لیست قیمت و خرید اره عمود بر رونیکس

به مجموعه ابزارهایی که برای برش ، آسیاب و خرد کردن هر نوع چوب و مشتقات آن استفاده می شود ، ابزار نجاری گفته می شود. رونیکس طیف کاملی از ابزار نجاری از جمله اره برقی را ارائه می دهد که از پرفروش ترین و محبوب ترین دستگاه های رونیکس است.

لازم به ذکر است که هر یک از این ابزارها در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و فقط برای صنعت چوب در نظر گرفته نشده است. در ادامه مجموعه ابزارهای نجاری رونیکس را ارائه خواهیم داد.

اره برقی اره ای است که برای برش مواد مختلف مانند چوب ، تخته سه لا ، نئوپان ، الیاف ، آلومینیوم ، پلاستیک ، آهن و اشیا similar مشابه با ضخامت کم استفاده می شود. وجه تمایز این نوع اره ها برش تصادفی است ، بنابراین طرح برش روی قطعه پرتاب می شود و بر این اساس برش می خورند.

برای برداشتن ریش تراش از نگهدارنده ریش تراش ، باید قفل نصب شده بر روی دستگاه را بکشید تا ماشین اصلاح آزاد شود. سیستم تعویض اره در برخی از مدلهای اره عمودی آچار است.

برای ایجاد برش در سطوح مختلف ، باید تیغه اره برقی به درستی انتخاب و جایگزین شود. معمولاً دارای سه اره مناسب برای برش چوب ، MDF ، پلاستیک یا آهن است. تیغه های اره اندازه های مختلفی دارند ، بسته به ماده قطعه ، ارتفاع تیغه ها متفاوت است ، بنابراین عمق برش در قطعه متفاوت است.

لیست قیمت اره عمود بر رونیکس

اره عمودبر رونیکس مدل 4150

اره عمود بر رونیکس مدل 4150

نظرات کاربران

من کاملاً از ابزارهای رونیکس راضی هستم ، اما فروشندگان ابزار در حال حذف برخی از ابزارها از جعبه مقوا هستند. امیدوارم این مشکلات برطرف شود ، مطمئناً چه از سایتی خرید کنید چه از خارج ، آنها همین ابزار را در جعبه مقوا برمی دارند.

این دستگاه خوبی است اما آن را از رامیار خریداری نکنید زیرا در صورت دریافت پول کیف را بریده و اره ها را برمی دارد.

نقاط قوت

  • تعویض راحت تیغه
  • دسته خوب و ارگونومیک
  • قوی
  • دارای تنظیم قدرت
  • دارای تنظیم سرعت
  • جنس محکم
  • دقیق

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

اره عمودبر رونیکس مدل 4120

اره عمودبر رونیکس مدل 4120

نظرات کاربران

سلام من اینو از بازار گرفتم قیمت با سایت فرقی نمی کند. من برای تست از بازار خریدم. عمود بر آن است و سفت و سخت است. 4110 که یک مدل 600 واتی Gruntry است

قدرتمند است ، اما برداشتن تیغه و بستن آن هنگام کار با تکه های کوچک چوب جلوی تیغه آزار دهنده است.

نقات قوت

  • ۶ سرعت
  • موتور قوی
  • تنظیم زاویه رو به جلوی تیغ
  • بدنه مستحکم
  • راحتی حمل و نقل
  • سبک بودن محصول

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

اره عمود بر رونیکس مدل 4165

اره عمود بر رونیکس مدل 4165

مدل اره برقی 4165 دستگاهی است که برش هایی را با حرکت عمودی تیغه ایجاد می کند. این اره توسط رونیکس ساخته شده است. در ساخت این دستگاه از موتور با قدرت مناسب و کیفیت قابل قبول در ساخت این دستگاه استفاده می شود. این محصول همچنین توانایی برش گوشه ها را دارد. در بدنه دستگاه نیز عملکردی وجود دارد که از پخش گرد و غبار جلوگیری می کند.

اره برقی دارای تیغه مخصوصی است که از دو نوع اره چوبی یا فلزی ساخته شده است. با اتصال تیغه مورد نظر و روشن شدن دستگاه ، تیغه به صورت عمودی به جلو و عقب حرکت می کند. مدل 4165 حدود 2 کیلوگرم وزن دارد و دارای موتوری با قدرت 240 وات است. در طراحی موتور دستگاه ، شاخص های اروپایی استاندارد CE در نظر گرفته شده است.

سرعت پیستون تیغه تا 3100 بار در دقیقه است. با استفاده از این دستگاه می توانید قطعات چوبی و فلزی را به ترتیب با قطر تا 65 و 6 میلی متر برش دهید. برای این مدل امکان برش با زاویه 45 درجه در نظر گرفته شده است. همچنین دور موتور بستگی به فشار کاربر بستگی به دکمه دستگاه دارد.

اگر می خواهید از پخش گرد و غبار ، گرد و غبار یا چین های فلزی جلوگیری کنید ، امکان اتصال این مدل به جاروبرقی یا جاروبرقی هوا وجود دارد. این دستگاه بیشتر در کارگاه های نجاری یا ساخت تزئینات چوبی مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر 24065 با قدرت 240 وات و برای برش چوب یا فلز طراحی کرده اید ، مطمئن شوید که در جعبه مقوایی محصول علاوه بر دستگاه ، آچار (متصل به بدنه دستگاه) نیز وجود دارد ، چاقو برای برش چوب و یک دفترچه راهنمای ماشین. بودن.

