کمپرسور باد بی صدا

پمپ هوای بی صدا به شما عزیزان معرفی کنیم و در واقع شما را راهنمایی کنیم تا بتوانید “بهترین کمپرسور هوای بی صدا” را با توجه به نیاز و نوع کاربر خود و بیشترین انتخاب کنید بالاخره بخر با خواندن این مقاله ، نکاتی را که باید قبل از خرید این ابزار پنوماتیک بدانید به دست می آورید و می توانید این ذهنیت عملی را با ذهن باز خریداری کنید. با ما بمان.

کمپرسور هوا بی صدا برای تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی استفاده می شود. کمپرسور هوا پنکیک نوعی کمپرسور کوچک و ارزان قیمت است که برای کار با ظرفیت کم مورد استفاده قرار می گیرد. کمپرسورهای هوای استوانه ای مشابه مدل پنکیک هستند و اغلب در کارگاه ها استفاده می شوند. کمپرسور دو مخزن یکی از حرفه هایی است که هوای بیشتری را حمل می کند و کارایی بیشتری دارد. به عنوان مثال ، از آن در اسپری های بزرگ کارگاهی و مشت استفاده می شود.

همانطور که از نام آن پیداست ، این نوع کمپرسور هوا بی صدا است یا به اصطلاح ملایم ، صدای کمتری نسبت به کمپرسورهای معمولی دارد. شاید از خود بپرسید که کمپرسور بی صدا چگونه کار می کند؟! طراحان این ابزار از چه روشی برای تولید این ابزار استفاده کرده اند؟!

کمپرسورهای هوا خاموش به کمپرسورهای بدون روغن نیز معروف هستند. بدون روغن به معنای استفاده نکردن هیچ روغنی در آن نیست! بلکه بهتر است بگوییم که فرآیند تزریق روغن یک بار (به طور مداوم) در محیط کارخانه و در هنگام ساخت دستگاه انجام می شود.

برخلاف کمپرسورهای روغنی ، این دستگاه دیگر نیازی به تعویض و سرویس مجدد ندارد. این باعث می شود که مصرف این دستگاه کمی بیشتر از کمپرسورهای روغنی باشد.

کمپرسور هوا چقدر صدا دارد؟

حد مجاز مجاز 65-60 دسی بل است که بالاتر از آن در نظر گرفته می شود. سطح اکثر کمپرسورهای هوای بی صدا دارای میزان نویز کمتر از 75 دسی بل است.

به عنوان مثال ، در محصولات این شرکت ، حجم کمپرسور فوق العاده بی صدا 30 دسی بل است. بیشترین میزان صدا در این سری کمپرسورها 75 دسی بل است که نمونه های بدون روغن این تعداد را ثبت کرده اند. در مدل های روغن ، حجم آن حدود 20 دسی بل کاهش می یابد و به 55 دسی بل می رسد. بنابراین هنگام خرید کمپرسور هوای بی صدا به این نکته توجه ویژه داشته باشید.

کسانی کمپرسور هوا بی صدا نیاز دارند؟

اگر شما یک ، نجار ، برازنده یا حتی پزشک هستید ، خرید یک کمپرسور هوا بی صدا یکی از گزینه های پیش روی شماست. همانطور که از نام آن پیداست ، کمپرسور بی صدا ساکت است و در هنگام کار صدا بسیار کمی شنیده می شود.

اگر با کمپرسورهای معمولی موجود در بازار کار کرده اید ، باید با صدای آزار دهنده و مداوم این دستگاه آشنا باشید. از آنجا که این دستگاه معمولاً ساعتها یا چند دقیقه روشن است ، با گذشت زمان صدا آزار دهنده می شود. به همین دلیل ، بیشتر شرکت های نجاری و صنعتگران از محفظه های ضد صدا برای کاهش صدای کمپرسور هوا استفاده می کنند.

