دیوار نصب کردم خیلی سریع و با دقت بود.

آموزش خوب و راحت. فقط شرایط گارانتی مزخرف است که در صورت خراب شدن ، هیچ گونه جایگزینی کلی وجود ندارد و فقط برخی از اجزا وجود دارد – و اینکه تحویل و تحویل به مشتری ، البته ، رونیکس محصولی نیست که به راحتی شکسته شود.

نظر من مثل یکی از دوستان ما این است که او با سرعت کم کمی صدا کرد و به روغن من رسید.!.! من نمی دانم آنها همه را روغن کاری می کنند یا کسانی که سر و صدا دارند و مشکلی دارند ، روغن کاری می کنند و می فرستند.

یکی از دوستان گفت که او باید به جای روغن چربی بخورد. اینکه می خواهم لهش کنم ، شاید صدای او برداشته شود …؟ درش را باز کردم و آغشته کردم. چربی به دلیل چربی بسیار شل ، شبیه وازلین بود. مقدار آن کم و قسمت مورد نظر چربی بسیار کمی بود و پس از استفاده از چربی مشکل حل شد.