گاز انبر ایران پتک

بهترین مدل برای خرید اینترنتی گاز انبر ایران پتک در بازار کدام است؟ موضوع این مقاله معرفی لیست قیمت گاز انبر ایران پتک ارزان قیمت روز است باما همراه باشید.

لیست قیمت امروز گاز انبر ایران پتک ارزان قیمت

گاز انبر ایران پتک مدل SI 2010 سایز 250 میلیمتر

گاز انبر ایران پتک مدل SI 2010 سایز 250 میلیمتر

بهترین گاز انبر ایران پتک از فولاد کربن ساخته شده اند و کاملاً آهنگری و مقاوم هستند. کاملاً سخت شده و لبه های برنده با استفاده از یک روش سخت شدن القایی مجدداً محلی می شوند. سطوح انبردست آسیاب شده است. آنها طبق استاندارد ملی ایران به شماره 14058 ساخته شده اند.

مشخصات کلی ابزار

  • ابعاد: 310x90x20 میلی‌متر
  • جنس بدنه: فولاد
  • قفل: ندارد
  • نوع: گاز انبر

نظرات کاربران

کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد البته با قیمتی که داره همچنین کیفیت ی بعید نیست فقط بسته بندی کارتنی مناسبی نداره با چند تا محصول دیگه سفارش دادم تا رسید دستم کارتن تیکه پاره شده بود به مامور پست هم گفتم توجه نکرد

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

انبر آرماتور ایران پتک مدل IP-250

انبر آرماتور ایران پتک مدل IP-250

ابزاری که می بینید یک انبر کوچک و کاربردی برای انواع مشاغل است. این انبرها توسط یکی از تولیدکنندگان داخلی تولید و عرضه می شوند. این محصول کاملاً از فلز ساخته شده و از آلیاژ مرغوب ساخته شده است. برای ساخت این محصول از ابعاد و وزن مناسب استفاده شده است.

Gazanbar IP-250 یکی از محصولات شرکت ایران پوتک است. این شرکت ابزار دستی مختلفی تولید می کند. این محصول که به آن گاز ساختمانی نیز گفته می شود ، برای بستن اتصالات و تقویت کننده های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

آنها همچنین از این ابزار برای میخ کشی یا برش سیم های نازک استفاده می کنند. ماده ای که برای ساخت این محصول استفاده شده است ، آلیاژ کروم-وانادیوم است. این آلیاژ مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه ، فشار ، گرما و پیچش و کشش دارد. ایران پاتک این انبرهای 10 اینچی را تهیه کرده است.

مهر و موم یا پنس تقویت کننده در اشکال و اندازه های مختلف ساخته می شوند. از این انبرها در ساخت و سازها ، نجاری و آهنگری بسیار استفاده می شود. همانطور که گفته شد ، یکی از کاربردهای این ابزار هنگام چیدن میخ استفاده می شود. در اتصالات چوبی ساخته شده با میخ یا پیچ های کوچک ، از ظرف گاز برای بلند کردن سر میخ و پنهان کردن اتصال استفاده می شود.

مشخصات کلی ابزار

  • ابعاد: 250x35x26 میلی‌متر
  • جنس دسته: فلزی
  • جنس بدنه: کروم-وانادیوم
  • قفل: ندارد
  • نوع: انبر بست کش , انبر میخ‌کش , گاز انبر

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

پرفروش ترین گاز انبر ایران پتک