قیمت پیستوله رنگ پاش حرفه ای

خرید انواع پیستوله رنگی حرفه ای و قیمت پیستوله رنگ پاش حرفه ای

قیمت پیستوله رنگ پاش حرفه ای تفنگ یکی از ابزارهای نقاشی و رنگ آمیزی در صنعت نقاشی است که می توان آن را بصورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی بیک نیک خریداری کرد. در زیر نکات مهم مربوط به خرید این نوع محصولات را در نظر می گیریم.

لیست قیمت پیستوله رنگ پاش حرفه ای در بازار

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

پیستوله چیست؟

امروزه قی ابزاری جدید برای نقاشی و رنگ آمیزی سطوح در مکان های مختلف است. این دستگاه کار نقاشان ساختمانی و صنعتی را تسهیل کرده و منجر به نقاشی سریعتر و صرفه جویی در مصرف انرژی از طرق مختلف می شود.

پیستوله یعنی چی؟

پیستوله رنگ پاش حرفه ای مانند ابزار اسپری است که برای رنگ آمیزی و پاشش استفاده می شود.

انواع پیستوله

پیستوله رنگ پاش حرفه ای در دو نوع هوا و برقی موجود است. تفنگ بادی دارای منبع باد یا کمپرسور و مخزنی است که در آن رنگ ریخته می شود و با فشار دادن اهرم ، عمل سمپاشی انجام می شود. این نوع پیستوله به برق متصل نیست و بیشتر برای کاربردهایی استفاده می شود که به دقت بسیار بالایی نیاز دارند. برخی از تفنگ های بادی همچنین توانایی تنظیم ورودی و خروجی هوا و تنظیم اسپری رنگ را دارند.

قیمت پیستوله رنگ پاش حرفه ای پیستوله های برقی همانطور که از اسمشان پیداست با برق شهری کار می کنند و دارای شلنگ و موتور و دسته کنترل هستند. پیستوله های برقی نیازی به کمپرسور ندارند. بسته به نوع ساخت و مدل ، ممکن است لازم باشد مخزن را از دستگاه جدا کنید یا فقط با باز کردن درب مخزن ، مخزن را پر کنید. الگوهای سمپاشی معمولاً در سمپاش ها متفاوت است. بعضی از دستگاه ها دارای نبولایزر ، قیف با نشانگر غلظت هستند.

پرفروش ترین پیستوله رنگپاش