قیمت دستگاه مکنده خاک اره کارگاه نجاری

قیمت دستگاه مکنده خاک اره کارگاه نجاری دستگاه مکنده خاک اره کارگاه نجاری یکی از ابزارهای مورد استفاده در مغازه های نجاری و مجتمع های چوبی است. چالشی که در همه کارگاه های نجاری وجود دارد وجود خاک اره و خاک اره است که به درز ماشین های دیگر نفوذ می کند و کار ابزار نجاری را مختل می کند. علاوه بر این ، در کارگاه های نجاری ، گرد و غبار حاصل از برش چوب یا سنباده زدن می تواند باعث مشکلات تنفسی و پوستی شود.

همانطور که از نامش پیداست ، از جاروبرقی های صنعتی برای مکش گرد و غبار و آلودگی ها در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی استفاده می شود. در واقع می توان گفت که این دستگاه نمونه حرفه ای و صنعتی جاروبرقی صنعتی است که در محیط های صنعتی و کارخانه ها برای جمع آوری گرد و غبار ، خاک اره ، تراشه ها و ریزگردها مورد استفاده قرار می گیرد.

شاسی محفظه جاروبرقی صنعتی از آلیاژ فولاد ساخته شده و موتور و کیسه گرد و غبار بر روی آن سوار شده است. نوع موتور مکش صنعتی توربین است و به دلیل عدم اصطکاک بین قطعات ، عمر بیشتری دارد.

انواع مختلفی از این دستگاه وجود دارد که در نوع موتور ، اندازه مکش ، قدرت ، مواد و نوع کیسه هوا متفاوت است و هر کدام برای کار خاصی طراحی شده اند.

قیمت دستگاه مکنده خاک اره کارگاه نجاری اگرچه وظیفه اصلی جاروبرقی صنعتی جمع آوری آلاینده ها است ، اما حجم مکش زیاد آن می تواند مواد را خیلی سریع جابجا کند. به همین دلیل ، برای حمل و جمع آوری محصولاتی که جابجایی آنها دشوار و وقت گیر است ، مانند پر کردن آجیل و لوبیا در کیسه ها نیز استفاده می شود.

لیست قیمت دستگاه مکنده خاک اره کارگاه نجاری

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

راهنمای خرید دستگاه مکنده خاک اره کارگاه نجاری

برای انتخاب دستگاه مناسب ، باید نوع کار ، برنامه و کارگاه را در نظر بگیرید. در زیر نکاتی را که باید هنگام خرید دستگاه به آنها توجه کنید به طور خلاصه آورده ایم.

  • حجم مواد برای تعیین حجم دستگاه و تعداد کیسه ها
  • مقدار مواد برای انتخاب حجم مکش
  • نوع ماده برای انتخاب مواد مخزن
  • منبع تغذیه (منبع تغذیه تک فاز ، سه فاز یا دیزل)
  • مقدار فضای مورد نیاز برای عکاسی
  • شرکت تولید کننده
  • ضمانتنامه

تفاوت‌ دستگاه مکنده خاک اره کارگاه نجاری با جاروبرقی‌ تجاری یا خانگی

قیمت دستگاه مکنده خاک اره کارگاه نجاری

عملکرد هوادهنده حرکت هوا است ، در حالی که تنها وظیفه جاروبرقی صنعتی جابجایی هوا نیست ، بلکه جابجایی مواد است که بسیار سنگین تر از هوا است. بنابراین با تهویه صنعتی ساختار متفاوتی دارد.

توجه: ذرات سنگین رانده شده توسط جاروبرقی در تماس مستقیم با پروانه جاروبرقی هستند.

بنابراین ، مواد پروانه دستگاه و طراحی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر پروانه دستگاه به هر دلیلی جابجا یا خراب شود ، تأثیر مستقیمی در مصرف انرژی دارد و باعث فشار مضاعف بر روی موتور شده و سر و صدای زیادی ایجاد می کند.

اجزای ساکشن

هر دستگاه از قسمتهای مختلفی تشکیل شده است که با شناسایی آنها می توانید به راحتی مشکلات احتمالی را شناسایی و برطرف کنید تا دستگاه شما حداکثر کارایی را داشته باشد.

پمپ مکش

مهمترین قسمت مکش پمپ مکش است که ظرفیت و سرعت مکش را فراهم می کند. در صورت اختلال در عملکرد مکش ، ابتدا باید پمپ یا موتور بررسی شود.

فیلتر

همانطور که جاروبرقی بدون فیلتر کار نمی کند ، جاروبرقی بدون سیستم فیلتراسیون نیز کار نمی کند. زیرا اگر فیلتر گرد و غبار وجود نداشته باشد ، همراه با هوا به محیط باز می گردد.

مخزن

ذخیره گرد و غبار و آلاینده ها مخزن است. بنابراین ، باید مقاومت بالایی داشته باشد تا هنگام انتقال به رقت ، آسیب نبیند. مواد مخزن و سهولت در برداشتن مخزن مواردی هستند که باید به خاطر بسپارید. مواد مخزن باید به گونه ای باشد که در برابر مواد ساینده و خورنده مقاوم باشد.

اندازه گیری قدرت مکش

واحد اندازه گیری توان مکش بر اساس مقدار هوای منتقل شده در واحد زمان محاسبه می شود و واحدهای اساسی آن فوت مکعب در دقیقه یا متر مکعب در دقیقه است.

اندازه گیری حجم مکش

حجم مکش با فشارسنج اندازه گیری می شود که با استفاده از یک پروانه کوچک (باد سنج پارویی) در دسته انجام می شود. برای این منظور باید یک دماسنج پارویی در مقابل جریان هوا قرار گیرد تا سرعت هوای عبوری و حجم مکش اندازه گیری شود. بادسنجهای لیزر مادون قرمز ، التراسونیک یا اولتراسونیک ، بادسنجهای لیزری داپلر و بادسنجهای حرارتی برای اندازه گیری حجم مکش جاروبرقی صنعتی ایده آل هستند ، با این تفاوت که مکانیزم عملکرد آنها متفاوت است.

پرفروش ترین دستگاه مکنده