پرفروش ترین قیچی برقی خیاطی

بهترین مدل برای خرید اینترنتی پرفروش ترین قیچی برقی خیاطی در بازار کدام است؟ موضوع این مقاله معرفی لیست قیمت پرفروش ترین قیچی برقی خیاطی ارزان قیمت روز است باما همراه باشید.

پس از استفاده از قیچی دستی برای برش پارچه ها ، می توان از قیچی های عمودی به عنوان اولین دستگاهی که به صنعت پوشاک کمک کرد تا تولید را افزایش دهد ، نام برد. این دستگاه در یک مرحله مقدار پارچه برش را افزایش داد ،

زیرا اکنون می توان چندین لایه پارچه را از طریق دستی با قیچی امکان پذیر نبود و قیچی عمودی امکان برش بیش از 100 لایه پارچه را در یک مرحله فراهم کرد. امروزه ، سالها بعد ، این دستگاه هنوز به عنوان اصلی ترین ابزار برش در کارخانه های تولید پوشاک استفاده می شود. مدل های جدید این دستگاه اما تغییر محسوسی در آن مشاهده نمی شود

ویژگی های مهم پرفروش ترین قیچی برقی خیاطی

منبع تغذیه: منبع تغذیه این نوع از وسایل برش دهنده ، یا به شکل شارژی و یا نیز بصورت سیم دار با امکان اتصال به برق شهری می باشد.

سهولت در استفاده: بدین منظور ، ضروری است تا پیش از خریداری ، از طراحی بدنه ، شیوه کار با قیچی و نیز وزن و پنل کنترلی نهاده شده روی بدنه محصول بازدید نمایید و خیال خود را آسوده کنید که به هنگام کار با چنین ابزاری از راحتی فراوانی برخوردار خواهید شد.

میزان برش: این مدل از قیچی ها عموما از توان یکسانی به منظور برش انواع ورقه های فلزی برخوردار نمی باشند ؛ لذا توصیه می شود با توجه به نیاز کاری خود ، اقدام به تهیه یک مدل مناسب از آن بکنید.

توان موتوری: بر حسب حجم و اندازه قیچی های برقی ، می توان توان موتوری آنها را در دو بازه ۰ تا ۵۰۰ واتی و نیز ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ واتی تقسیم کرد.

تیغه محصول: ضروری است تا تبغه محصول انتخابی تان ، امکان تعویض آسان داشته باشد ؛ البته ناگفته نماند که در بعضی مدل ها ، بخشی به منظور تیز کردن لبه های تیغه این نوع از قیچی های کاری نهاده شده است.

قابلیت تنظیم سرعت: با این قابلیت شما می توانید به منظور برش های دقیق از دورِ کند دستگاه و برای برش های متداول خود نیز از سرعت های بالاتر دستگاه بهره ببرید.

طول سیم برق: چنانچه طول سیم برق ، کوتاه باشد ؛ بی شک مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد .
امروز می خواهیم به بررسی محبوب ترین قیجی های برقی موجود در بازار پردازیم تا با تحقیق و مقایسه قیمت ها با سایر محصولات مرتبط ، بتوانید بهترین انتخاب و خرید را انجام دهید.

پرفروش ترین قیچی برقی خیاطی

قیچی خیاطی برقی ماشینی با تیغه هشت ضلعی است و برای برش انواع پارچه ها مانند پارچه های بافتنی ، قلاب بافی ، ساتن ، مخمل ، ابریشم و سایر پارچه های مشابه مناسب است. این دستگاه به تیغه اتوماتیک نیز مجهز است و تیغه آن به راحتی قابل تعویض است.

لازم به ذکر است که ابتدا باید طرح و الگوی مورد نظر برای برش روی پارچه کشیده شود و سپس با حرکت قیچی پارچه ها برش داده شود.

لیست قیمت روز پرفروش ترین قیچی برقی خیاطی

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

قیچی برقی دست دوم

قیچی برقی مدل ای اند ال کد 3225قیچی برقی مدل ای اند ال کد 3225

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

قیچی هشت پر اکتا مدل RS-100قیچی هشت پر اکتا مدل RS-100

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

قیچی برقی مدل T1قیچی برقی مدل T1

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

قیچی برقی مدل KS-100قیچی برقی مدل KS-100

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

قیچی برقی بوش مدل GSC 2.8قیچی برقی بوش مدل GSC 2.8

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

قیچی برقی دی سی ای مدل AJJ32قیچی برقی دی سی ای مدل AJJ32

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

قیمت قیچی برقی خیاطی