نظرات کاربران

مواد بدنه و سیم خوب است ، خدا داخل آن را می داند ، باید برای مدت طولانی آزمایش شود ، اما هیچ کم نورتر ، پیچ ، شماره وجود ندارد. هنگام نوشتن این بررسی ، با سایر مدل های رونیکس ، مانند 4150 است ، قیمت آن اصلاً 4150 نیست ، ویژگی ها و قدرت آن بیشتر است ، اما گرانتر از آن است ، بنابراین ارزش خرید این مدل را ندارد قیمت

من این اره را دارم ، کیفیت آن عالی است ، قدرت و قیمت آن در مقایسه با بازار خارجی عالی است. پیشنهاد میکنم استفاده کنید من چهار سال است که از آن استفاده می کنم. من هنوز کوچکترین مشکلی نداشته ام. فقط وقتی تیغه شما مانند قبل کار نمی کند ، حتماً آن را تعویض کنید. زیرا واقعاً حیف است که دستگاه را فشار دهید

من از بازار خریدم. مارک رونیکس با کیفیت. کاملاً مسئول کارهای غیرحرفه ای است. من جواب داد: من دو کابینت درست کردم. اما برای یک کارگاه می تواند ضعیف باشد. دوستانی که به دلیل استفاده از تیغه های بی کیفیت می گویند برش کج است. تیغه خوب است عالی است من کاملا توصیه می کنم

نقاط قوت

  • قدرت ۴۵۰ وات واقعی.
  • مناسب بودن فاصله دستگیره از نقطه برش که باعث تسلط کاربر روی کار میشود
  • ماشه گازی نرم و حساس
  • امکان برش زاویه دار
  • سیم نرم و بلند کارامد
  • امکان تنظیم زاویه پیشروی
  • امکان نصب تهویه یا جارو برقی
  • چابکی و جمو جور بودن

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

اره عمودبر رونیکس مدل 4155

اره عمودبر رونیکس مدل 4155

نظرات کاربران

این پدر من است که به انتخاب من انتخاب شده و به عنوان هدیه تولد برای خرید آن است. من با ماراکاهای گران قیمت مانند Makita و Bush Diwalt ولی کار نکرده ام ، اما اگر آنها این کار را دوست ندارند ، می توانید به راحتی یک خط صاف با آنها ببرید ، آنگاه عمود بر کیفیت یک مارک خوب است. لوله هنگام نصب کابینت یا برش مقداری زبری هنگام نصب کابینت یا کابینت دیواری است. من این را عمود بر صورت با این قیمت تأیید می کنم. بسیار از شما متشکرم.

متاسفانه دستگاه کیسه ای برای نگهداری و قرار دادن دستگاه ندارد و با دستگاه اره عمودی نبوده و کارت گارانتی مهر و امضای فروشگاه را ندارد ، بنابراین در صورت لزوم می توان از کارت گارانتی استفاده کرد.

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

اره عمودبر شارژی رونیکس مدل 8801

اره عمودبر شارژی رونیکس مدل 8801

من یک کار برای برش لوله های برق پیدا کردم ، برای مکان های تنگ و بد بسیار خوب کار می کند ، بسیار خوب است ، من از آن راضی هستم ، پیشنهاد می کنم از خرید دریغ نکنید

سلام. من قبلاً از اره برقی استفاده می کردم. اما من این را هم سفارش دادم. در حقیقت ، وقتی آن را گرفتم ، فکر نمی کردم مثل دستگاه های الکتریکی کار کند. واقعا شگفت انگیز. باتری را به مدت یک ساعت شارژ می کند. عالی من قطعاً این محصول را به دوستان خود توصیه خواهم کرد

عالی برای کارهای خانه. تیغه برنده به راحتی می چرخد ​​و به شما امکان می دهد در جهات مختلف کار کنید. فقط به دلیل اینکه از برق شهری استفاده نمی کند و قابل شارژ است ، بسته به نوع کار ، پس از 30 دقیقه قدرت اولیه را نخواهد داشت. به طور کلی ، من از آن راضی هستم

من آن را بیرون آوردم ، دو باتری و یک شارژر وجود دارد که باید کاملاً شارژ شود ، در غیر این صورت کار نمی کند ، زاویه هد بسیار خوب تغییر می کند و دارای یک جلو جذاب است ، احساس بسیار خوبی وجود دارد که هیچ سیم نیست و می تواند همه جا را حمل کند ، مدت طولانی دکمه را نگه دارید و همزمان قفل کنید. سخت و آزاردهنده است ، اما تعویض تیغه بسیار آسان است ، این اصلاً برای کارهای صنعتی نیست و قدرت اره های مفتولی را ندارد ، برای برش دو شاخه درخت و چند قطعه چوب و MDF مناسب است ، مطابق به یک دوست. اما کار صنعتی و حرفه ای نیست

نقاط قوت

  • شارژی و بدون سیم بودن
  • قابلیت تغییر زاویه
  • سبک و خوش دست
  • تعویض راحت تیغه اره

مشاهده قیمت و نظرات در دیجی کالا

پرفروش اره عمود بر رونیکس