کمپرسور باد ایرانی

کمپرسور باد ایرانی مارک خوب کدام است؟ موضوع این مطلب معرفی بهترین مارک های ایرانی تولیدکننده ای انواع کمپرسور باد خانگی و صنعتی و فندکی است باما همراه باشید.

لیست قیمت کمپرسور باد ایرانی مارک خوب

اکتیو Active

اکتیو Active تولید کننده ابزار صنعتی در ایران است. Active در سال 2010 تاسیس شد و با بیش از 5 سال تجربه ، ابزارهای با کیفیت را تولید و به بازار عرضه می کند. فروشگاه اینترنتی بیک نیک نماینده فعال فروش در ایران است و محصولات فعال را با کمترین قیمت بازار به فروش می رساند.

مجموعه ابزارهای صنعتی ACTIVE یکی از مشهورترین تولیدکنندگان در ایران است که در سال 2010 تاسیس شد و 9 سال از فعالیت ها و افتخارات این مارک ارزشمند می گذرد ، این مارک محبوب با تکیه بر دانش فن آوری های صنعتی است. جدیدترین – مدرن فناوری در جهان ، محصولات خود را در زمینه ابزارهای صنعتی و سایر لوازم جانبی به دست آورده است.

یکی از مهمترین عناصر یک مارک تجاری موفق مانند مارک ACTIVE این است که از افراد باتجربه و با تجربه استفاده شده است ، برای سوق دادن برند به سمت اهداف پربارتر ، استفاده از جدیدترین فناوری ها در محصولات مورد نظر ضروری بود. مطابق با این متخصصان و متخصصان و درخشش بی پایان و موفقیت وصف ناپذیری را شاهد بوده ایم.

برند ACTIVE همچنین با داشتن دانش روز و صاحب نظران ارزنده ، محصولات با کیفیتی را از کارخانه های مشهور و مشهور جهان برای مدیریت زمینه تولید صنعتی و برقراری ارتباط مستمر و بدون وقفه در زمینه محصولات صنعتی جمع آوری می کند. و جدیدترین فن آوری های جهان برای جمع آوری مجموعه ای برای ایجاد تحول واقعی و با کیفیت در تولید ابزارهای صنعتی و حرفه ای ، علاوه بر این ، این محصولات درجه یک مطابق با استانداردهای روز دنیا و استانداردهای ملی برای ارائه به معتبر خریداران و صنعتگران.

کنزاکس Kensax

کنزاکس یک برند ایرانی است که با پشتیبانی از 20 سال تجربه در بازار ابزار ایران فعالیت خود را در سال 2015 آغاز کرد. محصولات این شرکت مطابق با استانداردهای بین المللی در چین تولید می شود. شرکت کنزاکس سعی دارد تا مطابق با استانداردهای بین المللی و نیازهای مصرف کنندگان ایرانی با آخرین فن آوری های روز دنیا همگام شود.

Kensax با پشتیبانی مدیران و کارکنان خود در زمینه ابزار برای سالهای طولانی ، دانش کامل و دقیقی از نیازهای صنعتگران دارد. بنابراین محصولات این شرکت متنوع و متناسب با نیاز و سلیقه مصرف کنندگان است. ارائه خدمات با بهترین سطح کیفیت و شناخت به عنوان یکی از حرفه ای ترین در صنعت ، اساس کار کانزاس است.

کنزاکس علاوه بر تلاش برای بهبود کیفیت محصولات خود ، با سخت کوشی بر تنوع آنها ، به ویژه ابزارهای برقی و ابزار دستی ، می افزاید. محصولات این برند علاوه بر کیفیت بالای ساخت ، دارای بدنه های زیبا با طراحی منحصر به فرد می باشد که همراه با قیمت مناسب باعث محبوبیت این برند در صنعت شده است.

ابزارهای برقی کنزاکس شامل پمپ های هوای سبک تر ، اینورترهای جوشکاری ، کارواش ها ، وسایل باغ ، جک ها و … و ابزار دستی شامل صفحات سنگی ، کنتورها ، برش ها و موارد دیگر است. رنگ سازمانی محصولات کنزاکس ترکیبی از خردل و زغال است.