  • پزشکان به ویژه دندانپزشکان که از ابزارهای بادی مثل آچار بکس بادی استفاده می کنند
  • نصب کنندگان پروژه های ساختمانی که مجبور به نصب در آپارتمان هستند و همسایگان همیشه از آنها شکایت دارند.
  • نجارانی که کارهای خانه و صدای کمپرسور هوا را انجام می دهند دیگران را اذیت می کنند.
  • اساتید و هنرمندانی که صبر نمی کنند تا سر و صدای زیادی ایجاد کنند و محیطی بسیار آرام را ترجیح می دهند.
  • کارهای منزل را که نیاز به استفاده از رنگ دارند با ابزارهایی مانند پیستوله رنگ پاش بادی کنید.

مزایای کمپرسور باد بی صدا

نیازی به روغن کاری نیست

یکی از ویژگی ها و مزایای خوب این ابزار عدم نیاز به روغن کاری مداوم است. این ویژگی استفاده از آن را بسیار ساده و آسان می کند. این مدل بدون روغن یا بدون روغن نیز نامیده می شود. اما باید توجه داشته باشید که مدل دیگری از این دستگاه در بازار وجود دارد که به آن پمپ هوا خاموش یخچال گفته می شود و نیاز به روغن کاری دارد. در ادامه با این مدل و کاربرد آن آشنا خواهید شد.

سطح صدا را کم کنید

این دستگاه ها معمولاً سر و صدای زیادی ایجاد می کنند. به همین دلیل ، استفاده از آنها در مکانهای بسته و کوچک غیر قابل تحمل است ، بنابراین با استفاده طولانی مدت باعث کاهش شنوایی می شود. اما با ظهور مدلهای ساکت که سر و صدای بسیار کمی دارند که می توان آنها را در مقایسه با مدلهای معمولی نادیده گرفت ، به ابزاری کاربردی و ایده آل برای مصارف خانگی و کارگاه های کوچک تبدیل شده است.

به کاهش هزینه ها کمک کنید

نیاز به مصرف کم برق ، نیاز به تعمیرات و آسیب دیدگی بسیار کم ، با عایق بندی داخلی و عدم نیاز به عایق بندی محیط برای کاهش صدا ، این ابزار بادی را به محبوب ترین وسیله در بین مصرف کنندگان تبدیل کرده است. زیرا همه اینها به کاهش هزینه ها کمک می کند.

دوام و دوام بالا

سازندگان این دستگاه ها از قطعات با کیفیت بالا در تولید این محصولات استفاده کرده اند تا از دوام ، طول عمر و طول عمر پایین دستگاه اطمینان حاصل کنند.

انواع کمپرسور باد سایلنت

خانگی: با گنجایش بین 30-30 لیتر با ابعاد و حجم کم با موتور کم مصرف ، ایده آل برای مصارف خانگی (باد کردن لاستیک اتومبیل ، موتورسیکلت و دوچرخه و …)

 ساختمانی: با ظرفیت 40-150 لیتر ، غیر قابل استفاده برای استفاده های صنعتی ، ایده آل برای رنگ آمیزی با اسلحه ، مناسب برای تعمیرات جاده ، اندازه بزرگتر و موتور قدرتمندتر از مدل های شخصی یا خانگی.

صنعتی: حجم و اندازه بزرگتر و موتور قدرتمندتری نسبت به دو مدل قبلی دارد که می تواند در صنایع سنگین مانند صنایع خودرو و پتروشیمی مورد استفاده قرار گیرد.
اویل فری: کم مصرف بی مصرف انرژی کم و بدون نیاز به روغن کاری هزینه های نگهداری بسیار کم ، معروف به کمپرسور هوای دندانی

یخچالی: نیاز کاملاً بی صدا به روغن کاری مناسب صنعت بسته بندی ، رنگ آمیزی سطوح و اشیا، ، تورم اسباب بازی های بادی

پرفروش ترین کمپرسور باد