بهترین پیستوله رنگ پاش مخصوص رنگ خودرو

راهنمای خرید بهترین پیستوله رنگ پاش مخصوص رنگ خودرو که شما رانندگی می کنید هنگام پاشش با اسپری یا اسپری هوا ، چه سیستم اسپری جاذبه باشد و چه سیفون ، استفاده از نازل اسپری در اندازه مناسب و نحوه نصب صحیح آن بسیار مهم است.

در سیستم جاذبه ، مخزن رنگ در بالای تفنگ قرار دارد و نیروی مکش هوا رنگ را به سمت نازل هدایت می کند. در سیستم سیفون که یکی از سیستم های قدیمی است ، هوای فشرده داخل مخزن باعث پاشش رنگ می شود.

فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید هنگام انتخاب ابزار نقاشی اتومبیل در نظر بگیرید. اما مهمترین نکته ای که کیفیت کار را بهبود می بخشد اندازه مناسب سوزن و نازل تفنگ برای رنگ و آغازگر مورد نظر است. انتخاب بهترین پیستوله رنگ پاش مخصوص رنگ خودرو و اندازه مناسب نازل اسپری اتومبیل سرعت و کیفیت کار را افزایش می دهد.

سایز نازل بهترین پیستوله رنگ پاش مخصوص رنگ خودرو

0.5-1 میلی متر: این اندازه نازل برای اسپری های رنگی ظریف و کارهای جزئی استفاده می شود. از این اندازه نازل برای رنگ آمیزی و رنگهای ظریف نیز استفاده می شود.

1.2-1.3 میلی متر: از این اندازه نازل اسپری برای پوشش شفاف و لایه باز نازک استفاده می شود. پاشش پوشش های شفاف با نازل 1.2 میلی متر بیشتر طول می کشد زیرا از سوراخ کوچک نازل رنگ زیادی نشت نمی کند ، اما نتیجه تمیز و یکنواخت خواهد بود. نازل قطر 1.3 میلی متر همچنین برای پوشش های شفاف ، فولاد ضد زنگ و رنگ های یک مرحله مناسب است. نکته مهم ، رنگهای غلیظ نمی توانند بیش از این اندازه نازل باشند.

1.4 میلی متر: اندازه نازل جهانی ، مناسب برای بیشتر رنگ های اصلی و حتی رنگ های شفاف غلیظ. اگر در انتخاب اندازه مناسب برای نازل اسپری خود شک دارید ، بهترین کار این است که اندازه آن را انتخاب کنید.

1.5-1.6 میلی متر: اندازه نازل قابل تنظیم برای رنگ پایه و رنگ های یک مرحله. در رنگ های رقیق ، پوست به احتمال زیاد نارنجی می شود. زیرا به درستی اتمی نشده است. این اندازه نازل برای لاک زدن نیز انتخاب خوبی است.

1.7-1.8 میلی متر: نازل 1.7 میلی متری کوچکترین سایزی است که برای انواع آغازگرها قابل استفاده است. اندازه 1.8 میلی متر نیز برای انواع آغازگرها مناسب است. این نازل دارای کمترین اندازه نازل است ، مناسب برای لاتکس و نه برای تپانچه های HVLP.

2-2.3 میلی متر: مناسب برای آسترها و انواع مواد غلیظ. هرگز پرایمرها و رنگهای یک مرحله ای با این اندازه نازل اسپری را اسپری نکنید. زیرا به خوبی اتمی نشده و نتایج بی کیفیتی خواهید داشت.