شیلدر

تجارت شیلدر در زمینه ابزار و تجهیزات صنعتی مانند کمپرسور باد ایرانی است. با توجه به کیفیت برتر محصولات مطابق با آخرین استانداردهای ملی و بین المللی ، این شرکت بهترین کارخانه های ابزارآلات صنعتی دنیا را سفارش داده و آنها را در کشور عزیزمان ایران توزیع کرده و همچنین سعی در ارائه بهترین خدمات با یک تیم فنی و باتجربه خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه دهید که این خود عامل مهمی در موفقیت این شرکت است.

چشم انداز شرکت: این شرکت برای بهبود صنعت کشور ، مستقیماً از تجربه کاربری استفاده کرده است که ارتباط مستقیمی با ابزارها دارد تا موضوعاتی را که روزانه برای مصرف کنندگان مهم است ، برای کالاهای مجاز از سپر تجاری استفاده کند.

– شیلد با شعار (حمایت از مصرف کننده) مفتخر است که خدمات كیفیت و سریعی را به همه استفاده كنندگان ابزار و تجهیزات صنعتی ارائه می دهد.

– ابزارهای قدرت شیلدر با گارانتی 18 ماهه (6 + 12) به کاربر اجازه می دهد تا با استفاده از استاندارد استفاده از دستگاه در این مدت ، دستگاه را در اسرع وقت استفاده کند.

رونیکس

برند رونیکس سازنده ابزارهای برقی ، ابزار دستی ، کمپرسور باد ایرانی ، ابزارهای بی سیم ، ابزارهای پنوماتیک و مارک بین المللی است که در صنعت ابزار و تجهیزات مرتبط فعالیت می کند. با تجربه گسترده ، زمینه های گسترده و نوآوری مداوم ، انواع مختلفی از محصولات با کیفیت بالا را تولید می کند ، همه اینها از طریق 500 تامین کننده در 15 کشور جهان مطابق با آخرین فن آوری جهان است.

برند رونیکس با تکیه بر منابع انسانی خلاق خود همیشه به آینده نگاه کرده است. اکنون بیش از 300 متخصص رونیکس در اروپا (آلمان) ، خاورمیانه (تهران) و چین با این شرکت همکاری می کنند. مارک رونیکس از سال 2005 با حضور در اروپا (آلمان) و چین در بازارهای جهانی حضور دارد. از آن زمان به بعد ، این برند محصولات با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه و ارائه می دهد.

محصولات رونیکس متناسب با نیازهای خاص متخصصان طراحی شده اند. رونیکس به رفع نیازهای متخصصان در سراسر جهان متعهد است و همیشه تلاش می کند تا از استانداردهای جهانی فراتر رفته و کیفیت و خدمات استثنایی را ارائه دهد.

توسن

شرکت توسن فعالیت خود را در زمینه ابزار دستی و برقی از سال 1382 آغاز کرد. در طول این سالها ، توسن سعی در تولید محصولات مطابق با استانداردهای جهانی در جهت بهبود کیفیت مطلوب و افزایش تنوع در تولید ابزارآلات برقی داشته و همواره در تلاش است تا رضایت مشتری را افزایش دهد.

در این راستا ، با توجه به روند رو به رشد در سطح علمی ، تولیدی ، صنعتی و خدماتی و لزوم ایجاد بستری برای بهبود فرآیند ، تصمیم بر آن شد که متخصصان و کارشناسان مجرب در زمینه های مختلف که دارای تجربه و سوابق ارزشمند هستند ، گرد هم آیند. فضای تبادل دانش و تجربه مفید و سازنده در زمینه صنعت و ایجاد شرکت فوق. این شرکت در حال حاضر در زمینه تولید ابزارهای برقی ، ابزار دستی ، بی سیم ، بادی ، باغبانی و … فعالیت دارد.

آروا:

آروا ، تولید کننده انواع ابزارهای بادی ، انواع فرز ، ابزارهای جوشکاری ، ابزار دستی و … به منظور حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال برای جوانان در این منطقه و به منظور جلب رضایت مشتری و با پشتیبانی از سی سال دانش و حضور در زمینه ابزار ، از سال 93 کارخانه ای برای تولید ابزار صنعتی در کشور تأسیس کرده است

و اکنون با کمک و همکاری شما به یکی از بزرگترین تولید کنندگان و تامین کنندگان ابزارهای خدماتی تبدیل شده است. طی 7 سال کار در زمینه ابزار ، شرکت Areva موفق شد رضایت مشتری را با ارائه محصولات با کیفیت و فروش مناسب و خدمات پس از فروش جلب کند.

مشاهده این محصولات در دیجی کالا

پرفروش ترین کمپرسور باد